Ik ben er juist blij van als ik er straks vanaf benquote:Op donderdag 21 april 2011 11:02 schreef Liannuh het volgende:
Bij ons heet het service assistent, op het floorplan sta ik als shift assistent. Geen idee of het bij andere restaurants ook bestaat, dacht altijd dat het een verzinsel van regio Nijmegen was (A) Dr zijn ook maar 2 mensen met die functie bij ons. Op drukke tijden (vrijdag, zaterdag & zondag van 16.00 tot 21.00 bijvoorbeeld) sta ik er in mn witte blousje om het servicepersoneel aan te sturen, en ervoor te zorgen dat de service goed loopt!
Gelukkig niet iemand die de set-up leidt, ik heb echt een gruwelijke hekel aan set-up
Werk er nu 6 jaar (de tijd vliegt :| ) met een korte pauze van 3 maanden. Had ontslag genomen, maar ging heel snel weer terug! Mistte het te erg
Haha dat dacht ik ook toen!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben er juist blij van als ik er straks vanaf ben
Dat is precies de omschrijving wat onze HoofdKassa's proberen te doen! Neehoor, het lukt ze hier heel goed. Daarnaast doen ze lades tellen en die dingen!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:02 schreef Liannuh het volgende:
... Op drukke tijden (vrijdag, zaterdag & zondag van 16.00 tot 21.00 bijvoorbeeld) sta ik er in mn witte blousje om het servicepersoneel aan te sturen, en ervoor te zorgen dat de service goed loopt!
...
Lades tellen wordt bij ons door de managers gedaan. Ik hou me vooral bezig met mensen plaatsen, refunds maken, problemen van gasten oplossen, mensen runnen, meeneembestellingen/holds maken, pauze's regelen. Eigenlijk alle taken waar een manager in de rush te druk voor isquote:Op donderdag 21 april 2011 13:22 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Dat is precies de omschrijving wat onze HoofdKassa's proberen te doen! Neehoor, het lukt ze hier heel goed. Daarnaast doen ze lades tellen en die dingen!
Zegmaar een zonemanager counter/hoofd kassa in éénquote:Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Lades tellen wordt bij ons door de managers gedaan. Ik hou me vooral bezig met mensen plaatsen, refunds maken, problemen van gasten oplossen, mensen runnen, meeneembestellingen/holds maken, pauze's regelen. Eigenlijk alle taken waar een manager in de rush te druk voor is
Wat doet een manager dan? Stil staan en kijken hoelaat die klaar is..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef Liannuh het volgende:
[..]
Lades tellen wordt bij ons door de managers gedaan. Ik hou me vooral bezig met mensen plaatsen, refunds maken, problemen van gasten oplossen, mensen runnen, meeneembestellingen/holds maken, pauze's regelen. Eigenlijk alle taken waar een manager in de rush te druk voor is
Koffie drinkenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat doet een manager dan? Stil staan en kijken hoelaat die klaar is..
Dus, trakteren. Waar is de taartquote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Koffie drinken
Stond ik vandaag heel onschuldig aan de BOP, komt een van de dames van de administratie met bloemen binnen, werk er vandaag precies 5 jaar
Gelijk weer met koffie eh, duidelijk managerquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dus, trakteren. Waar is de taart
naja het is iig een waardering. Ik kreeg een brief dat m'n contract niet verlengt werd.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Koffie drinken
Stond ik vandaag heel onschuldig aan de BOP, komt een van de dames van de administratie met bloemen binnen, werk er vandaag precies 5 jaar
zeg jij.. hoaxfiguurquote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Gelijk weer met koffie eh, duidelijk managerDie taart kom je maar een keer halen
Zeg, ik drink geen koffiequote:
Thee? Echte managers drinken vittel, en veel, zeker als de airco stuk isquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nee, maar wel thee. 'manager'.......
Laten we maar niet over dat 'restaurant' van jou beginnenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Thee? Echte managers drinken vittel, en veel, zeker als de airco stuk is
Hij laat tenminste geen shake ontploffen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Laten we maar niet over dat 'restaurant' van jou beginnen
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij laat tenminste geen shake ontploffen.
Nee, maar hij heeft wel iets wat wij niet hebben, en dat is iets wat ik hier maar niet zal besprekenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij laat tenminste geen shake ontploffen.
Een niet nader te noemen manager?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel iets wat wij niet hebben, en dat is iets wat ik hier maar niet zal bespreken
In vergelijking met dat heb ik liever ontploffende shakemachines
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ben vanaf vandaag crewtrainer =)
Vanmiddag crewtrainer soc gehad, en meteen die digitale toets gedaan. Woensdag komen mn bloesjes binnen, als het goed is =D
Eindelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |