Vijdag, Cafe Roemer bij de Besterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef Graseter het volgende:
Greesie em, morgen kom ik wel even een schrbobbelaeartje nuttigen.
Kijk zequote:
Ik 1 keer. En ja ik woon er.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel een paar keer met Roze Maandag in Tilburg geweest.
Roze maandag, voor 12:00 zijn, dan op terras gaan zitten en rest van de dag genietenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het btw wel een beetje een te gehypde dag. Maar jah, dat heb je nu eenmaal met zulke dagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker alvastquote:
True. Ik vond het véél te druk en het leverde me niks opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind het btw wel een beetje een te gehypde dag. Maar jah, dat heb je nu eenmaal met zulke dagen
Vind opzich wel relaxed van die thema dagen zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
True. Ik vond het véél te druk en het leverde me niks op.
Zo maar weg gegaanquote:
Maar het is wel,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de stad zelf zo weinig uitstralen. Nou is dat met Eindhoven ook zo, maar daar ben ik tenminste nog in opgegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |