quote:Hardwax is minder pijnlijk dan softwax doordat het alleen hecht aan het haar en niet aan de huid.
Ik hou ook niet van pleistersquote:Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Verrassend dat de pijn zo meeviel. Ik denk (waarschijnlijk ten onrechte) dat het net zoveel pijn doet als het verwijderen van een pleister, maar dan op een extra gevoelige plek (al heb ik dáár nooit een pleister gehad). Ik kan heel goed tegen pijn, maar ik ril echt van pleisters
Misschien inderdaad omdat een pleister aan de huid hecht en de wax niet. Of zoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou ook niet van pleistersMaar dit is echt anders
Dat kan je vast even vragen tijdens het telefoontjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Smijn. het volgende:
Ik vraag me wel af of het goed gaat komen met mijn liezen. Ik heb daar namelijk heel gevoelige huid ivm striae. Wil niet dat dat stuk gaat of zo.
Bij een volgende actie zoeken we wellicht weer andere dappere proefpersonen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:05 schreef APK het volgende:
Leuk geschreven, Tombo![]()
Wat wordt de volgende actie, Greys?
Een tattoo voor Tombo en dirkh oid?
Een tattoo kan er nog wel bij, maar ik ga geen incontinentieluiers testenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Bij een volgende actie zoeken we wellicht weer andere dappere proefpersonen.
Je meldt jezelf hierbij aan?
Of je mee wil doen als proefpersoon voor de mannentampons, nieuwste van het nieuwste.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Een tattoo kan er nog wel bij, maar ik ga geen incontinentieluiers testen
Ik ga 19 januariquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Leuke review, Tombo. Opmerkelijk dat het niet zo pijnlijk is. En prettig natuurlijk
Wanneer ga jij, Dirkh?
Je krijgt van tevoren een vragenlijst, daarin kun je dit ook al aangeven. Ik heb een vrij lichte huid waar ik snel wondjes krijg, dus dat had ik ook aangegeven. En gister was mn huid wel een beetje rood, maar nu totaal niet meerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Smijn. het volgende:
Ik vraag me wel af of het goed gaat komen met mijn liezen. Ik heb daar namelijk heel gevoelige huid ivm striae. Wil niet dat dat stuk gaat of zo.
Ook weer duidelijk dusquote:Ik zie dat er gesproken wordt over de soort wax die we gebruiken. Hieronder een klein stukje uitleg; misschien dat jij dit kunt plaatsen?
Bij Delete werken we met twee verschillende soorten wax; hardwax en softwax.
Hardwax is wax die gebruikt wordt op de gevoeligste lichaamsdelen zoals oksels, gelaat en bikini (dus ook bij Brazilian/Boyzilian). De hardwax hecht alleen aan de haartjes en niet aan de huid en daardoor is het waxen minder gevoelig. De hardwax wordt zelf hard en wordt zelf van de huid getrokken, dus zonder strip.
Softwax is wax die we gebruiken voor de grotere gebieden, zoals armen, benen, rug en borst. Deze wax wordt zeer dun aangebracht en wordt daarna met strips verwijderd.
Misschien moet je ze een mail terugsturen hoe ze een account aan kunnen maken op Fok, zodat ze zelf rechtstreeks mee kunnen doen in dit topic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Greys het volgende:
De mensen van Delete lezen hier mee en zagen de vragen over de wax en het niet gebruiken van linnen. Ik kreeg een reactie per mail daarop met de vraag of ik dat hier wilde plaatsen
[..]
Ook weer duidelijk dus
Dat hebben ze al eens gedaan hoor in deze topics met een eigen account?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien moet je ze een mail terugsturen hoe ze een account aan kunnen maken op Fok, zodat ze zelf rechtstreeks mee kunnen doen in dit topic.
Er zijn ook private-foto's, maar das alleen voor intimiquote:
Ik zie de PM wel komenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn ook private-foto's, maar das alleen voor intimi
Dus ik mag ze hier niet posten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haaaai.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn toch, dat je zo populair bent?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Echt, al die mensen die foto's van mijn gewaxte delen willen zien!
weet je hoe lekker zacht!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Op de site kan je de openingtijden vinden:quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef MissBlondBlond het volgende:
Prima review Tombo, dank daarvoor.
Het eindresultaat geloof ik ook zonder foto's hoor
Is echt alles eraf of heb je nog voor de | of V gekozen?
Binnenkort in Amsterdam,
heeeel misschien misschien misschien ;o)
Hoe vroeg zijn jullie al open op zaterdag?
Nee, echt alles erafquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef MissBlondBlond het volgende:
Prima review Tombo, dank daarvoor.
Het eindresultaat geloof ik ook zonder foto's hoor
Is echt alles eraf of heb je nog voor de | of V gekozen?
Binnenkort in Amsterdam,
heeeel misschien misschien misschien ;o)
Hoe vroeg zijn jullie al open op zaterdag?
Maar dat is voor als je alles wil laten waxen gok ik? Niet alleen bij een brazilian?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net even naar die prijzen gekeken. Als ik maandelijks (ga er van uit dat je er maandelijks heen moet zo ongeveer?) zou willen waxen (bikini, oksel, benen) dan zou ik per jaar een maandsalaris kwijt zijn![]()
![]()
![]()
Maar ik ga toch een keertje proberen!
Dan is het op de lange termijn toch nog steeds goedkoper om het permanent te laten verwijderen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is voor als je alles wil laten waxen gok ik? Niet alleen bij een brazilian?
En na verloop van tijd hoef je minder vaak schijnt, dan duurt het langer voordat het weer terug is
Geen idee eigenlijk, ik heb me er nog niet in verdieptquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is het op de lange termijn toch nog steeds goedkoper om het permanent te laten verwijderen?
Dat staat in m'n post lieve schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is voor als je alles wil laten waxen gok ik? Niet alleen bij een brazilian?
En na verloop van tijd hoef je minder vaak schijnt, dan duurt het langer voordat het weer terug is
Ow, scheelquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat staat in m'n post lieve schatMaar inderdaad brazilian, oksels en benen.
Ik ben benieuwd, laat me wel even goed voorlichten. Ik denk wel dat ik naar die andere salon ga (dus niet die in het magna plaza).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |