Toen ik samenwoonde kwam mn ex een keer 's nachts het bed uit om te vragen of de muziek wat zachter kon...terwijl ik mn koptelefoon ophadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa luisterde het vroeger keihard op de koptelefoon, dan hoorde je dat gekrijs er altijd keihard doorheen.
En nu zit ik zelf met de koptelefoon op, keihard dat gekrijs te luisteren.
Babs met al zn vrienden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt een drukke meet trouwens zeg, de 22e
Dan kijk ik altijd vol verwondering naar hoe immens groot hij is...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom? Kwam je weer een foto van mijn pielemuisje tegen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg, ik wist niet dat ik zo dodelijk was
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
omg, ik wist niet dat ik zo dodelijk was
Ben je nu al een keer opgerot naar Thailand?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu terug naar de Frisia reclames!![]()
Bijna.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je nu al een keer opgerot naar Thailand?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Soort van foto... vriend van me heeft van mijn foto een tekening gemaakt
[ afbeelding ]
Dat is klote ik neem aan dat hij hem goed had onderhouden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
ik hoor net dat de (oude) Fiat 500 van een maat afgefikt is met o&n
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is klote ik neem aan dat hij hem goed had onderhouden?
Ik moet nog kokenquote:
Dat zeg je niet ff? Dat ik moet komen aanschuivenquote:
Zo zonden. Ik zou er zelf niet snel in ga rijden. Ik vind het geen mooie auto. En aangezien ik niet zo flexibel kom ik er ook lastig in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was een hele leuke knal gele, zat net (2000km) een nieuwe motor in
Hoi Engeltjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef -Engel- het volgende:
Duits brood is lekker.... maar is nu op![]()
en ik ben weer online
hoi dus lieve en niet lieve Singles
Alles is al opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg je niet ff? Dat ik moet komen aanschuiven
Yukiquote:
Ah, een gastarbeider?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb net chinees in huis gehaald om te koken. Maar die luie donder blijft in het zakje zitten..
Beetje peper in z'n reet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb net chinees in huis gehaald om te koken. Maar die luie donder blijft in het zakje zitten..
Mag je zelf weten!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Engeltje![]()
Waar behoor ik toe? Lief of niet lief?
Moet je ff een cent op de grond gooien, komt die er wel uit, Werkt die zeker een halve dag voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik vind mijzelf heel lief dus liefquote:
quote:
Jij bent wat koken betreft net zo lui als die Chinees van Snuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ik overweeg om te bestellen, maar dat heb ik al best veel gedaan de afgelopen maand
Ooh, maar dat is ook geen Chineesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat ie Conimex heette... maar damn wat een luie donder!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dacht dat ie Conimex heette... maar damn wat een luie donder!
Jij hebt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel liefde te geven hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |