Beginnende dementie daarom schrijft ze nummers altijd wel op maar raakt ze dan weer kwijt.En huistelefoonnummers vergeet ze niet die zijn in haar hoofd gebrand.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan doe je toch iets niet goed
[..]
dit snap ik dus totaal niet.
Ik denk meer dat het is omdat je op een huistelefoon alleen het nummer in hoeft te toetsen en op een groen telefoontje klikken, bij een mobiel moet je hem toch vaak ook aan/uit zetten opladen, er is een kans dat je in een of ander menu terecht komt..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je lokaal belt hoef je maar 6/7 nummers in te typen/draaien
Nou ja in zo'n geval kan je toch wel ergens bellen? Ik had hem niet meegepakt in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
Nog iets trouwens waarom ik blij ben dat mijn telefoon altijd in mijn buurt is: In de zomer van 2009 brak er brand uit op mijn verdieping, 's ochtends vroeg, dus ik lag nog te slapen. Uiteraard moesten we de flat uit, zo snel mogelijk. Echt wel dat ik mijn mobiel mee greep (die onder m'n kussen lag) om m'n ouders en m'n huisgenoot te kunnen bellen.
dat mag toch geen verschil uit maken of het nou een 06 is of een ander tel. nr.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Beginnende dementie daarom schrijft ze nummers altijd wel op maar raakt ze dan weer kwijt.
ah ja, daar had ik niet aangedacht. heb ik ook al jaren niet meer gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je lokaal belt hoef je maar 6/7 nummers in te typen/draaien
Ik had er niet speciaal mijn bureaula voor open gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja in zo'n geval kan je toch wel ergens bellen? Ik had hem niet meegepakt in ieder geval.
nog even aangepastquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat mag toch geen verschil uit maken of het nou een 06 is of een ander tel. nr.
Nja, klein voordeeltje dat de muren, plafonds en deuren in principe een uur brandwerend zouden moeten zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja in zo'n geval kan je toch wel ergens bellen? Ik had hem niet meegepakt in ieder geval.
Je moet toch ergens over praten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef justmattie het volgende:
Wat een drukte om een mobiele telefoon
Er is heel wat gebeurd tussen jullie merk ik al.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, iemand nog een woning over in eindhoven?
Ik moet donderdag terug naar mn ex en heb er géén zin in
(huizenjacht verloopt niet zoals geplanned)
Zullen we 't dan nu over social media hebben, net als 3FM?quote:
Uiteraard, uiteraard. Fok!is toch ook een discussieforumquote:
Nee, want daar doe ik niet aan (via mobiel)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zullen we 't dan nu over social media hebben, net als 3FM?
Discussieforumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Fok!is toch ook een discussieforum?
Goed plan. Van welke sociale media maakt de 3FM'er gebruikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zullen we 't dan nu over social media hebben, net als 3FM?
bestaat het fokkers helpen fokkers subforum nog? misschien is daar iemand die kan helpen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, iemand nog een woning over in eindhoven?
Ik moet donderdag terug naar mn ex en heb er géén zin in
(huizenjacht verloopt niet zoals geplanned)
Met sommige users valt hier niet te discussiërenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Online communitie!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
doen ze dat niet altijd na 23en?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:53 schreef -Hans- het volgende:
Belt er niemand??? had de stelling inmiddels wel verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |