je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo'n standaard-vragenlijstje was datDie andere is overigens nog veeeeeeel erger. Ik lig helemaal slap van 't lachen
de mijne wel en wat deed ik er veel mee #notquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent niet de enige.
mijn cu2 is overigens niet meer te vinden...geloof ook niet dat ik er veel mee deed
Ik was stiekem verliefd op emquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt nog wel mee![]()
Mucis » R&B, Hip-hop, Bubbling,
Dancehall
Male Artist » Bart Zeilstra A.k.A
Baas B
Behalve Baas B dan
Jij komt uit Muntendam? ken je ook een Chantal?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n muzieksmaak van toen verpest het hele beeld over mij
Vooruit, voor nog meer nostalgische breezahlol: http://www.cu2.nl/o0CindieY0o
Ligt aan de achternaam, ik ken meerdere Chantals.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij komt uit Muntendam? ken je ook een Chantal?
ik lijk op emquote:
en maar blijven flirtenquote:
Ik moet zeggen dat mijn reacties in die stijl nog wel meevallen. Maar dat was toen helemaal hip hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
h0o0oiii alles g0ewd met mij wel h0owr..leUKe cu2 gr0etjes maRijkE !! t0gH !!
Meschendorp?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ligt aan de achternaam, ik ken meerdere Chantals.
3rdRock je weet nu wat je moet doen. Zoek een lange gozer die kan rappen vorm een duo en krijg ruzie. Dan ligt ze aan je voeten.quote:
Nah, hij is uiteindelijk toch te klein geblekenquote:
Beter voor je dat je die niet kentquote:
Toen hadden ze nog geen ruzie! Toen zaten ze zelfs nog in die formatie waarvan ik de naam nu kwijt ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
3rdRock je weet nu wat je moet doen. Zoek een lange gozer die kan rappen vorm een duo en krijg ruzie. Dan ligt ze aan je voeten.
Nee hoor we vinden je nog steeds leuk hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen ruzie! Toen zaten ze zelfs nog in die formatie waarvan ik de naam nu kwijt ben.
Maar goed, ik merk het al wel weer, ik heb al m'n credits verspeeld
D-menquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen ruzie! Toen zaten ze zelfs nog in die formatie waarvan ik de naam nu kwijt ben.
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
ik heb een collega van 201cm lang.....al ben ik zelf ook 186cm zus een baas b ben ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
3rdRock je weet nu wat je moet doen. Zoek een lange gozer die kan rappen vorm een duo en krijg ruzie. Dan ligt ze aan je voeten.
Hoezo? Is ze wel van mijn leeftijd dan? Ken niet zoveel mensen die niet bij mij op school hebben gezeten of van mijn leeftijd zijn. Het is ook een kutdorp om te zeggen: ik kom uit Muntendam. De vooroordelen staan standaard klaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Beter voor je dat je die niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |