Toen ik samenwoonde kwam mn ex een keer 's nachts het bed uit om te vragen of de muziek wat zachter kon...terwijl ik mn koptelefoon ophadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa luisterde het vroeger keihard op de koptelefoon, dan hoorde je dat gekrijs er altijd keihard doorheen.
En nu zit ik zelf met de koptelefoon op, keihard dat gekrijs te luisteren.
Babs met al zn vrienden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt een drukke meet trouwens zeg, de 22e
Dan kijk ik altijd vol verwondering naar hoe immens groot hij is...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom? Kwam je weer een foto van mijn pielemuisje tegen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg, ik wist niet dat ik zo dodelijk was
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg, ik wist niet dat ik zo dodelijk was
Ben je nu al een keer opgerot naar Thailand?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu terug naar de Frisia reclames!![]()
Bijna.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je nu al een keer opgerot naar Thailand?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Soort van foto... vriend van me heeft van mijn foto een tekening gemaakt
[ afbeelding ]
Dat is klote ik neem aan dat hij hem goed had onderhouden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
ik hoor net dat de (oude) Fiat 500 van een maat afgefikt is met o&n
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is klote ik neem aan dat hij hem goed had onderhouden?
Ik moet nog kokenquote:
Dat zeg je niet ff? Dat ik moet komen aanschuivenquote:
Zo zonden. Ik zou er zelf niet snel in ga rijden. Ik vind het geen mooie auto. En aangezien ik niet zo flexibel kom ik er ook lastig in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was een hele leuke knal gele, zat net (2000km) een nieuwe motor in
Hoi Engeltjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef -Engel- het volgende:
Duits brood is lekker.... maar is nu op![]()
en ik ben weer online
hoi dus lieve en niet lieve Singles
Alles is al opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg je niet ff? Dat ik moet komen aanschuiven
Yukiquote:
Ah, een gastarbeider?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb net chinees in huis gehaald om te koken. Maar die luie donder blijft in het zakje zitten..
Beetje peper in z'n reet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb net chinees in huis gehaald om te koken. Maar die luie donder blijft in het zakje zitten..
Mag je zelf weten!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Engeltje![]()
Waar behoor ik toe? Lief of niet lief?
Moet je ff een cent op de grond gooien, komt die er wel uit, Werkt die zeker een halve dag voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik vind mijzelf heel lief dus liefquote:
quote:
Jij bent wat koken betreft net zo lui als die Chinees van Snuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ik overweeg om te bestellen, maar dat heb ik al best veel gedaan de afgelopen maand
Ooh, maar dat is ook geen Chineesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat ie Conimex heette... maar damn wat een luie donder!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat ie Conimex heette... maar damn wat een luie donder!
Jij hebt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel liefde te geven hequote:
Part of my charm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel liefde te geven he
Wel als t voor mezelf isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wat koken betreft net zo lui als die Chinees van Snuit
Schrijfsterquote:
Dan moet ik zeker zometeen nog zelf mijn rijst gaan koken en alles in de wok gooien.. Jeetje, ik dacht even lekker makkelijk te doen vandaag..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, maar dat is ook geen Chineesis gewoon een Rotterdammer met een chinese naam. Geen wonder, die is gewoon aan het staken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf heel lief dus lief![]()
Zo ik voel mij een stuk beter dan gisterenkiespijn is veel minder
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als t voor mezelf isIk ga wel broodjes + omelet bakken
Zo makkelijk kom je er niet van afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker zometeen nog zelf mijn rijst gaan koken en alles in de wok gooien.. Jeetje, ik dacht even lekker makkelijk te doen vandaag..
Nee idd, ik ga wel een uitgebreide chinees maken (uitgeklede chineesjes vind ik niet zo sexy), even die conimex een voorbeeld geven zodat hij de volgende keer weer een 10 gangen chinees op tafel legtquote:
Niet zo veel. 6 sinds gisteren middag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]a mooi ... en hoeveel ibru's heb je uiteindelijk genomen?
200 of 400mg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet zo veel. 6 sinds gisteren middag.
200 mgquote:
LOL, ik kan ook nog eens kijken wat er ook alweer in mn kerstpakket zatquote:
Wat voor soep?quote:
Heb wel weer eens zin om uitgebreid te gaan kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
We zouden natuurlijk ala Snuits sinterklaas etentje... dat vaker kunnen doen?
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel weer eens zin om uitgebreid te gaan koken
Deed je dat maar een keer... iedere keer maar weer die borsten binnen het shirtje houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat mijn borsten er eens een keer buiten.
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
We zouden natuurlijk ala Snuits sinterklaas etentje... dat vaker kunnen doen?
Zie je wel dat je dat wel kan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nieuwjaars etentjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.
Jij wil het alleen recht op mij hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het geen Sinterklaasetentje meer, dus dat mag niet.
Mooi hoeft toch ook niet. Zo lang je er maar fatsoenlijk kan koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooi
Moet je me maar niet vertellen dat ik niet sexy ben, eigen schuld hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deed je dat maar een keer... iedere keer maar weer die borsten binnen het shirtje houden
Ik heb wel eens zin jouw kookkunsten te proevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff schrobben, 10 (ex)studenten in een keukenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi hoeft toch ook niet. Zo lang je er maar fatsoenlijk kan koken.
Wie niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wil het alleen recht op mij hebben?
Vraag je me nu om te liegen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vertellen dat ik niet sexy ben, eigen schuld hoor.
Hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff schrobben, 10 (ex)studenten in een keuken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vraag je me nu om te liegen?
Tof!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
Mag ook hier, al is mijn keuken niet zo mooi
Goed idee!!! En rouleren is ook leuk denk ik?quote:
8 pittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahaMijn keuken is schoon alleen zo klein dat je er nauwelijks fatsoenlijk kan koken.
Niet erg want ik kan niet koken
4 pitten electrisch ach het werkt goedquote:
Ga weg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-E... je weet toch wat ik voor je voel?
Wat is daar mis mee?quote:
Op een of andere manier weet ik daar altijd een bende van te makenquote:
Nicequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
5 pitten gas! en vanaf komend weekend ook eindelijk met barretje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefde is mooi! Jammer dat wij het verneuken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
5 pitten gas! en vanaf komend weekend ook eindelijk met barretje![]()
![]()
ik hou van mijn keuken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als jij het doet schatjequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
Who needs love when you can have new boots?
Moet verdorie wel tot morgen wachtenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou van mijn keuken...Ik wil jouw keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu ik heb gezien wat voor een keuken jij daar hebt, wel te overwegen om toch ook aan die kant van de A2 te gaan kijken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou van mijn keuken...Het valt niet meer goed te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ik ben niet anders gewend eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na jaren op gas..... uhm dat ik het opnieuw moet leren
Het is idd héél anders koken, vooral waardelozer. Ik zet er meestal meteen 4 aan, 2 heel heet en 2 minder heet. Daarna stel ik het wel verfijnd afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na jaren op gas..... uhm dat ik het opnieuw moet leren
Kom maar bij mij hoor schat, laat die nare snuit maarquote:
Ik vind de seks met new boots zo slecht, als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
Who needs love when you can have new boots?
En energieverspilling boeit nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is idd héél anders koken, vooral waardelozer. Ik zet er meestal meteen 4 aan, 2 heel heet en 2 minder heet. Daarna stel ik het wel verfijnd af
Verbeterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Liefde is mooi! Jammer dat het voor ons verneukt wordt.
Nou dat is bij mannen ook nog maar afwachten altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de seks met new boots zo slecht, als ik eerlijk ben.
Mja. Daar probeer ik niet aan te denken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de seks met new boots zo slecht, als ik eerlijk ben.
quote:
NEE! Doe het niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil jouw keuken.
Ik zit nu ik heb gezien wat voor een keuken jij daar hebt, wel te overwegen om toch ook aan die kant van de A2 te gaan kijken
nopequote:
de roze!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe nagellakjes gekocht![]()
Nu weet ik alleen niet welke kleur ik op zal doen
What a waste...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nopeHier staan sowieso alle 8 de pitten van 18u tot 20u vrijwel non-stop aan
Er is altijd wel ieman aan het koken.
Welke heb je????quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Het is dat of Kanalen-Eiland/Overvecht, maar dat vind ik echt zo Pauperquote:
Maar ik draag al zo vaak roze... Ik zat de denken aan de nachtblauwequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Ik haal net de kussens van de bank. Vind ik vijf (!!) paar sokken van Peuter.
Elke nagel een andere kleurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Roze, donkerpaars, nachtblauw en bloedrood.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Ik haal net de kussens van de bank. Vind ik vijf (!!) paar sokken van Peuter.
Kanaleneiland FTW!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is dat of Kanalen-Eiland/Overvecht, maar dat vind ik echt zo Pauper
Hmz. Hoe mooi was dat meisje precies?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar L-E... het kassa meisje ging echt zo van.. Zeg meneer, wat u daar allemaal koopt is wel heel lekker, hoe laat kan ik aanschuiven???
Ik trok der aan der hesje dichterbij om even op der naambordje te kijken.. "Nee, geen L-E, jij mag niet mee eten." En ik liet haar huilend achter, alleen omdat............................... jij
Ik ben geen peuter die in mama's beautycase rommeltquote:
Nachtblauwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Roze, donkerpaars, nachtblauw en bloedrood.
Oh, half Singles kan het bevestingen trouwens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kanaleneiland FTW!
Snuit en Yuki kunnen bevestigingen dat ik hier best heel tof woon.En dat maar op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
!
Kijk je natuurkunde ff na, het op temperatuur houden kost minder energie dan het op temp brengenquote:
Jij woont heul niet op kanaleneilandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kanaleneiland FTW!
Snuit en Yuki kunnen bevestigingen dat ik hier best heel tof woon.En dat maar op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
!
En wat is daar mis mee?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen peuter die in mama's beautycase rommelt
quote:
Waar woon je dan precies? Ik ken het wel een beetje namelijk. Mag ook per PM/DMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Kanaleneiland FTW!
!
Toen ik naar buiten liep hadden alle mannen van de winkel een haag gevormd waar ik doorheen moest lopen en een ieder gaf me een knal voor de kop dat ik haar liet lopen.quote:
Nee, aan het glijmiddel, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit die van jou bij de drogist ook altijd met zijn vingers in de ogenschaduw enzo?
Ook niet met matchende kleuren? Dat kan best mooi zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen peuter die in mama's beautycase rommelt
Dat deel is toch nog niet Kanaleneiland?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wellus! Op het eiland tussen de kanalen!
Oh, ik had daar echt zo'n schijthekel aan toen ik nog bij de Etos werkte...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit die van jou bij de drogist ook altijd met zijn vingers in de ogenschaduw enzo?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had daar echt zo'n schijthekel aan toen ik nog bij de Etos werkte...
En toen liet je ze een foto van mij zien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toen ik naar buiten liep hadden alle mannen van de winkel een haag gevormd waar ik doorheen moest lopen en een ieder gaf me een knal voor de kop dat ik haar liet lopen.
Officieel niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deel is toch nog niet Kanaleneiland?
Je kan ook buiten Utrecht kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is dat of Kanalen-Eiland/Overvecht, maar dat vind ik echt zo Pauper
Ha! Ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Officieel niet.Maar de meeste mensen zien het verschil niet.
Dan zou ik die eerst moeten hebben..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
[..]
En toen liet je ze een foto van mij zien?
Dat heeft een reden.quote:
Enjoyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
Wij gaan douchen. In gedachten nemen we jullie mee!
Ik!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft een reden.wie wil daar nu wonen?
Dat zal je verbazen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is Dordt erger dan Heerde?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik!
Heb er jaren met heel veel plezier gewoond.![]()
Stuk beter dan Dordrecht iig.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik!
Heb er jaren met heel veel plezier gewoond.![]()
Stuk beter dan Dordrecht iig.
Tssss, er wonen al 20 FOK!kers hier in de wijk hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ool, in kanaleneiland wonen 0 Nederlanders, in transwijk 1
Niks mis met Enschedequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok!ker =/= Nederlanderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Tssss, er wonen al 20 FOK!kers hier in de wijk hoor.
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
Wij gaan douchen. In gedachten nemen we jullie mee!
fokker is geen synoniem voor Nederlander hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je cavia zelf?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Wie wil het hok van mijn cavia schoonmaken?
WEL!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fokker is geen synoniem voor Nederlander hoor
Kijk maar naar Boubiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fokker is geen synoniem voor Nederlander hoor
Nee, het is jouw caviaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Smakelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, die chineesjes hebben nog steeds niets uitgevoerd. Ik ga ze achter de broek aan zitten..
Ik doe het wel met een superstofzuigerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Damn, zoveelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ongeboren kuikentjes liggen ook nog niet in de pan hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, die chineesjes hebben nog steeds niets uitgevoerd. Ik ga ze achter de broek aan zitten..
Je houdt toch niet maar een caafje he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Zeg schat, uit een onbevrucht ei zal nooit een kuiken komen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ongeboren kuikentjes liggen ook nog niet in de pan hier
iig geen singlesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, zoveelik vraag me altijd af hoeveel er bij mij op t complex wonen
Anders had jij toch ff een probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg schat, uit een onbevrucht ei zal nooit een kuiken komen hoor
Voor zover ik weet is de dichstbijzijnde single Cherrylipsquote:
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders had jij toch ff een probleem
Jawel. Pas na ruim een half jaar werd me verteld dat het zielig is voor een caaf om alleen te zitten, met meteen erbij dat het inmiddels te laat was om nog een extra caaf erbij te zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je houdt toch niet maar een caafje he?
CL.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de dichstbijzijnde single Cherrylipsen die woont niet eens in mijn wijk
Geen idee wie het dichtsbij woont. Zal wel een van de vele Rotterdammerts zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de dichstbijzijnde single Cherrylipsen die woont niet eens in mijn wijk
Je moet je ook inlezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Pas na ruim een half jaar werd me verteld dat het zielig is voor een caaf om alleen te zitten, met meteen erbij dat het inmiddels te laat was om nog een extra caaf erbij te zetten
Voor mij Yuki.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het zal elkaar niet veel ontlopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie het dichtsbij woont. Zal wel een van de vele Rotterdammerts zijn denk ikOf Lotusss
yuki woont voor mij ook ver wegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij Yuki.![]()
Die woont nog steeds heel ver weg.
Tenzij er stiekum een single dichterbij woontquote:
Doe dat dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
yuki woont voor mij ook ver weg![]()
CL kan ik in minder dan 10min lopen en minder dan 5min fietsen.
Die is gaaf jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
Kut, ik blijf die LOI reclame mooi vinden!
Ik ging er, uiteindelijk ten onrechte, vanuit dat ik goed voorgelicht werd in de winkel waar ik 'm kocht. Er is toen niets over gezegd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je ook inlezenCavia's zijn mega sociale beestjes.
En het is nooit te laat er eentje bij te zetten, dat is echt bullshitJe moet alleen uitkijken met wat je erbij zet.
Een cavia met een cavia is heel wat anders dan een cavia met een mensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ging er, uiteindelijk ten onrechte, vanuit dat ik goed voorgelicht werd in de winkel waar ik 'm kocht. Er is toen niets over gezegd.
Overigens geloof ik niet dat ik een tweede caaf nog bij hem kan zetten. Hij is bijna 2 en echt het meest sociaal angstige beest dat ik ken. Ik heb een half jaar geprobeerd hem handtam te maken en dat is ie nog niet. Dus een tweede caaf erbij lijkt me niet handig.
Ja maar ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mij Yuki.![]()
Die woont nog steeds heel ver weg.
Vind ik deze toch leukerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik weet alleen dr gebouw, niet t nummerquote:
LOL, ik kende em niet, maar vind em goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
Hem na 2 jaar confronteren met een andere cavia lijkt me gewoon niet handigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een cavia met een cavia is heel wat anders dan een cavia met een mens
Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja maar ikvoor mij doe je die moeite toch wel?
Voor jou nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hem na 2 jaar confronteren met een andere cavia lijkt me gewoon niet handig
Woon jij daar bij K. de Jongweg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, zoveelik vraag me altijd af hoeveel er bij mij op t complex wonen
Hmmm....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds te weinig geneukt hier.
quote:
Altijd als ik jouw naam zie moet ik denken aan de porno ster die ik ooit op msn had.quote:
Volgende week een keer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar blijf je dan?Want ik heb je hier nog nooit gezien
In die flats? Daar woont in ieder geval nog 1 andere FOK!kerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aan het einde. Maar ben wel aan het kijken naar wat anders tussen nu en de zomer
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Tally het volgende:
[..]
In die flats? Daar woont in ieder geval nog 1 andere FOK!ker
Ik ben even zijn naam kwijt. Maar ik ben er wel eens geweest om thee te drinken!quote:
"Thee drinken". Jaja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben even zijn naam kwijt. Maar ik ben er wel eens geweest om thee te drinken!
Jeetje hoe heette hij nou
Het is/was zeker geen lelijkerdquote:
Mag ook in een PM, ik ga ff wat te eten makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben even zijn naam kwijt. Maar ik ben er wel eens geweest om thee te drinken!
Jeetje hoe heette hij nou
In die gele dingen.. Flats dus..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga even douchen, fucking emotionele bom hierIk lijk wel zwanger.
Wijf!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ga even douchen, fucking emotionele bom hierIk lijk wel zwanger.
Ja zo begint hetquote:
Tuurlijk niet, met mij als lichtend voorbeeldquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, met mij als lichtend voorbeeld
quote:
Ik weet zijn naam echt niet meer. Alleen nog dat zijn avatar op FOK! toen een schildpad had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ook in een PM, ik ga ff wat te eten maken![]()
Smaken verschillen!quote:
Geef maar door dan.quote:
gelukkig welquote:
Deze pudding heb ik vanmiddag zelf gekookt!quote:
Geil...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw naam zie moet ik denken aan de porno ster die ik ooit op msn had.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Dacht even kijken of ik uit mijn oude fotoboek reacties nog kan halen hoe hij heet. Zie ik oude berichtjes van een oude vriend van meBleh.... Dag goed humeur..
Jij een neukend goed nieuw jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef El_Matador het volgende:
A Fokking Happy New Year nog allemaal![]()
Jij ook jongetjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef El_Matador het volgende:
Hoi Murmquote:
Fokking HNY nog terugquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef El_Matador het volgende:
Nee, dat ben ik.quote:
Wij hebben dan ook al wat afgeneukt.quote:
Waarom heb je niet meteen gezegd dat jij het bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook al wat afgeneukt.
Omdat ik weet hoe gek je bent op verrassingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Waarom heb je niet meteen gezegd dat jij het bent
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe gek je bent op verrassingen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Deze pudding heb ik vanmiddag zelf gekookt!
Als het over jou gaat, heb ik daar geen enkele moeite mee.quote:
IJsselstein was het he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Deze pudding heb ik vanmiddag zelf gekookt!
Wat kan ik hier nu op zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het over jou gaat, heb ik daar geen enkele moeite mee.
hoi, heb broodjes omelet, met ham, oude kaas, tomaat, paprika, peper en citroenquote:
Gewoon zwijgen, blozen en een beetje wegkijken van verlegenheid.quote:
Goed zo! Snuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, heb de chinees maar in de pan gedonderd. Hij bakte er zelf niets van.smaakte best prima!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar is het dinsdag voor, morgen aan de baileys.
quote:
Ja. Ja, dat kan ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon zwijgen, blozen en een beetje wegkijken van verlegenheid.
Gesmolten kaas toch? of liever nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi, heb broodjes omelet, met ham, oude kaas, tomaat, paprika, peper en citroen
Hou die pose vast.quote:
Oh, ik dacht dat het in de tussentijd wel tijd was om te bukkenquote:
3 eieren in de pand donderen, ham en plakken kaas erin onder dompelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gesmolten kaas toch? of liever niet
Schrap de ham, tomaat en paprika en ik eet meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoi, heb broodjes omelet, met ham, oude kaas, tomaat, paprika, peper en citroen
Ja hoor ik heb genoeg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]me like... mag ik ook een beetje?
Tally ... ik wens je ook een super 2011!
Waarom de tomaat en paprika?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schrap de ham, tomaat en paprika en ik eet mee
zo vind ik kaas in mijn ei wel lekker jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3 eieren in de pand donderen, ham en plakken kaas erin onder dompelenrest uispreiden en nog een eitje er overheen gieten
Nee is het nog steedsquote:
t ziet er uit als kots trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo vind ik kaas in mijn ei wel lekker jayumyumyum
wtf!quote:
Tnx.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb genoeg!
Jij ook een goed, gezond en geil 2011 toegewenst Engel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |