abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90833492
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef Faerie het volgende:

[..]

En hoe lang is het dan uit met jouw ex? Kon jij er vanaf het begin al zo rationeel naar kijken? Mijn ex is namelijk ook zo, maar hij bleek na 3 maanden toch erg eenzaam te zijn en mij te missen. Het is niet alsof het meteen goed moet gaan vind ik.
Jep :Y
Dat leer je met de jaren. Toen ik nog begin 20 was ja toen was ik niet zo rationeel en deed ik alles fout wat je als man maar fout kan doen als het net uit is. Nu niet meer en ik ben erg tevree met het resultaat.
Ik ga echt geen 3 maanden eenzaam zijn. Gewoon uit met vrienden en ja soms ben ik wel alleen geweest, maar zeker niet eenzaam. Dan ben ik gewoon druk en met mezelf bezig, erg plezierig. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:27:16 #277
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90833559
iedereen heeft zijn/haar eigen manier er mee om te gaan..... is voor alles wel wat te zeggen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90833626
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:18 schreef ennudan het volgende:

[..]

Hier ook de middag dip... zeker als ik haar weer online zie komen met haar mobiel..... deed ze eerder in onze relatie nooit want dan was ze altijd te druk..... maar goed met veel van die internetspelletjes en aandacht moet je natuurlijk ook veel online zijn he
Kijk, daarom heb ik gelijk block en delete gedaan... anders ga je je eigen waarheid maken, je maakt jezelf helemaal gek...
pi_90833671
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:25 schreef laforest het volgende:

[..]

Jep :Y
Dat leer je met de jaren. Toen ik nog begin 20 was ja toen was ik niet zo rationeel en deed ik alles fout wat je als man maar fout kan doen als het net uit is. Nu niet meer en ik ben erg tevree met het resultaat.
Ik ga echt geen 3 maanden eenzaam zijn. Gewoon uit met vrienden en ja soms ben ik wel alleen geweest, maar zeker niet eenzaam. Dan ben ik gewoon druk en met mezelf bezig, erg plezierig. :)
@laforest: ben je je ervan bewust dat je haar vraag niet beantwoordt? :)

(vraag van Faerie hoelang het uit is?)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:31:01 #280
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90833682
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kijk, daarom heb ik gelijk block en delete gedaan... anders ga je je eigen waarheid maken, je maakt jezelf helemaal gek...
Vertel mij wat.... sterker nog ze blockt me een week en dan ineens weer unblock met allerlei teksten in haar naam..... geweldig.... :{
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:32:27 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90833728
Oh ja, communiceren via MSN-sigs, heerlijk! O+ :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90833733
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef ennudan het volgende:

[..]

Vertel mij wat.... sterker nog ze blockt me een week en dan ineens weer unblock met allerlei teksten in haar naam..... geweldig.... :{
Daarom, laatst kwam een wederzijdse vriend doodleuk vertellen dat ze als onderschrift had: ik denk aan je. Dat soort dingen wil ik niet weten.. Is er nog een reden om haar in je lijstje te houden? (zakelijk gezien ofzo?) Zo niet, misschien wel een suggestie om haar eruit te knikkeren.. Had je een middagdip gescheeld...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:34:42 #283
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90833800
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, communiceren via MSN-sigs, heerlijk! O+ :').
Fantastisch is dat he.....en ze weet/gokt erop dat ik niet heel veel op msn ben dus merendeel niet zie....
Heb er een hekel aan aan dat soort acties.... maar ja... laat het ook zelf toe

@Toefjes.... klopt.... maar ja ergens wil ik gewoon een normaal contact houden met haar... niet dat dat gaat als je gewoon doodgenegeerd wordt maar ja
pi_90833869
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef ennudan het volgende:
@Toefjes.... klopt.... maar ja ergens wil ik gewoon een normaal contact houden met haar... niet dat dat gaat als je gewoon doodgenegeerd wordt maar ja
Dus jij vindt het ook niet erg om haar te zien met een ander ?
Wat me bij de vraag van vandaag brengt : hoe voelt Neo zich vandaag ? :)
pi_90833871
quote:
Een block is ook niet voor eeuwig.. Kun je herstellen op het moment dat jij er klaar voor bent. Voor mij werkt het goed, anders ga ik toch onbewust wachten tot ze online komt...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:36:41 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90833888
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef ennudan het volgende:

[..]

Fantastisch is dat he.....en ze weet/gokt erop dat ik niet heel veel op msn ben dus merendeel niet zie....
Heb er een hekel aan aan dat soort acties.... maar ja... laat het ook zelf toe

Tja, ik mag niks zeggen, want ik deed het zelf ook (en zij ook). Als er iets was gebeurd, dan deden we dat. En het had ook wel weer wat :) Pas toen zij het niet meer deed en ik wel, ging ik me echt zorgen maken...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:37:24 #287
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90833912
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:36 schreef Octagon het volgende:

[..]

Dus jij vindt het ook niet erg om haar te zien met een ander ?
Wat me bij de vraag van vandaag brengt : hoe voelt Neo zich vandaag ? :)
Ik vind het zeker erg als ze met een ander is/zou zijn....... maar ik kan er toch niks aan doen...

@Toefjes.... ik ga er echt niet op zitten wachten tot ze online komt. Ik heb normaal msn maar heel weinig aanstaan... ik zag haar net alleen toevallig....

@Viking84..... ik had me alzorgen moeten gaan maken toen ze ineens allerlei internetspelletjes speelde... met die mensen ging stappen en eten zonder het te zeggen, die mensen belde etc en er ook nog wat webcamsex aan te pas kwam...........
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:39:17 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90834001
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef ennudan het volgende:
@Viking84..... ik had me alzorgen moeten gaan maken toen ze ineens allerlei internetspelletjes speelde... met die mensen ging stappen en eten zonder het te zeggen, die mensen belde etc en er ook nog wat webcamsex aan te pas kwam...........
Ja, maar dat is ook een heel ander verhaal. Dat was hier allemaal niet aan de hand :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90834046
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@laforest: ben je je ervan bewust dat je haar vraag niet beantwoordt? :)

(vraag van Faerie hoelang het uit is?)
Ik heb inmiddels een nieuwe vriendin :)
Dus ja dat is even niet meer relevant :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:42:27 #290
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90834117
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is ook een heel ander verhaal. Dat was hier allemaal niet aan de hand :).
Ben maar blij...........en uiteraard neem je haar daarna nog gewoon terug en gaat ze weer door met die spelletjes.... als ik er zo over nadenk ben je dan eigenlijk best wel een behoorlijk egoistische hypocriete bitch.....
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:44:57 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90834214
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ben maar blij...........en uiteraard neem je haar daarna nog gewoon terug en gaat ze weer door met die spelletjes.... als ik er zo over nadenk ben je dan eigenlijk best wel een behoorlijk egoistische hypocriete bitch.....
Het lijkt me heel vermoeiend en kwetsend idd :{.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:49:48 #292
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90834402
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het lijkt me heel vermoeiend en kwetsend idd :{.
Ik ging er uiteindelijk zelf in mee dus het is ook mijn eigen schuld...
Maar ja dat maakt het er inderdaad niet leuker of makkelijker op...
Maar goed nu ze het al voor de derde keer heeft gedaan raak je er wel langzaam aan gewend :)
pi_90834977
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ik ging er uiteindelijk zelf in mee dus het is ook mijn eigen schuld...
Maar ja dat maakt het er inderdaad niet leuker of makkelijker op...
Maar goed nu ze het al voor de derde keer heeft gedaan raak je er wel langzaam aan gewend :)
Ook herkenbaar, het verhaal van grenzen die steeds ietsje verder opschuiven. Als ze je dit had verteld op de eerste dag had je waarschijnlijk vriendelijk bedankt en zat je nu hier niet mee te posten...
Strek je eens uit !
pi_90835089
Jullie gaan te snel!!! Dit is niet bij te houden!

Maar ex wat doe jij hier! Jij zou niet meer posten toch? Heb ik wat gemist?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:12:56 #295
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90835262
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Jullie gaan te snel!!! Dit is niet bij te houden!

Maar ex wat doe jij hier! Jij zou niet meer posten toch? Heb ik wat gemist?
Ach je hebt zoveel gemist..... :)

@WW klopt je accepteert steeds ietsje meer, schuift je grenzen steeds wat vaker, alles onder het mom van het gaat wel goedkomen..... dat is me met die eerdere ex zoals ik je in de mail al uitlegde ook gebeurd.... uiteindelijk 8 maanden eruit gelegen dus....
En dan ben je zo stellig dat gebeurt me niet meer.... maar ondertussen
pi_90835467
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef ennudan het volgende:

[..]

@WW klopt je accepteert steeds ietsje meer, schuift je grenzen steeds wat vaker, alles onder het mom van het gaat wel goedkomen..... dat is me met die eerdere ex zoals ik je in de mail al uitlegde ook gebeurd.... uiteindelijk 8 maanden eruit gelegen dus....
o|O Jamaar jamaar, hier geen privé informatie mengen met publieke informatie hé... want dan kan ik zelfs niet meer volgen... en ik volg alles nochtans op de voet :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:19:08 #297
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90835506
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Octagon het volgende:

[..]

o|O Jamaar jamaar, hier geen privé informatie mengen met publieke informatie hé... want dan kan ik zelfs niet meer volgen... en ik volg alles nochtans op de voet :)
MEA CULPA
pi_90835858
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef ennudan het volgende:

[..]

Klinkt als.....? Joris Goedhart! :)
Strek je eens uit !
pi_90836718
Verliefdheid schijnt na een paar maanden te verdwijnen en over te gaan in een houden van. Dat is ook waarom zoveel relaties eindigen na een paar maanden, omdat die stap van een afnemende verliefdheid naar een groeiend houden van niet gemaakt kan worden....

Dan schijnt er een aardig percentage te zijn - ca 10% - die ook keurig volgens het boekje wel hun houden van voelt groeien na die eerste maanden, maar waarbij de verliefdheid niet verdwijnt. Wel die allereerste knikkende-knie'tjes verliefdheid, maar niet de verliefdheid na zeg maar een maandje. Die mensen houden die verliefdheid veel langer vast. Dat kan jaren en jaren duren en zelfs de gehele relatie meegaan. Je ziet wel eens van die oudjes bij wie je die twinkel kunt opmerken... ;)

Nu vroeg ik me af of jullie jezelf in de 'standaard' categorie zetten van de 90%, of dat jullie bij de 10% blijvend verliefd horen? Ikzelf merkte in mijn laatste relatie dat de verliefdheid duidelijk bleef hangen...dat was een heerlijk gevoel!
Strek je eens uit !
pi_90837069
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
Verliefdheid schijnt na een paar maanden te verdwijnen en over te gaan in een houden van. Dat is ook waarom zoveel relaties eindigen na een paar maanden, omdat die stap van een afnemende verliefdheid naar een groeiend houden van niet gemaakt kan worden....

Dan schijnt er een aardig percentage te zijn - ca 10% - die ook keurig volgens het boekje wel hun houden van voelt groeien na die eerste maanden, maar waarbij de verliefdheid niet verdwijnt. Wel die allereerste knikkende-knie'tjes verliefdheid, maar niet de verliefdheid na zeg maar een maandje. Die mensen houden die verliefdheid veel langer vast. Dat kan jaren en jaren duren en zelfs de gehele relatie meegaan. Je ziet wel eens van die oudjes bij wie je die twinkel kunt opmerken... ;)

Nu vroeg ik me af of jullie jezelf in de 'standaard' categorie zetten van de 90%, of dat jullie bij de 10% blijvend verliefd horen? Ikzelf merkte in mijn laatste relatie dat de verliefdheid duidelijk bleef hangen...dat was een heerlijk gevoel!
Ik weet het niet - ik vraag mezelf soms wel eens af of ik weet wat "verliefdheid" is en of ik "het houden van"-gevoel ken... al kan ik me wel goed voelen bij iemand, dat zeker en vast.
Het is zelfs zo dat ik tot-nu-toe bijna altijd een relatie ben begonnen met vrouwen die ik al 1,5 jaar of langer kende... dat ik pas na geruime tijd de pluspunten van die vrouwen zag.
Alleen bij mijn laatste relatie : vanaf het moment dat ik haar ontmoette, voelde ik me onmiddellijk op mijn gemak bij haar. En ook : na die eerste ontmoeting, wist ik dat ik haar opnieuw ging zien... (ook al had ik haar naam niet verstaan :) )... een gevoel dat ik nog nooit eerder had gevoeld. En net die relatie loopt dan na een paar maanden mis...

Denk dat relaties/gevoelens/... niet in statistieken te vatten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')