Die komen tevoorschijn vanaf level 25. Boven de Extreme reeks komt dan nog een balk met Endurance reeks.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Wanneer krijg je endurance racen ?
Kijk eens bij je Bspec rijders (icoontje onder je garage in het gt menu), staat daar gewoon een rijder in het eerste vakje?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:35 schreef drdolittle het volgende:
Ik krijg geen race gestart in het B-Spec. gedeelte van het spel.
Heb wel een coureur aangemaakt, maar als ik wil racen krijg ik de melding dat ik niet genoeg coureurs heb. Ik snap er niks van.
Kan iemand me vertellen wat ik vergeten ben te doen of verkeerd doe?
Dan moet je een coureur selecteren in het selectiemenuquote:Op zondag 9 januari 2011 01:35 schreef drdolittle het volgende:
Ik krijg geen race gestart in het B-Spec. gedeelte van het spel.
Heb wel een coureur aangemaakt, maar als ik wil racen krijg ik de melding dat ik niet genoeg coureurs heb. Ik snap er niks van.
Kan iemand me vertellen wat ik vergeten ben te doen of verkeerd doe?
Dat is kut.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Godverdomme de tering zooi.
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
Populaire sturen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
515euro betaald voor een fanatec GT2 Clubsport stuur. Is dat hoere ding niet leverbaar. Waarschijnlijk pas half februari. Beetje 2 maanden wachten terwijl je al 515euro betaald hebt. Wat een bullshit.
Dat is wel klotequote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
wil niet vervelend doen, maar zo maak je andere mensen wat wijs.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:11 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Ik weet het vrijwel zeker dat ik ruim 4,5 miljoen Xp punten kreeg, ik zat namelijk nog maar net in level 35 toen ik begon, na de race was ik halfweg level 36. Om van level 35 naar 36 te gaan moet je ruim 2,8 miljoen Xp halen, van 36 naar 37 ruim 3,6 miljoen. Ik heb op GTPlanet eens een lijst gezien waar het ook wel in stond, kan het helaas zo niet weervinden.
Bij rechtdoor wel, vooral als je harder gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Hoort het trouwens dat het stuur bij rechte stukken naar links en rechts gaat (paar graden). Heb het ook bij bochten btw.
Nice..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:16 schreef powah87 het volgende:
Dat was dus de lijst die ik al eerder had gezien, meende enkel dat ie op GTPlanet stond. Maar waar maak ik andere mensen iets wijs dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef moeskop het volgende:
[..]
wil niet vervelend doen, maar zo maak je andere mensen wat wijs.
klik eens op onderstaande link
http://www.ps3trophies.or(...)seasonal-events.html
Staat toch duidelijk 4.593.700Xp.quote:24 Hours of Le Mans LV 35
A-Spec: Cr. - Exp: 4,593,700
B-Spec: Cr. 86,800 Exp: 2,241,184
Entry Requirements: No Limitations
Hardest opponent: Pescarolo C60 Hybride - Judd Race car '05
Tyres: No Limit - Racing: Soft
Achja, boeiend. Tunen kost toch niet heel veel, 20 min racen en je hebt het geld weer.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Andyy het volgende:
Ja.
Je verliest alle upgrades die je hebt uitgevoerd
Je verliest helemaal niets, alleen heb je door eerst alle updates apart te doen, dingen gekocht die je bij de Race Modificatie er sowieso op kreeg. Veel dingen die je apart hebt geïnstalleerd, zijn trouwens uitgeschakeld. Die moet je bij Tuning even opnieuw aanvinken, dan wel installeren.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Achja, boeiend. Tunen kost toch niet heel veel, 20 min racen en je hebt het geld weer.
Zat die race met die Citroen wx nogwat erbij? Zoja is die moeilijk, zo'n auto is toch best duur. Vooral als het te moeilijk is.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
Zo, bonusraces nr3 = done.
Nu nog races nr2.
Dat scheelt weerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Je verliest helemaal niets, alleen heb je door eerst alle updates apart te doen, dingen gekocht die je bij de Race Modificatie er sowieso op kreeg. Veel dingen die je apart hebt geïnstalleerd, zijn trouwens uitgeschakeld. Die moet je bij Tuning even opnieuw aanvinken, dan wel installeren.
Die is kicke.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Zat die race met die Citroen wx nogwat erbij? Zoja is die moeilijk, zo'n auto is toch best duur. Vooral als het te moeilijk is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die is kicke.
En je krijg 1,5miljoen credits.
Dus de aanschaf is het zeker waard.
Heb er iets aan getuned geloof ik en race soft banden eronder gelegd.
Daar ga je echt blij van worden.
Had iedereen na 3 ronden in gehaald.
Anyway, je kan beter die Sebastian Loeb challange halen bij de specials... Die is vrij eenvoudig en dan krijg je de auto. Scheelt je 850K meen ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]Ga ik morgen meteen doen, is het circuit onverhard? Anders word het nog moeilijk. Race softs gaan er sowieso onder bij elke nieuwe auto.
Thx voor de tip, is inderdaad 850K.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Anyway, je kan beter die Sebastian Loeb challange halen bij de specials... Die is vrij eenvoudig en dan krijg je de auto. Scheelt je 850K meen ik.
De 2e is een 4-uurs race, met Mazda Roadsters/MX-5jes. Die heb ik gisteren gedaan, ben van 11 uur 's ochtends tot 6 uur 's middags beziggeweest. Continu op pauze gezet en wat anders gaan doen, had totaal geen zin met mijn brakke hoofdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Thx voor de tip, is inderdaad 850K.
Nog 2 levels omhoog en dan endurance races, de eerste was iets van 4 uur? Die lijkt me nog wel aardig te doen
Die Lotus is zonder enige upgrades te halen. Audi heb je alleen sport hard nodig..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef PieterBas het volgende:
Die Lotus seasonal event is gemakkelijk te halen door alleen racing soft tyres te installeren. Zonder al te veel fouten kan je zo +25 seconden voorsprong halen
Overigens geldt dat ook voor de Audi TTS event
Die 24 uurs race lijkt mij ook kut, doe ik wel helemaal als laatst, ben bang dat ik er een week over doe.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
De 2e is een 4-uurs race, met Mazda Roadsters/MX-5jes. Die heb ik gisteren gedaan, ben van 11 uur 's ochtends tot 6 uur 's middags beziggeweest. Continu op pauze gezet en wat anders gaan doen, had totaal geen zin met mijn brakke hoofd
Ik vrees het ergste voor die 24-uurs races. Daar ga ik gewoon 2 weken voor nodig hebben
Tja, ach....quote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
En ja, wat mij betreft zijn de seasonal events gewoon dood en kapot nu de restricties verdwenen zijn. Elke vorm van uitdaging is weg. Voorheen moest je zorgen dat je binnen de limieten blef en bij bv de Focus moest je het onderstel goed afstellen enzo om m zonder SRF te halen. En nu, lukt t niet na 30 minuten? Ach, ik installeer wel wat betere banden, ben ik er ook van af...
het was juist leuk om met lui over de set-ups te praten, om mensen de perfecte lijn te leren etc.. Nu is dat allemaal niet meer nodig..
En nee, kom niet aan met 'dan tune je de auto toch minder'? Jaaaa, lekker zelf uitzoeken wanneer de race spannend en close is.. Nee, daar heb ik geen spel voor gekocht.. Sowieso kan dat zelf uitzoeken ook wel uren duren. In de A-spec heb ik al zo'n hekel aan het gebrek van restricties.. GT4 had een veeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuulllll betere a-spec.
OMG...serieus, wat een aanstellerij zeg!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
En ja, wat mij betreft zijn de seasonal events gewoon dood en kapot nu de restricties verdwenen zijn. Elke vorm van uitdaging is weg....
En nee, kom niet aan met 'dan tune je de auto toch minder'? Jaaaa, lekker zelf uitzoeken wanneer de race spannend en close is.. Nee, daar heb ik geen spel voor gekocht.. Sowieso kan dat zelf uitzoeken ook wel uren duren. In de A-spec heb ik al zo'n hekel aan het gebrek van restricties.. GT4 had een veeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuulllll betere a-spec.
Nee, zo is het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef very het volgende:
[..]
OMG...serieus, wat een aanstellerij zeg!
Als je het allemaal zo ontzettend kut vind, dan doe je er toch zelf wat aan?
En je kan roepen dat ik daar niet mee aan moet komen, maar zo is het gewoon.
Dat kan ja, maar als er dan één te snelle wagen in zit (zoals vaak t geval is, slaat t ook nergens meer op.quote:Je kan toch nog steeds gewoon een soortgelijke auto kiezen en gebruiken?
Dat doe ik ook niet, meestal laat ik de banden stock.quote:Je bent toch niet verplicht om deze gelijk de beste banden te geven of volledig op te voeren?
Nee, dat kan niet, want vrijwel iedereen mikt de seasonal events gewoon op race soft en ze zijn klaar. Niemand bekijkt meer camber etc. Zelfde is t geval in A-spec. Dus ja, je kijkt hééél erg kort door de bocht.quote:Je kan toch nog steeds met lui over set-ups praten?
Of is dit soms te kort door de bocht?![]()
Nee, dat heb je niet. En na 30 minuten met een upgrade waarvan je niet weet of het haalbaar is, wil je toch echt wel verder. Terwijl als PD een restrictie oplegt en het lukt na 30 mins nog niet, weet je dat het aan jouw rijstijl ligt, en dat je dus gewoon wat meer moet oefenen.quote:Ik vind het echt ontzettend raar dat je roept dat het allemaal zo dood en kapot is, terwijl je het toch echt zelf in de hand hebt hoe lastig je het jezelf maakt.
Zie hierbovenquote:Dat jij ervoor kiest om na 30 minuten dan maar voor makkelijk te gaan moet je zelf weten, maar roep niet dat dat de schuld is van PD.
Dan moet PD de titel 'real driving simulator' van het hoesje afhalen. Ook echte races hebben restricties. Bovendien hoeft heus niet iedereen goud te kunnen halen. Als je dat niet lukt moet je meer oefenen oid, of je hebt t niet in je. Zoals ook genoeg mensen het niet in zich hebben strategiespellen of hoogste moeilijkheidsgraad te halen. Ik vraag me ook af wat jij vindt van GT4, waar tenminste nog wel restricties waren.quote:Het enige wat PD nu doet is races ook doenbaar maken voor de wat minder snelle gamers. Want geloof het of niet; zij kopen die game ook, en zijn dus ook van belang voor PD.
Ik heb zelf bijvoorbeeld geen hapklare brokken nodig om een race leuk en spannend te maken, dus waarom jij wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
blablabla
Jij bent typisch één van die mensen die niet snapt dat een game zélf een challenge moet maken en niet jij.GT4 bood ons zélf een challenge. Elke fps game biedt de gamers zelf een moeilijke challenge op 'hard'.
Ook snap je niet dat zelf een challenge maken grote problemen kan leveren zoals: Óf onhaalbaar met bv een ECU upgrade, maar na een Turbo 1 upgrade win je met twee vingers in de neus.
Het spel zelf moet restricties opleggen, niet jij. Dan weet je van: Oh, met de restrocties die zijn opgelegd moet het haalbaar zijn. Dan hoef je er zelf geen uren in te steken om de race überhaupt op jouw niveau te rijden. Ik heb geen zin om precies uit te zoeken welke upgrades voor mij werken en welke niet, maar ik heb wél zin een wagen af te stellen zodat de wagen werkt voor mij. Dát was in de eerdere seasonal events juist zo leuk tov de rest van A-spec. Nu is de seasonal events gewoon een verlengde van de imo erg slechte a-spec.
Speel GT4 weer eens, en zie hoeveel beter de A-spec races daar ook waren, juist omdat je moest oefenen en erg spannende races kon hebben door de restricties die waren opgelegd. Bovendien wist je dat de race haalbaar moest zijn met datgene wat PD jou had opgelegd, en dat is níet mogelijk met een restrictievrije event. Dan weet je niet of iets haalbaar is met de door jou gebruikte settings, of je hebt de auto iets te ver opgevoerd nadat t eerst niet lukte.
Neem hier maar eens een kijkje:quote:Nee, dat kan niet, want vrijwel iedereen mikt de seasonal events gewoon op race soft en ze zijn klaar. Niemand bekijkt meer camber etc. Zelfde is t geval in A-spec. Dus ja, je kijkt hééél erg kort door de bocht
1:59uur in een Mazda Furia.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef DennisDeBengel het volgende:
De eerste is 60 rondjes op Grand Valley. Met een GT wagen doe je er iets minder dan 2 uur over. Als je een gelijkwaardige auto neemt als de AI zal je er wel 2,5 uur over doen denk ik.
Misschien omdat 1 upgrade teveel voor mij de race te makkelijk kan maken. Bovendien bracht juist een lastige challenge mij erg veel plezier.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb zelf bijvoorbeeld geen hapklare brokken nodig om een race leuk en spannend te maken, dus waarom jij wel?
Lijkt er eerder op dat jij niet kijkt. De meeste tunes daar zijn om een auto rijdbaar te maken en veelal niks met de a-spec races. Grotendeels bedoeld voor online of één a-pec serie Like the Wind . met de vorige seasonal events schoten de paddestoelen uit de grond wat betreft setups. Nu lijkt alleen de Mustang nog een beetje levend. Terwijl de RX-7 en Focus threads voorheen gewoon vanaf het begin tot de laatste update erg hoog stond.quote:
En de Lambo challenge wint die wel meteen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn bob kan verdomme niet eens de mx race winnen.
Goede tip.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zet je MX5 eens lager bij de grond Denk dat dat wel helpt
Blijkbaar niet ver genoeg om dan zelf uit te zoeken wanneer het lastig en toch doenbaar is.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:17 schreef Glijdt_licht het volgende:ik kan erg ver gaan om te zorgen dat ik de auto exact zo krigj als ik t wil
Als je de HKS controller eenmaal in gebruik hebt, hoor ik graag hoe die bevalt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Meike26 het volgende:
...
Er zit niets anders op... De HKS racing controller![]()
...
De nieuwste roadster kopen en volledig tunen is ook een optie, want ik neem aan dat je nu een normale MX5 hebt? Een volledig getunede roadster is niet slecht voor je garage, je zal zelf immers ook nog eens in Aspec die 4 uurtjes moeten racen.. en dan is die roadster leuk hoor, kan je leuk mee driften/spelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goede tip.
Ga ik vanmiddag of morgen uitproberen.
IK ga mijn best doen, maar ik ben dan ook weer zo'n zeikwijf dat het product wel eerst wil testen, voor dat ze het product koopt. De tijd van impulsieve aankopen (en dat zijn er nogal wat geweest) is voorbij... Dus als iemand weet welke keten/winkel hem heeft, hoor ik het graagquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef very het volgende:
[..]
Als je de HKS controller eenmaal in gebruik hebt, hoor ik graag hoe die bevalt.
Dat gaat lastig worden. Volgens mij is het nu alleen nog maar import.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
IK ga mijn best doen, maar ik ben dan ook weer zo'n zeikwijf dat het product wel eerst wil testen, voor dat ze het product koopt. De tijd van impulsieve aankopen (en dat zijn er nogal wat geweest) is voorbij... Dus als iemand weet welke keten/winkel hem heeft, hoor ik het graag
haha...erg herkenbaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef Meike26 het volgende:
Ja, daar was ik dus ook bang voor... kijk, aan de ene kant, waarom ook niet. Apparaat kost iets van 55 Euro en het ziet er aanvankleijk goed uit !
Maar als ik hier dan thuis kijk wat wij aan verstofde en vergeten producten hebben, jemig, wat een miskopen heb ik al gehad, of wat en spullen hebben we nieuw gekocht, maar doen we niets meer mee. Van een Sony PSP naar een rc helicoptertje om de katten lekker gek te maken...
En met sommige ps3 spelletjes is het al net zo... Ik wil in 2011 zo goed als mogelijk geen miskopen meer begaan !! In 2012 zie ik dan wel verder
Spoiler op de achterkant zetten en veel downforce geven. In B-spec willen ze anders vaak spinnen in de korte haarspeldbocht doordat ze volgas geven. Ik had 'm daardoor in 1x en mijn b-coureur was maar 1 level hoger dan benodigd.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goede tip.
Ga ik vanmiddag of morgen uitproberen.
Ik denk/vermoed dat er in de nieuwe slim versies een 7200 toeren harddisk zit en in die oude nog een 5400 toeren schijf.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef Salatrel het volgende:
ps3 gisteren overledengelukkig GT5 savedata nog wel kunnen redden
![]()
laadtijden van de nieuwe slim lijken trouwens flink korter te zijn dan mijn oude 40gb
mjah op mijn oude fat kreeg ik ong 1,5 keer de startlijst te zien voordat ie uitgeladen was maar met de nieuwe slim zie ik nog net wat er op de 12e startplaats staatquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk/vermoed dat er in de nieuwe slim versies een 7200 toeren harddisk zit en in die oude nog een 5400 toeren schijf.
De hardware lijkt me grotendeels identiek gezien de standaardisatie qua spellen. Een HD lijkt me het meest waarschijnlijke. Jij vermoedt een snellere processor of iets?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah op mijn oude fat kreeg ik ong 1,5 keer de startlijst te zien voordat ie uitgeladen was maar met de nieuwe slim zie ik nog net wat er op de 12e startplaats staat
Ja, dat is gewoon een weggevertje..zeker vergeleken met de eerdere bonusracesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:16 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Laatste race van bonusrace 3 was echt makkelijk, wel 1.5 mil erbij
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef very het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die een SSD in zijn/haar ps3 slim heeft ingebouwd?
ik niet, maar schijnt de laadtijden wel aardig korter te makenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef very het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die een SSD in zijn/haar ps3 slim heeft ingebouwd?
Mag ik vragen met welke wagen je gereden hebt ?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Like The Wind race 2 gewonnen, was makkelijker dan ik had verwacht
Oh dat is wel een goeie tip, misschien dat ik die ook maar aan moet gaan schaffen. Gewoon omdat het kan. Ik heb nu 11 miljoen credits, en heb geen idee waar ik dat aan uit moet gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:24 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
GT By Citroen Concept '08 gekocht, even kijken hoe 'ie rijd.
Corvette Z01. Racemod en paar kleine aanpassingen, als je die wilt weten moet je het maar zeggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef BOPE het volgende:
[..]
Mag ik vragen met welke wagen je gereden hebt ?
Zou ik ook graag willen weten, heb die Z01 gekocht, aangast en race mod gedaan. Heeft nu maar 707 pk @ 1100 kg (terwijl die voor Race mod boven de 800 had), maar kom echt 2 seconden per sectie te kort. Eind van de race wordt ik standaard 11e op ongeveer 20 sec achterstand, dus de gene die zegt dat ie met die auto te doen, is mag mij uitleggen hoe, en met welke settings die rijdt.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Corvette Z01. Racemod en paar kleine aanpassingen, als je die wilt weten moet je het maar zeggen.
nee meer zoiets:quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef jackson het volgende:
Jij vermoedt een snellere processor of iets?
het zijn voornamelijk laadtijden waar ik het aan merk. snellere HDD en misschien een snellere bluraydrive? weet niet of waar nog verschillende leessnelheiden voor zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk/vermoed dat er in de nieuwe slim versies een 7200 toeren harddisk zit en in die oude nog een 5400 toeren schijf.
Als je de auto hebt getuned, zijn die na de racemod uitgeschakeld, die moet je dan weer aanzetten. Verder moet de auto zo laag bij de grond, full downforce en topsnelheid op 370 zetten. Met die instellingen moet je makkelijk winnen. Ook race soft eronderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:12 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen weten, heb die Z01 gekocht, aangast en race mod gedaan. Heeft nu maar 707 pk @ 1100 kg (terwijl die voor Race mod boven de 800 had), maar kom echt 2 seconden per sectie te kort. Eind van de race wordt ik standaard 11e op ongeveer 20 sec achterstand, dus de gene die zegt dat ie met die auto te doen, is mag mij uitleggen hoe, en met welke settings die rijdt.
Ah oke, dan zal dat het probleem wezen, zal vanavond weer eens ff kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:55 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Als je de auto hebt getuned, zijn die na de racemod uitgeschakeld, die moet je dan weer aanzetten. Verder moet de auto zo laag bij de grond, full downforce en topsnelheid op 370 zetten. Met die instellingen moet je makkelijk winnen. Ook race soft eronder
Ja is inderdaad dom, ik zat er eerst ook mee. Succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Ah oke, dan zal dat het probleem wezen, zal vanavond weer eens ff kijken.
Vond het al zo vreemd dat iedereen spreekt over een Z01 met 900+ bhp.
Wel dom dat dat uitgezet is na een race mod.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef very het volgende:
Dit gisteren ook even geprobeerd:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139915
Is leuk
Wanneer je dit een beetje onder de knie krijgt, kan je andere auto's gewoon op twee banden in de bocht inhalen.
Ik had dat met de Lotus Elise challenge al, dat ie in bepaalde bochten wilde kantelen. Ik vind het ook geen auto. Meer een soort uit de kluiten gewassen zeepkist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef very het volgende:
Dit gisteren ook even geprobeerd:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=139915
Is leuk
Wanneer je dit een beetje onder de knie krijgt, kan je andere auto's gewoon op twee banden in de bocht inhalen.
Eensch, Lotus rijdt voor geen meter. Terwijl ze in real life volgens mij bekend staan om hun rijgedrag als een kart.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik had dat met de Lotus Elise challenge al, dat ie in bepaalde bochten wilde kantelen. Ik vind het ook geen auto. Meer een soort uit de kluiten gewassen zeepkist.
Nascar op de ring moet je dat ding helemaal omhoog halen en dan max downforce.... Haal je het in één keer en zelfs met eerdere beperkingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Scarsick het volgende:
Bij de seizoensevents is de lol er nu wel een beetje af zonder restricties op banden, gewicht en vermogen.
Nascar op de Ring is wel nog steeds een uitdaging though, die haalde ik pas toen er bij de 2e poging racing soft onder lag. En met een standaard C4 WRC is de bijbehorende race ook nog wel spannend.
TC op 4, ABS op 2. Dan is ie heel makkelijk, maar ja, voor de uitdaging is het wel minder leuk zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nascar op de ring moet je dat ding helemaal omhoog halen en dan max downforce.... Haal je het in één keer en zelfs met eerdere beperkingen.
Ik vind het raar dat je zulke dingen sowieso niet kan instellen wanneer je je race even pauzeert.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor mensen met een stuur: er kan een apart menu geactiveerd worden tijdens het racen. Dan kun je ook de remmen e.d. aanpassen. Kijk maar eens onder Hardware en dan bij de knoppen. Met het D-pad kun je het menu eventueel activeren. Voor mensen die alleen DS3 hebben, net als ik, helaas. Je hebt te weinig knoppen. Tenminste, ik heb nog niet ontdekt of het anders kan!
En die Lexus is voor zover ik weet met 750.000 credits de goedkoopste die mee mag doen met die race. De rest gaat allemaal richting de miljoen of er overheen, als je ze uberhaupt al kan vinden bij de occasions.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:22 schreef LangeJan het volgende:
Wow, verslavende game. Gisteren eigenlijk veel te lang doorgegaan, waardoor ik nu echt slecht wakker kan worden![]()
Zit momenteel op 60 wagens overall, level 23 en 50% in de game gedaan. Ben nu aan het sparen voor de Polyphony Formule GT wagen voor dat kampioenschap ermee met 20 rondes per race.
Ik las dat iemand alleen premium auto's zocht en geen standard wagen voor DTM wou kopen? Bij toeval ontdekte ik dat de Lexus Race Concept ook mee mocht doen met de DTM en die is Premium.
Dat was ik en ik keek niet goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:22 schreef LangeJan het volgende:
Wow, verslavende game. Gisteren eigenlijk veel te lang doorgegaan, waardoor ik nu echt slecht wakker kan worden![]()
Zit momenteel op 60 wagens overall, level 23 en 50% in de game gedaan. Ben nu aan het sparen voor de Polyphony Formule GT wagen voor dat kampioenschap ermee met 20 rondes per race.
Ik las dat iemand alleen premium auto's zocht en geen standard wagen voor DTM wou kopen? Bij toeval ontdekte ik dat de Lexus Race Concept ook mee mocht doen met de DTM en die is Premium.
ridehight omhoog bedoel je? en waar zet je die downforce dan? volgens mij kijk ik eroverheen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nascar op de ring moet je dat ding helemaal omhoog halen en dan max downforce.... Haal je het in één keer en zelfs met eerdere beperkingen.
Bij 'carroserie' kun je de downforce aanpassen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ridehight omhoog bedoel je? en waar zet je die downforce dan? volgens mij kijk ik eroverheen...
De Lexus moet je erna nog tunen als ik het goed begrepen heb, ga je dus ook over de mil heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:31 schreef Toempf het volgende:
[..]
En die Lexus is voor zover ik weet met 750.000 credits de goedkoopste die mee mag doen met die race. De rest gaat allemaal richting de miljoen of er overheen, als je ze uberhaupt al kan vinden bij de occasions.
Kun je met de BMW M3GTR Race Car meedoen aan de DTM races?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Salatrel het volgende:
ik heb de lexus, de BMW, de mercedes, de audi en de astra DTM wagens![]()
de bmw en de mercedes nog nooit in gereden maar gewoon voor de collectie. de astra heb ik voor de 4 uur van nurburgring gebruiken en ook voor b-spec af en toe.
vanavond de B-spec DTM races doen
kijk bij de deelnamevoorwaarden? daar staat precies welke auto's wel en niet mee mogen doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:42 schreef Sant. het volgende:
[..]
Kun je met de BMW M3GTR Race Car meedoen aan de DTM races?
Ja dat weet ik, maar omdat je zegt dat je ook de BMW DTM hebt, vroeg ik me af welke dat dan was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Salatrel het volgende:
kijk bij de deelnamevoorwaarden? daar staat precies welke auto's wel en niet mee mogen doen
Thanks!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:40 schreef Salatrel het volgende:
ahh ok ja het is idd de m3gtr race car volgens mij ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |