abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:16:12 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90885571
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik snap Bartino, hij zinspeelt niet op een afspraak, maar zou het wel mooi vinden als zij het initiatief zou nemen, om dat vervolgens af te wijzen.. Zit ik warm Bartinhoo?
Dan is hij toch niet beter?

Ik zinspeel wel op een afspraak en zou het mooi vinden als zij het initiatief nu zou nemen om het vervolgens níet af te wijzen ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_90885645
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan is hij toch niet beter?

Ik zinspeel wel op een afspraak en zou het mooi vinden als zij het initiatief nu zou nemen om het vervolgens níet af te wijzen ;).
Verschil is: hij zinspeelt niet op een afspraak, de ex in mijn verhaal brengt me het hoofd op hol, waardoor ik haar graag wil zien, om vervolgens mij af te wijzen... en daar zit wel een essentieel verschil in..
pi_90885649
Nou vind ik niet, want ik ga niet zelf om die aandacht vragen..

Misschien typ ik het wel iets te zwart wit, want ik wil nog wel graag vrienden met mijn ex zijn. Destijds voelde zij zich te hip met haar nieuwe slanke lijf om nog aandacht aan mij te gaan geven, ze had wel iets beters te doen.. Vriendschappelijk is ze nog altijd welkom, en het voelt gewoon goed dat ze nu na al die tijd kennelijk toch nog wel behoefte heeft aan contact...Op dat punt is mijn doel dus bereikt.
Het deed mij veel pijn dat ze na een relatie van bijna 9 maanden, zomaar eruit kon stappen en zo lang niets van zich kon laten horen. Door die sms'jes van gisteren weet ik dat ze op zijn minst nog wel eens aan me denkt, dus die ''pijn'' is weggenomen...

Verder zal ik altijd duidelijk tegen haar zijn, en weet zelf eigenlijk ook nog niet voor 100 % zeker wat ik tegen haar zou zeggen als ze iets aan me zou vragen. Maar 1 ding wat ik nooit zou doen is haar het gevoel geven dat ik haar terug wil, vervolgens weer afstand nemen etc etc het grote ''aan het lijntje houden''..
pi_90885657
Wij hebben destijds samen de keuze gemaakt om elkaar van Hyves/MSN te verwijderen. Omdat er 'ruzie' van kwam. Ik bleef haar controleren, en daar raakte ze gefrustreerd van (logisch, maar van mijn kant begreep ze het ook). Dat was de eerste keer in de twee jaar dat ik haar ken dat we 'boos' op elkaar waren.
Ik heb nog wel een vriendin van haar op Hyves, als mijn ex bij haar reageert kan ik dat natuurlijk nog wel zien, ook staan daar een aantal nieuwe foto's van haar op. Dat doet pijn, want dan zie ik weer wat een leuke meid het is, met alle gevolgen van dien.
Ik wil die vriendin ook nog niet verwijderen, iets houdt me tegen.

Wat ik wel weet, is dat ze het heel erg vond dat mijn ouders haar van hun Hyves hebben gegooid (jaja, mijn ouders, net als een deel van mijn familie, zitten ook op Hyves :')). Dat deed haar pijn, niet vanwege het getalletje, maar omdat ze een goede band met mijn ouders had, en graag door iedereen aardig gevonden wil worden.

Gelukkig weet ik niet wat er op haar Hyves staat, al kan ik het zo navragen aan familie. Die zouden me ook kunnen vertellen of er een nieuwe vriend is. Op dit moment is die er niet, dat werd me door een vriendin van haar verteld. Ik heb meteen aangegeven dat ik dat liever niet wil weten (hoewel ik het wel fijn vond), want dat het mij alleen maar pijn zou doen op dit moment, wanneer ze een nieuwe vriend zou hebben.
Mijn familie weet dat gelukkig ook, en die zullen dus ook niks zeggen.

Als ik contact wil met haar, kan ik haar zo mailen, of bellen/sms'en. Haar nummer staat ook nog steeds in mijn telefoon. Die hoef ik ook niet te verwijderen, ik ken het nummer toch uit mijn hoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Myst op 05-01-2011 16:24:12 ]
pi_90885774
@ toefjes: juist dat ongeveer!

Ik ga dus zelf niet zinspelen op een afspraakje / contact, maar mocht dat in het vervolg ( volledig uit het niets, dus niet uitgelokt door mijzelf ) weer komen, dan is dat voor mij wel egostrelend maar ik zou mezelf wel beschermen door er niet teveel op in te gaan want voor je het weer zit je er weer kneedeep in volgens mij...
pi_90885990
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Mr.Myst het volgende:
Wij hebben destijds samen de keuze gemaakt om elkaar van Hyves/MSN te verwijderen. Omdat er 'ruzie' van kwam. Ik bleef haar controleren, en daar raakte ze gefrustreerd van. Dat was de eerste keer in de twee jaar dat ik haar ken dat we 'boos' op elkaar waren.
Ik heb nog wel een vriendin van haar op Hyves, als mijn ex bij haar reageert kan ik dat natuurlijk nog wel zien, ook staan daar een aantal nieuwe foto's van haar op. Dat doet pijn, want dan zie ik weer wat een leuke meid het is, met alle gevolgen van dien.
Ik wil die vriendin ook nog niet verwijderen, iets houdt me tegen.

Wat ik wel weet, is dat ze het heel erg vond dat mijn ouders haar van hun Hyves hebben gegooid (jaja, mijn ouders, net als een deel van mijn familie, zitten ook op Hyves :')). Dat deed haar pijn, niet vanwege het getalletje, maar omdat ze een goede band met mijn ouders had, en graag door iedereen aardig gevonden wil worden.

Gelukkig weet ik niet wat er op haar Hyves staat, al kan ik het zo navragen aan familie. Die zouden me ook kunnen vertellen of er een nieuwe vriend is. Op dit moment is die er niet, dat werd me door een vriendin van haar verteld. Ik heb meteen aangegeven dat ik dat liever niet wil weten (hoewel ik het wel fijn vond), want dat het mij alleen maar pijn zou doen op dit moment, wanneer ze een nieuwe vriend zou hebben.
Mijn familie weet dat gelukkig ook, en die zullen dus ook niks zeggen.

Als ik contact wil met haar, kan ik haar zo mailen, of bellen/sms'en. Haar nummer staat ook nog steeds in mijn telefoon. Die hoef ik ook niet te verwijderen, ik ken het nummer toch uit mijn hoofd.
Heel herkenbaar, ik wil het ook niet weten maar toch ook wel...ik heb wel het gevoel dat het niet lang duurt voordat ze een ander heeft, merk ik aan haar gedrag op hyves..en maak ik op uit haar krabbels(zo gaat ze weer aan de zuip in het weekend, ze dronk bij mij nooit!) dat zijn dingen die doen je pijn...maar verwijderen is te definitief want ik geef nog wel om haar..en wil ook laten zien dat het goed met mij gaat, ondanks dat eingelijk niet zo is! en als ze online komt dat jeuken mijn vingers toch...en dat is ook niet goed, moeilijkmoeilijk ik heb ook heel veel gemeenschappelijke vrienden dan zie ik via een omweg ook hoe het met haar gaat...mischien moet ik mijzelf beloven haar niet meer te controleren...
pi_90887000
wil er nog wel even aan toevoegen..... ze zet met opzet op haar hyves, hoe goed het met haar gaat, hoor ik ook van vrienden, die vallen het ook op...ze zal het met een redenen doen want ze weet dat ik haar daarin controleer...maar waarom zou ze dat doen?
pi_90887084
Kun je dat zelf niet bedenken ?

Jou jaloers maken natuurlijk, laten zien hoe goed ze zonder je kan. Deed mijn ex ook. Gewoon blokkeren en niet over hebben...
pi_90887467
zo ga je toch niet met elkaar om?, ze wil idd bewijzen dat ze niet (meer) afhankelijk is van mij...maar legt het er wel heel dik boven op, op deze manier...je kunt toch ook gewoon rekening met elkaar houden? lijkt mij wel, vooral als je het zo leuk hebt gehad samen en echt als vrienden uit elkaar wilt gaan... maar ik ga haar mailen, en zeggen dat het voor mij makkelijker af te sluiten is als ik niet weet wat ze doet...
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:54:03 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90887580
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef H6-4ever het volgende:
zo ga je toch niet met elkaar om?, ze wil idd bewijzen dat ze niet (meer) afhankelijk is van mij...maar legt het er wel heel dik boven op, op deze manier...je kunt toch ook gewoon rekening met elkaar houden? lijkt mij wel, vooral als je het zo leuk hebt gehad samen en echt als vrienden uit elkaar wilt gaan... maar ik ga haar mailen, en zeggen dat het voor mij makkelijker af te sluiten is als ik niet weet wat ze doet...
Zo gaat zij wel met jou om dus. Trek je conclusies. En niet mailen dus (of iig dat niet, want dan weet ze dat haar strategie heeft gewerkt).
Niet meer actief op Fok!
pi_90887696
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef H6-4ever het volgende:
Ontvrienden logisch. Zo ga je niet met vrienden om...
pi_90887748
Nee je moet niet mailen dat zij niet meer neer mag zetten natuurlijk! Gewoon zelf blokkeren die hap, jezelf niet zo afhankelijk opstellen come on!
Zowel op hyves als facebook kun je gebruikers blokkeren, je krijgt dan niets meer van hen te zien. Heb ik ook al maanden bij mijn ex, en het werkt heerlijk...

En helaas gaan sommige mensen wel zo met elkaar om, ik kan het je vertellen. Mij ex nam zelfs elke avond dat ze uitging een fotocamera mee om de volgende dag minimaal 50 fotos van haar ''geweldige'' avond te posten, 5 WWW updates per dag etc.. Lach erom maar ga haar niet smeken ermee te stoppen!
pi_90888058
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Bartinhoo het volgende:
Nee je moet niet mailen dat zij niet meer neer mag zetten natuurlijk! Gewoon zelf blokkeren die hap, jezelf niet zo afhankelijk opstellen come on!
Zowel op hyves als facebook kun je gebruikers blokkeren, je krijgt dan niets meer van hen te zien. Heb ik ook al maanden bij mijn ex, en het werkt heerlijk...

En helaas gaan sommige mensen wel zo met elkaar om, ik kan het je vertellen. Mij ex nam zelfs elke avond dat ze uitging een fotocamera mee om de volgende dag minimaal 50 fotos van haar ''geweldige'' avond te posten, 5 WWW updates per dag etc.. Lach erom maar ga haar niet smeken ermee te stoppen!
Serieus, shit dat zou mij echt slopen...! maar idd ik kan erop wachten tot haar eerste krabbel komt met haar nieuwe vriend/slachtoffer en dan krijg ik een terugval zeker weten...maar ik zal haar verwijderen(of blokkeren?) !! en als ze erom vraagt zal ik haar uitleggen dat ik makkelijker door kan met mijn leven als ik niet weet wat zij doet...
pi_90888180
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:02 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Serieus, shit dat zou mij echt slopen...! maar idd ik kan erop wachten tot haar eerste krabbel komt met haar nieuwe vriend/slachtoffer en dan krijg ik een terugval zeker weten...maar ik zal haar verwijderen(of blokkeren?) !! en als ze erom vraagt zal ik haar uitleggen dat ik makkelijker door kan met mijn leven als ik niet weet wat zij doet...
Ik heb gewoon gezegd dat ik niet lijdzaam wil toekijken wie de volgende gaat worden... Plus dat als je elke dag een confrontatie met haar hebt, al is het alleen maar de foto die je ziet, of foto's... Dat bevordert echt niet het verwerkingsproces. Tenminste, niet voor mij. Zal wel per persoon verschillend zijn..
pi_90888325
Gewoon blokkeren, verwijderen kan ze merken...Zodoende hoef je ook geen uitleg te geven, gewoon doen alsof het je allemaal niets interesseert!
pi_90888434
Als je iemand op hyves blokkeert, zonder verwijderen, kun je dan ook de pagina van diegene niet meer zien? Zo ja: weer wat geleerd :)
pi_90888533
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Als je iemand op hyves blokkeert, zonder verwijderen, kun je dan ook de pagina van diegene niet meer zien? Zo ja: weer wat geleerd :)
Ja dat wist ik dus ook niet, ff kijken hoe dat moet dan
pi_90888573
Die kun je wel gewoon zien...

Hyves heeft ook het nadeel dat die blokkering na een paar dagen ''opeens'' weg kan zijn, zodat je onschuldig inlogt en vervolgens met allerlei uitlatingen van je ex te maken krijgt....
pi_90888730
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef Bartinhoo het volgende:
Die kun je wel gewoon zien...

Hyves heeft ook het nadeel dat die blokkering na een paar dagen ''opeens'' weg kan zijn, zodat je onschuldig inlogt en vervolgens met allerlei uitlatingen van je ex te maken krijgt....
Okee, tja, en deblokkeren kan altijd... vind het heerlijk dat ik nu op zwakke momenten niet verleid kan worden.. En verwijderen is ook een mooie symbolische actie
pi_90888836
Blocklist Mensen op je blocklist kunnen je profiel niet bekijken en je geen berichten, krabbels of sms'jes sturen. Iemand blokkeren? Klik op zijn/haar profiel op blokkeren in het linkermenu. Vrienden die je wilt blokkeren zul je eerst moeten verwijderen. Geen items gevonden .
pi_90888934
Probeer dan eens bij een bericht van haar op de voorpagina rechts op kruisje te drukken ( volgens mij staat er dan iets van '' geen meldingen meer van deze gebruiker weergeven ''... Dan blokkeer je je ex niet, maar zie je geen WWW updates / nieuwe fotos etc meer in je hoofdmenu verschijnen...
pi_90889196
Weet je zeker dat je nieuwe items van xxxx... niet meer in je buzz wil zien?
vervolgens
Nieuwe items van xxxx komen niet meer in je buzz. Je kan deze buzz blokkering altijd weer opheffen bij je buzz instellingen.

Super bedankt! en nu niet meer op haar profiel kijken, owja weet haar inlog code ook:P dus kan haar wel controleren maar beloof mezelf dat ik dat nooit meer ga doen..maar goed dit scheelt al zoveel..thnx
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:25:46 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90889340
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef H6-4ever het volgende:
Weet je zeker dat je nieuwe items van xxxx... niet meer in je buzz wil zien?
vervolgens
Nieuwe items van xxxx komen niet meer in je buzz. Je kan deze buzz blokkering altijd weer opheffen bij je buzz instellingen.

Super bedankt! en nu niet meer op haar profiel kijken, owja weet haar inlog code ook:P dus kan haar wel controleren maar beloof mezelf dat ik dat nooit meer ga doen..maar goed dit scheelt al zoveel..thnx
Ik vind het woord 'controleren' sowieso een beetje stalkerig overkomen.

Niet doen dus. Goed zo! ^O^. Nu raakt zij mogelijk wel gefrustreerd omdat jij niet reageert op haar 'ik ben zo blij!'-gedoe.
Niet meer actief op Fok!
pi_90889632
Controleren doe je ook alleen maar de eerste weken...
Vond het toen ook totaal niet pijnlijk om op haar hyves te kijken, maar langzaam maar zeker slaat die drift om te ''controleren'' over in proberen je ex zo veel mogelijk te negeren...
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:32:41 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90889700
Ik bedoel het woord "controleren" ;).
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')