Maar niet voor jou dus :-( Lijkt me idd lastige combi. Hier nu 3 weken ruim zonder... Nog geen klappertanden, zweetdruppels of andere ontwenningverschijnselen :-)quote:
Dumpen die hapquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft ze ook al voorgesteld, maar dan kan ik niet hoor... Heb gezegd: ga voor jou, niet voor je kut.
Ja, hoop dat de boodschap nu duidelijk is en ik met rust gelaten word.. Bedankt voor de bijval :-)quote:Dumpen die hap
Er zijn genoeg normale meiden.
Nou dat is wel een goed voornemen toch. Mag ik je een simpele tip geven? Kijk heel de dag vrolijk. Probeer te genieten van het buiten lopen, dan krijg je namelijk een glimlach, en glimlachen nodigen uit. Ik merk dat als ik vrolijk buiten loop/in de supermarkt/tankstation ik veel vaker merk dat meisjes mij ook aan kijken. Soms zeggen ze zelfs spontaan hoi! tegen me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef ennudan het volgende:
[..]
Nog zo'n ouderwetse kerel
Ik en wellicht Octagon ook... zouden als eens heel blij zijn met een meisje te praten.... laat staan slapen
We gaan het proberen.... we zullen er toch ooit aan moeten geloven ..... dan maar beter sneller als later want die 3 weken van Toefejs ben ik al ruim overheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef ex het volgende:
[..]
Nou dat is wel een goed voornemen toch. Mag ik je een simpele tip geven? Kijk heel de dag vrolijk. Probeer te genieten van het buiten lopen, dan krijg je namelijk een glimlach, en glimlachen nodigen uit. Ik merk dat als ik vrolijk buiten loop/in de supermarkt/tankstation ik veel vaker merk dat meisjes mij ook aan kijken. Soms zeggen ze zelfs spontaan hoi! tegen me.
Dat lijkt me een goede stap 1.
Echt waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef ennudan het volgende:
[..]
Nog zo'n ouderwetse kerel
Ik en wellicht Octagon ook... zouden als eens heel blij zijn met een meisje te praten.... laat staan slapen
Haha, ja, lang leve de ex die mij belemmert in het verwerkingsproces. je kan elke dag weer overnieuw beginnen. Net als die film, ground hog day ((zoiets). Hele dag glimlachen, tja, gaan we eens proberen, op zich leuk experiment.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef ennudan het volgende:
[..]
We gaan het proberen.... we zullen er toch ooit aan moeten geloven ..... dan maar beter sneller als later want die 3 weken van Toefejs ben ik al ruim overheen
We hebben hier al iemand ontmoet met 5jaar 'and still counting'......quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef ennudan het volgende:
[..]
We gaan het proberen.... we zullen er toch ooit aan moeten geloven ..... dan maar beter sneller als later want die 3 weken van Toefejs ben ik al ruim overheen
...en daar hebben ze dat woord "rebound" dan weer voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef laforest het volgende:
Je kunt ook gewoon een andere meid oppikken.
"There is no better way of getting over a girl then with another girl."
Ik heb het toch ook niet over een relatie aangaan? Daarom kun je nog wel met een paar meiden rommelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
...en daar hebben ze dat woord "rebound" dan weer voor uitgevonden.Nuh...niet mijn ding. Eerst de een uit mijn systeem hebben.
Maak me wel ongerust trouwens, de dag begon TOP maar om de een of andere onverklaarbare reden.....?
Precies wat ik zeg dus. En qua afgeleid worden door je ex? Ik begrijp van enkele heren die hier eerder postten dat ze graag even tijdelijk voor 'bron' willen spelen bij je ex. Dan snijdt het mes ff aan twee kanten; zij kunnen naar hartelust oefenen in hun social skills en jij wordt met rust gelatenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Klopt (edit:) laforest, maar met daten enzo moet je leeg in je koppie zijn, plus dat ik het ook niet eerlijk vindt tegenover een vrouw om haar te gebruiken om over het voorgaande meisje heen te komen. Al moet ik zeggen dat het verwerken volgens mij wel snel kan gaan, mits ik niet afgeleid wordt door de ex.
Ik bedoelde eigenlijk toefjes 3 weken zonder sexquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
We hebben hier al iemand ontmoet met 5jaar 'and still counting'......
Gewoon geen contact met je ex, niet sms-en, etc, gewoon als kanker uit je leven wegsnijden en dan een paar meiden die je een stuk beter laten voelen en dan ga je gewoon weer verder met je leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Toefjes het volgende:
Klopt (edit:) laforest, maar met daten enzo moet je leeg in je koppie zijn, plus dat ik het ook niet eerlijk vindt tegenover een vrouw om haar te gebruiken om over het voorgaande meisje heen te komen. Al moet ik zeggen dat het verwerken volgens mij wel snel kan gaan, mits ik niet afgeleid wordt door de ex.
Ja, is ook wel dubbel gevoel. Kijk steeds op gsm, komt dan geen smsje binnen, terwijl dit wel een paar maanden aan de lopende band zo ging. Bijvoorbeeld nu, half 1: ik weet dat ze nu pauze heeft, ga je toch weer naar die gsm kijken, terwijl je weet dat rust beter voor je is. Het is heel tegenstrijdig allemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus. En qua afgeleid worden door je ex? Ik begrijp van enkele heren die hier eerder postten dat ze graag even tijdelijk voor 'bron' willen spelen bij je ex. Dan snijdt het mes ff aan twee kanten; zij kunnen naar hartelust oefenen in hun social skills en jij wordt met rust gelaten
Ja dat is dus helemaal fout, neem een nieuw nummer, weet je zeker dat je geen sms van je ex krijgt. Offff ga lekker de deur uit en laat die telefoon thuis. Heb je berichtjes dan zie je later wel of je terugbericht, wanneer het jou uitkomt. Zelf zou ik nooit ooit 1 berichtje terugsturen, uit is uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is ook wel dubbel gevoel. Kijk steeds op gsm, komt dan geen smsje binnen, terwijl dit wel een paar maanden aan de lopende band zo ging. Bijvoorbeeld nu, half 1: ik weet dat ze nu pauze heeft, ga je toch weer naar die gsm kijken, terwijl je weet dat rust beter voor je is. Het is heel tegenstrijdig allemaal
Heerlijke postquote:Gewoon geen contact met je ex, niet sms-en, etc, gewoon als kanker uit je leven wegsnijden en dan een paar meiden die je een stuk beter laten voelen en dan ga je gewoon weer verder met je leven.
Werkt ideaal voor mij.
Ik ga echt niet de hele dag in een kamertje zielig doen en lopen janken enzo.
Dan heeft die ex nog steeds invloed.
Precies, gewoon bezig blijven en plezier hebben. Plezier in je leven mag niet van je ex afhangen en er zijn ook geen regels voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heerlijke postTrouwens, janken en zielig teruggetrokken zijn doe ik niet, maar gedachtes gaan wel vaak haar kant op, dat is wel zo. Maar goed, das normaal. Maar inderdaad binnenkort het uitgaansleven maar iets uitgebreider verkennen dan ik tot nu toe gedaan heb ;-)
Heldere kijk op de zaken, had ik even nodigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies, gewoon bezig blijven en plezier hebben. Plezier in je leven mag niet van je ex afhangen en er zijn ook geen regels voor.Over is over en dan mag je lekker doen wat je wilt.
Als ze ziet dat je heel goed zonder haar kunt en haar niet nodig hebt voor een fijn leven zal ze zich wel even achter de oren krabbelen dat ze niet meer met je uitgaat.
Op het moment zal ze echt geen respect voor je opbouwen en zolang zij weet dat jij alleen maar naar je mobiel staart op een signaaltje van haar...mja dan heeft ze je mooi te pakken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heldere kijk op de zaken, had ik even nodigGaat goedkomen, bedankt!
Idd. rebound, nooit het gevoel gehad dat ik een rebound gehad heb - al moet ik eerlijk toegeven dat ik tot nu toe altijd al een vriendin achter de hand had toen het met de huidige uitgingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
...en daar hebben ze dat woord "rebound" dan weer voor uitgevonden.Nuh...niet mijn ding. Eerst de een uit mijn systeem hebben.
Maak me wel ongerust trouwens, de dag begon TOP maar om de een of andere onverklaarbare reden.....?
Hier ook de middag dip... zeker als ik haar weer online zie komen met haar mobiel..... deed ze eerder in onze relatie nooit want dan was ze altijd te druk..... maar goed met veel van die internetspelletjes en aandacht moet je natuurlijk ook veel online zijn hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:10 schreef Octagon het volgende:
[..]
Idd. rebound, nooit het gevoel gehad dat ik een rebound gehad heb - al moet ik eerlijk toegeven dat ik tot nu toe altijd al een vriendin achter de hand had toen het met de huidige uitgingBehalve bij de meest recente ex, daar zat een maand of 3 zonder vriendin voor... en op dit ogenblik staat de teller ook alweer op 3 maand... en ik mis de aandacht (niet noodzakelijk sex) wel.
Hier net hetzelfde hoor WW, gewoon een middag dipje... gaan we niet dood van gaan
En hoe lang is het dan uit met jouw ex? Kon jij er vanaf het begin al zo rationeel naar kijken? Mijn ex is namelijk ook zo, maar hij bleek na 3 maanden toch erg eenzaam te zijn en mij te missen. Het is niet alsof het meteen goed moet gaan vind ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon geen contact met je ex, niet sms-en, etc, gewoon als kanker uit je leven wegsnijden en dan een paar meiden die je een stuk beter laten voelen en dan ga je gewoon weer verder met je leven.
Werkt ideaal voor mij.
Ik ga echt niet de hele dag in een kamertje zielig doen en lopen janken enzo.
Dan heeft die ex nog steeds invloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |