quote:
Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Yannick567 het volgende:[..]
Wat was dat trouwensch voor foto van jou op Twitter vandaag? Moest je HM's vouwen ofzo?

Ik zat daar en het was nogal verlaten, moest net beginnen, maar nee

later op de avond ging ik vouwen.
MAAR! Wat een kut koninginnedag, de tering. Ik begon en er werd medegedeeld dat ik alleen op de kiosk zou staan de hele avond (te weinig mensen), nou dat heb ik gemerkt, hele scherm vol (8 bestellingen staan daar op) en dan te zien aan de bonnetjes dat er wel meer bestellingen achter staan. Na een tijdje had elke bestelling de welbekende tijd: 999 en raakte ik zwaar gestressed door mensen die stonden te kijken welke bestelling ik pakte

.
Gelukkig kwam na een tijdje iemand helpen omdat het wat rustiger werd in de drive, maar zelfs met z'n 2en konden we niet dat scherm snel leeg krijgen. Uiteindelijk is het natuurlijk wel gelukt maar de service tijd was dramatisch

Even later was ik gewoon een kassaslet en bleef het aardig druk, pauzeloos zit je dan rond te zeulen en word je chagrijnig van elke dronken malloot die aan de andere kant van de kassa stond te hitsen tegen de counter. Toen werd er ook nog eens leuk medegedeeld dat de mannen toilet nogal smerig was, dit vatte wij op dat die wel smerig kon zijn aangezien er niemand in de lobby stond, toen dit gemeld werd aan de manager werd er niks mee gedaan omdat we gewoonweg met te weinig mensen stonden. Even later werd er meer geklaagd en kwamen er mensen, nu komt het...
Met menselijke uitwerpselen aan hun schoenen uit het toilet.Toen er werd gekeken hoe smerig het was bleek het nogal heel smerig te zijn, de uitwerpselen lagen onder de urinoirs en overal stonk het naar het natte vocht wat uit een mens kan komen

Uiteindelijk werd het toen schoongemaakt door iemand die om een uurtje of half 11 binnen kwam, wat een zooi

Maar dat was het

kutzooi.