Geloof me, dit voelde als de mount everest beklimmen. Ik moest nog 2 trappen op ook!quote:
Ja, het mag natuurlijk helemaal niet. En hij rookt vieze stinksigaren, die ruik je in het hele pand en het hele pand maar klagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel weer ideaalik ben wel blij dat we hier niet roken binnen. In de klus ruimte mag wel gerookt worden trouwens. Ik bedenk me net dat het lekker veilig is eigenlijk, dat is naast de motorstalling met brandstoffen ed
Ik ga het niet eens lezen, DOM!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
Ik blijf nog steeds voor de afschaffing van luie en domme mensen
BMW M5 Velgen onder Opel Zafira
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou een vraag kunnen zijn die ik zou stellen als ik ooit de behoefte zou voelen een Zafira te kopen
En dan met je arm uit het raam hangen terwijl je daar rondrijdt in je Zafira.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens lezen, DOM!
Sowieso 18" velgen om ieniminie schijfremmetjes
Ja, dan kan 90% van FOK! wel opdoeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?
2: Waarom vraag je dat op FOK! en kijk je dan niet zelf met je ogen?
3: Waarom vraag je dat zonder enige informatie of maten op FOK! vragen?
Ik ben blij bij die 10% te horen. Dat geeft mij een superieur gevoelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, dan kan 90% van FOK! wel opdoeken.
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?
2: Waarom vraag je dat op FOK! en kijk je dan niet zelf met je ogen?
3: Waarom vraag je dat zonder enige informatie of maten op FOK! vragen?
Ik weet het! Ik weet het! Hand op steekt! !!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, en die DM trouwens, ik vraag me ook af wat er mis mee is.
Oh, het ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Hand op steekt! !!!!!
Ze komen niet aan.
Wat een ontzettend lelijk gezette tattooquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan met je arm uit het raam hangen terwijl je daar rondrijdt in je Zafira.
[ afbeelding ]
Was ff weg, doet je Outlook het al?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelen
Want je vindt het heel lastig om zelf te kijken of het 4 bout gaten zijn of 5? En in te schatten of het ene rondje in het andere past?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelen
Als je ooit de boefte voelt een Zafira te kopen, zou ik eerst vragen of je dokter naar jou wil kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Want in een #Singles topic posten op een website is wel een bijdrage aan je (ons, mijn) leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben blij bij die 10% te horen. Dat geeft mij een superieur gevoel![]()
Het ziet eruit alsof het met pen is gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lelijk gezette tattoo
Nee, omdat mocht het passen, ik het zelf niet kan verwisselen zonder het juiste gereedschap. Wat ik dus niet heb en m'n oom welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want je vindt het heel lastig om zelf te kijken of het 4 bout gaten zijn of 5? En in te schatten of het ene rondje in het andere past?
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ff weg, doet je Outlook het al?.
quote:
Jij bent gewoon niet online!quote:Je bericht is verzonden.
Over enkele ogenblikken wordt deze bezorgd bij de ontvanger, mits deze online is.
Dat ligt gewoon in je achterbak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat mocht het passen, ik het zelf niet kan verwisselen zonder het juiste gereedschap. Wat ik dus niet heb en m'n oom wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |