Ja klopt, want ik had die hele soap rond hem verder niet gevolgdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef DUK het volgende:
Interessant artikel over James in de NuSport van deze week trouwens.
Je kan wel mooie stats enz hebben, maar als je verliest heb je er vrij weinig aan. Aangezien ik aanneem dat je een teamspeler bent en niet een statshoer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef Djokotron het volgende:
Lol stats boeien niet zo?!?!Daarnaast zijn rebounds zo'n beetje dé belangrijkste stats in basketball, maar goed overigens had Minnesota ook gewoon nog met de laatste possession de winst nog kunnen pakken.
Vanavond Knicks-Spurs
Dat bedoelde ik dus. Je ziet het bij Griffin en Love. Dat zij het zo goed doen, dat heeft te maken dat het team 'r om heen zo slecht is. Hopelijk kunnen ze de komende jaren daar een goed team om heen bouwen. Al zou dat denk ik vrijwel ommogelijk zijn bij de Clippersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:54 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Je kan wel mooie stats enz hebben, maar als je verliest heb je er vrij weinig aan. Aangezien ik aanneem dat je een teamspeler bent en niet een statshoer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef LuieSurinamer het volgende:
wat is eigenlijk met Jay Williams van de Chicago Bulls gebeurd?
na zijn bijna fataal motorfiets aanrijding ben ik hem eigenlijk kwijt geraakt.
quote:Return to basketball
In the summer of 2006, Williams impressed scouts with his recovery efforts. On September 28, 2006, the New Jersey Nets announced that the organization had signed Williams to a non-guaranteed contract, giving the guard the opportunity to play for the NBA team from his home state. However, on October 22, Williams was released.[6]
On December 30, 2006, Williams was waived by the Austin Toros of the NBA Development League due to injury.[7]
Williams has since announced that he has no plans at the moment to resume his basketball career, although he did complete a tryout with the Miami Heat prior to the 2010-11 NBA season. He is currently working for ESPN as a college basketball analyst. He has also done motivational speaking and worked as an analyst on CBS College Sports Network during the course of the 2008 NCAA Men's Basketball Tournament.[8]
Individueel a la.. Maar als je als team zulke big ass rebounders hebt is dat wel één van de basissen voor succes. Kijk naar OKC, geweldig team maar geen rebounders + quality big guys. Ze zullen altijd de play offs halen, maar met dit gebrek zullen ze nooit een Lakers of Dallas in 7 kunnen pakken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:54 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Je kan wel mooie stats enz hebben, maar als je verliest heb je er vrij weinig aan. Aangezien ik aanneem dat je een teamspeler bent en niet een statshoer.
Als Miami het beste record pak zie ik eigenlijk niet in waarom niet. Hij blijft by far de beste en complete speler, zeker nu Bryant iets begint af te zakken. Dat hij bewust wat stats moet inleveren voor het team doet daar weinig aan af vind ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef Ricard0j het volgende:
Ik hoop niet dat je dit jaar LeBron ziet als MVP'er?
Griffin heeft m nu al gewonnen, of mcgee moet ineens wel over iemand heen kunnen dunken vanaf de vrijeworplijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Reanimation het volgende:
Wat een gare Dunk contest line-up
Blake Griffin
Brandon Jennings (wtf?)
JaVale McGee
Serge Ibaka
Griffin is sowieso de grootste kanshebber door de hele hype om hem.
... stoudemire, en j.r Smithquote:
Godzijdank geen Nate.quote:
... stoudemire, en j.r Smithquote:
Ik zat gisteren Lakers-Suns te kijken, en die commentatoren waren wel te spreken over Jennings... ik kem 'n niet zo goed... maar hij blijkt wel aardig te kunnen dunken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:13 schreef Tompsen het volgende:
[..]
... stoudemire, en j.r Smith
Sowieso, wtf doet jennings in een dunkcontest, laat die gast lekker meedoen aan de skillchallenge ofzo
Waardige vervanger op rebounden na dan..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef DUK het volgende:
Ah....kutzooi. Ik heb de uitslag van Celtics v Spurs per ongeluk al op Yahoo-mobile gelezen. Jammer.... Maar goed nu ik ook de stats heb gezien ga ik hem zo wel even kijken. Allen en Rondo speelden een prima partij. Davis is trouwens een waardig vervanger van KG vooralsnog...
Was 2 weken voorspelt. Denk dat Celtics hem wel rustig terug brengen. Zou zo kunnen dat die blessure ergens diep in het seizoen terug kan komen.quote:
Oke dan laat ik me verrassen, hoop op eindelijk weer eens wat vette dunksquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik zat gisteren Lakers-Suns te kijken, en die commentatoren waren wel te spreken over Jennings... ik kem 'n niet zo goed... maar hij blijkt wel aardig te kunnen dunken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Oke dan laat ik me verrassen, hoop op eindelijk weer eens wat vette dunks
Oke ja belangrijkste lijkt me dat ie fit is voor de playoffs...quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Was 2 weken voorspelt. Denk dat Celtics hem wel rustig terug brengen. Zou zo kunnen dat die blessure ergens diep in het seizoen terug kan komen.
Lol, Mcgee in de contest. Ben benieuwd wat zo'n 7-footer kan uithalen tegen Griffin.
nou ik heb toch echt dat het dunkcontest wat beter word dan een paar standaard windmills, en dat haar van die jongen ookquote:
neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Greetings het volgende:
Is als bekend wie er mee doen aan de Dunk Contest?
Mongol.quote:
Pagina terug stond het al.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Greetings het volgende:
Is als bekend wie er mee doen aan de Dunk Contest?
Baas, scoort in de laatste sec de gelijkmaker..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:17 schreef Doublepain het volgende:
Jezus ik dacht dat het een 8 jarige kind was, die Boykins van M Bucks..![]()
Wat is hij klein zeg
Lebron moet gewoon naar zijn voeten kijken om hem te zien..![]()
![]()
![]()
Het lijkt mij gewoon dat Billups terug wilt naar Denver. Misschien dat Denver er verstandiger aan deed om K-Mart bij de trade te betrekken. Voor Nets erg handig omdat ie een aflopend contract heeft. Kun je Favors laten spelen op die positie.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En Billups wil niet eens voor New Jersey spelen! Ik moet zeggen dat de Nets het wel voor elkaar weten te krijgen hoor, een contenders team in de East. De Knicks hebben mooi het nakijken!
Billups/Farmar
Rip/Vujacic
Melo/Outlaw
Humphries/???
Lopez/???
Ik vraag me af of dit team wel de playoffs zal halen
quote:
Zo he, Lebron raakte echt ALLES. Zelfs van ver achter de 3punt lijn met hand in gezicht. Wel suf weer dat bijna alle punten voor lebron/wade/bosh waren. De anderen stonden op max 2/3quote:Op maandag 10 januari 2011 13:55 schreef D-Wade het volgende:
[..]
![]()
Brons en Wade zijn echt ziek bezig. Hoe gaan teams hun in de play-offs in bedwang houden?
En dat te bedenken dat 2 potentiele starters in Haslem en Millers amper wat hebben gedaan. Scary!
Ja dat sowieso, you either love him or you hate him. En al die supporters van matige teams aan de andere kant van het land, die niks met em te maken hebben gun ik juist zon taunt. Net zoiets als Vitesse fans die 'helemaal niets in Amsterdam' roepen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:22 schreef DUK het volgende:
Hij is natuurlijk deels zelf schuldig aan het feit dat hij wordt uitgefloten. Aan de andere kant, ik snap niet zo waarom fans van Portland of New Orleans of Utah mijn part, die weinig tot niets hebben te maken met Cleveland, hem uitfluiten. Hij zal noch de eerste noch de laatste zijn die in het marketing- en geldcircus welke de NBA is, van team zal wisselen...
Wel vind ik dat hij erboven moet staan...maar ik zie wel in dat er een hoog welles-nietes gehalte zit in de hele discussie.
Dat gebeurt bij elke uitwedstrijd..quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Djokotron het volgende:
Ik vind het geen arrogantie. Ik bedoel, het is geen n00b die er voor het eerst een 3 in gooit en dan het hele publiek loopt uit te dagen. Als je de hele wedstrijd uitgefloten wordt en je draait aan het eind van de game de wedstrijd op zó'n beestachtige manier eigenhandig om, dan vind ik het bijna dat hij zo moet reageren. Het is stijl, laten zien wie er de beste is (als je het ook echt bent uiteraard). Het is gewoon de interactie tussen het publiek en de speler, ook al is het niet zijn publiek.
Overigens is het echt impressive wat Miami doet. Hebben ze aan het eind van de game punten nodig, hup bal naar Wade/James, bijna zekere score elke keer. Niet te stoppen die twee.
Melo dichtbij een trade naar New Jersey, althans.. New Jersey dicht bij Anthony, ze zijn er van overtuigd dat hij daar wil tekenen, maar het is nog maar de vraag of hij dat écht wil.. Bovendien lijkt Denver nu ook niet meer zo zeker met wat zij ervoor terug krijgen..
Hoort er beetje bij toch..quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Lebron trouwens op het eind met dat publiek uitdagen. Zo onnodig en onsportief. Laat zich toch telkens kennen. En waarom slapt ie z'n kont![]()
Nog nooit van cynisme gehoord Tompsenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:21 schreef Tompsen het volgende:
http://www.nba.com/timber(...)v-1468097/index.html
dit is al van een hele tijd geleden, maar ik snap nog steeds niet waarom dit zo vreselijk beschamend is
Het is gewoon comedy, niets serieusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:21 schreef Tompsen het volgende:
http://www.nba.com/timber(...)v-1468097/index.html
dit is al van een hele tijd geleden, maar ik snap nog steeds niet waarom dit zo vreselijk beschamend is
..en dan ga je slapen...en wordt het OT....quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef DUK het volgende:
Heb maar Wizards v Kings aangezet om naar twee teams te kijken die ik nauwelijks heb zien spelen dit seizoen. Lijkt vooralsnog een walkover voor de Wizards. De Kings spelen offensief vooral dramatisch.
Kiest ie ook wel iemand uit hoor hahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:00 schreef Djokotron het volgende:
Dragic trouwens, die gast wilde matten met Kenyon Martin
Je neemt dit toch niet serieus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Fukjoeman het volgende:
Cavs_! Echt epic sadness..
Hier nog een mooi stukje over James:
http://bleacherreport.com(...)espect-and-less-hate
amen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 05:22 schreef Djokotron het volgende:
Odom en Bryant echt sick 4th quarter
De coach kreeg er 2 achter elkaar volgens de commentator.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:26 schreef DUK het volgende:
Ik telde er maar vier (Love, Brewer, Milicic en Rambis)..maar het gaat natuurlijk helemaal nergens over..
quote:#endofstory you Laker hatin b!tches. We win RINGS in Los Angeles. If you nice, we'll let you polish one.
quote:#imjustsayin If Lebron is unstoppable how come he always get STOPPED ? #noRINGS but I'm sure D-Wade would let him wear his to the club
quote:#bythetimeLEBRONwinAring John Wall will be a veteran analyst on ESPN.
quote:#ByTheTimeLEBRONwinAring - Kobe will be his head coach!!!
Haterquote:#bythetimeLebronWinsaRing hell accept his step bros n sisters by Delonte West his real step father......
quote:Lebron injured...or just doesn't want Melo to hit another game winner on his head...hmmm
Na die losingstreak hoop ik toch dat Denver 'r wel weer wat van maakt. Tegen Phoenix goed gedaan, nu hopen dat Heat ook nog even opgerold kan worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Men, hopelijk gaat Melo los vannacht en veegt Denver de vloer aan met Miami.En eerst nog OKC-Orlando, wordt een mooie nacht
Hun GM maakt er in eider geval wel een zooitje van. Als 'ie niet uitkijkt met z'n eisen is Melo straks weg en krijgen ze er niks voor terug.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Na die losingstreak hoop ik toch dat Denver 'r wel weer wat van maakt. Tegen Phoenix goed gedaan, nu hopen dat Heat ook nog even opgerold kan worden.
Nee. Dat had ik al door. Maarja bv. de Nets die gaan er natuurlijk niet mee akkoord als 'Melo niet resigned. Derrick Favors, Harris en nog wat spelers 'r bij is denk ik een aardige deal, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Hun GM maakt er in eider geval wel een zooitje van. Als 'ie niet uitkijkt met z'n eisen is Melo straks weg en krijgen ze er niks voor terug.
Westbrook is beastin this yearquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een heerlijke pot
Westbrook triple double
Durant 36
Howard 39 - 18rbs
Best in the world? Als dat zo was, dan had ie het zonder LeBron ook gered. Natuurlijk superspeler. Zullen leuke playoffs worden, als iedereen healty daar blijft.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:32 schreef Djokotron het volgende:
The best in the world, you name the letters D WADE
Tering 3 threes in 50sec en draait de game zo om. Nu korver met een loose ball en een three.Bulls up 2 25sec left. Bulls win 99-96.
Kobe bakte er ook niks van in ze eentje en zelfde geldt voor James.......maar goed zeker wel Top 3 voor mij.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:03 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Best in the world? Als dat zo was, dan had ie het zonder LeBron ook gered. Natuurlijk superspeler. Zullen leuke playoffs worden, als iedereen healty daar blijft.
Nuggets winnen ook hard hoor. Afgelopen 3 wedstrijden met gemiddeld 30 punten verschil gewonnen. Vanavond zullen ze hem niet halen tegen Spurs.
Vanavond ook leuke matchup. Clippers tegen Lakers. Stadsderby
LeBron bakte 'r niets van? Dan zou ik goed gaan kijken naar de Cavs, dan zie je wat ie gepresteerd heeft met dat team. Dat hele team stelt niets voor zonder hem.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:15 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Kobe bakte er ook niks van in ze eentje en zelfde geldt voor James.......maar goed zeker wel Top 3 voor mij.
En wat geinig van de Sport1 om de LA derby weer met delay te gaan uitzenden wtff shitt zender..
Daarbij helpt één filmpje niet mee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik heb dat commentaar zo vaak gehoord @1.14
Lol playoffs halen in 2006 en 2007 met Smush Parker, Luke Walton en Kwame Brown is niksquote:Op zondag 16 januari 2011 18:15 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Kobe bakte er ook niks van in ze eentje en zelfde geldt voor James.......maar goed zeker wel Top 3 voor mij.
Vooral die frustratie van de Lakers is wel mooi om te zien. Odom en Artest ejected.quote:
Zeg dat maar niet al te hard!?iquote:Op maandag 17 januari 2011 00:10 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vooral die frustratie van de Lakers is wel mooi om te zien. Odom en Artest ejected.
Lakers op t moment -20 met Kobe op t veld, en +11 met Kobe op de bank
Trade Kobequote:Op maandag 17 januari 2011 00:10 schreef Colplay het volgende:
[..]
Lakers op t moment -20 met Kobe op t veld, en +11 met Kobe op de bank
Net of een andere ploeg hem zou willen hebbenquote:
Misschien omdat Davis begon met duwen?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dappere vent, die Odom, alleen maar praten tegen Griffin en tof doen als Baron Davis van 1.37 meter tegenover je staat
Ik denk dat Odom zich bewust inhield. Die Griffin roept trouwens wel een hoop frustraties op bij tegenstanders...quote:Op maandag 17 januari 2011 10:43 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dappere vent, die Odom, alleen maar praten tegen Griffin en tof doen als Baron Davis van 1.37 meter tegenover je staat
Scott mag wel naar LA komen als Phil Jackson ermee stopt...quote:Op maandag 17 januari 2011 04:10 schreef Greetings het volgende:
Jezus wat een dooie boel daar bij Cleveland. Alles met 30 verliezen en er nog om kunnen lachen ook.![]()
![]()
![]()
Wat zal die Byron Scott zich kapot schamen! 1-22 record nu.
Even zijn eventuele trash talk buiten beschouwing gelaten, kan ik me best voorstellen dat hij frustrerend is. Goede speler!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat Odom zich bewust inhield. Die Griffin roept trouwens wel een hoop frustraties op bij tegenstanders...
Ja vaag inderdaad..Net als Artest die ook weinig fout deed...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Overigens, vraag ik me wel af waarom Griffin die rejection kreeg.. Ik zag hem niet super veel fout doen in de herhalingen. Gewoon Odom proberen uit te boxen, en als Odom dan gefrustreerd zijn shirtje bijna kapot scheurt, dat is dan niet zijn fout.. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ejections van Artest en Griffin zijn ook teruggedraaid en hebben ook geen technische fout gekregen voor het opstootje.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:35 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ja vaag inderdaad..Net als Artest die ook weinig fout deed...
Goh zonder twee van de 3 topspelers is het inderdaad een stuk minder.quote:Op zondag 23 januari 2011 03:26 schreef ujjain het volgende:
Mike Miller ftw!! Zonder Bosh en Wade is de Heat echt 10x niets, totaal geen diepte. Mike Miller en Udonis Haslem (echte held, speelt al tijdje niet meer) zijn echt helden.
Wel indrukwekkend dat Miami Heat zo'n geweldige run heeft gehad 19-1(?) zonder Haslem en Miller.
Psies. Miami zonder de drie toppers winnen nog geen vijf wedstrijden in een seizoen. Al heel wat dat ze met alleen James wel een wedstrijd weten te winnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Goh zonder twee van de 3 topspelers is het inderdaad een stuk minder.
Celtics zonder KG en Rondo was een stuk minder
Mavs zonder Dirk
etc.
Je doet nu net alsof Haslem en Miller allstars zijn ofzo. Simplistisch misschien, maar elk team met Bosh, Wade en James moet flink kunnen streaken als je t mij vraagt.
Griffins double-double streak is een wedstrijd of 2 geleden geëindigd, 27 achter elkaaar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 05:02 schreef Bastiefcg het volgende:
Durant \ o / 47 points 18 rebounds, career high, en okc win overtime met 1 punt, 118-117Clippers verliezen bij Houston door een heel slecht 4e kwart, 10 points. Griffin wel weer double-double, ik geloof zijn 25e achter elkaar ofzo, maar niet de cijfers van de
afgelopen wedstrijden [14 points 11 rebounds]. Wedstrijd eindigde in 96-83.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef DUK het volgende:
En Kevin Love's double-double streak? Gaat die nog steeds door?
Ok, niet meegekregen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:42 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Griffins double-double streak is een wedstrijd of 2 geleden geëindigd, 27 achter elkaaar!
Vast een homofoob. F%cking Rudy GAY man... Ja ja..nu weten we het wel.. Met je Raptors..quote:
Dat is zijn naam..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef DUK het volgende:
[..]
Vast een homofoob. F%cking Ruday GAY man... Ja ja..nu weten we het wel.. Met je Raptors..
Het is een naam dat je niet dagelijks tegenkomt.. Dus dat het ''te'' vaak gezegd wordt, valt misschien op.. Maar als hij John ofzo heette.. Zou hij de naam even vaak zeggen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef DUK het volgende:
Dat is bekend. Het gaat erom dat hij de klemtoon iets te veel op GAY legt...
Toch bedankt...
Die centers in westquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Yao Ming is dus starter in de All Star game
Yao Ming is geblesseerd toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Yao Ming is dus starter in de All Star game
Dacht ik ook...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:03 schreef Reddiablo het volgende:
vind er niets bijzonders aan... ook niets beledigends of op een rare manier z'n naam uitspreken. Vind ook niet dat 'ie nuts werd... ik had verwacht dat 'ie gillend het veld op zou rennen ofzo
Is 'ie aan het mekkeren dat z'n zicht niet 100% is, maar wel een topwedstrijd spelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Waarom had Wade een bril op? Staat hem best nice
Vond het nog treuriger dat ie zijn trainingsbril niet op mocht. Die glazen waren te donker, zodat zijn tegenstander niet in zijn ogen kon kijken en zodoende niet kon zien wat ie ging doen oidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:03 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Is 'ie aan het mekkeren dat z'n zicht niet 100% is, maar wel een topwedstrijd spelen
Heeft ook met de speelwijze te maken, Lakers spelen nou eenmaal niet met een traditionele PG. (En Fisher is de meest overgewaardeerde speler sinds lange tijd).quote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef Colplay het volgende:
Overtuigende zege van Boston, ondanks 41 punten van Kobe. Lakers D niet echt goed, want Boston schiet 60 procent. Opvallend verder natuurlijk dat Boston veel meer een team is dan de Lakers. Blijkt ook wel uit het verschil in assists. 34 om 10.
Maar gebrek aan passing heeft niet alleen met de PG te maken natuurlijk. Triangle is toch gemaakt om elkaar makkelijk aan te kunnen passen. Bij Boston zie je meer screens en off-ball movement, terwijl Lakers het volledig van de individuele kwaliteiten van Kobe moeten hebben. Hij kan veel, maar niet helemaal alleen van topploegen winnen. Dat blijkt dit seizoen al, want ze hebben nog niet 1 echte topploeg verslagen. Artest is heel slecht dit seizoen en na een goede start is ook Gasol minder. Spelers lijken er vanuit te gaan dat Bryant het wel oplost en dat ze niets hoeven te doen. Met als gevolg dat Bryant overneemt, maar als t niet meer gaat zit de rest ook niet in de wedstrijd. Gisteren elf aanvallen achter elkaar dat Bryant het schot neemt. Zelfs de Heat hebben meer variatie in hun aanvallen. Vond het wel mooi om te zien hoe James gisteren het belangrijkste schot gewoon doorpasste naar House voor een open driepunter.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Heeft ook met de speelwijze te maken, Lakers spelen nou eenmaal niet met een traditionele PG. (En Fisher is de meest overgewaardeerde speler sinds lange tijd).
Mooi dat de Warriors ook weer een overwinning boeken na een wat mindere reeks! Al was het wel tegen een DW loos Utah
Wil ook niet zeggen dat het de schuld van Kobe is. Maar het is een feit dat als Bryant veel schiet en veel punten heeft ze het in de grote wedstrijden vaak niet redden. Ik geloof best wel dat Bryant het ook doet omdat de rest de bal liever niet heeft, maar het is nu toch wel duidelijk dat dit voor de Lakers niet gaat werken.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef Multiply het volgende:
Normaal gesproken zou ik ook naar de stats kijken en denken: jezus wat was Kobe aan het doen?!
Maar als je de wedstrijd hebt gezien en je ziet dat Gasol en Bynum de meest softe spelers van het veld waren die echt niks inbrengde weet je dat het niet echt anders kon ook. De enige 2 Lakers die goed speelde waren Kobe en Odom. Maar goed Odom is weer verdoemd tot minder minuten sinds Bynum terug is terwijl hij gewoon goed speelt.
Was dat vorig jaar niet juist omgedraaid?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef TheFastOne het volgende:
Als Kobe veel shots neemt winnen de Lakers ook meer, heb ergens gelezen dat als hij 18+ shots neemt, de Lakers een veel meer winnen dan als hij minder schiet. Kortom, Kobe is te bepalend.
Juist niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef TheFastOne het volgende:
Als Kobe veel shots neemt winnen de Lakers ook meer, heb ergens gelezen dat als hij 18+ shots neemt, de Lakers een veel meer winnen dan als hij minder schiet. Kortom, Kobe is te bepalend.
Logisch ook. Hij kan niet in zijn eentje winnen van vijf tegenstanders.quote:When Kobe Bryant takes 20 or less shot attempts the Lakers are 17-3, almost unbeatable. However, when Kobe takes at least 21 shot attempts the Lakers are 6-8.. A losing record.
Geen goede cijfers. Als Kobe weinig schoten neemt dan is dat meestal omdat het een blow out is en hij maar 27 minuten speelt. Als ie veel schiet is het vaak een close game, dus meer kan op een loss.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Juist niet.
Dit seizoen tot en met begin januari.
[..]
Logisch ook. Hij kan niet in zijn eentje winnen van vijf tegenstanders.
Ooww. Heb ik het even omgedraait.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Juist niet.
Dit seizoen tot en met begin januari.
+1quote:Op maandag 31 januari 2011 16:11 schreef Multiply het volgende:
Normaal gesproken zou ik ook naar de stats kijken en denken: jezus wat was Kobe aan het doen?!
Maar als je de wedstrijd hebt gezien en je ziet dat Gasol en Bynum de meest softe spelers van het veld waren die echt niks inbrengde weet je dat het niet echt anders kon ook. De enige 2 Lakers die goed speelde waren Kobe en Odom. Maar goed Odom is weer verdoemd tot minder minuten sinds Bynum terug is terwijl hij gewoon goed speelt.
+1quote:Wil ook niet zeggen dat het de schuld van Kobe is. Maar het is een feit dat als Bryant veel schiet en veel punten heeft ze het in de grote wedstrijden vaak niet redden. Ik geloof best wel dat Bryant het ook doet omdat de rest de bal liever niet heeft, maar het is nu toch wel duidelijk dat dit voor de Lakers niet gaat werken.
Iedereen gaat er van uit dat de Lakers in de play-offs wel beter kunnen, maar ik vraag het me af. Zie Gasol, Odom en Bynum niet als spelers die ineens veel harder gaan spelen. Artest in de verdediging misschien, maar aanvallend ook niet. En Kobe wil altijd winnen, dus die is nu ook al top gemotiveerd.
Op dit moment zie ik Lakers pas als vierde ploeg in de NBA, na Boston, Miami en Orlando.
Eens. Als die fit zijn zijn die ook wel beter denk ik. Zeker als Game 7 in SA gespeeld wordt.quote:
Zie de Lakers eerder van de Spurs winnen dan van Boston of Miamiquote:
Denk ik ook ja. Sommige spelers worden niet alleen ouder, hebben natuurlijk in drie jaar tijd bijna een extra seizoen aan play-off wedstrijden gespeeld. Is geloof ik maar 2x eerder gebeurd dat een ploeg 4 jaar op rij de NBA Finals haalt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef popolon het volgende:
Lakers zijn op hun retour ben ik bang. En dan volgend jaar Jackson weg, eens kijken wat er van over blijft.
Even kijken wat er ober blijft.....Kobe, Gasol, Odom, Bynum. Moet vast lastig zijn voor een nieuwe coach om daar een goed team omheen te bouwen ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef popolon het volgende:
Lakers zijn op hun retour ben ik bang. En dan volgend jaar Jackson weg, eens kijken wat er van over blijft.
Fisher mee eens. Maar Bynum? Serieus kijken jullie wel basketball???quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Cani het volgende:
Ik denk dat er nog wel een trade komt van Lakers voor de deadline,Bynum en Fisher kunnen gewoon niet meer. Zelf ben ik voor Orlando Magic en de trades die ze hebbe gemaakt in december zijn best goed uitgekomen. Zoiets heeft Lakers ook wel nodig denk ik want als ze zo door blijve spelen wordt het geen triple.
Je kan ook gewoon Gasol als center hebben en dan Odom Power,Artest SF,Bryant en dan zou ik wat ze ook van plan waren Nash voor Bynum en Fisher misschien nog een draft pick erbij traden want een passer ontbreekt bij de Lakersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Fisher mee eens. Maar Bynum? Serieus kijken jullie wel basketball???
Gasol als fulltime C gaat niet werken.He is to f*cking soft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Cani het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Gasol als center hebben en dan Odom Power,Artest SF,Bryant en dan zou ik wat ze ook van plan waren Nash voor Bynum en Fisher misschien nog een draft pick erbij traden want een passer ontbreekt bij de Lakers
Nou als jij Phoenix wedstrijde zou volgen dan zou je wel weten dat ze verliezen omdat ze te weinig reboundenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Gasol als fulltime C gaat niet werken.He is to f*cking soft.
En waarom zou Phoenix Nash traden voor Bynum/Fisher![]()
Met Nash schieten ze niets op, die kan ook nog maar één a twee jaar mee. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is ivm salarisruimte en evt spelers die weggetrade worden, maar Chris Paul zou na dit seizoen wel een interessant trade object zijn (contract loopt hierna nog één jaar door toch?). D. Will schijnt ook niet erg happig te zijn om zijn contract te verlengen en Utah zal ook niet zitten te wachten op een LeBron/Chris Bosh/Carmelo soap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Cani het volgende:
Je kan ook gewoon Gasol als center hebben en dan Odom Power,Artest SF,Bryant en dan zou ik wat ze ook van plan waren Nash voor Bynum en Fisher misschien nog een draft pick erbij traden want een passer ontbreekt bij de Lakers
Ze worden er niet jonger op he? Ik verwacht een Kobe 'I demand to be traded' part II.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Even kijken wat er ober blijft.....Kobe, Gasol, Odom, Bynum. Moet vast lastig zijn voor een nieuwe coach om daar een goed team omheen te bouwen ja.
D-Will pleasequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Met Nash schieten ze niets op, die kan ook nog maar één a twee jaar mee. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is ivm salarisruimte en evt spelers die weggetrade worden, maar Chris Paul zou na dit seizoen wel een interessant trade object zijn (contract loopt hierna nog één jaar door toch?). D. Will schijnt ook niet erg happig te zijn om zijn contract te verlengen en Utah zal ook niet zitten te wachten op een LeBron/Chris Bosh/Carmelo soap.
Kobe, Gasol en Odom kunnen nog minimaal 2-3 jaar mee op topniveau. Bynum is jong. En gelukkig is LA een erg onaantrekkelijke plek voor free agentsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze worden er niet jonger op he? Ik verwacht een Kobe 'I demand to be traded' part II.
Nee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef Cani het volgende:
Ik zie nu zelfs dat Bynum en Fisher free agents worden aankomend seizoen
Wie weet haha genoeg talent aanwezig in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef DrSmoke het volgende:
Wie weet zijn de Clippers over een paar jaar het team van LA![]()
Welquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Tompsen het volgende:
Is Yao Ming nou wel of niet geblesseerd?
Helemaal mee eens, alleen zit ik ook niet te wachten op nog meer Luke Waltonquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Multiply het volgende:
Ik zou al blij zijn als we Artest kwijtraken. Hoef er niks voor terug. Wat een drama is die gast zeg hij heeft echt geen idee wat die aan het doen. Zelfs verdedigen doet hij nog sporadisch goed.
Dat is waar. Matt Barness starten en Walton en rookie Ebanks van de bank kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Multiply het volgende:
Ohja die hebben we ook nog. Maar die neemt wel minder achterlijke schoten dan Artest. Lees net ook het gerucht dat Artest getraded wil worden, maarja geruchten..
mooi, dan hebben we tenminste een andere center tijdens dat allstarweekend.quote:
Tsja al die Chinezen stemmen op hem hequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef Tompsen het volgende:
[..]
mooi, dan hebben we tenminste een andere center tijdens dat allstarweekend.
Snap dan alleen niet dat ze hem nu gewoon in de opstelling zetten, en dat er uberhaupt op hem word gestemd, als ie toch geblesseerd is
Ik las het op RealGM forum. Zijn alle geruchten wel te vinden, maar goed 95% is niet waar natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dat is waar. Matt Barness starten en Walton en rookie Ebanks van de bank kan ik wel mee leven.
Waar lees je dat?
4:30quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Cani het volgende:
Gruwelijke games vannacht op tnt
02:00 Miami Heat@Orlando Magic
4:30 San Antonio Spurs-Lakers
Denk niet dat play-offs halen het doel van de Lakers is. Denk dat ze moeite zullen hebben met Game 7 on the road in SA en zie je zeker geen 7 game serie winnen met Boston zonder thuisvoordeel. En tegen Miami krijgen ze t ook moeilijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Dos37 het volgende:
Lakers hebben volgens mij nog geen top wedstrijd gewonnen dit jaar. Het hoeft ook niet want met dit NBA Play Off systeem zou zelfs de EiffelTowers post season halen.
Blijft toch vreemd dat thuisvoordeel zo veel meer is in basketbal dan in bijv. voetbal. Hoe kan dat nou eigenlijk? Ze zullen toch niet onder de indruk zijn van wat fans van de tegenpartij? En het basketbalveld is ook gewoon overal hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk niet dat play-offs halen het doel van de Lakers is. Denk dat ze moeite zullen hebben met Game 7 on the road in SA en zie je zeker geen 7 game serie winnen met Boston zonder thuisvoordeel. En tegen Miami krijgen ze t ook moeilijk.
Teams als Lakers, Spurs en Boston zijn ervaren genoeg om ook zonder thuisvoordeel van elkaar te winnen. Hoewel het wel een stuk moeilijker wordt inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk niet dat play-offs halen het doel van de Lakers is. Denk dat ze moeite zullen hebben met Game 7 on the road in SA en zie je zeker geen 7 game serie winnen met Boston zonder thuisvoordeel. En tegen Miami krijgen ze t ook moeilijk.
Ja zijn elk jaar wel een paar die t verdienen en t niet halen. Lamar Odom had t ook verdiend dit seizoenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:20 schreef DrSmoke het volgende:
Blake Griffin is door de coaches geselecteerd voor de All Star Game, maar Kevin Love niet. Terecht natuurlijk dat Griffin er bij zit, maar ik vind dat Love het ook wel verdient.
Ik denk echt dat als Game 7 vorig jaar in Boston was geweest de Celtics die hadden gewonnen. En zag volgens mij van de week ergens dat de Lakers de laatste jaren elke serie met thuisvoordeel had gewonnen en elke serie zonder thuisvoordeel (waren er niet zo heel veel) had verloren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Teams als Lakers, Spurs en Boston zijn ervaren genoeg om ook zonder thuisvoordeel van elkaar te winnen. Hoewel het wel een stuk moeilijker wordt inderdaad
Was er maar eentje he 2008 finals vs Bostonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik denk echt dat als Game 7 vorig jaar in Boston was geweest de Celtics die hadden gewonnen. En zag volgens mij van de week ergens dat de Lakers de laatste jaren elke serie met thuisvoordeel had gewonnen en elke serie zonder thuisvoordeel (waren er niet zo heel veel) had verloren.
En dat Love er niet bij zit is idd vreemd, want hij speelt echt veel beter dan Duncan dit seizoen. Maar coaches kiezen voor winnende ploegen en niet voor de beste spelers.
Zit wat in. Het was ook wel vreemd geweest als Duncan er niet bij zou zitten eigenlijk..(gezien het fantastische seizoen van de Spurs).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
En dat Love er niet bij zit is idd vreemd, want hij speelt echt veel beter dan Duncan dit seizoen. Maar coaches kiezen voor winnende ploegen en niet voor de beste spelers.
On Friday night, the NBA announced that Minnesota Timberwolves power forward will replace Houston Rockets center Yao Ming on the 2011 NBA Western Conference All-Star team. Yao will miss the game due to injury.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:20 schreef DrSmoke het volgende:
Blake Griffin is door de coaches geselecteerd voor de All Star Game, maar Kevin Love niet. Terecht natuurlijk dat Griffin er bij zit, maar ik vind dat Love het ook wel verdient.
http://webwereld.nl/nieuw(...)g-sites-offline.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef DjRex89 het volgende:
What the hell, zijn alle streams opeens offline?? Zowel atdhe als channelsurfing doen het niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:05 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/nieuw(...)g-sites-offline.htmlAhaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je spoiler doet t niet...Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Maar ze winnen helemaal niets.Dat telt ook mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef DUK het volgende:
Love niet in de All Star Game? Hoe dan? Gast heeft echt een fantastisch seizoen. Niets ten nadele van Griffin natuurlijk...
Die zullen 0-82 eindigen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Dos37 het volgende:
Lakers hebben volgens mij nog geen top wedstrijd gewonnen dit jaar. Het hoeft ook niet want met dit NBA Play Off systeem zou zelfs de EiffelTowers post season halen.
Mooi, is dat onrecht ook weer uit de wereldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:42 schreef zeebeschuit het volgende:
On Friday night, the NBA announced that Minnesota Timberwolves power forward will replace Houston Rockets center Yao Ming on the 2011 NBA Western Conference All-Star team. Yao will miss the game due to injury.
http://atdhe.me/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef DjRex89 het volgende:
What the hell, zijn alle streams opeens offline?? Zowel atdhe als channelsurfing doen het niet...
Dat zou nog een big three combi maken in de NBA.. interesting!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef DrSmoke het volgende:
Lakers en Nuggets zijn in gesprek over een trade van Carmelo. De Lakers zouden dan oa Bynum naar Denver sturen. Het zijn natuurlijk nog voorzichtige gesprekken, maar Kobe/Pau/Carmelo lijkt mij toch een aardig trio.
http://sports.espn.go.com(...)Twitter_espn_6101304
ONE TIME PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef DrSmoke het volgende:
Lakers en Nuggets zijn in gesprek over een trade van Carmelo. De Lakers zouden dan oa Bynum naar Denver sturen. Het zijn natuurlijk nog voorzichtige gesprekken, maar Kobe/Pau/Carmelo lijkt mij toch een aardig trio.
Nein bitte.. Allemaal ego's in een team.. Vooral Kobe..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:10 schreef DrSmoke het volgende:
Heb je natuurlijk wel een punt. Carmelo is gewend om de nr. 1 persoon te zijn bij de Nuggets. Dus ik ben wel benieuwd of ie bij de Lakers een andere rol zou kunnen aannemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nein bitte.. Allemaal ego's in een team.. Vooral Kobe..![]()
Zit wat in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:46 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk wel een punt. Carmelo is gewend om de nr. 1 persoon te zijn bij de Nuggets. Dus ik ben wel benieuwd of ie bij de Lakers een andere rol zou kunnen aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |