ja idd dat overdreven gedoe ik zou er moe van worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Frank lacht ook altijd heel hard om zichzelf
Is Sharid er weer niet dan? Dat kan toch niet Timur!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben de poll nog niet aangepast
heeft drie keer Bring it on gedaan in de zomer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laat Barend is een paar weken zijn kans pakken in de dagprogrammering
Bert van Lentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En daarna gaat natuurlijk Domien op vakantie, wie neemt het over?
kun je hem niet aan doen hij gaat altijd om 09:00 naar bedquote:
hai haiquote:
Stiekumpies hoi zeggen hea, ik zag het welquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Die Roel. Morgen weer keihard thuiswerken. Zwaar leven.
Dit! supertalentjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laat Barend is een paar weken zijn kans pakken in de dagprogrammering
Werkse mookversnellingspookquote:
quote:
tot morgen en werk ze!quote:
gisteren met veel bombarie, vandaag houd ik het klein.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekumpies hoi zeggen hea, ik zag het wel
Die kon niet kijken, toen heette ze christien! toen kon ze weer zienquote:
Die versie van Foo Fighters is prachtigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Gaan ze ook Lisa's Hallelujah draaien als Leonard Cohen doodgaat?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot morgen en werk ze!
[..]
gisteren met veel bombarie, vandaag houd ik het klein.
heb weer een leuk (voor mij) nieuwtje over mijn nieuwe huis.....ik heb nu 15mbit internet en deel dat met 4 medebewoners. ik krijg 60mbit dat ik deel met 1 stelletje dat boven me woont. hoera! En ik dacht dat ik dat zelf moest regelen en dat dat dus bovenop de huurprijs kwam....NEE!
Je was er nog niet over uit wat je er van moest vinden?quote:
Ja, net, gave stemquote:
yup, toen ik hoorde dat de huisbaas al internet had geregeld vreesde ik met grote vrezen voor een 10mibt lijntje, of misschien een goedkope snelle adsl-lijn...maar dat was onterechtquote:
door de weeks bedoel ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heeft drie keer Bring it on gedaan in de zomer.
Wilde reageren op de stelling, maar toen werd Infadels ingestartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je was er nog niet over uit wat je er van moest vinden?
Twitter bericht van ekdom..quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde reageren op de stelling, maar toen werd Infadels ingestart. Ik vind het altijd vrij sneu om te zien dat veel mensen bij elk loos momentje hun mobiel pakken om op die manier de tijd te doden. Even Twitteren dat je in de rij van een supermarkt staat, oid.
How, sorry, wat was de stelling? (niet goed opgelet)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde reageren op de stelling, maar toen werd Infadels ingestart. Ik vind het altijd vrij sneu om te zien dat veel mensen bij elk loos momentje hun mobiel pakken om op die manier de tijd te doden. Even Twitteren dat je in de rij van een supermarkt staat, oid.
Mensen die verslaafd zijn aan internet en social media en dan vooral op je telefoon zijn zielig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
How, sorry, wat was de stelling? (niet goed opgelet)
-quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan internet en social media en dan vooral op je telefoon zijn zielig.
Farewell to the Fairgroundquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef alors het volgende:
Ik vind die Bigger Than Us toch lang zo fijn niet als die eerste nummers.
Van zulke tweets wordt je toch verdrietig van en deze persoon heeft het echt de hele dag over de 3FM camquote:Dames heren #3FM technici, zouden jullie even kunnen schakelen naar DJ-1?? Dank u
kijkt ie de hele dag naar de 3fm webcam ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Van zulke tweets wordt je toch verdrietig van en deze persoon heeft het echt de hele dag over de 3FM cam
Ah, oké.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan internet en social media en dan vooral op je telefoon zijn zielig.
3FMarleen? TwitWouter?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Van zulke tweets wordt je toch verdrietig van en deze persoon heeft het echt de hele dag over de 3FM cam
Mathieuvandevenquote:
Sorry, zal wat minderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk in de supermarkt was er laatst een klant, die vroeg aan mij waar iets stond en ondertussen stond ie te bellen over of iemand dat weekend mee uit gingDan kan ik 'm ook niet helpen hoor, als ie nou nog zat te bellen met iemand over wat ie ging eten is tot daar aan toe ...
Jij twitter maar amperquote:
Ik kan die mensen wel schieten!quote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een kneus, je adres in je Twitterbio zetten.
Ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
hahaha ik kan dat over 7 jaar oprecht zeggen
Je telefoon meenemen in de douchequote:
whut hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb m'n foon ook naast mn kussen....
Mn foon gaat niet altijd mee in de douche, maar soms wel....
Bij mij ligt 'ie ook naast m'n kussen... maar da's omdat het ook m'n tweede wekker is die 5 minuten na de eerste gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Tis ook mn wekker hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Dan ben je toch wel verslaafd zeg. Damn. Leggen onder je kussen.
bij mij mn enige wekker (nee, geen iPhonequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij ligt 'ie ook naast m'n kussen... maar da's omdat het ook m'n tweede wekker is die 5 minuten na de eerste gaat.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
best wel. info-junks. ik ben blij dat ik op dat gebied niet zo verslavingsgevoelig ben. aankomend weekend ben ik een paar dagen niet online en ik kan het nog steeds prima missen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Het is mijn enige wekker, dus het is niet handig als ik hem ergens anders neer legquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij ligt 'ie ook naast m'n kussen... maar da's omdat het ook m'n tweede wekker is die 5 minuten na de eerste gaat.
Laatst lag ik net lekker in bad, belde een vriend. Ik vloeken, mn handdoek gepakt, telefoon stom genoeg opgenomen, en snel afgekaptquote:
Dat laatste inderdaad. Ik wil ook graag bereikbaar zijn voor mijn familie en vrienden. Het is me al eens overkomen dat ik een bepaald telefoontje heb gemist omdat ie uit stond, nog op tijd weer aan gezet en 'gelukkig' nog op tijd geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tis ook mn wekker he
En als er iets is met familie of vrienden waar ze me echt midden in de nacht voor nodig hebben, wil ik ook wel bereikbaar zijn ja!
Dat zal er helaas wel niet in zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Proost! Kom je volgende week nog 'even' deze kant op? Biertje pakken in een Irish pub en wat optredens checken @ Grote Markt.
Ik heb een wake-up light als eerste wekker, maar wil niet op 1 wekker vertrouwen (aangezien de wake-up light natuurlijk op het stroomnet werkt en dat kan 's nachts onverwachts uitvallen). En ik heb ook geen iPhone, dus die wekker werkt ook gewoon prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij mn enige wekker (nee, geen iPhone)
Tsja. Als ze mij nodig hebben spreken ze maar de voicemail in. Ik kijk daar echt heel anders tegenaan. Ik heb totaal niet de behoefte om 24/7 bereikbaar te zijn. Het is wel goed zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tis ook mn wekker he
En als er iets is met familie of vrienden waar ze me echt midden in de nacht voor nodig hebben, wil ik ook wel bereikbaar zijn ja!
Ik neem hem wel mee als ik in bad ga omdat ik altijd vier uur in bad lig ofzo, dus dan is het handig om de tijd te weten. Maar als ik een sms'je krijg oid dan laat ik hem lekker liggen. Tijdens drukke weken staat dat ding standaard op stil en ook Facebook kan ik nog steeds missen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Laatst lag ik net lekker in bad, belde een vriend. Ik vloeken, mn handdoek gepakt, telefoon stom genoeg opgenomen, en snel afgekapt
Je bent muziekverslaafd, wat is datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]___________________________________________________________________________!
Als we in de zomervakantie op vakantie zijn naar het buitenland ben ik blij dat ik dat allemaal niet mee heblekker rustig, geen FOK! alleen iPod mee omdat muziekverlsaafd maarja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |