Ik vraag me dat ook vaker af... bedoel ben vaak best wel op mezelf.. kan ook heel sociaal doen maar heb er absoluut geen problemen mee alleen te zijn en trek me vaak weinig tot niks aan van mijn omgeving. Dat vinden veel mensen nog wel eens bot en geven ook vaker aan dat zel lastig contact met me krijgen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik weet het niet - ik vraag mezelf soms wel eens af of ik weet wat "verliefdheid" is en of ik "het houden van"-gevoel ken... al kan ik me wel goed voelen bij iemand, dat zeker en vast.
Het is zelfs zo dat ik tot-nu-toe bijna altijd een relatie ben begonnen met vrouwen die ik al 1,5 jaar of langer kende... dat ik pas na geruime tijd de pluspunten van die vrouwen zag.
Alleen bij mijn laatste relatie : vanaf het moment dat ik haar ontmoette, voelde ik me onmiddellijk op mijn gemak bij haar. En ook : na die eerste ontmoeting, wist ik dat ik haar opnieuw ging zien... (ook al had ik haar naam niet verstaan)... een gevoel dat ik nog nooit eerder had gevoeld. En net die relatie loopt dan na een paar maanden mis...
Denk dat relaties/gevoelens/... niet in statistieken te vatten zijn.
Sommige mensen hebben niks te doen op het werkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef ex het volgende:
Haha, wat gaan jullie sneeeeeeeeeeeeel.
Zo, het gaat lekker met me goede voornemens, net gereageerd op een paar huisjes.
Was toevallig echt druk hoor met mijn koektrommelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen thuis! (heerlijk als je voor de files uit kunt vluchten!)
Tja, sommige mensen hebben niets te doen op het werk en sommige mensen moeten een hele horde kids achter hun reet (eh...bips) aanrennen, anderen debuggen voor anderen, dan zijn er die woeste plannen hebben met het UWV en weer anderen eten hele koektrommels leeg en doen alsof ze "ff druk waren"
(en dan is er die Belg die - Be-uitdrukking - "uit de lucht valt" er er ineens ook achter hem langs mails vliegen....)
Het mini-dipje is weer weg (het was ook eigenlijk geen dipje maar een stil moment).
Weer eens gaan bedenken wat we vanavond gaan eten en hier in het draadje vragen of er nog wat fatsoenlijks te kijken is op tv of dat we het draadje vanavond maar eens een SC moeten laten worden
Heb het zelf nooit gehad, maar ik zou het me voor kunnen stellen. Is niet per definitie vreemd. Eerder een teken dat degene waarmee je destijds iets had heel speciaal voor je is geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
Is het vreemd als je na 4 jaar weer naar iemand verlangd?
Had jij het uitgemaakt of de ander? En hoe lang had je een relatie met die persoon?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
Is het vreemd als je na 4 jaar weer naar iemand verlangd?
2 jaar. En zij heeft het uitgemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Faerie het volgende:
[..]
Had jij het uitgemaakt of de ander? En hoe lang had je een relatie met die persoon?
Denk niet dat dat dan vreemd is.. Heb je toch een band met elkaar die nooit weg gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 jaar. En zij heeft het uitgemaakt.
Ja, zij is vrij speciaal voor me... het is de moeder van mijn kinderen
Echt balen... Eens in de 2 weken zie ik haar als ik de kinderen ophaal. En dan heb ik echt zoiets van: waren we maar een gezinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat dan vreemd is.. Heb je toch een band met elkaar die nooit weg gaat.
Weet je dat wel zeker dat je haar mist? En niet het plaatje van een gezin? Dat is ook nog iets dat je kunt missen namelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt balen... Eens in de 2 weken zie ik haar als ik de kinderen ophaal. En dan heb ik echt zoiets van: waren we maar een gezin![]()
Nu zit er elke dag een andere gozer met MIJN kinderen daar. Na 4 jaar doet het nog steeds pijn... pffff
Ik weet niet of ik vooral haar mis, of de warmte van een gezin. Ik denk vooral het 2e. Maar toch, ik denk nog iedere dag aan mijn kinderen en ex.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker dat je haar mist? En niet het plaatje van een gezin? Dat is ook nog iets dat je kunt missen namelijkEn waarnaar je kunt verlangen.
Is het serieus zo dat daar elke dag een andere man in huis is? Of heeft ze voor vast iemand anders.. Dat eerste zou echt ontzettend sneu zijn voor jou kinderen, en heel slecht van haar..
Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is ja.. Maar ik weet niet in welke leeftijd jou kinderen zijn, maar het is misschien wel "normaal" dat ze hem papa gaan noemen. Ik denk niet dat jij dat persoonlijk op moet vatten, misschien moet je proberen om het postief te zien en te denken aan je kinderen zie zijn wel veilig voelen bij de nieuwe vriend van hun moeder. Je kinderen hadden het slechter kunnen treffen denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vooral haar mis, of de warmte van een gezin. Ik denk vooral het 2e. Maar toch, ik denk nog iedere dag aan mijn kinderen en ex.
Ze heeft al 3 jaar een andere, dat bedoelde ikWel die jongen een keer van afstand gezien, maar als ik de kinderen kom halen of brengen is hij niet in de buurt. Maar goed ook, want ze noemen hem ook Papa. En daar ben ik op z'n zachts gezegd niet zo blij mee.
Daar heb je ook gelijk in, en ben het me ook bewust vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is ja.. Maar ik weet niet in welke leeftijd jou kinderen zijn, maar het is misschien wel "normaal" dat ze hem papa gaan noemen. Ik denk niet dat jij dat persoonlijk op moet vatten, misschien moet je proberen om het postief te zien en te denken aan je kinderen zie zijn wel veilig voelen bij de nieuwe vriend van hun moeder. Je kinderen hadden het slechter kunnen treffen denk ik.
Wel een lastige situatie hoor! Daar ben ik me bewust van, en ik bedoel het echt niet rot, als dat misschien zo overkwam
Dit is toch vrij ontopic als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
oefff Firefox, alle respect voor je, maar kunnen we ontopic blijven na een reeks van off-topic posts van je? Wellicht anders even zelf een draadje openen?
Need I say more?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, en ben het me ook bewust vanMijn kinderen zijn nu 4,5
Maar toch... hij zit nu ergens waar ik had willen zijn. Ik heb nogal een niet zo makkelijke jeugd in een gebroken gezin gehad, en hoopte rust en genegenheid te vinden in mijn eigen gezin.
quote:
Ahum..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen thuis! (heerlijk als je voor de files uit kunt vluchten!)
Tja, sommige mensen hebben niets te doen op het werk en sommige mensen moeten een hele horde kids achter hun reet (eh...bips) aanrennen, anderen debuggen voor anderen, dan zijn er die woeste plannen hebben met het UWV en weer anderen eten hele koektrommels leeg en doen alsof ze "ff druk waren"
(en dan is er die Belg die - Be-uitdrukking - "uit de lucht valt" er er ineens ook achter hem langs mails vliegen....)
Het mini-dipje is weer weg (het was ook eigenlijk geen dipje maar een stil moment).
Weer eens gaan bedenken wat we vanavond gaan eten en hier in het draadje vragen of er nog wat fatsoenlijks te kijken is op tv of dat we het draadje vanavond maar eens een SC moeten laten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |