quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonder fricandellen zou als het echt moet nog wel lukken (hoewel ik ze heerlijk vind) maar zonder kroketten gaat me niet lukken
Ik moest denken hoe je frikandellen schreef. De spellingcontrole heeft het uiteindelijk overgenomenquote:
die zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan wel zonder kroketten, niet zonder vissticks.
!______quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest denken hoe je frikandellen schreef. De spellingcontrole heeft het uiteindelijk overgenomen
Ai, ook niet fijn.. Hoop dat het snel heelt en ze er niet teveel last van heeft..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter een gebroken pols paar weken terug.
En vegetariërs pluk je er zo uit, want iedereen zegt wel 'vleesvervangers' alleen veel vegetariërs hebben een enorm slechte huid en dood haar en veel haaruitval.quote:
en dat is inderdaad waar wat je zegt, maar de carnivoor in me overwint allesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt, al eten we meer vlees dan we nodig hebben. Een volwassen mens heeft 70 gram nodig, echter zitten een hoop mensen rond het dubbele
Vlees eten in die hoeveelheid is een enorme belasting voor de aarde.
10 kg mais levert 1 kg koe op, terwijl als je 10 kg mais eet, je veel voller zit dan wanneer je 1 kg koe eet.
Hahhaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is inderdaad waar wat je zegt, maar de carnivoor in me overwint alles
Vleesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
En vegetariërs pluk je er zo uit, want iedereen zegt wel 'vleesvervangers' alleen veel vegetariërs hebben een enorm slechte huid en dood haar en veel haaruitval.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
Oja, ik ging slapen. Die biologieles komt nog wel.
dat is minderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ai, ook niet fijn.. Hoop dat het snel heelt en ze er niet teveel last van heeft..
Ik gelukkig nog nooit wat gebroken, maar toen was het wel echt enorm schrikken.
We reden altijd door mijn dorp heen, op pony's/paarden zonder zadel (meestal, af en toe met) en zonder hoefijzers. Die keer reed er echter een privépaard van iemand mee, die dus wel hoefijzers had. Één van onze pony's is er een die altijd probeert te kloten, privépaard ging erin mee en stapte daarbij met veel lawaai op het fietspad. Groep dacht dat er wat engs achter hen aan zat en sloeg op hol. 1 meisje heb ik eraf zien vallen, ze bleef met haar middel achter een fietspaaltje hangen en zakte zo naar beneden. Zelf nog redelijk lang vol gehouden, maar heb me op een gegeven moment laten vallen toen ik weer op het gras was en toen was het zwart.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
slaap lekker manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
Ai, ook niet fijn..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is minder
Ik ben er ooit een keer afgeklapt, toen zat er een wesp onder het zadel achteraf.
Mijn eigen paard zal er nooit iemand afgooien
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
Denk dat ik maar een keertje oversla en op tijd naar bed gaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mereltje![]()
In de startblokken naar NB?
is soms beterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk dat ik maar een keertje oversla en op tijd naar bed ga
Ai, da's wel heel vroeg, voor mij is het 8 uurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is soms beter
ik ben alweer ver over tijd eigenlijk, 5:30 wekker....
Oh leuk, veel plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
Mijn wekker gaat om 8.15 maar ik zal nog wel tot laat wakker blijven, maar toch duik ik er zo weer in.
Morgen avond wel gezellig uit eten met collega;s
lekker manquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
Mijn wekker gaat om 8.15 maar ik zal nog wel tot laat wakker blijven, maar toch duik ik er zo weer in.
Morgen avond wel gezellig uit eten met collega;s
Verjaardag van m'n neefje.quote:
Ja, heb wel goede verhalen over het restaurant gehoord, maar wordt sowieso gezellig. Leuke groep is hetquote:
Thanksquote:
Naja, ik zit liever thuis om te leren.. maarja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |