cu2-pagequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef hole1988 het volgende:
28-02-04 Hej Matilde! Leuke siejoetoe-peetsj heb je...En leuk, jij en Patrick...Xie je weer op sgool...Xiez Cindy
28-02-04 Heej meis... Jij ook mooie cu2 hor!! Zie je later weer bah baaj ]{us Mathil
WTF
Ik zou niet weten hoe oud ze nu is, ik denk dat ze een jaar of 20 nu is. Zij is mijn ex vriendin dankzij haar heb ik ook mijn vrouw leren kennen. Was nog in de tijd dat ik elk weekend in Veendam rondhing 2005-2006quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoezo? Is ze wel van mijn leeftijd dan? Ken niet zoveel mensen die niet bij mij op school hebben gezeten of van mijn leeftijd zijn. Het is ook een kutdorp om te zeggen: ik kom uit Muntendam. De vooroordelen staan standaard klaar.
hoi!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alweer te vaak, word em zat...
Hoi!! Was al bang dat ik spookposts plaatste, kreeg al geen reactie. Gelukkig kan iemand mijn posts lezenquote:
Ze is van mijn zusjes leeftijd dus. Misschien dat zij haar kent, maar ik zou 't niet weten. Kom je uit de provincie Groningen dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe oud ze nu is, ik denk dat ze een jaar of 20 nu is. Zij is mijn ex vriendin dankzij haar heb ik ook mijn vrouw leren kennen. Was nog in de tijd dat ik elk weekend in Veendam rondhing 2005-2006
Ja ik kom uit het hoge noordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze is van mijn zusjes leeftijd dus. Misschien dat zij haar kent, maar ik zou 't niet weten. Kom je uit de provincie Groningen dus?
tja, we zijn zo drukken aan t facebooken, cu2en, sugababesen, hyven en twitteren dat we je even niet in de gaten hadden. sorry!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!! Was al bang dat ik spookposts plaatste, kreeg al geen reactie. Gelukkig kan iemand mijn posts lezen
Dat ga ik binnenkort ook eventjes doen. Foto's heb ik al deels verwijderd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben nu mijn hyves aan het ontvrienden
joe!quote:
geweldige opmerkingquote:
Ik ga m'n hyves overigens niet verwijderenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat ga ik binnenkort ook eventjes doen. Foto's heb ik al deels verwijderd.
mja helft van mijn vrienden heeft geen facebook dus ik heb niet zoveel keusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga m'n hyves overigens niet verwijderenKan m altijd nog wel ergens voor gebruiken..
Provincie, ik woon tegen de kust aan 3rdRock heeft mij in het dorp gewoond alleen weet ik niet waar en ken ik hem dus ook niet verder dan alleen van hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uit stad of ergens uit de provincie?
Die sfeer zal er leuk bij hangenquote:
Dat doe ik gewoon tussen het posten door, multitaskenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, we zijn zo drukken aan t facebooken, cu2en, sugababesen, hyven en twitteren dat we je even niet in de gaten hadden. sorry!
ik heb er ook maar 3 jaar gewoond (2007, 2008, 2009). aan t einde van de kennedylaan in zo'n bejaardenwoning. een paarse suzuki wagon r+ is van mn ex en die woont daar nog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Provincie, ik woon tegen de kust aan 3rdRock heeft mij in het dorp gewoond alleen weet ik niet waar en ken ik hem dus ook niet verder dan alleen van hier
Nee, >insert meme<quote:
Door al die drukte vergeet ik gewoon helemaal dat ik nog een smsje kreeg! Hoezo social media verslaafd?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, we zijn zo drukken aan t facebooken, cu2en, sugababesen, hyven en twitteren dat we je even niet in de gaten hadden. sorry!
hai haiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon tussen het posten door, multitasken![]()
Behalve sugababes dan. En CU2 heb ik ook al jaren niet meer, was wel tof
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
ik probeer dat ook....twitter en fok hebben prio. hyves niet en footballmanager schiet ook niet opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon tussen het posten door, multitasken![]()
Behalve sugababes dan. En CU2 heb ik ook al jaren niet meer, was wel tof
Oké, nu mag iedereen aankruizen wat hij/zij van dit lijstje wel heeft gedaan:quote:
Van mij word je ook niks gewaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké, nu mag iedereen aankruizen wat hij/zij van dit lijstje wel heeft gedaan:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
Ik begin niet.
Ik snap de helft niet eensquote:
Ik heb het allemaal niet gedaan, misschien op dat cool livin na danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik begin niet.
Op Hyves 1, maar is m'n ex (en die kwam door mij op FOK!) en op FB 0. Twitter daarentegenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel FOK!kers hebben jullie op hyves of facebook oid..
0,0. Of ik moet mn broer en schoonzus meetellen, die zijn hier ook af en toe actiefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Precies 0, prima zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
ik weet van de helft niet eens wat het is. maar fist fuckin vond ik maar niks. zo'n vuist in je plasbuis is pijnlijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik begin niet.
Stuk of 2 a 3 op Hyves, maar die ken ik niet door Fokquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Eat that, Johan Nijenhuisquote:Film poster van Sint is de beste van 2010
Ik woon in 1 van de zijstraatjes van de Kennedylaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er ook maar 3 jaar gewoond (2007, 2008, 2009). aan t einde van de kennedylaan in zo'n bejaardenwoning. een paarse suzuki wagon r+ is van mn ex en die woont daar nog.
datquote:
Niet goed opgelet op schoolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet van de helft niet eens wat het is. maar fist fuckin vond ik maar niks. zo'n vuist in je plasbuis is pijnlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |