Joahquote:
Eindelijk jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahEen dag "te laat" maar toch gehaald
Jou ken ik van ONZ SC.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietEn TAL zal ook nooit mijn ding zijn
Dat is lang lang geleden voor mijn gevoelquote:
Amper nog jaquote:
Niet, van ESFquote:
Ik jou ookquote:
Ladage?quote:
quote:
Bram Ladage patatquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik jou ookEn met name van de sloffen
Ja, is het geen Droste dingetje?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijken wie de beste biertjes tapte. Dat de rest ook weet waar het over gaat.
Lekker warm zijn ze he?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die ene barvrouw was wel![]()
Die blonde uit m'n hoofd volgens mij, die toen nog de bovenste plank met flessen af ging stoffen ofzoOm heel TAL nog even een blik te gunnen op haar welgevormde behind
Hoezoquote:
Alsof vrouwen niet naar mannenkontjes kijkenquote:
Nee, dat doe ik echt nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof vrouwen niet naar mannenkontjes kijken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik echt nooitIk let daar echt niet op
Nou, ik val daar dus niet opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je weet niet wat je mist soms
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik val daar dus niet opIk heb wel eens met mijn zusje bij een voetbalwedstrijd gestaan en in de rust zeiden we tegen elkaar: "we moeten toch eens kontjes kijken!
" En na de tweede helft kwamen we erachter dat we het wéér vergeten waren
Zegt hij die naar de barvrouw gluurdequote:
Zo, biwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zie, Vaduz en PGR weten wat ik bedoelDie zijn gelijk de trapleuning aan het schuren
quote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Marijke is je mystery girlfriend PGR?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Nee dus. Bummer man, maar het geeft niet, de friendzone is ook heel gezellig
Maar kan ze nog steeds niet smsen dan?quote:
Wtf luister / lees nou eens een keer dan weet je het.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar kan ze nog steeds niet smsen dan?
Ik had nog ge FOK!roulette met jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is lang lang geleden voor mijn gevoelDie mis ik dus echt niet
En, tietjes gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had nog ge FOK!roulette met jou.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wtf luister / lees nou eens een keer dan weet je het.
Weet je, ik geef het opquote:
Ik heb het hier al meerdere keren vertelt, kan zijn dat je het niet meegekregen hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je, ik geef het opIk probeer gewoon aardig en meelevend te zijn maar je kan niet normaal reageren, dan laat ik het hier wel bij
Ja, dat snap ikquote:
Deal! Maar dan ook gewoon NIETS hé, niet weer eerst gaan zitten joelen en als mensen interesse tonen weer niks willen zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vertel toch niks meer aan jullie.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deal! Maar dan ook gewoon NIETS hé, niet weer eerst gaan zitten joelen en als mensen interesse tonen weer niks willen zeggen.
Gewoon mondje dicht, sleutel weg![]()
Ehm, nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had nog ge FOK!roulette met jou.
Ik begon er net niet over hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deal! Maar dan ook gewoon NIETS hé, niet weer eerst gaan zitten joelen en als mensen interesse tonen weer niks willen zeggen.
Gewoon mondje dicht, sleutel weg![]()
quote:
Ik heb nooit gechatroulettequote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer fris! Hebben jullie dat ook wel eens, 2 flessen shampoo tegelijk op?
nee, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, weer fris! Hebben jullie dat ook wel eens, 2 flessen shampoo tegelijk op?
chatroulette?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gechatrouletteDus nee
Laatste restjes opmakenquote:
Fles shampoo, fles cremespoelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef omearos het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch 1 fles leeg en begin je aan een nieuwe? Of ben ik nou te praktisch?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
En Roos is nog wel zo'n liefje meisje, alleen jammer dat ze zoveel anti-klit shampoo gebruikte
Ja, dat je met webcam met mensen gaat kletsen, was/is een hype, maar aangezien ik geen cam heb doe ik dat nietquote:
Mijn webcam is bijna nooit aangesloten, heb geen programma om het mee te gebruikenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat je met webcam met mensen gaat kletsen, was/is een hype, maar aangezien ik geen cam heb doe ik dat nietHet trekt me sowieso niet
Eindelijk de 200quote:
Duurde ffquote:
Nee johquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Eg waar? Dat had ik nou echt niet verwacht.
Seksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh dacht al, das toch niets voor miauw.
Hahahahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh dacht al, das toch niets voor miauw.
quote:
Jullie sporen nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat doe je alleen om je voort te planten
Seks is juist lekker van viesheidquote:
Bah. Ik doe het nooit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seks is juist lekker van viesheid
sliertjes en zweet en gelebberquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Seks is juist lekker van viesheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |