abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90835389
Zoals menig autobezitter wel weet, heeft een auto wielen. Die vervolgens middels kogellagers aan de assen bevestigd zijn. En om speling op te heffen kan je die kogellagers afstellen.

Nu is het zo dat de auto van mijn vriendin nogal last heeft van speling in een van de kogellagers. Dus zij ermee naar de garage. Aldaar aangekomen krijgt ze te horen dat de wiellagers versleten zijn. Ze belt me en ze vertelt het hele verhaal, waarop ik haar aangeef dat wiellagers ook afgesteld kunnen worden en dat ze dat eerst moeten proberen. Dat scheelt namelijk een heleboel geld.

Reactie werkplaatsmeneer: "wiellagers afstellen? Daar heb ik nog nooit van gehoord."

:{

Werkelijk. Ik herhaal het even, zodat jullie het niet nog eens terug hoeven te lezen: "wiellagers afstellen? Daar heb ik nog nooit van gehoord."

}:|

En het was niet jan boerelul op de hoek die dat als hobby erbij deed, nee het was een garage. Namelijk de ATU. (Voor degenen die niet weten wat de ATU is, dat is een soort Kwik-Fit maar dan met meer werkzaamheden en met een winkel erbij.)

Er kunnen volgens mij twee dingen aan de hand zijn:
1) de ATU probeert zo van de argeloze klant extra geld los te krijgen door onnodige werkzaamheden uit te laten voeren.
2) de ATU werkplaatsmeneer wist echt niet dat je wiellagers kon afstellen.

In beide gevallen wil je daar je auto niet naar toe brengen :N Ik had echt de neiging om naar de ATU toe te gaan en die werkplaatsmeneer eens goed in zijn ogen te kijken om te zien of hij het echt meende.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_90835472
Doe het dan zelf als je het allemaal zo goed weet.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:20:59 #3
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_90835580
De ATU lijkt dus gewoon KwikFit met een andere naam, uitzuigers dus.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_90835583
Nog nooit van gehoord.
pi_90835608
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef kolan1 het volgende:
Nu weet ik dat je wiellagers wel met enig beleid moet afstellen en dat je dat beter door een vakman kunt laten doen. Waar de ATU sinds ons bezoek dus niet meer onder valt in onze bescheiden mening }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_90835900
ATU :') De aldi onder de automonteurs :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:32:05 #7
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_90835935
ATU biedt Deutsche degelijkheid!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:37:22 #8
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_90836096
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Hukkie het volgende:
De ATU lijkt dus gewoon KwikFit met een andere naam, uitzuigers dus.
De ATU is de Duitse variant van de KwikFit. Normaal gezien stukken beter en goedkoper dan de KwikFit.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:41:15 #9
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_90836220
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals menig autobezitter wel weet, heeft een auto wielen. Die vervolgens middels kogellagers aan de assen bevestigd zijn.
Kijk jou eens kennis van zaken hebben. :').
Zou me niets verbazen als je kogellagers helemaal niet kunt afstellen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_90836401
Wiellagers KUN JE HELEMAAL NIET AFSTELLEN !!!!!!

Dr zit een kroonmoer op en die kun je eventueel een tandje vaster draaien, maar dat is geen afstellen, dat is uitstel van .....

Bij een oude auto gewoon vervangen, kosten zijn minder dan die van het ziekenhuis, die je wellicht zult bezoeken om je vriendin te te zien, nadat er een wiellager is vast gelopen omdat ie te heet werd doordat ie te vast zat.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_90837170
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat kan ik inderdaad niet, want het schijnt heel nauw te luisteren. Als je ze te vast aandraait lopen ze warm omdat het vet eruit loopt.
pi_90837205
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef method21 het volgende:

Dr zit een kroonmoer op en die kun je eventueel een tandje vaster draaien, maar dat is geen afstellen, dat is uitstel van .....

Bij een oude auto gewoon vervangen, kosten zijn minder dan die van het ziekenhuis, die je wellicht zult bezoeken om je vriendin te te zien, nadat er een wiellager is vast gelopen omdat ie te heet werd doordat ie te vast zat.
De rest van internet is het niet met je eens.
http://www.google.nl/sear(...)ellagers&btnG=Zoeken
pi_90841097
Vervang dat ding voor 3 tientjes!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:49:19 #14
303028 Broder
kevinsangel
pi_90841248
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat zou een mooie backfire zijn.
team is eng ready for whatever als het moet
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:04:53 #15
168121 retuow82
Het is friet!
pi_90841886
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er kunnen volgens mij twee dingen aan de hand zijn:
1) de ATU probeert zo van de argeloze klant extra geld los te krijgen door onnodige werkzaamheden uit te laten voeren.
2) de ATU werkplaatsmeneer wist echt niet dat je wiellagers kon afstellen.
Stel je het volgende eens voor:

Monteur heeft wel kennis van zaken, begint te demonteren tot aan de wiellager en stelt ze bij/af. Monteert de boel weer en maakt een factuur voor zijn gedane werk.

In die tijd dat hij die wiellager staat af te stellen kan hij ook voor 3 tientjes per wiellager een compleet nieuwe er in zetten waarmee je van al het gezeur af bent want afstellen is uitstellen, de kwaliteit van de wiellager wordt er namelijk niet beter op.

Klacht 2 is nog enigzins in te komen maar klacht 1 klopt totaal niet, een jaar later terugkomen en weer betalen voor dezelfde werkzaamheden én nieuwe wiellagers is pas onnodig mensen op kosten jagen...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_90841999
Ts is zeker weer zo'n amateur die het beter denkt te weten dan een pro :Z
pi_90842372
Kogellagers afstellen?
Nog nooit van gehoord.
Die dingen slijten daardoor komt er speling op... gewoon vervangen.
pi_90846369
Leuk zo;n klant als TS.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90846535
quote:
1s.gif Opdinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef method21 het volgende:

:)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:58:04 #20
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_90846636
ja maar lang niet bij alle auto's kun je wiellagers afstellen,
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:00:45 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_90846776
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat kan ik inderdaad niet, want het schijnt heel nauw te luisteren. Als je ze te vast aandraait lopen ze warm omdat het vet eruit loopt.
Waarmee je dus eigenlijk deze post...
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef method21 het volgende:
...onderschrijft en daarmee het topic impliciet promoveert tot backfire-topic?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_90858661
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Vervang dat ding voor 3 tientjes!
Een dikke 150 piek wordt er gevraagd. Dan is tien minuten die dingen afstellen toch wel veel goedkoper.
pi_90858961
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Stel je het volgende eens voor:

Monteur heeft wel kennis van zaken, begint te demonteren tot aan de wiellager en stelt ze bij/af. Monteert de boel weer en maakt een factuur voor zijn gedane werk.

In die tijd dat hij die wiellager staat af te stellen kan hij ook voor 3 tientjes per wiellager een compleet nieuwe er in zetten waarmee je van al het gezeur af bent want afstellen is uitstellen, de kwaliteit van de wiellager wordt er namelijk niet beter op.
En nieuwe wiellagers hoef je niet aan te draaien / af te stellen?

De auto wordt overigens verkocht, dus op dure reparaties en verhalen over "uitstel" zitten we helemaal niet te wachten.

quote:
Klacht 2 is nog enigzins in te komen maar klacht 1 klopt totaal niet, een jaar later terugkomen en weer betalen voor dezelfde werkzaamheden én nieuwe wiellagers is pas onnodig mensen op kosten jagen...
Dan moet hij dat gewoon eerlijk zeggen en niet de uitspraak doen dat hij er nog nooit van heeft gehoord. Want daar geeft hij ook nog eens valse voorlichting mee. Alleen met een eerlijk advies kan een klant een goede verantwoorde beslissing nemen.

Zo had ik laatst ook een garage die mijn koppelingsvloeistof verving, maar niet naar de oorzaak ervan zocht. Waardoor ik drie weken later naast de kosten van het vervangen van de koppelingcylinders ook nog eens voor exra vloeistof moest betalen. Dan hadden ze me die 35 piek van de eerste keer ook kunnen besparen.

Was dezelfde ATU trouwens.
pi_90859224
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Ts is zeker weer zo'n amateur die het beter denkt te weten dan een pro :Z
Nee, maar een "pro" die aangeeft nog nooit van het afstellen van wiellagers te hebben gehoord is dat sowieso al niet.
pi_90859742
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En nieuwe wiellagers hoef je niet aan te draaien / af te stellen?

De auto wordt overigens verkocht, dus op dure reparaties en verhalen over "uitstel" zitten we helemaal niet te wachten.

[..]

Dan moet hij dat gewoon eerlijk zeggen en niet de uitspraak doen dat hij er nog nooit van heeft gehoord. Want daar geeft hij ook nog eens valse voorlichting mee. Alleen met een eerlijk advies kan een klant een goede verantwoorde beslissing nemen.

Zo had ik laatst ook een garage die mijn koppelingsvloeistof verving, maar niet naar de oorzaak ervan zocht. Waardoor ik drie weken later naast de kosten van het vervangen van de koppelingcylinders ook nog eens voor exra vloeistof moest betalen. Dan hadden ze me die 35 piek van de eerste keer ook kunnen besparen.

Was dezelfde ATU trouwens.
echt waar wat ben jij een domme lul zeg.
dit is een lager:

die kogeltjes slijten en vaak raakt er een door rotzooi zo verrot waardoor die gigantisch slijt en dat slijtsel verneukt ook de andere kogeltjes in de lager.
een kogellager monteer je in een keer goed en als je het niet goed doet of na een paar dagen/weken er een beetje speling op komt geef je hem een extra slag.

een auto waar al duizenden km's mee is gereden die speling heeft op de lagers is 99% slijtage en moet je gewoon vervangen.
en mongolen zoals jou kunnen dat niet.
mensen met een wphb en een goede momentsleutel wel...
pi_90859798
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, maar een "pro" die aangeeft nog nooit van het afstellen van wiellagers te hebben gehoord is dat sowieso al niet.
vering stel je af, kleppen stel je af.
een wiellager monteer je.
pi_90859953
Heb de wiellagers van m'n Volvo 740 nog losgehad ivm andere veerpoten / fusee's en ik kan je vertellen dat er niets aan af te stellen is.

Monteren, goed aandraaien en het zit.
Als er speling op komt is het snel te vervangen.

Er zijn overigens ook auto's waar ze wel zijn af te stellen.
Hangt van het ontwerp af en je hebt natuurlijk kogel- en naaldlagers.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:41:13 #28
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_90860140
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef kolan1 het volgende:
Precies ja, je brengt je fiets toch ook niet naar een fietsenmaker? :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:42:34 #29
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_90860212
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef poepgoeroe het volgende:

[..]

dit is een lager:
[ afbeelding ]

die kogeltjes slijten en vaak raakt er een door rotzooi zo verrot waardoor die gigantisch slijt en dat slijtsel verneukt ook de andere kogeltjes in de lager.
een kogellager monteer je in een keer goed en als je het niet goed doet of na een paar dagen/weken er een beetje speling op komt geef je hem een extra slag.

een auto waar al duizenden km's mee is gereden die speling heeft op de lagers is 99% slijtage en moet je gewoon vervangen.
Want er bestaat maar één soort lager :Y
pi_90860319
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef fs180 het volgende:

[..]

de TS zal wel net die ene super hyper lager hebben op die super auto :')

principe van lagers is altijd gelijk.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:46:24 #31
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_90860427
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:42 schreef fs180 het volgende:

[..]

Jazeker.

Het zogenaamde "Vernichtungslager"

:')
Are you wanking?
pi_90860950
Ik noem het niet echt afstellen maar meer een kroonmoer aandraaien zodat de speling opgeheven word.
pi_90861307
TS is te zuinig om naar de echte merkdealer te gaan.
Eigen schuld dikke bult.
5 Ferrari's op videoband!
pi_90861391
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Infinti het volgende:
Ik noem het niet echt afstellen maar meer een kroonmoer aandraaien zodat de speling opgeheven word.
Dat. Maar volgens sommigen hier kan dat dus niet. Terwijl heel internet er wel van vol staat en anderen hier aangeven dat het dus wel kan. Die hebben dan ook zeker allemaal geen gelijk?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:05:23 #35
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_90861435
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat. Maar volgens sommigen hier kan dat dus niet. Terwijl heel internet er wel van vol staat en anderen hier aangeven dat het dus wel kan. Die hebben dan ook zeker allemaal geen gelijk?
Ja, maar om dat nou afstellen te noemen...

Dan heb ik afgelopen weekend nog een IKEA kast afgesteld :')
Are you wanking?
pi_90861545
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef poepgoeroe het volgende:

[..]

dit is een lager:
[ afbeelding ]

En dat nastellen valt zeker ook niet onder afstellen?

quote:
Ja, ik zal met mijn opleiding werktuigbouwkunde niet weten hoe een lager werkt. Ik heb die dingen berekend man.

Dat je een versleten onderdeel vervangt is prima, maar omdat we de auto willen verkopen is dat niet echt een optie aangezien er nog andere mogelijkheden zijn.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:09:56 #37
6496 psv
kampioen 2001/2002
pi_90861656
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Bij oudere auto's/goedkopere auto's, kun je deze idd afstellen/aandraaien.
Bij modernere auto's bv golf/audi/bmw ed zitten deze geperst en kun je ze alleen vervangen...
"fuk a duk""
pi_90861701
Dus TS wilt auto door verkopen met versleten wiellagers en dit op een slinkse wijze verhullen.

Mooie vorm van oplichting.
pi_90861719
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:05 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Ja, maar om dat nou afstellen te noemen...

Dan heb ik afgelopen weekend nog een IKEA kast afgesteld :')
Maar goed, het is dus mogelijk om de kroonmoer aan te draaien waarmee je mogelijk de speling opheft. Dat is in mijn optiek dus gewoon afstellen. Wat de rest van internet dus ook vindt.

Waar het om gaat is niet of ik een lager kan afstellen, waar het om gaat is dat een werkplaatsmeneer aangeeft nog nooit van het afstellen van wiellagers gehoord te hebben. Dat is net zoiets als een boekhouder die nog nooit van debet en credit heeft gehoord.
pi_90861819
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:10 schreef kabouter1986 het volgende:
Dus TS wilt auto door verkopen met versleten wiellagers en dit op een slinkse wijze verhullen.

Mooie vorm van oplichting.
Nope, want als de speling opgeheven is kan de auto weer rijden zoals normaal. Als je kleppen afstelt voordat je een auto verkoopt locht je de koper toch ook niet op?
pi_90861882
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nope, want als de speling opgeheven is kan de auto weer rijden zoals normaal. Als je kleppen afstelt voordat je een auto verkoopt locht je de koper toch ook niet op?
gooi ook nog ff een hand zaagsel in de versnellingsbak dan :')
pi_90861998
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je wiellager is versleten. De juiste oplossing is ze te vervangen. Wat jij wilt is gewoon zorgen dat jij ze niet hoeft te vervangen maar degene die de auto van jou koopt loopt straks met de gevolgen daarvan.
pi_90862039
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef poepgoeroe het volgende:

[..]

gooi ook nog ff een hand zaagsel in de versnellingsbak dan :')
Zucht. Iets doelbewust vernielen is heel iets anders dan iets weer rijdbaar maken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:18:18 #44
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_90862066
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zucht. Iets doelbewust vernielen is heel iets anders dan iets weer rijdbaar maken.
Ik heb ook nog versleten banden, ruilen tegen jouw goede? Je verkoopt je auto toch.
Are you wanking?
pi_90863051
Over een tijd bied TS zijn zeer goed onderhouden auto aan hier op FOK _O_
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:42:24 #46
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_90863174
TS is de eigenaar van Jet Cars. :')
Are you wanking?
pi_90863546
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik zal met mijn opleiding werktuigbouwkunde niet weten hoe een lager werkt. Ik heb die dingen berekend man..
Nou, die van mijn Volvo zijn echt niet na te stellen.
De originele overigens wel maar ik heb veerpoten van een Volvo 940 en daar is het los of vast, de speling op zich verandert er niet door.
Overigens zijn die lagers zeer overbemeten en gaan ze (mits voorzien van vers vet) bijna "eeuwig" mee bij zo'n Volvo...

Dus het kan gewoon zijn dat het niet is na te stellen...

Je zou je moeten schamen met je "werktuigbouwkunde" want je kan volgens mij nog geen knijper inelkaar zetten.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:50:57 #48
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_90863585
Bij sommige, oudere, auto´s kan je ze wel afstellen. Maar denk dat ze dan toch al bijna overleden zijn. Net zoiets als van die Franse bejaarden die in augustus overlijden tijdens een hete zomer; bij een normale zomer hadden ze oktober ook niet gehaald. :')
Bij, bv. BMW, moet je het lager van bv. het voorwiel aantrekken met 290Nm; en als je dat 1 keer hebt gedaan, mag je hetzelfde lager zelfs niet nog eens gebruiken. Af te stellen valt er niets.

NB. ATU is geen garage
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_90864211
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Hyperdude het volgende:
Bij sommige, oudere, auto´s kan je ze wel afstellen. Maar denk dat ze dan toch al bijna overleden zijn. Net zoiets als van die Franse bejaarden die in augustus overlijden tijdens een hete zomer; bij een normale zomer hadden ze oktober ook niet gehaald. :')
Bij, bv. BMW, moet je het lager van bv. het voorwiel aantrekken met 290Nm; en als je dat 1 keer hebt gedaan, mag je hetzelfde lager zelfs niet nog eens gebruiken. Af te stellen valt er niets.

NB. ATU is geen garage
290 Nm, godskolere zeg, das wel erg veel
  Spellchecker woensdag 5 januari 2011 @ 00:09:31 #50
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_90864335
TS had zijn auto beter naar garage Liekendiek kunnen brengen.
Tevens -purist.
pi_90865601
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef kabouter1986 het volgende:

[..]

Je wiellager is versleten. De juiste oplossing is ze te vervangen. Wat jij wilt is gewoon zorgen dat jij ze niet hoeft te vervangen maar degene die de auto van jou koopt loopt straks met de gevolgen daarvan.
Aan elke auto mankeert wel iets. Als ik dat allemaal moet gaan laten herstellen kan ik er geld bijgeven. Ik verkoop toch geen nieuwe?
pi_90865651
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef MaGNeT het volgende:

Je zou je moeten schamen met je "werktuigbouwkunde" want je kan volgens mij nog geen knijper inelkaar zetten.
Waar slaat dat op? Ik heb die dingen van voor tot achter berekend, heb van mijn brommer vroeger diverse lagers vervangen en heb in het begin van mijn carriere als werktuigkundige gewerkt. Me dunkt dat ik me dan niet bepaald hoef te schamen voor mijn opleiding als ik toevallig nog nooit een wiellager heb vervangen.
pi_90865731
Bij Liekendiek was dit je nooit overkomen.
pi_90866672
quote:
16s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:55 schreef Ikmoestlachen het volgende:
Ik moest lachen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:48:40 #55
303028 Broder
kevinsangel
pi_90866742
Waarom heb je nog steeds een mijter in je UI dan vogelendansman.
team is eng ready for whatever als het moet
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:50:27 #56
168121 retuow82
Het is friet!
pi_90877046
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef kabouter1986 het volgende:

Heeft TS gezegd dat hij het gaat verzwijgen bij de verkoop dan?

Als TS de koper netjes informeert over de conditie van de wiellagers maar dat ze nog recentelijk zijn afgesteld/aangedraaid dan is het gewoon een eerlijke verkoop.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  Spellchecker woensdag 5 januari 2011 @ 15:12:36 #57
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_90882792
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 01:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Ik niet, want:
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:09 schreef NoBody122 het volgende:
TS had zijn auto beter naar garage Liekendiek kunnen brengen.
Tevens -purist.
pi_90883036
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

Ja, ik zal met mijn opleiding werktuigbouwkunde niet weten hoe een lager werkt. Ik heb die dingen berekend man.
Dan zou je ook moeten weten dat het merendeel van de lagers gewoon niet af te stellen zijn. :P

Ga je geld van je opleiding anders maar terug vragen.
pi_92673837
Een hoop bla bla, ik vervang die dingen godver aan de lopende band op me werk man, maar goed, ik doe gewoon of ik er verstand van heb
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  zondag 13 februari 2011 @ 00:35:11 #60
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_92702355
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef method21 het volgende:
Een hoop bla bla, ik vervang die dingen godver aan de lopende band op me werk man, maar goed, ik doe gewoon of ik er verstand van heb
Fijne kick man.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  zondag 13 februari 2011 @ 00:41:54 #61
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_92702634
quote:
16s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:55 schreef Ikmoestlachen het volgende:
Daar had je hem zo gelijkom kunnen ruilen tegen een BMW.
Met de complimenten van Chuck ( ook op twttr tegenwoordig)!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 13 februari 2011 @ 01:25:59 #62
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_92704218
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar goed, het is dus mogelijk om de kroonmoer aan te draaien waarmee je mogelijk de speling opheft. Dat is in mijn optiek dus gewoon afstellen. Wat de rest van internet dus ook vindt.

Afstellen van de kroonmoer, ja.
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')