Day of Conception: George Michael - Careless Whisperquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
http://apps.facebook.com/(...)_id=819991121&ref=nf
Iets met slapeloosheid vooral eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
@K(l)uts: Wat ben jij tegenwoordig op rare tijden online? Eerst was je toch met name overdag online? Iets verandert qua situatie?
outkastquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Day of Conception: George Michael - Careless Whisper
Birth Date: Phil Collins - Separate Lives
Sweet Sixteen: Usher - U Got It Bad
Highschool Graduation: Outkast - The Way You Move
21st Birthday: Justin Timberlake featuring T.I. - My Love
Mooi jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige quote uit 'More fruits of Solitude':
Death is but crossing the world, as friends do the seas; they live in one another still. For they must needs be present, that love and live in that which is omnipresent. In this divine glass, they see face to face; and their converse is free, as well as pure. This is the comfort of friends, that though they may be said to die, yet their friendship and society are, in the best sense, ever present, because immortal.
Ik had 'm met Engelse literatuur en las 'm later terug in HP7. Maar, ik vind dit echt een ontzettend mooi stuk en ik wil dit ook graag op mijn rouwkaarten hebben staan
jij bent dan ook n tutjequote:Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef Gasol het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Justin Timberlake ook heel goed
En Outkast
Sledgehammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
Day of Conception: Peter Gabriel - Sledgehammer
Birth Date: Starship - Nothing's Gonna Stop Us Now
Sweet Sixteen: 50 Cent - In Da Club
Highschool Graduation: Mario - Let Me Love You
21st Birthday: Flo Rida - Low
Als ik dat hoor wil ik gewoon dansen en zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent dan ook n tutjedan mag het
Ja, natuurlijk. Zo sta ik er zelf ook in en ik zou ook absoluut niet willen dat mensen om mij ongelukkig zijn en alleen maar huilen als ze aan me terug denken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi ja
In veel culturen vieren ze de dood natuurlijk of het leven wat is geweest.
Meestal als je denkt wat de overledenen had gewild kom je ook al snel tot de conclusie dat dat de juiste weg is.
Mijn vader is bijvoorbeeld overleden. Mijn vader die het beste met ij voorhad. Zou die willen dat ik zielig in een hoekje ongelukkig ga zitten zijn? Nee die zou willen dat ik een mooi een vruchtbaar ga hebben en liefdevol en met waardering soms aan hem terug denk.
ik heb dat met alle black eyed peas muziekquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik dat hoor wil ik gewoon dansen en zo
Ik heb de cd's van Justin Timberfake en ik kan niet wachten tot de volgende.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef Gasol het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Justin Timberlake ook heel goed
En Outkast
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sledgehammer
![]()
Dat heb ik actief meegemaakt en toen lagen je ouders te wippen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de cd's van Justin Timberfake en ik kan niet wachten tot de volgende.
Ik ben een man ik huil niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Zo sta ik er zelf ook in en ik zou ook absoluut niet willen dat mensen om mij ongelukkig zijn en alleen maar huilen als ze aan me terug denken.
En toch, moet ik nog regelmatig huilen als ik terug denk aan M. of opa...
Aha, en dat heeft een reden? Oftewel alles goed meiske?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets met slapeloosheid vooral eigenlijk.
Nee, denk dat de gedachte wat jij zegt, dat degene die overleden is dat juist niet had gewild, een hele goede is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een man ik huil niet.![]()
Alle gekheid op een stokje. Alle emoties die je er bij hebt zijn prima.
Alleen sommige slaan er in door naar mijn mening door er zelf ongelukkig door te worden. Lijkt mij niet de bedoeling.
Ja hoor, ik zat ff in een dipje, maar ik ga binnenkort naar de psych en wordt getest op ADHD.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, en dat heeft een reden? Oftewel alles goed meiske?
mag ik vragen tegen wat voor adhd dingen je aanloopt op latere leeftijd zeg maar? ik twijfel ook om het te laten testen nl... heb af en toe echt onvoorspelbare chaos en stuiterbuienquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zat ff in een dipje, maar ik ga binnenkort naar de psych en wordt getest op ADHD.
Ik denk dat het er sterk van af hangt waar je staat in het rouwproces. Er zijn mensen die het jarenlang niet los kunnen laten, dat kan je wel zien als doorslaan ja. Maar zeker de eerste tijd na een overlijden is het heel normaal om verdriet te hebben en je ongelukkig te voelen zonder de overledene.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een man ik huil niet.![]()
Alle gekheid op een stokje. Alle emoties die je er bij hebt zijn prima.
Alleen sommige slaan er in door naar mijn mening door er zelf ongelukkig door te worden. Lijkt mij niet de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |