quote:Op zondag 9 januari 2011 13:48 schreef Greys het volgende:
Breathtaking
92Merel
Smijn.
TimVerfbom
YskaFredriksson
Gefeliciteerd!
Willen jullie me per PM jullie naam, adres en e-mail sturen (voor de zekerheid: die komen uiteraard niet in het topic) en dan ga ik even met Delete overleggen over het maken van jullie afspraak!
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je mag mijn gezicht wel op de foto zetten als ik win.
quote:
Omdat hij gewoon mee deed en er eerlijk geloot isquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef drumstickNL het volgende:
What? Waarom heeft er een kerel gewonnen?
Zeg eh... volgens mij hebben mannen over het algemeen meer haar dan vrouwen. Dus bij mannen valt er ook meer te waxen, genoeg reden dus voor een man om mee te doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef drumstickNL het volgende:
What? Waarom heeft er een kerel gewonnen?
Gewoon vragen of ze mee gaat om je hand vast te houden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:27 schreef TimVerfbom het volgende:
AAHHHHH waar heb ik nou weer mee gedaanik had natuurlijk nooit verwacht te winnen
en word nu keihard uitgelachen door m'n vriendin.
Maar wie A zegt, moet natuurlijk ook...![]()
PM verstuurd
Ik ga wel vast met haar oefenen met Ducktapequote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Succes Miriam ik verwacht een paar mooie foto's van mijn vriendin
Ik voel er eigenlijk niet zoveel voor om met mijn hoofd op fok! te staan, maar als de foto's voor eigengebruik zijnquote:
Jou woord is dus ook niet veel waardquote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik voel er eigenlijk niet zoveel voor om met mijn hoofd op fok! te staan, maar als de foto's voor eigengebruik zijn
Je stond met je inzending toch ook op de foto hier?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik voel er eigenlijk niet zoveel voor om met mijn hoofd op fok! te staan, maar als de foto's voor eigengebruik zijn
Scherpquote:Op zondag 9 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je stond met je inzending toch ook op de foto hier?
quote:Vergeet je afspraak niet bij Delete, vestiging Magna Plaza. Je afspraak staat gepland voor maandag 11-01-2011 om 13.30 uur
Wel netjes dat je een herinnerings sms krijgtquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik kreeg vanmiddag sms:
[..]maandag is het de 10e
Jeej, tof !quote:Op zondag 9 januari 2011 13:48 schreef Greys het volgende:
Breathtaking
92Merel
Smijn.
TimVerfbom
YskaFredriksson
Gefeliciteerd!
Willen jullie me per PM jullie naam, adres en e-mail sturen (voor de zekerheid: die komen uiteraard niet in het topic) en dan ga ik even met Delete overleggen over het maken van jullie afspraak!
Toch net iets anders..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je stond met je inzending toch ook op de foto hier?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Toch net iets anders..maar goed, laten we het er op houden dat het een grapje was.
tnx!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Tombolafan, succes morgen bij de behandeling voor de review!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx!
Ik zal smsen als ik er vandaan komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes he!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx!
Ik zal smsen als ik er vandaan komSucces !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, daar zat ik zelf ook al over na te denken
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik heb mezelf een bagel beloofd als ik het kranig doorstaquote:
Een bagel? Ik zou er een brownie van de Bijenkorf van maken!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een bagel beloofd als ik het kranig doorsta
En ook een als het heel veel pijn deed
Ja ookquote:Op maandag 10 januari 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Een bagel? Ik zou er een brownie van de Bijenkorf van maken!
Of zit dat niet bij elkaar in de buurt?![]()
/Amsterdam-n00b
Dat kan!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ookMaar ik vind het stom om in mn eentje te zitten daar, of kun je ze ook meenemen?
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ookMaar ik vind het stom om in mn eentje te zitten daar, of kun je ze ook meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |