advocaat van de duivel: hoe graag wil je een relatie met iemand die niet eens met je wil afspreken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nu dus niet wat ik nu moet doen. Aandringen zal ik sowieso niet meer doen, maar wanneer is nu het moment gekomen dat ik weer eens kan vragen of ze weer wat af wil spreken? (het is natuurlijk voor mij ook iedere keer een teleurstelling als ze "nee" zegt, ook al ben ik er wel steeds beter op voorbereid). Zo ben ik dus bijna jarig en ik overweeg haar te vragen dan iets met me te gaan doen. Misschien dat ze het dan wel ziet zitten? (overigens is het ook 'alweer' 3-4 weken geleden dat we het voor het laatst over afspreken hebben gehadik heb géén idee wat normaal is in dezen, als ik jullie al hoor over 'een paar dagen rust', hier is wel wat meer nodig)
Ik woon nu weer bij mijn ouders, hij woont nog in het appartement omdat hij het huurt. Ik studeer nog dus we konden niet samen iets kopen ofzo. En ik kan nu dus ook niet iets voor mezelf zoeken omdat ik geen studiefinanciering meer krijg en een afstudeerstage ga doen het komende halfjaar.. Het is ook echt moeilijk om ineens niet meer op jezelf te wonen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef ennudan het volgende:
[..]
samen gewoond hebben en alleen achterblijven in het gezamelijke huis maakt het niet makkelijker inderdaad...
Mijn ex zit in dezelfde situatie... woning is van mij maar goed natuurlijk lang samen gewoond en daarvoor woonde ze op een studentenkamer... terug bij je ouders is dan niet makkelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik woon nu weer bij mijn ouders, hij woont nog in het appartement omdat hij het huurt. Ik studeer nog dus we konden niet samen iets kopen ofzo. En ik kan nu dus ook niet iets voor mezelf zoeken omdat ik geen studiefinanciering meer krijg en een afstudeerstage ga doen het komende halfjaar.. Het is ook echt moeilijk om ineens niet meer op jezelf te wonen.
Ze zegt niet dat ze dat niet wil. Ze zegt dat ze het NU niet wil (en NU is dus 4 weken geleden). En geloof me: zij is echt niet iemand die afspreekt als ze dat niet wil en ook niet iemand die een contact dat ze niet wil continueert (dat heb ik in het voorjaar wel gemerkt).quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:30 schreef ennudan het volgende:
[..]
advocaat van de duivel: hoe graag wil je een relatie met iemand die niet eens met je wil afspreken?
Misschien kun je dat bij haar leggen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat ze dat niet wil. Ze zegt dat ze het NU niet wil (en NU is dus 4 weken geleden). En geloof me: zij is echt niet iemand die afspreekt als ze dat niet wil en ook niet iemand die een contact dat ze niet wil continueert (dat heb ik in het voorjaar wel gemerkt).
Hoe oud ben je eigenlijk faerie? Die vraag kwam in me op.. Had helemaal niet gelezen dat jullie hadden samengewoond! Is denk ik altijd vervelender waarneer je een eigen plekje samen hebt gehad!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik woon nu weer bij mijn ouders, hij woont nog in het appartement omdat hij het huurt. Ik studeer nog dus we konden niet samen iets kopen ofzo. En ik kan nu dus ook niet iets voor mezelf zoeken omdat ik geen studiefinanciering meer krijg en een afstudeerstage ga doen het komende halfjaar.. Het is ook echt moeilijk om ineens niet meer op jezelf te wonen.
Ik heb dat overwogen... alleen : als je dan in elkaar zit zoals ik in elkaar zit, ga je onbewust toch op een uitnodiging zitten wachten. En daar word je ook niet vrolijker van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien kun je dat bij haar leggen?
Tegen haar zeggen dat je graag wat wil afspreken met haar, maar dat je haar de ruimte en rust wilt geven. En dat ze misschien naar jou toe wilt aangeven wanneer ze het weer ziet zitten om jou te zien?
Of is dit geen optie?
Maar je kunt toch altijd posten Mr.Myst! Daar is het forum voor. Wij blijven ook wel eens posten hoe kut we ons voelen. Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:21 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik leef nog. Fijn om te lezen dat er nog aan me gedacht wordt. Ik heb gisteren bewust niks gepost, vond het een beetje zinloos om nog maar eens te laten weten hoe kut ik me voelde. Het voelde een beetje als 'Mr. Myst en de kunst van het loslaten van zijn ex'. Dat was (en is) niet mijn bedoeling.
Inderdaad! Exen die maar dubben en wachten, en twijfelen.... En daarmee anderen compleet onzeker maken. dat is wel de rode draad hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef Octagon het volgende:
Eigenlijk schrik ik er toch van dat vele verhalen zo'n gelijkenissen vertonen
Dat zou de beste optie zijn, maar ik vind dat heel moeilijk, want er is al weinig (minder) contact dan eerst. Voorheen MSNden we nog, dus toen hadden we vanzelf veel contact, maar nu MSNt zij niet meer en ik wil het ook niet meer met haar, dus zijn we aan het mailen. Maar ja, mailen, mailen, mailen... ik kan er niet zoveel mee, zie haar liever in het echt (duh). Ik beleef ook al geen drol op het moment, dus ik heb ook niets te vertellen. Bovendien voel ik wel de behoefte om iig wekelijks even iets van me te laten horen en iets van haar te horen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien kun je dat bij haar leggen?
Tegen haar zeggen dat je graag wat wil afspreken met haar, maar dat je haar de ruimte en rust wilt geven. En dat ze misschien naar jou toe wilt aangeven wanneer ze het weer ziet zitten om jou te zien?
Of is dit geen optie?
Ja maar je wilt ook niet als een dramkont overkomen bij de ander en ik ben dus wel aan het drammen geweest. Daar ben ik nu heeeeeeeeeel voorzichtig mee. Ik ben heel blij dat het contact terug is, maar ik realiseer me ook hoe fragiel het is. Als het nu weer misloopt, dan komt het niet meer goed. Ik krijg nu een kans die veel anderen me niet gegeven zouden hebben, gezien alles wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:51 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik heb dat overwogen... alleen : als je dan in elkaar zit zoals ik in elkaar zit, ga je onbewust toch op een uitnodiging zitten wachten. En daar word je ook niet vrolijker van.
ps. nu al terug van de dokter ?
Ik zie het niet zo negatief hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad! Exen die maar dubben en wachten, en twijfelen.... En daarmee anderen compleet onzeker maken. dat is wel de rode draad hier
Maar dat komt toch wel veel door twijfelende exenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo negatief hoor.
Ik had het meer over mensen die moeilijke contacten onderhouden met hun ex, die praten over hun twijfels, ...
Ik snap je, dat maakt het wel een stuk lastiger ja. Als je als niet veel contact hebt, dan denk ik ook wel dat er angst is dat wanneer je zoiets zegt, het contact nog minder word. Lastig!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zou de beste optie zijn, maar ik vind dat heel moeilijk, want er is al weinig (minder) contact dan eerst. Voorheen MSNden we nog, dus toen hadden we vanzelf veel contact, maar nu MSNt zij niet meer en ik wil het ook niet meer met haar, dus zijn we aan het mailen. Maar ja, mailen, mailen, mailen... ik kan er niet zoveel mee, zie haar liever in het echt (duh). Ik beleef ook al geen drol op het moment, dus ik heb ook niets te vertellen. Bovendien voel ik wel de behoefte om iig wekelijks even iets van me te laten horen en iets van haar te horen.
Zoals ik al zei: als zij geen contact wil, dan is er ook geen contact. En het is er wel, dus dat is voor mij genoeg momenteelquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef ennudan het volgende:
[..]
Maar dat komt toch wel veel door twijfelende exen
@Viking... alleen gevleid? is dat genoeg basis denk je? of is het iets tijdelijks bij haar?
Ik ben de uitzondering hier op het topic volgens mij.. Mijn ex twijfelt niet, nooit gedaan ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:57 schreef ennudan het volgende:
[..]
Maar dat komt toch wel veel door twijfelende exen
@Viking... alleen gevleid? is dat genoeg basis denk je? of is het iets tijdelijks bij haar?
Dat is wel een positieve gedachten, en die moet je vasthouden! Misschien wordt het langzaamaan wel meer contactquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als zij geen contact wil, dan is er ook geen contact. En het is er wel, dus dat is voor mij genoeg momenteel.
En toch: als er wel veel contact zou zijn, dan zou de kans veel groter zijn dat het weer voortijdig ontploft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap je, dat maakt het wel een stuk lastiger ja. Als je als niet veel contact hebt, dan denk ik ook wel dat er angst is dat wanneer je zoiets zegt, het contact nog minder word. Lastig!
De mijne twijfelt ook niet meer hoor... ze kan me alleen niet onder ogen komen uit vrees voor me te vallen !quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering hier op het topic volgens mij.. Mijn ex twijfelt niet, nooit gedaan ook.
Ben blij dat dat ook gewoon niet het geval is, is volgens mij echt lastig om daarmee om te gaan!
Ik vind ook niet dat je die gevoelens voor je partner/ex mag verbergen... alleen schiet dat blijkbaar soms in het verkeerde keelgat (zoals in "ex/partner wilt niet lezen dat je je emotioneel/slecht voelt").quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toch: als er wel veel contact zou zijn, dan zou de kans veel groter zijn dat het weer voortijdig ontploft.
Veel contact zou op de korte termijn goed zijn, niet op de lange.
Ik slinger heel erg heen en weer tussen "heb geduld, het komt allemaal wel goed!" en "aaarghh!! het moet nu goedkomen, ik trek het niet meer!" en als je in zo'n bui een mailtje gaat sturen, komt het allemaal wat emotioneler over dan de bedoeling is. Maar anderzijds vind ik dat ik niet tegenover haar moet verzwijgen dat ik die laatste gevoelens OOK heb.
Zuuuuuuuuuucht!
Bedoelde het niet verkeerd hoor...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering hier op het topic volgens mij.. Mijn ex twijfelt niet, nooit gedaan ook.
Ben blij dat dat ook gewoon niet het geval is, is volgens mij echt lastig om daarmee om te gaan!
Ik ben 21. We hebben inderdaad samengewoond, 4 maanden. Niet erg lang hoor, maar dan nog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk faerie? Die vraag kwam in me op.. Had helemaal niet gelezen dat jullie hadden samengewoond! Is denk ik altijd vervelender waarneer je een eigen plekje samen hebt gehad!
Idd! Ik had ook altijd de neiging snel terug te e-mailen en dan dacht ik later: dat kon ik beter zus of zo zeggen (met als gevolg dat ze soms 3 mails op een dag van me kreeg waarin ik de vorige mail weer nuanceerde etc). Daarom ben ik ook blij dat er niet meer geMSNd wordt, want dan verwacht ze NU een reactie van me en ik moet daar altijd even over nadenken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:07 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je die gevoelens voor je partner/ex mag verbergen... alleen schiet dat blijkbaar soms in het verkeerde keelgat (zoals in "ex/partner wilt niet lezen dat je je emotioneel/slecht voelt").
De fout die ik, achteraf gezien, te vaak gemaakt heb, is te snel willen antwoorden op een email van haar... het gevoel 'ze is nu online, ik moet zorgen dat ik haar snel een antwoord stuur'... dat zijn wel de oprechtste emails, maar de woordkeuze is niet altijd optimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |