Ik dacht er eerder net zo over hoor, dus ik snap je volledig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Was ook niet persoonlijk bedoeld, maar in het algemeen (en dus sarcastisch).
ik hoor alleen andere geluiden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Beter aan de medicatie dan consequent geloven dat het met praten en/of geloven in een of andere hogere macht wel goedkomt.
Bovendien is er weer een trend zichtbaar dat men juist minder snel medicatie aan mensen wordt voorgeschreven
Stemmen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoor alleen andere geluiden...
snel! geef me de pillen doorquote:
Dat gaat eerder over zaken als antibiotica.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Beter aan de medicatie dan consequent geloven dat het met praten en/of geloven in een of andere hogere macht wel goedkomt.
Bovendien is er weer een trend zichtbaar dat men juist minder snel medicatie aan mensen wordt voorgeschreven
Vet nummer! De gouwe ouuwee vergeet ik op de een of andere manier altijd op te nemen in playlists enzo, maar als je ze dan hoort, lekker hoor.quote:
Dachten alle vrouwen maar zo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:50 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht er eerder net zo over hoor, dus ik snap je volledig.
Mag ik de jouwe, dan mag jij de mijne!quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
snel! geef me de pillen door!
jouw paardenslaapmiddelquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mag ik de jouwe, dan mag jij de mijne!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jouw paardenslaapmiddelgimme!!
jij n microgynonnetje?
Das de pil toch, die groene?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij n microgynonnetje?
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij n microgynonnetje?
Als je nou gewoon ritalin of concerta in de aanbieding hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]klopt
verder heb ik geen boeiende meds om te ruilen
Ja, maar dat zilverfolie is groen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Exen had gele, en Me-Mo ook geloof ik..
Dude. This is just scaryquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
krijg je miss wel manboobs van.... laat maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:54 schreef Gasol het volgende:
[..]
Daar wordt ik nog vrouwelijker van toch
Waarom weet jij welke pil Me-Mo heeft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan wel wat ritselen @ workquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je nou gewoon ritalin of concerta in de aanbieding had
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat zilverfolie is groen.
En Me-Mo? Hebben jullie gebatst?
Euh nee, we hebben bij Lotusss gelogeerd met O&N, en dat innemen deed ze tijdens een gesprekquote:
Gaan mijn tepels dan ook groeien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg je miss wel manboobs van.... laat maar
Dan heb ik liever een pammetje als je toch gaat ritselenquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan wel wat ritselen @ work
En dan let jij op welke pil zij slikt en welke kleur het doosje heeft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Euh nee, we hebben bij Lotusss gelogeerd met O&N, en dat innemen deed ze tijdens een gesprek
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Waarom weet jij welke pil Me-Mo heeft?
Zie m'n uitlegquote:
Concerta levert meer op!quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als je nou gewoon ritalin of concerta in de aanbieding had
Ik onthou meestal vage details waar niemand op letquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan let jij op welke pil zij slikt en welke kleur het doosje heeft?
Dan ben ik vast verkeerd geinformeerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat gaat eerder over zaken als antibiotica.
Psychofarmaca worden onvoorstelbaar veel voorgeschreven. Daar is geen neerwaardse trend in te ontdekken hoor.
nu moet ik aan die gore kauwgomreclame van twee jaar terug ofzo denkenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu moet ik aan die gore kauwgomreclame van twee jaar terug ofzo denkendie man met tepels van n halve meter lang, waarmee ie zo langs hekjes ging enzo
die was disgusting!! gelukkig kan ik m niet vinden op youtubequote:
Hierover trouwens ook:quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ben ik vast verkeerd geinformeerd.
Therapie (dus praten) heeft een veel betere lange termijn prognose dan medicatie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ligt eraan, iets lichts (noodles?) zou moeten kunnen..quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:03 schreef Yuki het volgende:
Ik heb het koud
Hoe onverstandig zou het zijn om nu nog iets warms klaar te maken?
Ik twijfel tussen noodles en cup a soup. Heb behoefte aan iets zouts.quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, iets lichts (noodles?) zou moeten kunnen..
Dan zou ik noodles doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen noodles en cup a soup. Heb behoefte aan iets zouts.
Lekker toch, soepjequote:Op woensdag 5 januari 2011 02:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen noodles en cup a soup. Heb behoefte aan iets zouts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |