Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
No no, not ze undertakerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
Nice TT. An undertaker can make much money out of it.
Zeg je nu dat Stu een kleintje heeftquote:
Thank you sonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef PeZu het volgende:
gooit helm en kogelvrij vest en een m16 naar stu
doe ikquote:
covering firequote:
dan kan je dat hier alsnog zeggen tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi snoesjes, ik wilde net wat liefs zeggen tegen jullie allemaal en toen was de lapo al geweest
donequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi snoesjes, ik wilde net wat liefs zeggen tegen jullie allemaal en toen was de lapo al geweest
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kan je dat hier alsnog zeggen toch
Ik hoor het hier met alle liefdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi snuitje, dan zeg je het nu toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
You, koop me a blauw onequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
Stu is still not out of it if he will buy a blue or a red rainpack?
Zie, jij snapt me tenminstequote:
quote:
quote:
dat Fles me tenminste snapt!quote:
Me toquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben moe en niet snap![]()
quote:
ooooooh gut meid wat een ellendequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen, hou mij, ik word gek
M'n koptelefoon valt de hele tijd uit aan één oor, en alleen als ik m'n hoofd een beetje naar links draai doet ie het weer, maar dan krijg ik last van m'n nek.
Dus al met al, de wereld vergaat.
Wie troost mij?
Ik zeg open een topic en voel de liefdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n koptelefoon valt de hele tijd uit aan één oor, en alleen als ik m'n hoofd een beetje naar links draai doet ie het weer, maar dan krijg ik last van m'n nek.
Wie troost mij?
Niets, als ik het moet uitleggen dan is het niet leuk meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]!
Hij wel en ik niet. Wat is er dan snoetje?
* MPG geeft je chocolade en knuffels...
* Stuart troost TFMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie troost mij?
Hoe was het met de playmates?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets, als ik het moet uitleggen dan is het niet leuk meer
quote:
bedankt, ik ben echt heel erg wanhopig en emotioneel op dit puntquote:
Ja, alstublieft, dankuwel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..].
I go well coffee drink. You want a cappuccino and a glaasje water?
Well, de jongste (4) bleef huilen tot zijn mammie zei dat ze weg zou gaan en hij wilde mee terug naar huis dus die bleef helaas niet langquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe was het met de playmates?
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:03 schreef Trevland het volgende:
* Trevland snapt het niet maar geeft het een poging
Hey ST![]()
* Trevland geeft ST een knuffel![]()
Tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
Well, de jongste (4) bleef huilen tot zijn mammie zei dat ze weg zou gaan en hij wilde mee terug naar huis dus die bleef helaas niet lang
De oudste (6) bleef wel een halve dag en dat was leuk
goddamn nu am ik hongryquote:
Nee want ik ben nogal moe maar de kinderen waren okay hoor. Ik kan alleen hun moeder niet uitstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof![]()
Viel het een beetje mee, je eerste werkdag weer?
Die kijkt net als die van de Fregglesquote:
Maak muziek en lolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kijkt net als die van de Freggles
wowquote:
Hadden ze je gemist?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want ik ben nogal moe maar de kinderen waren okay hoor. Ik kan alleen hun moeder niet uitstaan![]()
sprokkelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
knap heah?quote:
Ja, dat riepen ze in ieder geval verschillende kerenquote:
hee muppetje van me?quote:
ik moet je wat zeggenquote:
Da's al de derdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
Op de moeheidsschaal ben ik denk ik een ruime 8,5
Doe je goed, ik denk dat ik daar ook ergens zitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
* suikertaartje legt een dekentje klaar op de bankquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
Ja, het kan immers niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
oeh chipsquote:
nouquote:
ga dan slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het kan immers niet vaak genoeg gezegd worden
watjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
Dat is nou precies wat ik wildequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje legt een dekentje klaar op de bank
Whahahahaquote:
Geen tijd. Ik moet jullie entertainenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
hoihoiquote:
je hoeft niet te bedelen hoorquote:
Nee, afgezegd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
Gekkie![]()
Bij de mini geweest vandaag?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
suikertaartje, daar komt ie dan hooroh, wavvoor smaakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
suikerquote:
quote:
Waarvoor staat KSC? De SC voor slowchat volgens mij, maar waar staat de K voor?quote:
buuhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, afgezegd.
Hoofdpijn en mijn hoofd stond er niet naar.
Kleine Stuart is Coolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Waarvoor staat KSC? De SC voor slowchat volgens mij, maar waar staat de K voor?
Keiharde sex crib.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Koffie Slow Chat, check de OP andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
quote:
Moe van het niets doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
Bleg, waarom zo moe na een dagje thuis ziek zijn![]()
jaquote:
Merciquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koffie Slow Chat, check de OP anders
Ik doelde meer op 'kleine Stuart'quote:
Ooooh, hahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op 'kleine Stuart'
quote:
flufjequote:
wrom?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
* Trevland geeft LL een knuffel![]()
hij bestaat niet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
OkOk, ik ga doesjen en dan verder in 'De ontdekking van de hemel', al de derde keer dat ik 'm lees
Hier nog niet gezienquote:
Dat niet zo zeer maar kan er wel een paar extra gebruikenquote:
euroquote:
unicorns i love themquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
OkOk, ik ga doesjen en dan verder in 'De ontdekking van de hemel', al de derde keer dat ik 'm lees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Niemand?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Wie wil mij een pm sturen?
Graag wel tettenplaatjes.
Zoniet dan is het ook goed.
LooooooooooooooooooooooooooooooovelyLadyquote:
slijmbalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
LooooooooooooooooooooooooooooooovelyLady![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi weer
Jan 'Oom van Laura' Dekker heeft gewonnen
Ik heb geen tetten.quote:
lovelyquote:
joh echtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi weer
Jan 'Oom van Laura' Dekker heeft gewonnen
Ik ook niet en ik ga ook geen foto's van mezelf sturen want iedere hetero man wordt dan spontaan homo en ik ben zelf hetero dus daar zit ik niet op te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam!
hoop dat alles bij toek omhoog komt..
ehm...barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond saam!
hoop dat alles bij toek omhoog komt..
ehm...Jij.. Jij.. Seksmaniak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die van Muck stuur ik je nietquote:
Zo wanhopig ben ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik ga ook geen foto's van mezelf sturen want iedere hetero man wordt dan spontaan homo en ik ben zelf hetero dus daar zit ik niet op te wachten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij.. Jij.. Seksmaniak!mijn gat was groot genoeg geen idee hoe het met muck d'r gat is ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Iemand al een blauw regenpak gevonden voor Lord Stu
Toch is rood ook best mooi eigenlijkquote:
Zie een hoop posts terug...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Iemand al een blauw regenpak gevonden voor Lord Stu
zeker met een blauwe broekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch is rood ook best mooi eigenlijk
Misschien moet ik ze nu weer allebei hebbenquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch is rood ook best mooi eigenlijk
quote:- Date Limburg Duizenden singles chatten en daten. Doe mee en vind je date! roermond.stedendating.nl/Date
- schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
- Huurwoningen Heemskerk Gratis overzicht van huurwoningen. Per direct beschikbaar. Heemskerk.HuurwoningBemiddeling
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
Jezuskriebel, wat krijg ik nou weer voor adfs voorgeschoteld?
[..]
Het moet groots worden opgezet wil ik blauw ooit nog kunnen bemachtigen though. Regenpakkenjacht is nog spannender dan de miljardenjacht van de PCLquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn gat was groot genoeg geen idee hoe het met muck d'r gat is ..Als dat nog hetzelfde is als toen, is er vast niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
past wel bij jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:36 schreef MPG het volgende:
Jezuskriebel, wat krijg ik nou weer voor adfs voorgeschoteld?
[..]
quote:
Okay, stiekum wil ik ze gewoon allebeiquote:
blauwe wat? ballen?quote:
Je woont in London. LONDON!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet groots worden opgezet wil ik blauw ooit nog kunnen bemachtigen though. Regenpakkenjacht is nog spannender dan de miljardenjacht van de PCL
neem er 1 in alle twee de kleurenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, stiekum wil ik ze gewoon allebei
Heb je wel het goede huiswerk gemaakt voor morgen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgen geen wiskunde inval van dat wijf
symquote:
quote:
Want ik moet in heemskerk komen wonen en dan gaan daten in roermondquote:
Welke taal probeert dat te zijn?quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wel het goede huiswerk gemaakt voor morgen?
ik gok op het portugeesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke taal probeert dat te zijn?
Goede avond![]()
Kroatischquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke taal probeert dat te zijn?
Goede avond![]()
Komt omdat kusjes van mama's altijd helpenquote:
heemskerk is wel lekker dichtbijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Want ik moet in heemskerk komen wonen en dan gaan daten in roermond?
En die schaamlipcorrectie kan ik ook niet helemaal plaatsen, of kan ik écht geen gewone, normale date krijgen die gewoon tevreden is met haar lichaam?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt omdat kusjes van mama's altijd helpen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan zit ik weer te kijken met die date in roermondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heemskerk is wel lekker dichtbij
niet altijd meer hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt ook omdat je meerdere forums doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Tering lang geleden dat ik het zo druk heb gehad met modden
Er zijn een hoop nieuwe users met erg zinnige bijdragen hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog beschikbaar voor v&aquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Hoezo niet? Ik heb ze nog nooit mogen proberenquote:
Hey Wokquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
spoten en verkouden zijn is levens gevaarlijk
Invasion of the Clones geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn een hoop nieuwe users met erg zinnige bijdragen he.
Ja, bij ons ook alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
aanstellerij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
sporten en verkouden zijn is levens gevaarlijk
En na een griepje snel weer aan de bak gaan, slaat aan op je hartspierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
sporten en verkouden zijn is levens gevaarlijk
waarom die van jou nou weer niet?quote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik heb er een leuk knopje voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zit in het weer, ik weet het zeker
Dan date je maar met iemand uit Hoornquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan zit ik weer te kijken met die date in roermond.
Geen idee vraarie wilde niet zeggen waar hij last van heeft/had maar wel de godganse dag sip en saggerijnig doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom die van jou nou weer niet?
toekquote:
net per se je eigen mama, gekkiequote:
nee echt, je glijd uit in je eigen snotquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En na een griepje snel weer aan de bak gaan, slaat aan op je hartspier
nou doe eens?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb ze nog nooit mogen proberen...
Kan zomaar het einde van je leven zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee echt, je glijd uit in je eigen snot
[..]
oppassen dus
Misschien is hij ook ondergeniest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Geen idee vraarie wilde niet zeggen waar hij last van heeft/had maar wel de godganse dag sip en saggerijnig doen
Goed planquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan date je maar met iemand uit Hoorn
Nou precies dat dus.quote:[..]
Geen idee vraarie wilde niet zeggen waar hij last van heeft/had maar wel de godganse dag sip en saggerijnig doen
JAKKIEBAHquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij ook ondergeniest.
[ afbeelding ]
die zit ff niet zo goed in zijn vel geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
3FM ook, steeds dezelfde chatters daarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
die fles topics worden ook minder zeldzaam
Ja het is lekker makkelijk nu hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
die fles topics worden ook minder zeldzaam
nou kom dan maar snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net per se je eigen mama, gekkie
Dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je kusjes niet helpen, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
en daarna vraag je gewoon of iemand de wiki kan doenquote:
He, wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3FM ook, steeds dezelfde chatters daar
Joh je meent het?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zit ff niet zo goed in zijn vel geloof ik
das nie echt he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij mij helpen ze prima. Ik voel me ineens een stuk beter
![]()
...
lui varkenquote:
nee, liever heel erg langzaamquote:
Tuurlijk, je bent een luie big of je bent het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna vraag je gewoon of iemand de wiki kan doen
was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zit ff niet zo goed in zijn vel geloof ik
Ik wacht gewoon totdat die gedaan is en plak hem er dan in als het me teveel werk isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna vraag je gewoon of iemand de wiki kan doen
jij vraagt het tenminste nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent een luie big of je bent het niet
ja doei jij bent toch vlieft op een meisje, dan moet je niet daten met mijquote:
zit wat in ... heb het aangeboden maar nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je kusjes niet helpen, toch?
ja met komen bedoel ik hierheen, daarna mag je zo langzaam en zo vaak komen als je blieftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, liever heel erg langzaam
koenquote:
mijn knopje is er van versleten vandaagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, ik heb er een leuk knopje voor...
Het zouden je problemen maar zijn zegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen dus tot 15:30 op school![]()
Dankzij die invaldocent
Dat was ik ook zeker niet van plan, want zijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei jij bent toch vlieft op een meisje, dan moet je niet daten met mijdas nie netjes he?
[..]
zit wat in ... heb het aangeboden maar nee hoor
Dat wil ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je woont in London. LONDON!
Ik kan nu mensen bellen, dan kan je het morgen ophalen
Jamaar, jij bent toch ook een beetje bezet eigenlijk stiekem toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doei jij bent toch vlieft op een meisje, dan moet je niet daten met mijdas nie netjes he?
[..]
komt door zijn regenpakquote:
hij weet nog niet welke kleur hij wilquote:
Zeg dan niet dat je wel wilt datenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was ik ook zeker niet van plan, want zij
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jij bent toch ook een beetje bezet eigenlijk stiekem toch?
Eigenlijk moet het zijn 'in the war'... het schijnt bij de warenhuizen in Engeland een slagveld te zijn om nog een blauw regenpak te kunnen bemachtigen...quote:
Je had alleen gezegd dat ik het moest zeggen als je iets voor mij kon betekenenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dilemma dilemmaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij weet nog niet welke kleur die wilt
Ooow, slotje, die zet ik niet veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn knopje is er van versleten vandaag
Iets van 20 slotje in een half uur
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, je bent een luie big of je bent het niet
Slotje op mijn mond?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, slotje, die zet ik niet veel.
Wel 'verwijder dit bericht en ban de gebruiker'...
Wil je dan wel gezellig op stap met mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je wel wilt daten
[..]
Nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |