Joahquote:
Eindelijk jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahEen dag "te laat" maar toch gehaald
Jou ken ik van ONZ SC.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietEn TAL zal ook nooit mijn ding zijn
Dat is lang lang geleden voor mijn gevoelquote:
Amper nog jaquote:
Niet, van ESFquote:
Ik jou ookquote:
Ladage?quote:
quote:
Bram Ladage patatquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik jou ookEn met name van de sloffen
Ja, is het geen Droste dingetje?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijken wie de beste biertjes tapte. Dat de rest ook weet waar het over gaat.
Lekker warm zijn ze he?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die ene barvrouw was wel![]()
Die blonde uit m'n hoofd volgens mij, die toen nog de bovenste plank met flessen af ging stoffen ofzoOm heel TAL nog even een blik te gunnen op haar welgevormde behind
Hoezoquote:
Alsof vrouwen niet naar mannenkontjes kijkenquote:
Nee, dat doe ik echt nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet naar mannenkontjes kijken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik echt nooitIk let daar echt niet op
Nou, ik val daar dus niet opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je weet niet wat je mist soms
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik val daar dus niet opIk heb wel eens met mijn zusje bij een voetbalwedstrijd gestaan en in de rust zeiden we tegen elkaar: "we moeten toch eens kontjes kijken!
" En na de tweede helft kwamen we erachter dat we het wéér vergeten waren
Zegt hij die naar de barvrouw gluurdequote:
Zo, biwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zie, Vaduz en PGR weten wat ik bedoelDie zijn gelijk de trapleuning aan het schuren
quote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Marijke is je mystery girlfriend PGR?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Nee dus. Bummer man, maar het geeft niet, de friendzone is ook heel gezellig
Maar kan ze nog steeds niet smsen dan?quote:
Wtf luister / lees nou eens een keer dan weet je het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar kan ze nog steeds niet smsen dan?
Ik had nog ge FOK!roulette met jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is lang lang geleden voor mijn gevoelDie mis ik dus echt niet
En, tietjes gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had nog ge FOK!roulette met jou.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wtf luister / lees nou eens een keer dan weet je het.
Weet je, ik geef het opquote:
Ik heb het hier al meerdere keren vertelt, kan zijn dat je het niet meegekregen hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je, ik geef het opIk probeer gewoon aardig en meelevend te zijn maar je kan niet normaal reageren, dan laat ik het hier wel bij
Ja, dat snap ikquote:
Deal! Maar dan ook gewoon NIETS hé, niet weer eerst gaan zitten joelen en als mensen interesse tonen weer niks willen zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vertel toch niks meer aan jullie.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deal! Maar dan ook gewoon NIETS hé, niet weer eerst gaan zitten joelen en als mensen interesse tonen weer niks willen zeggen.
Gewoon mondje dicht, sleutel weg![]()
Ehm, nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had nog ge FOK!roulette met jou.
Ik begon er net niet over hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deal! Maar dan ook gewoon NIETS hé, niet weer eerst gaan zitten joelen en als mensen interesse tonen weer niks willen zeggen.
Gewoon mondje dicht, sleutel weg![]()
quote:
Ik heb nooit gechatroulettequote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer fris! Hebben jullie dat ook wel eens, 2 flessen shampoo tegelijk op?
nee, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer fris! Hebben jullie dat ook wel eens, 2 flessen shampoo tegelijk op?
chatroulette?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gechatrouletteDus nee
Laatste restjes opmakenquote:
Fles shampoo, fles cremespoelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef omearos het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch 1 fles leeg en begin je aan een nieuwe? Of ben ik nou te praktisch?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
En Roos is nog wel zo'n liefje meisje, alleen jammer dat ze zoveel anti-klit shampoo gebruikte
Ja, dat je met webcam met mensen gaat kletsen, was/is een hype, maar aangezien ik geen cam heb doe ik dat nietquote:
Mijn webcam is bijna nooit aangesloten, heb geen programma om het mee te gebruikenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat je met webcam met mensen gaat kletsen, was/is een hype, maar aangezien ik geen cam heb doe ik dat nietHet trekt me sowieso niet
Eindelijk de 200quote:
Duurde ffquote:
Nee johquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Eg waar? Dat had ik nou echt niet verwacht.
Seksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh dacht al, das toch niets voor miauw.
Hahahahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh dacht al, das toch niets voor miauw.
quote:
Jullie sporen nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat doe je alleen om je voort te planten
Seks is juist lekker van viesheidquote:
Bah. Ik doe het nooit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seks is juist lekker van viesheid
sliertjes en zweet en gelebberquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seks is juist lekker van viesheid
veel plezierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
Maarre ik ga even wat iemand doen![]()
Tot later
Is het toernooi al begonnen of begint het net?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Flink gedart al vandaag, moet zaterdag op het toernooi goedkomen.
Ik ben in voorbereiding op de eerste ronde zaterdag, bij m'n voetbalclub. Automatismen slijpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het toernooi al begonnen of begint het net?
Kloon?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik wil een andere username.
Kan helaas niet
wat dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel aan de mijne gewend, tegenwoordig had ik wel wat leukers verzonnen.
ben je nog wezen kijken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Later miss, als ik mijn Mini heb.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De dochter van de buren hier heeft echt een auto die aan het einde van z'n latijn is. Slaat wel 10x af voor ie eindelijk aan de praat is. En dat geluid van die bak is net Jim Bakkum op de toppen van zijn kunnen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijn en m'n hoofd stond er ook niet naar.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
De dochter van de buren hier heeft echt een auto die aan het einde van z'n latijn is. Slaat wel 10x af voor ie eindelijk aan de praat is. En dat geluid van die bak is net Jim Bakkum op de toppen van zijn kunnen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik die streepjes erbij heb gezet. Misschien zag ik net een Bouvrie folder, over symmetrie.
Ik met mijn onkunde? Nee, doe maar niet.quote:
Als het goed is zit er niemand meer achter de gordijnen als ze open zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen Tombo! Goedemorgen iedereen achter de gordijnen!
Ga je zo laat naar bed dan, dat je halverwege de dag wakker wordt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik werd gewoon wakker om 10, hoe ideaal, een keer niet halverwege de dag.
Om 5.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga je zo laat naar bed dan, dat je halverwege de dag wakker wordt?
quote:
Pfff, ja! De nachten zijn zo vervelendquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:57 schreef omearos het volgende:
ik lag om half 12 in bed, kon niet slapen, weer opgestaan, toen om half 3 naar bed. Ziek zijn is ook slecht voor je ritme
Verschrikkelijk als je ziek bent dat chemisch gevoel wat je in je hebt door al die medicijnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, ja! De nachten zijn zo vervelenden overdag slapen...
Ik heb me gisteren van top tot teen ingesmeerd met Vicks, ik nam een hoestdrankje, een ibuprofen, een scheut neusspray en ik heb redelijk goed geslapen
Oh heerlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als je ziek bent dat chemisch gevoel wat je in je hebt door al die medicijnen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh heerlijkZolang het me op de been houdt
En de roze, iet wat vale, pluisende pantoffelsquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Ik zie je nu als zo'n wief die je in haar geruite ochtendjas en haar pillendoos over straat ziet banjeren om kattenvoedsel te halen.
It'll grow backquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:07 schreef omearos het volgende:
ik heb alleen antibiotica, verder geen medicatie. M'n ritme is gewoon weg
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou ik kreeg het contract, gelezen en getekend.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Ik zie je nu als zo'n wief die je in haar geruite ochtendjas en haar pillendoos over straat ziet banjeren om kattenvoedsel te halen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En de roze, iet wat vale, pluisende pantoffels
Het kost een paar vragen, maar dan weten we ook wat we willen wetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij mijn stage plek als internet programmeur.
quote:
Dankjequote:[..]
Het kost een paar vragen, maar dan weten we ook wat we willen weten
Veel plezier met je werk
En dan in het midden laten staan en wegrennen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof Bart! Ik hielp net een omaatje oversteken. Altijd al eens willen doen.
En dan geschept worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
En dan in het midden laten staan en wegrennen.![]()
Dat idee heb ik ook. Ging ook al een keer zo toen je msn kreupel was. Dag later zag ik ineens een dm.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat DM's, ik heb het idee dat ze nooit aankomen.
Pisces kreeg ze een dag later ofzo ineens allemaal binnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ging ook al een keer zo toen je msn kreupel was. Dag later zag ik ineens een dm.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn te snel voor die techniek. Het is eigenlijk de nieuwe vervanger van de postduif.
Gefeliciteerd Grasjequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zit dino mobiel nu, geen idee of ik het kan vinden. Pisces!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ook zo'n aanval op een anders pure lay-out. Ik moet hem altijd meteen weg klikken anders voel ik me vies. Maar heb je hem ondertussen gekregen?
Een hele spraakwaterval uit V&A jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pisces kreeg ze een dag later ofzo ineens allemaal binnen.
Hoe ziet die eruit?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk bij Dushka altijd aan de muts van Bella. Prachtig ding is dat.
Je bedoelt dat beest dat leeft op mijn hoofd? En waarvan ik aan touwtjes moet trekken om iemand te horen praten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk bij Dushka altijd aan de muts van Bella. Prachtig ding is dat.
Als een mix tussen het haar van Joan Jett en Cher in haar hoogtijdagen.quote:
Tof, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja die!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bedoelt dat beest dat leeft op mijn hoofd? En waarvan ik aan touwtjes moet trekken om iemand te horen praten?
De stem is soulllll zou Ansj zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zoekt zoekt compensatie voor haar stem.
Dat punt heb ik al een tijd geleden bereikt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb geen zin meer om naar TVOH te kijken eigenlijk
Ik geniet er nog elke week van, voornamelijk met de Live topics erbij, zonder keek ik geen enkele talentenjachtquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
Kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat punt heb ik al een tijd geleden bereikt.
Ja, de Live topics vind ik ook leuk, al gaat het me soms ietsje te snel en kijk ik meer naar mijn beeld- dan naar mijn tv-schermquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geniet er nog elke week van, voornamelijk met de Live topics erbij, zonder keek ik geen enkele talentenjacht
Ik vind er ook geen bal aan, ik vind het allemaal ook niet overzichtelijk. En er is altijd wel iemand die gehypt wordt maar Ben slaat toch wel alles, ik word zo ziek van die jongen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja![]()
Het systeem vind ik waardeloos. Ik had verwacht dat het battelen tussen de teams zou gaan en niet tussen de teamleden onderling. En tja...om nou te zeggen dat het echt over 'the voice' gaat...
Ik heb de laatste paar keer niet eens teruggekeken. Het leuke is eraf. Met die stoelen was leuk, daarna matig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
Ja dat is vaak te druk, gelukkig is het de laatste 2 keer 'te doen' geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, de Live topics vind ik ook leuk, al gaat het me soms ietsje te snel en kijk ik meer naar mijn beeld- dan naar mijn tv-scherm
Hmm dat is het vooral. Ik vond zijn auditie echt geweldig maar nadien vond ik hem zo tegen vallen...THVOH is niet wat ik er van verwacht in ieder geval. Maar goed, ik kijk het nog even aan. Vanaf vrijdag gaat het weer anders oid. Ik heb het idee dat ze zelf ook niet zo goed weten hoe ze het aan moeten pakken...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen bal aan, ik vind het allemaal ook niet overzichtelijk. En er is altijd wel iemand die gehypt wordt maar Ben slaat toch wel alles, ik word zo ziek van die jongen.
Ja nu is het hele zooitje bij elkaar op 1 hoop als het goed isquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Vanaf vrijdag gaat het weer anders oid.
Ja, dat vond ik ook leuk! Eigenlijk zouden ze het zo moeten doen tot de finalequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar keer niet eens teruggekeken. Het leuke is eraf. Met die stoelen was leuk, daarna matig.
Ja, dat had ik liever gehad, vanaf het begin. Maar dan krijg je zo'n X-Factor gedoe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nu is het hele zooitje bij elkaar op 1 hoop als het goed is
Ik heb van beiden nog niet gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Bellatrix het volgende:
Jeanine Hennis-Plasschaert is trouwens mijn nieuwe heldin. Die flair, die naam, die VOC blik. Ik krijg er een goed gevoel van. Net zoals Marietje Schaake.
Dat vind ik veel leukerquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat had ik liever gehad, vanaf het begin. Maar dan krijg je zo'n X-Factor gedoe.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Bellatrix het volgende:
Jeanine Hennis-Plasschaert is trouwens mijn nieuwe heldin. Die flair, die naam, die VOC blik. Ik krijg er een goed gevoel van. Net zoals Marietje Schaake.
Hmm doe mij maar Idolsquote:
Idols heb ik nooit gekeken. Komt dat nog een keer terug?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm doe mij maar Idols![]()
Ik vind het bij X-Factor zo jammer dat de jury ondelring ook een strijdt voert en daarom, in mijn ogen, soms strategisch mensen wegstuurt. Bij Idols ging het er iets minder partijdig aan toe.
Jeanine heeft net een likje teveel op haar smoeltje. Maar alles gaat dubbel met zo'n naam. Liever Twix dan Mars.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben bang van nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idols heb ik nooit gekeken. Komt dat nog een keer terug?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jeanine heeft net een likje teveel op haar smoeltje. Maar alles gaat dubbel met zo'n naam. Liever Twix dan Mars.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb van beiden nog niet gehoordMaar ik moet me schamen als D'66-stemmer
Ik loop achterquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
[..]
! Nee, ik ken ook alleen maar een paar prominenten, degene die het meest in de media verschijnen dus.
Draaideur D66er.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik loop achterDe lijsttrekker, Thom de Graaf, toch
...niet?
Nee gekquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtfoks
Nee Alexander Pechtold, en tweede op de lijst is Boris van der Ham. Die onthoudt ik door te denken aan de volgende woorden: biljartbal, homo en nouja, een lekker hammetje. [ afbeelding ]
Ik ben net terug van de stadquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag een dagje zonder al teveel vervelen pgr?
Gelukkigquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee gekIk maakte maar een grapje hoor
![]()
Ik vond Thom de Graaf altijd een babe en wilde voor hem naar Nijmegen verhuizen![]()
Dat is ook een grapje
Hoi stalkertquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigThom de Graaf is heel veel, maar geen babe
![]()
En hallo allemaal![]()
Ik ben geen stalkertquote:
Grapje!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen stalkert![]()
Hai snoet![]()
Werkelijk, ik schrok me dood, ik wilde het nog zachtjes brengen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee gekIk maakte maar een grapje hoor
![]()
Ik vond Thom de Graaf altijd een babe en wilde voor hem naar Nijmegen verhuizen![]()
Dat is ook een grapje
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigThom de Graaf is heel veel, maar geen babe
![]()
En hallo allemaal![]()
Ik vind ze ook mooi staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi spul PGR, zie jou een gentleman worden.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Werkelijk, ik schrok me dood, ik wilde het nog zachtjes brengen.
Dat verhaal ken ik nog van Mar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
De ersget shock in mijn leven is dat ik op late leeftijd ontdekte dat Tommie uit Sesamstraat geen beer is maar een hond
Ik vind hem...vreemd. Hij doet vast aan Tantra en zijn husi ruikt naar een mengesel van sigaren, reformzaak en seks. En er liggen veel verdwaalde haren...van hem of de hond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Jeroen Pauw trouwens wel onweerstaanbaar.
Ja, dat is waar hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
klopt maar ik vond hem wel altijd ok
![]()
Hoi Marijke
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Jeroen Pauw trouwens wel onweerstaanbaar.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn ja
![]()
Maar je bracht het netjes hoor![]()
De ersget shock in mijn leven is dat ik op late leeftijd ontdekte dat Tommie uit Sesamstraat geen beer is maar een hond
Jaahaaa...daar zit je danquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik nog van Mar.#poeheee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn ja
![]()
Maar je bracht het netjes hoor![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geweldig die dingen. Ik had dat met Tweety, dat dat een jongetje is. Ik moest heel mijn verleden herzien, mijn persoonlijkheid was in dubio en heel m'n leven zoals ik het kende was een leugen.
Ja gaat wel ok hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar hoorMaar van dat schapenhoofd word ik niet echt warm
![]()
Hoe is het met mauwtje?
[..]Ik stiekem een beetje
![]()
En die nieuwslezer van EditieNL op RTL4, tot ik zag dat ie een tand of wat miste![]()
Ja dat vind ik juist zo heerlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind hem...vreemd. Hij doet vast aan Tantra en zijn husi ruikt naar een mengesel van sigaren, reformzaak en seks. En er liggen veel verdwaalde haren...van hem of de hond.
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Is Tweety een jongetje dan?
Whehe, er verandert veel na vandaag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Is Tweety een jongetje dan?
Die laatste smiley doet het hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik juist zo heerlijkEn ik wil gewoon met hem in een café in Amsterdam gaan zitten en uren praten en drinken en dan uiteindelijk mee gaan naar zijn woonboot in feng shui stijl en dan s' morgens wat ochtendgymnastiek ( [ afbeelding ] )
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geweldig die dingen. Ik had dat met Tweety, dat dat een jongetje is. Ik moest heel mijn verleden herzien, mijn persoonlijkheid was in dubio en heel m'n leven zoals ik het kende was een leugen.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die laatste smiley doet het hem![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat wel ok hoorHoe is het met jou? Ben je al opgeknapt?
En ik ben zó benieuwd welke nieuwslezer je bedoelt
Dat klinkt echt fantastischquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik juist zo heerlijkEn ik wil gewoon met hem in een café in Amsterdam gaan zitten en uren praten en drinken en dan uiteindelijk mee gaan naar zijn woonboot in feng shui stijl en dan s' morgens wat ochtendgymnastiek ( [ afbeelding ] )
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar Tweety...is toch geslachtsloosIk vond het zo'n onzijdig ding met aan de ene kant die lange wimpers en aan de andere kant dat rare stemmetje
Laten we het maar gewoon op een transgender houden.quote:Over Tweetys geslacht is lange tijd discussie geweest. Veel fans dachten dat Tweety een vrouwtje was, maar in de tv-serie The Sylvester and Tweety Mysteries werd bevestigd dat hij een mannetje is.
Ohquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat zijn van die schokkende dingen
Ik keek altijd de Freggle's en daar zat mevrouw storthoop in. Die was verplaatst en daardoor meneer storthoop geworden, ik snapte er niets van![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar Tweety...is toch geslachtsloosIk vond het zo'n onzijdig ding met aan de ene kant die lange wimpers en aan de andere kant dat rare stemmetje
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, er verandert veel na vandaag.
Sanne Vogel A-merk.quote:
En jullie drinken whiskeyquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was deze!
[ afbeelding ]
Jeroen Latijnhouwers, die mist ergens een hoektand en als ie lacht dan zie je dat en toen was ik afgeknapt
Ik heb iets tegen Sanne.quote:
Mooi zo! Ja, ik ben benieuwd wie er tandenloos op tv verschijntquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel okGriepje is grotendeels weg
Nou ehm, ik ga googelen voor je, kan niet op z'n naam komen
O god ik zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En jullie drinken whiskey![]()
En na de ochtendsessie vertelt hij over zijn relaties met Loretta, Manuela en Daphne en dat het zijn leven verrijkt heeft. Sindsdien heeft hij bindingsangst...
Oh die zie ik wel eens hier. Ziet er best ok uit...maar oh...ik ga eens op zijn gebit lettenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was deze!
[ afbeelding ]
Jeroen Latijnhouwers, die mist ergens een hoektand en als ie lacht dan zie je dat en toen was ik afgeknapt
Ja, het is gewoon echt disturbing als je het eenmaal gezien hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die zie ik wel eens hier. Ziet er best ok uit...maar oh...ik ga eens op zijn gebit letten
Ik vind hem steeds enger wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O god ik zie het al helemaal voor me.En bij P&W zit hij ook altijd zo raar in zijn stoel te draaien dat vind ik ook altijd zo schattig.
Ik wil hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen Satijnhouders is echt de ideale vader denk ik. Zet dagelijks lego en ministeck klaar voor de kinderen, smeert de bammetjes om kwart voor 7. Zijn vrouwtje maakt hij daarna wakker met een kus op de linkerwang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vond haar heel leuk maar ik weet niet...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:44 schreef Bellatrix het volgende:
Sanne is iemand die je geweldig vind of haat. Of love to hate. Of hate te love. Komt allemaal beetje op hetzelfde neer.
Hij is wel langquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon echt disturbing als je het eenmaal gezien hebt![]()
En daardoor vind ik em een stuk minder aantrekkelijk
Ik ben van mening veranderd, ik vond haar eerst niets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond haar heel leuk maar ik weet niet...
Lang is goedquote:
Daar kan ik me echt niets bij voorstellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen Satijnhouders is echt de ideale vader denk ik. Zet dagelijks lego en ministeck klaar voor de kinderen, smeert de bammetjes om kwart voor 7. Zijn vrouwtje maakt hij daarna wakker met een kus op de linkerwang.
Zo'n mannen vertrouw ik niet. Doe mij dan maar gewoon Jeroen. Lekker sushi eten in het Anne Frank plantsoen. Met goed fatsoen op de bonnefooi naar Huttekutte-op-de-veen en daar When Harry mey Sally naspelen. Ten huwelijk gevraagd worden met een kauwgumbal ring. En dan erom lachen. Zoiets.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, welke vrouw wil dat nou nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang is goedIk ben zelf 1.83, dus ik wil graag een lange man waar ik zo tegenaan kan kruipen en precies met m'n hoofd op het bovenste stukje borst en schouder terecht kom met knuffelen
![]()
Misschien ben ik net een stap verder. En dat z'n vriendin zo heet kan echt niet anders inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen![]()
Ik zie niog geen kinderen rondlopen in Huize Latijnhouwers...
Ik zie een vet apartement in De Pijp (daar zie ik hem ook wel eens). Waar een mooi, luxe apressoapparaat staat. Aan de muur hangen mooie, zelfgeschoten plaatjes van verre bestemmingen. Het is heel VT-wonen allemaal maar toch een tikkeltje Jeroen en Elzie (zo heet zijn vriendin vast).
Woah, het klinkt allemaal zo heerlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n mannen vertrouw ik niet. Doe mij dan maar gewoon Jeroen. Lekker sushi eten in het Anne Frank plantsoen. Met goed fatsoen op de bonnefooi naar Huttekutte-op-de-veen en daar When Harry mey Sally naspelen. Ten huwelijk gevraagd worden met een kauwgumbal ring. En dan erom lachen. Zoiets.
Jeroen P. en kauwgombalringenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n mannen vertrouw ik niet. Doe mij dan maar gewoon Jeroen. Lekker sushi eten in het Anne Frank plantsoen. Met goed fatsoen op de bonnefooi naar Huttekutte-op-de-veen en daar When Harry mey Sally naspelen. Ten huwelijk gevraagd worden met een kauwgumbal ring. En dan erom lachen. Zoiets.
Ik loop gewoon achterquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien ben ik net een stap verder. En dat z'n vriendin zo heet kan echt niet anders inderdaad.![]()
Ik wel, juist omdat het zo non-conformistisch is. Lekker rebels!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jeroen P. en kauwgombalringenik zie het niet
Mooi Pgrquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 nieuwe overhemden.
Ik voel een kloon aankomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen verstopt eerder een potsierlijke ring in een toastje met zalm, denk ik. Mooi al die zienswijzen, ik hoop dat hij meeleest en de highlights meepakt.
Of dat mijn toekomstige man meeleest en de hoofdpunten meepaktquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen verstopt eerder een potsierlijke ring in een toastje met zalm, denk ik. Mooi al die zienswijzen, ik hoop dat hij meeleest en de highlights meepakt.
High five sisterquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang is goedIk ben zelf 1.83, dus ik wil graag een lange man waar ik zo tegenaan kan kruipen en precies met m'n hoofd op het bovenste stukje borst en schouder terecht kom met knuffelen
![]()
Heb overigens geen nieuwe kaartenhouder, en die kaartenhouder die ik 2 maanden geleden gekocht had is uit het assortimentquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
High five sisterIk ben 1 cm langer
Nee, niet de huishoudbeurs!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
Bo Maddy, kan het nog erger.
O jawel, mijn moeder komt net binnen lopen met een kleinigheidje, een snuggie._! Het gaat nu echt de verkeerde kant op. Volgende maand al naar de huishoudbeurs.
Heeft Ikea niet meerdere systemen of maar eentje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb overigens geen nieuwe kaartenhouder, en die kaartenhouder die ik 2 maanden geleden gekocht had is uit het assortiment![]()
Butding
O jeej, een heel bergenlandschap op de bank, met ineens jouw hoofd uit een gat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
O jawel, mijn moeder komt net binnen lopen met een kleinigheidje, een snuggie._! Het gaat nu echt de verkeerde kant op. Volgende maand al naar de huishoudbeurs.
Die snuggiequote:Op woensdag 5 januari 2011 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O jeej, een heel bergenlandschap op de bank, met ineens jouw hoofd uit een gat.
En de kleur is beige, dat maakt het nog ietwat dragelijk, beter dan zo'n fluoriscerende josti kleur.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O jeej, een heel bergenlandschap op de bank, met ineens jouw hoofd uit een gat.
Zal eens kijken op de site.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Ikea niet meerdere systemen of maar eentje?
Die is zo lekker langquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was deze!
[ afbeelding ]
Niet Jomanda blauw?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de kleur is beige, dat maakt het nog ietwat dragelijk, beter dan zo'n fluoriscerende josti kleur.
Haha, kleurrijk en kleurrijk botst ook. Dus perfect.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de kleur is beige, dat maakt het nog ietwat dragelijk, beter dan zo'n fluoriscerende josti kleur.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is zo lekker langEn hoe heet die ene kale bij RTL 5, die had ooit even een moment van hotness en was populair geloof ik bij de kijkers
Ik krijg serieus een rilling als ik aan dat mens denkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, kleurrijk en kleurrijk botst ook. Dus perfect.
Ik heb een Jomanda blauw fleece dekentjequote:
Reinier ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is zo lekker langEn hoe heet die ene kale bij RTL 5, die had ooit even een moment van hotness en was populair geloof ik bij de kijkers
Nee, beige is het begin van afgestompt rakenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |