Graag gedaan hoor.quote:
whehehe, Kind of like it, I'm not a pervertquote:
Hihihi, dat laatste. Of dat je per ongeluk in je pinknagel scheert!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik wilomdat ik het haat dat ik altijd zo'n rug/nekpijn krijg van het 'naar beneden' kijken/bukken en klooien met het scheermesje. Daarnaast krijg ik het nooit geheel glad en haat ik ingegroeide haartjes
. En hopelijk kan ik dan eindelijk een keer GEEN wondjes krijgen en geen pijn krijgen bij het plassen als het in zo'n wondje komt,
![]()
.
Ja iddquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hihihi, dat laatste. Of dat je per ongeluk in je pinknagel scheert!
Je mag mijn gezicht wel op de foto zetten als ik win.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zal alleen je gezicht fotograferen ja?
Ik durf niet meerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Dirkh, als je op Brazilian Wax youtjoept (heb je vast al gedaan) dan zie je heel veel filmpjes waarbij het hoofd van het 'slachtoffer' gefilmd wordt tijdens de behandeling. Om deze moest ik echt heel hard lachen
Ik zou er eerder voor opteren niet mijn gezicht te laten fotograferen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zal alleen je gezicht fotograferen ja?
Hoe dat je dat dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hihihi, dat laatste. Of dat je per ongeluk in je pinknagel scheert!
Het valt best mee volgens mij... Maar ik epileer dan ook mijn buik ;D Dus misschien ben ik wel heel hardcorequote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik dan de enige wie het niet zo superpijnlijk lijkt?
Ja een stukje, ik was bang dat die op het eind ook zou gaan schreeuwenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die van The Back End ook gekeken?
Die is er vrij relaxed onder
Nee hoor, mij ookquote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik dan de enige wie het niet zo superpijnlijk lijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Buik epileren vind ik ook niet zo erg, doe ik ook altijd, maar zodra ik dan iets lager kom met mijn epileerapparaat met van die stuggere haartjes dan doet het gelijk pijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het valt best mee volgens mij... Maar ik epileer dan ook mijn buik ;D Dus misschien ben ik wel heel hardcore
daar hou ik je aanquote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je mag mijn gezicht wel op de foto zetten als ik win.
Nou, als je bijv. je huid strak houdt en je scheermes gaat iets te ver dan gaat het zo in je nagel!quote:
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 3 januari 2011 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als je bijv. je huid strak houdt en je scheermes gaat iets te ver dan gaat het zo in je nagel!
Ja echtquote:Op maandag 3 januari 2011 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehadNet mooie lange nagels gespaard...
![]()
Je lijkt mij wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik wilomdat ik het haat dat ik altijd zo'n rug/nekpijn krijg van het 'naar beneden' kijken/bukken en klooien met het scheermesje. Daarnaast krijg ik het nooit geheel glad en haat ik ingegroeide haartjes
. En hopelijk kan ik dan eindelijk een keer GEEN wondjes krijgen en geen pijn krijgen bij het plassen als het in zo'n wondje komt,
![]()
.
Hhah, ik voel me representatief voor de moderne, scherende vrouwquote:
Ja ik wil dat DancingPhoebe getrakteerd wordt op het gratis uitrukken van haren. Omdat ze zo lief was om gratis en voor niets kortingbonnen te sturen naar arme Fokkertjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik wil! Ik had mezelf een gladde poes beloofd (laseren) als ik tietjeveel zou afvallen. Zeg een behandeling per 5 kilo ofzo. Nu ben ik tietjeveel afgevallen (zeg zo'n 5 behandelingen in het oorspronkelijke plan) maar is er totaalcompleet geen geld meer voor een laserbehandeling!
Dus! Ik! *o*
ps. Ik wil nog steeds maar ik begin (gezien het post gedrag) te twijfelen of een brazilian wax ook voor mannen isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:59 schreef Dale. het volgende:
Ja ik wil![]()
waarom? Simpel nog nooit gedaan.. weet ook niet echt wat ik me erbij moet voorstellen dus tjah laat maar komen die handel!
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
ps. Ik wil nog steeds maar ik begin (gezien het post gedrag) te twijfelen of een brazilian wax ook voor mannen is?!
?
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik wil dat DancingPhoebe getrakteerd wordt op het gratis uitrukken van haren. Omdat ze zo lief was om gratis en voor niets kortingbonnen te sturen naar arme Fokkertjes.
Karma moet beloond worden!
Ik reserveer vast een plekje op de eerste rij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
De eerste afspraak voor een review is gemaakt
Ik laat het aan de reviewer zelf over om te melden wanneer
Daar zal hij blij mee zijn!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik reserveer vast een plekje op de eerste rij.![]()
Voor de review. Uiteraard.
Is de eerste van de 5 al weggegeven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
De eerste afspraak voor een review is gemaakt
Ik laat het aan de reviewer zelf over om te melden wanneer
Nee hoor! Meedoen aan de verloting van de 5 behandelingen kan nog tot en met a.s. vrijdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is de eerste van de 5 al weggegeven?
Wanneer sluit het eigenlijk en hoe worden we op de hoogte gesteld?
wil hem wel erg graag![]()
Wil je vriendin dat ook?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Superhuuper het volgende:
Ja, ik wil deze wax-behandeling ook graag winnen voor mijn vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |