Je was er nog niet over uit wat je er van moest vinden?quote:
Ja, net, gave stemquote:
yup, toen ik hoorde dat de huisbaas al internet had geregeld vreesde ik met grote vrezen voor een 10mibt lijntje, of misschien een goedkope snelle adsl-lijn...maar dat was onterechtquote:
door de weeks bedoel ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heeft drie keer Bring it on gedaan in de zomer.
Wilde reageren op de stelling, maar toen werd Infadels ingestartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je was er nog niet over uit wat je er van moest vinden?
Twitter bericht van ekdom..quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde reageren op de stelling, maar toen werd Infadels ingestart. Ik vind het altijd vrij sneu om te zien dat veel mensen bij elk loos momentje hun mobiel pakken om op die manier de tijd te doden. Even Twitteren dat je in de rij van een supermarkt staat, oid.
How, sorry, wat was de stelling? (niet goed opgelet)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde reageren op de stelling, maar toen werd Infadels ingestart. Ik vind het altijd vrij sneu om te zien dat veel mensen bij elk loos momentje hun mobiel pakken om op die manier de tijd te doden. Even Twitteren dat je in de rij van een supermarkt staat, oid.
Mensen die verslaafd zijn aan internet en social media en dan vooral op je telefoon zijn zielig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
How, sorry, wat was de stelling? (niet goed opgelet)
-quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan internet en social media en dan vooral op je telefoon zijn zielig.
Farewell to the Fairgroundquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef alors het volgende:
Ik vind die Bigger Than Us toch lang zo fijn niet als die eerste nummers.
Van zulke tweets wordt je toch verdrietig van en deze persoon heeft het echt de hele dag over de 3FM camquote:Dames heren #3FM technici, zouden jullie even kunnen schakelen naar DJ-1?? Dank u
kijkt ie de hele dag naar de 3fm webcam ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Van zulke tweets wordt je toch verdrietig van en deze persoon heeft het echt de hele dag over de 3FM cam
Ah, oké.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan internet en social media en dan vooral op je telefoon zijn zielig.
3FMarleen? TwitWouter?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Van zulke tweets wordt je toch verdrietig van en deze persoon heeft het echt de hele dag over de 3FM cam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |