Oh jaquote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zou me beter moeten kennen.lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit eens naar de foto's te kijken, maar een vergrootglaslamp? Mijn mannelijkheid, wat doe je?
Is alleen een lamp hoor, om de haren goed te zienquote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik zit eens naar de foto's te kijken, maar een vergrootglaslamp? Mijn mannelijkheid, wat doe je?
quote:Hardwax is minder pijnlijk dan softwax doordat het alleen hecht aan het haar en niet aan de huid.
Ik hou ook niet van pleistersquote:Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Verrassend dat de pijn zo meeviel. Ik denk (waarschijnlijk ten onrechte) dat het net zoveel pijn doet als het verwijderen van een pleister, maar dan op een extra gevoelige plek (al heb ik dáár nooit een pleister gehad). Ik kan heel goed tegen pijn, maar ik ril echt van pleisters
Misschien inderdaad omdat een pleister aan de huid hecht en de wax niet. Of zoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou ook niet van pleistersMaar dit is echt anders
Dat kan je vast even vragen tijdens het telefoontjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Smijn. het volgende:
Ik vraag me wel af of het goed gaat komen met mijn liezen. Ik heb daar namelijk heel gevoelige huid ivm striae. Wil niet dat dat stuk gaat of zo.
Bij een volgende actie zoeken we wellicht weer andere dappere proefpersonen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:05 schreef APK het volgende:
Leuk geschreven, Tombo![]()
Wat wordt de volgende actie, Greys?
Een tattoo voor Tombo en dirkh oid?
Een tattoo kan er nog wel bij, maar ik ga geen incontinentieluiers testenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Bij een volgende actie zoeken we wellicht weer andere dappere proefpersonen.
Je meldt jezelf hierbij aan?
Of je mee wil doen als proefpersoon voor de mannentampons, nieuwste van het nieuwste.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Een tattoo kan er nog wel bij, maar ik ga geen incontinentieluiers testen
Ik ga 19 januariquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Leuke review, Tombo. Opmerkelijk dat het niet zo pijnlijk is. En prettig natuurlijk
Wanneer ga jij, Dirkh?
Je krijgt van tevoren een vragenlijst, daarin kun je dit ook al aangeven. Ik heb een vrij lichte huid waar ik snel wondjes krijg, dus dat had ik ook aangegeven. En gister was mn huid wel een beetje rood, maar nu totaal niet meerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Smijn. het volgende:
Ik vraag me wel af of het goed gaat komen met mijn liezen. Ik heb daar namelijk heel gevoelige huid ivm striae. Wil niet dat dat stuk gaat of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |