Laatste paar relaties was met vrouwen met kind(eren)... en dan te weten dat mijn ex het heeft uitgemaakt omdat "ik geen kinderen wil" (volgens haar) !quote:
Wat hij zegt !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef ennudan het volgende:
[..]
Bij de juiste maakt me dat niks uit!
edit: als we het kids maken maar vaak blijven oefenen
Ik denk dat ik een ander probleem heb hoor... mijn leeftijdscategorie is meestal gesettled of komt zelf niet buiten omwille van het feit dat ze kinderen hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:27 schreef backgammon het volgende:
Tja, als je niet op vrouwen durft af te stappen en bang bent voor een blauwtje dan gaat het over.
Ik moet zeggen dat het niet altijd mee valt, je moet eerst wat oog contact hebben beetje flirten. Je merkt vanzelf als een vrouw ge-intresseert is
Ik denk eerlijk gezegt dat er maar weinig "uitgaans" plekken zijn voor jullie, ik zou gewoon beetje op internet zoeken dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ander probleem heb hoor... mijn leeftijdscategorie is meestal gesettled of komt zelf niet buiten omwille van het feit dat ze kinderen hebben
Maar kom, ik panikeer NOG niet...
WAAR?????quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegt dat er maar weinig "uitgaans" plekken zijn voor jullie, ik zou gewoon beetje op internet zoeken dan.
Ik heb begrepen dat het ook erg makkelijk is om van die seksdates te vinden.
Dat heb ik ook begrepen ja... soms vraag ik me wel eens af : waar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegt dat er maar weinig "uitgaans" plekken zijn voor jullie, ik zou gewoon beetje op internet zoeken dan.
Ik heb begrepen dat het ook erg makkelijk is om van die seksdates te vinden.
Ja....dat is niets anders dan heel bizar gedrag. Daar ga je op de lange duur ook absoluut niet gelukkig van worden. Goed van je dat je al zover bent dat je de nodige afstand ook echt kunt nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit inderdaad iets in.. Met oud en nieuw heb ik de gsm maar in de broekzak gelaten.. 4 smsjes, van ik mis je hier (terwijl ze mij verboden had met haar oud en nieuw te vieren, ook zoiets), tot de laatste sms "is je telefoon gejat". maar de volgende keer, of de discipline opbrengen om gewoon niks meer te laten horen...
Heeft ze ook al voorgesteld, maar dan kan ik niet hoor... Heb gezegd: ga voor jou, niet voor je kut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja....dat is niets anders dan heel bizar gedrag. Daar ga je op de lange duur ook absoluut niet gelukkig van worden. Goed van je dat je al zover bent dat je de nodige afstand ook echt kunt nemen.
En mocht je ooit toch in de verleiding worden gebracht door haar, zie het dan als 'sex' en verwacht er niets meer van.
Mijn eerste reactie : sterk van jou !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft ze ook al voorgesteld, maar dan kan ik niet hoor... Heb gezegd: ga voor jou, niet voor je kut.
Ze was nogal te spreken over m'n ehhh... kwaliteitenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:44 schreef Octagon het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie : sterk van jou !
Mijn tweede reactie : zegt toch iets dat ze het aan jou voorstelt... als ik je verhaal zo lees, denk ik "Ze zou toch geen probleem mogen hebben om een ander 'slachtoffer' op te trommelen".
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:44 schreef Octagon het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie : sterk van jou !
Mijn tweede reactie : zegt toch iets dat ze het aan jou voorstelt... als ik je verhaal zo lees, denk ik "Ze zou toch geen probleem mogen hebben om een ander 'slachtoffer' op te trommelen".
Tja, sex is een kunstje op zich dat meer mensen kunnen hoor. Ik ben niet dat in staat los te zien van liefde helaas, kan het alleen met iemand waar ik gevoelens voor heb. Gaat op termjin alleen maar pijn doenquote:Wat hij zegt
Vind het een sterke reactie maar het zegt wel iets inderdaad.... tenzij ze echt alleen voor de aandacht (en fantastische sex) gaat.....
Ondanks wat men meestal van mannen denkt ben ik het helemaal met je eens.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, sex is een kunstje op zich dat meer mensen kunnen hoor. Ik ben niet dat in staat los te zien van liefde helaas, kan het alleen met iemand waar ik gevoelens voor heb. Gaat op termjin alleen maar pijn doen
Tja, zeggen ze van mannen... Mijn ervaring is dat vrouwen minstens zo erg zijn ;-) Wellicht omdat de rol van vrouwen door alle maatschappelijke ontwikkelingen vrijwel gelijkwaardig geworden is..quote:Ondanks wat men meestal van mannen denkt ben ik het helemaal met je eens.....
Ik zou het ook niet doen.... maakt het alleen maar moeilijker en je schiet er uiteindelijk helemaal niks mee op
Waarom kom ik die nooit tegenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, zeggen ze van mannen... Mijn ervaring is dat vrouwen minstens zo erg zijn ;-) Wellicht omdat de rol van vrouwen door alle maatschappelijke ontwikkelingen vrijwel gelijkwaardig geworden is..
Ja, ervaring mee. Block en delete uitstekende optie. En je gemeenschappelijke vrienden op het hart drukken dat je niet wilt weten wanneer ze online is, of was.. Dat je niet wilt weten wat ze over je zegt, of hoe het met haar gaat. Dat je niet wilt weten wat haar onderschrift op msn is (kun je ook aardige steken onder de gordel mee uitdelen).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef KaBuf het volgende:
Godsamme ik word gek van mn ex
Het is nu zo'n 3 dagen uit, en ik heb in die tijd (op focking MSN) te horen gekregen dat ik overspannen zou zijn ( of zelfs depressief) en dat ik al die tijd een vriendin leuk heb gevonden..
Serieus, ik word gek. En dan zit ik nog met de griep thuis, dus veel meer dan aan haar denken kan ik niet doen...
En waar ik me echt aan stoor, is dat ik haar op msn steeds boos wil maken... Iemand hier ervaring mee?
We doen ons best.... hebben al koffie gedronken vanmorgen met meerdere mensen hier en proberen nu uit te vissen waar octagon en ik nou die makkelijke sexdates op internet kunnen regelen zoals backgammon hierboven aangeeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:40 schreef ex het volgende:
Hoooi! Ik zit ook al tijden op me werk hoor, alleen een vergadering je kent dat wel.
Ik heb mezelf flink op een debug probleem gestort gister avond dus er totaal niet meer aan gedacht.. Vandaag ook nog niet tot dat ik net in het zonnentje liep.. Nieuw record bijna 12 uur er niet aan gedacht.
Vanavond weer lekker hardlopen.. Werkt ook altijd goed merk ik.
Hoe is het met jullie verder?
Nog zo'n ouderwetse kerelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef ex het volgende:
Haha, nee joh, daar haal je totaal geen voldoening uit. Ik heb nu 2x de kans gehad, en er heeft zelfs een meiske bij me thuis geslapen maar ik heb er niks mee gedaan.
Dat moet je alleen in een relatie doen joh.
Maar wel feest voor je aanstaande partner dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Hier ook geen seks zonder gevoelens. Vind ik wel jammer, want ik ben een niet-promiscue nymfomane en dat is niet echt handig.
tjaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel feest voor je aanstaande partner dus
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel feest voor je aanstaande partner dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |