Ja Digitenne telt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik héb digitale tv, piem0l
En toch maar 24 netten
Met haar digitale vaginaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
gillend en krijsend, tenminste... das te hopen
Ik wilde niet lachen... maar ik moest.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
gillend en krijsend, tenminste... das te hopen
Met kippensoep?quote:
Ik ben benieuwd naar je opvoedkundige tactieken in deze situatie!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Hier wil het kind uit eten. Want we zouden eigenlijk iemand op visite krijgen maar die is verdwaald of zo. In elk geval niet hier. En dan zouden we uit eten gaan. Maar eigenlijk gaan we nu niet. Dus ik ben benieuwd of we nu alsnog gaan
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben benieuwd naar je opvoedkundige tactieken in deze situatie!
Die kregen de restjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Ynske het volgende:
Twee zeehonden in koelcel vishandel aangetroffen
uhuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Q, ik had nog zó een komma gebruikt tussen die twee woorden
Vraag maar aan Elies!
Of Ml-etje!
Dat zijn gewoon die twee zeehonden die eerder al in Venlo in een voortuin in een badkuip zatenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Ynske het volgende:
Twee zeehonden in koelcel vishandel aangetroffen
Ja psies!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)oortuin/m1fznjafoaaf
Dit zijn die zehonden wat in zijn voortuin zwommen en die de politie toen niet meer kon vinden
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
Dit zijn die zehonden wat in zijn voortuin zwommen en die de politie toen niet meer kon vinden
Je ziet er veel hè, dit jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
Dat zijn gewoon die twee zeehonden die eerder al in Venlo in een voortuin in een badkuip zaten
http://www.l1.nl/content/(...)rijgt_proces-verbaal
Huh wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:43 schreef Greys het volgende:
Q, ik had nog zó een komma gebruikt tussen die twee woorden
Vraag maar aan Elies!
Of Ml-etje!
Dit is toch slecht nederlandsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
Greys is overgelopen naar zeehondentopicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Greys, Q roept je, ik herhaal: Q roept je!
Die ken ik!quote:
O goed dat ik je zie. Gaan morgen naar NL, zal even kijken of ik dan je dinges kan postenquote:
twas het kleine huis op de prairie deuntjequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O goed dat ik je zie. Gaan morgen naar NL, zal even kijken of ik dan je dinges kan posten
En die ken ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
twas het kleine huis op de prairie deuntje
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die ken ik.![]()
Had je vandaag weer gekeken?![]()
Met die STOMME Nelly Oleson?![]()
En de jurken die Caroline voor de meisjes maakte ipv eentje voor zichzelf?![]()
Wel fijn dat Charles een dag nadat hij zijn ribben had gebroken weer helemaal genezen was.
In je systeem zetten: elke werkdag om 16.00 uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Ach, nou heb ik niet gekeken. Waarom zeggen jullie dat nou niet wat eerder?
Non, je dinges gaat morgen mee naar NL
Hopen dat Rewimo geen iOS draait danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In je systeem zetten: elke werkdag om 16.00 uur.
Wattes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hopen dat Rewimo geen iOS draait dan
Mazzel dat het geen instabiele thorecale wervelfractuur was dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:37 schreef Cat22 het volgende:
Wel fijn dat Charles een dag nadat hij zijn ribben had gebroken weer helemaal genezen was.
Elke dag om 16:00 op sbs !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Ach, nou heb ik niet gekeken. Waarom zeggen jullie dat nou niet wat eerder?
Non, je dinges gaat morgen mee naar NL
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Mazzel dat het geen instabiele thorecale wervelfractuur was dan!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Nonneke het volgende:
Elke dag om 16:00 op sbs !
geld staat op je rekening
O.quote:
Ik vind die nieuwe (?) reclame met de baas van Oh-Oh ook leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mazzel dat het geen instabiele thorecale wervelfractuur was dan!
Ik snap je grapje wel maar ik weet nog steeds niet wat die letters betekenenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Waar zijn geeks die m'n grapje snappen?
Baaf?![]()
Qwea?
Zwabje?
Maar niet half zo leuk als de ouwequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe (?) reclame met de baas van Oh-Oh ook leuk
Nee ok, maar wel een leuk vervolgquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar niet half zo leuk als de ouwe![]()
De oude heer M was vandaag op kantoor, ik had zoensessie met hem
Ja maar als je die letters niet snapt, dan ook het grapje nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik snap je grapje wel maar ik weet nog steeds niet wat die letters betekenen
Eva is duur in 't onderhoud héquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe (?) reclame met de baas van Oh-Oh ook leuk
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopen dat Rewimo geen iOS draait dan
Last van de millenium bug krijgen in 2011 is ook een kunstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Met de nieuwe iphone 5 is dat opgelost hea!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Baaf?![]()
Qwea?
Zwabje?
Ik heb net op!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Nonneke het volgende:
echt he wil ik patat eten is die kut snackbar dicht, DICHT gewoon![]()
Godverdomme, en dat op een doordeweekse dinsdag, ik zeg de fik dr inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Nonneke het volgende:
Toen brak je in en toen de eigenaar je betrapte schreeuwde je;quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Nonneke het volgende:
Eerst 25 cent aan die eigenaar geven!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdomme, en dat op een doordeweekse dinsdag, ik zeg de fik dr in
Die is dr niet die lulloquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst 25 cent aan die eigenaar geven!!
goed id kuttentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdomme, en dat op een doordeweekse dinsdag, ik zeg de fik dr in
Ha! dat zal em leren !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen brak je in en toen de eigenaar je betrapte schreeuwde je;
WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR, GIJ OF IK?
Hij zei "Ma pleur op, ik ben geen 10 meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Rewimo het volgende:
De dag voordat Christan jarig is, knuffel ik hem altijd een paar keer extra stevig en dan zeg ik dat het mijn laatste kans is om met een jongetje van (laatste keer was het dus) 9 te knuffelen want dat ik vanaf de volgende dag alleen nog maar met een jongetje van 10 kan knuffelen.
Drie keer raden wat er net gebeurde?
0wned!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Rewimo het volgende:
De dag voordat Christan jarig is, knuffel ik hem altijd een paar keer extra stevig en dan zeg ik dat het mijn laatste kans is om met een jongetje van (laatste keer was het dus) 9 te knuffelen want dat ik vanaf de volgende dag alleen nog maar met een jongetje van 10 kan knuffelen.
Drie keer raden wat er net gebeurde?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij zei "Ma pleur op, ik ben geen 10 meer, koop maar een puppy als je wil kroelen" ??
Kijk, dat is dan wel weer leuk als je zo jong wordt geschatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hij jouw knuffelde en zei ik kan morgen geen mama van 37??? meer knuffelen oid?
Door een jongetje van 10 jaquote:
Wat f_r zei maar dan met mijn echte leeftijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat deedtie nou? Want dat weten we nog steeds niet
Oh, dan komt dat andere wat ik zei over een jaartje of 2 ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat f_r zei maar dan met mijn echte leeftijd
Ja, alleen met een kat denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, dan komt dat andere wat ik zei over een jaartje of 2 ofzo
quote:
Jaquote:
quote:
Wat heb jij op?quote:
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je laat je toch niet verdrietig maken door die lambal he?
Goedzo!quote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Straks komt The devil wears Prada, toffe film ladies
GREEEEEEEEEEEEEEEYS, wacht ik stuur je even een DM wegens een kwalijke zaakquote:
noesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GREEEEEEEEEEEEEEEYS, wacht ik stuur je even een DM wegens een kwalijke zaak
quote:
Dan moet die beste man hier voor de collegezaal ff doorkletsenquote:
Lekker stelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
Vinden jullie ze niet lief?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Maes het volgende:
Ik hoefde niet te kijken wie dit topic geopend had ik zag het aan de titel
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lief hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik snap hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Baaf?![]()
Qwea?
Zwabje?
Ik ga ook kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Straks komt The devil wears Prada, toffe film ladies
Lieverd, post je hier dan ben je one of the ladiezzzzzquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik snap hem.
[..]
Ik ga ook kijken.
Ik voel me buitengesloten, was doe ik hier nog.
Goodbye cruel world i'm leaving you today.
Waar heet ze eigenlijk steigerchick?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
Zwab houdt het uit in Amsterdam met zn steigerchick he!
Ja tis nogal natte vingerwerk wat hij aan het doen isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
Zwab houdt het uit in Amsterdam met zn steigerchick he!
Omdat we hem de tip hadden gegeven dat ie Under The Boardwalk (snappiejum? steigert!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier op FOK!In het echt niet denk ik hoor
Nee dat denk ik ook niet maar waarom heeft ze die naam gekregen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier op FOK!In het echt niet denk ik hoor
Ik dacht dat ze ooit op een feestje op een steiger hadden gezeten ook?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we hem de tip hadden gegeven dat ie Under The Boardwalk (snappiejum? steigert!) moest zingen voor haar. Dat leek me romantisch
Ah gelukkig weer een mysterie opgelostquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat we hem de tip hadden gegeven dat ie Under The Boardwalk (snappiejum? steigert!) moest zingen voor haar. Dat leek me romantisch
Ja nu wordt het moeilijk voor mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ooit op een feestje op een steiger hadden gezeten ook?
Ja dat was het verhaal volgens mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ooit op een feestje op een steiger hadden gezeten ook?
Ja hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was het verhaal volgens mij
Iets met de pont en een steigert en lang kletsen ofzo
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
Waarom zit er niemand op ircHebben we dan voor jan lul een tjet kanaal?
Joe hef se pauwerquote:
Jij houdt gewoon iedereen bezigquote:
That's allquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Reclame. Blijft een leuke film met La Streep
Ik hou niet van Nexusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil een Nexus SMag over 3 maandjes verlengen
En die dodelijke blikkenquote:
Mijn zoekplaatje niet gevonden in mijn post?quote:
Waarom nietquote:
Prima toestelletje hoor, voor een midrange dan...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
Ook niet van de wildfire
Maar das puur persoonlijk
Weet ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom niet
[..]
Prima toestelletje hoor, voor een midrange dan...
quote:
Ik ga op onderzoekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil een Nexus SMag over 3 maandjes verlengen
Welnee joh. Meisje solliciteert bij tijdschriftdiva. Wordt tegen alle verwachtingen in aangenomen en moet nu zien te overleven in de modewereld. Waar ze niks van snaptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Maes het volgende:
Wij hadden weer wiskundestress hier dus ik kan nu pas inspringen in de film. Ik heb niks gemist toch?
Piece of gebak, als ik jou toch niet hadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee joh. Meisje solliciteert bij tijdschriftdiva. Wordt tegen alle verwachtingen in aangenomen en moet nu zien te overleven in de modewereld. Waar ze niks van snapt
Maar kiek dan, toch zoveel mooier dan een Desire HD, die vind ik maar hoekig;quote:
Hij is wel geil jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar kiek dan, toch zoveel mooier dan een Desire HD, die vind ik maar hoekig;
http://www.google.com/nexus/#/features
En lekker meteen als eerste updates en shitquote:
Mja true. Maar sense en sjit kun je ook eraf trappen in principe natuulkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En lekker meteen als eerste updates en shitgeen geneuzel met wachten op HTC/wiedanook omdat ze Sense weer aan moeten passen e.d.
Geen preloaded apps en andere crap er op die je niet kan deleten
Als je gaat rooten ja, anders kan je niet zo ff Sense verwijderen. Je kan wel een andere default launcher gebruiken, maar er blijft altijd crap draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja true. Maar sense en sjit kun je ook eraf trappen in principe natuulk
rooten indeed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je gaat rooten ja, anders kan je niet zo ff Sense verwijderen. Je kan wel een andere default launcher gebruiken, maar er blijft altijd crap draaien.
Maar goed, ik ben verder wel een HTC fanboy, dus als HTC met wat moois komt binnen nu en april dan kan ik ook zomaar weer voor een HTC gaanmaar ik vind die Desire HD gewoon qua design niet zo mooi
Miranda is een bitchquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ook die film te kijken en het doet me ergens echt een piepklein beetje denken aan mijn eerste week op kantoor
Het punt hier is... OF ze typen geen komma's... OF ze lezen ze nietquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik héb digitale tv, piem0l
En toch maar 24 netten
Niet alleen in de fillum hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Als je er op gaat letten zit er best vaak een 'Miranda' in een film of serie en het zijn eigenlijk altijd bitches of leipo's
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
een digitale piemol met 24 netten
Das pas safe sex!
Wie vertelt het Cat
Whihihihihihihiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Als je er op gaat letten zit er best vaak een 'Miranda' in een film of serie en het zijn eigenlijk altijd bitches of leipo's
* proest*quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
(En ik heb echt bijna heel mijn leven gedacht dat Miranda een oerHollandsssssche naam was)
Ooh jezus fuck zeg, zelfs in SATC zit er 1quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
(En ik heb echt bijna heel mijn leven gedacht dat Miranda een oerHollandsssssche naam was)
Misschien moet je me even op mijn borst prikkenquote:
Jij niet?quote:
Wat ben jij schattig als je blond/naief doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij niet?Serieus?
Ik heb zelfs lang gedacht dat het toch echt voor geen meter klinkt in het Engels
Dat je vooral daar aan kon merken dat het echt een Nederlandse naam is
PSSSSSSSSHT!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je me even op mijn borst prikken
Ik heb dr nooit zo over nagedacht hoor, maar is het niet gewoon een Franse naam?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij niet?Serieus?
Ik heb zelfs lang gedacht dat het toch echt voor geen meter klinkt in het Engels
Dat je vooral daar aan kon merken dat het echt een Nederlandse naam is
tjekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Was dat nou de echte Yolanthe in die verschrikkelijke reclame?
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat ben jij schattig als je blond/naief doet
Muranda wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zeg nou zelf, Mieeeeeeeraaaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaa klinkt toch niet bepaald over de grenzerig
Ja. En ze is zo lekker gewoon geblevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
"Goodbye"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Doe mijn naam dan eens in het "Engels". Dát klinkt pas raar
Blegh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. En ze is zo lekker gewoon gebleven
Goodbye?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Doe mijn naam dan eens in het "Engels". Dát klinkt pas raar
M'n échte naamquote:
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr nooit zo over nagedacht hoor, maar is het niet gewoon een Franse naam?
Nee johquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik weet toch niet hoe je in het echt heetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Greys heet toch ook Greys hier niet mieeeereeeeeeeendaaaaaaaaaaa
Daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Betekenis en herkomst van Miranda
Miranda is een Engelse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `bewonderenswaardig, beeldschoon`.
quote:
Serieus?quote:
Qwea die iets niet weet, 't moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet hoe je in het echt heet
Ken je de serie van de BBC? Van de week de DVD gekregen van mijn ex-schoonzus. Bril-jantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Miranda en Esmee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Das ook best een hoog jut en jul gehalte eigenlijk he
Mijnes is niet uit te spreken in t Engels neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik spreek hem uit in het engels... klinkt niet.
Mijne is mooi makkelijk
Ooooooooh, vertel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Miranda en Esmee?
Ze noemt zich nooit voluit eigenlijk.
Dan heb je onze tweede namen nog nooit gehoord
Spannend, nou weet ik nog steeds je naam niequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Qwea die iets niet weet, 't moet niet gekker worden!
Oh, daar over gesproken. Ik zat vanochtend om kwart over zeven in de trein met mijn mobiel in mijn hand toen de conductrice kwam. Ik braaf mijn OV-chip uit mijn jaszak pakken, zegt ze "Nu al de telefoon aan, het moet niet gekker worden" *insert afkeurende blik* "Maar daar zal ik maar niet over oordelen"
Voorstukje van gezien. Wat een idioot wijfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ken je de serie van de BBC? Van de week de DVD gekregen van mijn ex-schoonzus. Bril-jant(vind ik dan)
Please do sharequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Miranda en Esmee?
Die van jou heb je gezegd bij Ing toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Miranda en Esmee?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Niet quoten please, eigenlijk is mijn tweede naam staatsgeheim, ik vind hem afgrijselijk![]()
[..]
Dat zeggik!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik zou dr zelf niet voor kiezen voor die namen
Leuk, of nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Voorstukje van gezien. Wat een idioot wijf
Die naam vergeet ik nooit meer, die staat voorgoed op mn harde schijfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm... noteert.
This might come in handy one day
Ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Niet quoten please, eigenlijk is mijn tweede naam staatsgeheim, ik vind hem afgrijselijk![]()
[KNIP]
Oh, ik heb een ketting met een stukje van dat materiaal!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
En het komt hiervan, die tweede naam, op een of andere vertwiste wijze:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze ook stukken van op de vensterbank staan.
Ik ben paars en puntig
Als ik hem zó erg vond dat je me er mee kon chanteren zette ik hem niet hier, right?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm... noteert.
This might come in handy one day
Ik heb een hele toffe amethist altijd om, van mn baas gekregen , love love love dat dingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
En het komt hiervan, die tweede naam, op een of andere vertwiste wijze:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze ook stukken van op de vensterbank staan.
Ik ben paars en puntig
Wie was jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj....wat zaten jullie me akelig te negeren in de Ie Er Cee
Ik niet eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb een ketting met een stukje van dat materiaal!
sprekendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet eens
Heb me er wel vaak aan bezeerd vroegah thuis
[ afbeelding ]
Tweaker nog wat, die ging douchenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie was jij?
Ik was gauw weer weg toen iedereen fake nicks ging aannemen
Ja, die van mij is 2 cm ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet eens
Heb me er wel vaak aan bezeerd vroegah thuis
[ afbeelding ]
Nu iets minder zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een hele toffe amethist altijd om, van mn baas gekregen , love love love dat ding
kettingquote:
Neuhquote:
Hoi Ingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En weeeeer is er niemand die ff Hallo Ing, gezellig Ing zegt![]()
Alleen GOODBYE![]()
![]()
![]()
Daarom verdien ik de "quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
En weeeeer is er niemand die ff Hallo Ing, gezellig Ing zegt![]()
Alleen GOODBYE![]()
![]()
![]()
Ze zijn schoonquote:
Ja, daarom jaquote:
Ik heb wel een stukje geloof ik, ga ik ook eens een ketting van laten makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh![]()
De oude heer was vanmiddag op kantoor, en hij zegt altijd "mooie ketting!" en dan zeg ik "ja die heb ik van u gekregen " en dan zegt ie "ja dat kan niet missen"
Diep in je hart ben je blij dat ik er ben.... en dat weet ik hoorquote:
Mlquote:
quote:
EM ELquote:
Tof!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel een stukje geloof ik, ga ik ook eens een ketting van laten maken
Heb veel van dat soort steentjes, ook tijgerogen enzo. In de buurt van waar mijn familie in Zuid-Afrika woont zitten die eh... mijnen? noem je dat zo? ... en daar liggen bergen van die dingen waar je dan zakjes mee mag vullenDie nemen mijn ouders steeds mee.
Over drie weken gaan ze weer een maand.
Psies, dat hoef ik toch niet te zeggen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Diep in je hart ben je blij dat ik er ben.... en dat weet ik hoor
Redelijk, wat er in zit blijft er inquote:
Nee vertel?quote:
Oh-oh.... ik zoek vast een avvecaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
Op Ned 1.... over de vent achter Telefoongids.com. Heeft ons ¤ 12.000 gekost en ik ben er nog steeds bloedverziekend giftig om. Ik zou die vent zó graag willen laten omleggen
Relax!! Je hebt vakantiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oh-oh.... ik zoek vast een avvecaat
Bel morgen maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Gebroeders Ankerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oh das leuk! Kettingen van zelfgezochte/gekregen dingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel een stukje geloof ik, ga ik ook eens een ketting van laten maken
Heb veel van dat soort steentjes, ook tijgerogen enzo. In de buurt van waar mijn familie in Zuid-Afrika woont zitten die eh... mijnen? noem je dat zo? ... en daar liggen bergen van die dingen waar je dan zakjes mee mag vullenDie nemen mijn ouders steeds mee.
Over drie weken gaan ze weer een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |