Ook niet met matchende kleuren? Dat kan best mooi zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen peuter die in mama's beautycase rommelt
Dat deel is toch nog niet Kanaleneiland?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wellus! Op het eiland tussen de kanalen!
Oh, ik had daar echt zo'n schijthekel aan toen ik nog bij de Etos werkte...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit die van jou bij de drogist ook altijd met zijn vingers in de ogenschaduw enzo?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had daar echt zo'n schijthekel aan toen ik nog bij de Etos werkte...
En toen liet je ze een foto van mij zien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toen ik naar buiten liep hadden alle mannen van de winkel een haag gevormd waar ik doorheen moest lopen en een ieder gaf me een knal voor de kop dat ik haar liet lopen.
Officieel niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deel is toch nog niet Kanaleneiland?
Je kan ook buiten Utrecht kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is dat of Kanalen-Eiland/Overvecht, maar dat vind ik echt zo Pauper
Ha! Ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Officieel niet.Maar de meeste mensen zien het verschil niet.
Dan zou ik die eerst moeten hebben..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:07 schreef L-E het volgende:
[..]
En toen liet je ze een foto van mij zien?
Dat heeft een reden.quote:
Enjoyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
Wij gaan douchen. In gedachten nemen we jullie mee!
Ik!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft een reden.wie wil daar nu wonen?
Dat zal je verbazen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is Dordt erger dan Heerde?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik!
Heb er jaren met heel veel plezier gewoond.![]()
Stuk beter dan Dordrecht iig.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik!
Heb er jaren met heel veel plezier gewoond.![]()
Stuk beter dan Dordrecht iig.
Tssss, er wonen al 20 FOK!kers hier in de wijk hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ool, in kanaleneiland wonen 0 Nederlanders, in transwijk 1
Niks mis met Enschedequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok!ker =/= Nederlanderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Tssss, er wonen al 20 FOK!kers hier in de wijk hoor.
Hahaquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
Wij gaan douchen. In gedachten nemen we jullie mee!
fokker is geen synoniem voor Nederlander hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je cavia zelf?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Wie wil het hok van mijn cavia schoonmaken?
WEL!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fokker is geen synoniem voor Nederlander hoor
Kijk maar naar Boubiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fokker is geen synoniem voor Nederlander hoor
Nee, het is jouw caviaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Smakelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, die chineesjes hebben nog steeds niets uitgevoerd. Ik ga ze achter de broek aan zitten..
Ik doe het wel met een superstofzuigerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Damn, zoveelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ongeboren kuikentjes liggen ook nog niet in de pan hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, die chineesjes hebben nog steeds niets uitgevoerd. Ik ga ze achter de broek aan zitten..
Je houdt toch niet maar een caafje he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
Zeg schat, uit een onbevrucht ei zal nooit een kuiken komen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ongeboren kuikentjes liggen ook nog niet in de pan hier
iig geen singlesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, zoveelik vraag me altijd af hoeveel er bij mij op t complex wonen
Anders had jij toch ff een probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg schat, uit een onbevrucht ei zal nooit een kuiken komen hoor
Voor zover ik weet is de dichstbijzijnde single Cherrylipsquote:
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders had jij toch ff een probleem
Jawel. Pas na ruim een half jaar werd me verteld dat het zielig is voor een caaf om alleen te zitten, met meteen erbij dat het inmiddels te laat was om nog een extra caaf erbij te zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je houdt toch niet maar een caafje he?
CL.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de dichstbijzijnde single Cherrylipsen die woont niet eens in mijn wijk
Geen idee wie het dichtsbij woont. Zal wel een van de vele Rotterdammerts zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de dichstbijzijnde single Cherrylipsen die woont niet eens in mijn wijk
Je moet je ook inlezenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Pas na ruim een half jaar werd me verteld dat het zielig is voor een caaf om alleen te zitten, met meteen erbij dat het inmiddels te laat was om nog een extra caaf erbij te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |