Geen idee. Niks gepland.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet. Bangkok zie ik... Maar de hele reis zo? Of afwisselen? Dat vind ik geniaal. Ene nacht in een luxe hotel, volgende in een "crappy" maar gezellig hostel.
Jij moet sowieso vaak stofzuigen.. Peuter heeft van heel je huis een bord gemaakt waar hij vanaf kan etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er wel gestofzuigd zijn want ik word helemaal iebel van dingetjes onder mijn voeten voelen.
Een van de mooiste platen ooit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:31 schreef DustPuppy het volgende:
All along the watchtower, princess kept a view
While other women came and went, barefoot servants too.
Outside in the distance a wild cat did growl.
Two riders were approaching and the wind began to howl.
Maar ik heb rugpijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij moet sowieso vaak stofzuigen.. Peuter heeft van heel je huis een bord gemaakt waar hij vanaf kan eten
Hier kan zelfs ik weinig tegenin brengen.quote:
Ik alleen maar zelfs, niets mis mee. Soms een kamer voor 2 genomen, maar meestal gewoon in de zaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
In australie heb ik veel in hostels gezeten, maar dat had ook wle zo zijn charme en ze waren vaak heel schoon en gezellig. Gewoon goed om je heen kijken en soms via internet wat dingetjes uitzoeken
Zo erg is het nog niet, anders had mn foon wel al gerinkeld.. En anders kan je het Peuter toch leren? Zeg je dat het een soort brandweerman apparaat is en dan vindt hij het machtig interessant!quote:
Australie lijkt me ook geweldig om rond te reizen. Australiers zijn over het grote algemeenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
In australie heb ik veel in hostels gezeten, maar dat had ook wle zo zijn charme en ze waren vaak heel schoon en gezellig. Gewoon goed om je heen kijken en soms via internet wat dingetjes uitzoeken
Ik had op dag 1 mijn latere vriend ontmoet dus twee weken later waren we wel toe aan een kamer voor twee ja. Maar dat heb je ook op veel plekken en je kunt het makkelijk afwisselen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik alleen maar zelfs, niets mis mee. Soms een kamer voor 2 genomen, maar meestal gewoon in de zaal..
Twee maanden gezeten, echt geweldig land.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Australie lijkt me ook geweldig om rond te reizen. Australiers zijn over het grote algemeen
Ja dat is ook zo. Mezelf kennende lees ik de stad/dorp ervoor me in en weet ik wel waar ik heen wil.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
Hij stofzuigt ook wel voor me. Maar hij is er gewoon niet zo goed in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, anders had mn foon wel al gerinkeld.. En anders kan je het Peuter toch leren? Zeg je dat het een soort brandweerman apparaat is en dan vindt hij het machtig interessant!
Veel en vaak laten oefenen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij stofzuigt ook wel voor me. Maar hij is er gewoon niet zo goed in.
Vet! Verrijkt je leven...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Twee maanden gezeten, echt geweldig land.Wil heel graag nog een keer terug.
Ik vind de LP vooral heel handig voor advies over het reizen, eten en bezienswaardigheden, maar ik vond hun tips qua accomodatie vaak nogal schortenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Mezelf kennende lees ik de stad/dorp ervoor me in en weet ik wel waar ik heen wil.
Alle LP's staan op mijn iPad. Ik heb echt heel Azie in LP boekvorm bij me. Zelfs de landen waar ik in theorie niet heen ga maar you never know.
Niets mis mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel en vaak laten oefenen..
Hoewel.... dan maak je er wel een ongelooflijke bruin harige Ang3l van he..
Hoe zwaar is die zak ondertussen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan in elk geval in mijn zak stoppen.
quote:
Whut?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel en vaak laten oefenen..
Hoewel.... dan maak je er wel een ongelooflijke bruin harige Ang3l van he..
Plinten zijn overschat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het moet een stoere vent worden die WEL een schilderij op kan hangen of een plint kan vastmaken zodat ie niet meer omvalt..
Ik kan de rough guide niet vinden om te downloaden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de LP vooral heel handig voor advies over het reizen, eten en bezienswaardigheden, maar ik vond hun tips qua accomodatie vaak nogal schorten
Rough Guide van Mexico vond ik erg relaxed. Voor Kaukasus LP gebruikt, ook prima. En couchsurfen, dat helpt ook veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan de rough guide niet vinden om te downloaden.![]()
Had je de laatste editie? Er is geloof ik wel een nieuwe uit sinds enkele weken/maanden dacht ik.
Nadeel van de LP is ook dat veel mensen het gebruiken. Dus de die plekken zijn het eerst vol en druk.
Hoe zwaar gaat hij worden dan?quote:
Dat laatste klopt en accomodaties worden er ook lui vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan de rough guide niet vinden om te downloaden.![]()
Had je de laatste editie? Er is geloof ik wel een nieuwe uit sinds enkele weken/maanden dacht ik.
Nadeel van de LP is ook dat veel mensen het gebruiken. Dus de die plekken zijn het eerst vol en druk.
Max 20 kg denk ikquote:
Oh tips absoluut. Dinnetje heeft het 6 maanden gedaan ongeveer zelfde trip twee jaar geleden en daar heb ik nu heeeeeeeeeeel veel aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste klopt en accomodaties worden er ook lui vanIk kijk meestal op tripadvisor voor accomodaties, vind ik betrouwbaarder. Maar LP is handig om bij de hand te hebben voor die andere dingen die ik noemde vind ik, reistips en zo.
Tip!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
niet te veel meenemen idd. Je kunt bijna overal goedkoop wassen en je hebt alleen maar spijt van alle onzin die je meeneemt.
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
Dan ben je er al wel hoor, je hebt weinig verder nodig en als je iets mist kun je goedkoop ter plekke wat scoren.
Hey! Hoe kom je aan mijn lijstje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
niet te veel meenemen idd. Je kunt bijna overal goedkoop wassen en je hebt alleen maar spijt van alle onzin die je meeneemt.
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
Dan ben je er al wel hoor, je hebt weinig verder nodig en als je iets mist kun je goedkoop ter plekke wat scoren.
Ja dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier verstand van outlook?
Mijn mailtjes komen op de computer niet meer binnen, hij heeft steeds een melding dat het wachtwoord geverifieerd moet worden, terwijl ik gewoon steeds het juiste wachtwoord invoer.
Ja het was net een pacman op z'n kant vanochtendquote:
Ik las paars shirt en dacht "Ja jeetje ga je dat nou voor hem bepalen?!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
En extra sterke condooms met veul glijmiddel, je weet het maar nooit met die aziatische rommel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
Ik heb het al een hele maandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens.
Meestal is er dan gewoon iets met de server aan de hand.
En breinaalden. Just in case.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En extra sterke condooms met veul glijmiddel, je weet het maar nooit met die aziatische rommel.
Pacmanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het was net een pacman op z'n kant vanochtend
Ik zie ze toch nooit meer en ik blijf ook geen 9 maanden hangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En extra sterke condooms met veul glijmiddel, je weet het maar nooit met die aziatische rommel.
spijkerbroek zou ik zeker meenemen, al was het maar voor plekken waar je door de jungle moet oid en je benen moet bedekken. Bovendien mag je bijvoorbeeld niet de tempels in met veel korte broeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey! Hoe kom je aan mijn lijstje?![]()
Sneakers blijven thuis. idd 1 paar wandelschoen. Nog een beetje hippe lage ook. Lelijke krengen dat het zijn. 2 paar flip flops![]()
1 spijkerbroek anders ga ik het echt missenHeel misschien die toch niet maar ik wil het heul graag.
Ik denk een fleece vest. Moet ik nog kopen. Lekker voor in Noord Thailand.
Ik ga over enkele minuten de stad in om een sneldroog handdoek te kopen.
Voor op het strand koop ik daar wel een sarong. Kan lekker af gaan geven.![]()
En ik koop straks ook wat handwasmiddel voor als ik snel even wat moet doen. Merendeel zal inderdaad wasserette zijn.
De huisarts.. Die vindt het vast niet leuk als jij in 1x de gehele soa top 20 mee terug brengt naast je gescheurde toompje en een uitgerekte kringspier..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie ze toch nooit meer en ik blijf ook geen 9 maanden hangen.
Who cares.
En dan gestreken weer terug en binnen een paar uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
spijkerbroek zou ik zeker meenemen, al was het maar voor plekken waar je door de jungle moet oid en je benen moet bedekken. Bovendien mag je bijvoorbeeld niet de tempels in met veel korte broeken.
Wasserette in thailand is maar 20 of 30 baht per kilo, dus 550/75 eurocent.
Ik ben godt. Ik geef ik neem nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De huisarts.. Die vindt het vast niet leuk als jij in 1x de gehele soa top 20 mee terug brengt naast je gescheurde toompje en een uitgerekte kringspier..
Dus, hup, halen die rommel!
Waarschijnlijk is je Outlook password opgeslagen bij je account, controle panel, accounts, daar ergens kan je de opgeslagen wachtwoorden van Outlook wissen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het al een hele maand
Kan het zijn dat er teveel berichten in staan?
Misschien zijn die krengen daar nog wel geld waard.. Hier kosten ze alleen maar om als chemisch afval te laten afvoerenquote:
Ew. Achterkanten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een televisie? Het is er een uit 2005, toen tv's nog achterkanten hadden.
Mijn TV en die van brox hebben alletwee nog zo'n toeter er achterquote:
Waarom een nieuwe nemen als de oude het nog prima doet?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn TV en die van brox hebben alletwee nog zo'n toeter er achter
Nee. Niet echt neequote:
Ik heb een lege moleskine als dagboek.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn lief een moleskine reisdagboek gegeven trouwens godt, ook erg leuk -kun je ook kaartjes en briefjes in bewaren en zo
Mijn flatscreen was een kado van een vriendje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe nemen als de oude het nog prima doet?!Heb er hier ook 1 met mooie achterkant.. en voor die paar uurtjes per week dat ie aan staat is het prima
Als ik zo een plat ding wilde was ik wel homo geworden
Vaseline staat nog niet op je lijstjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
Zo de stad in voor:
Sneldrooghanddoek
Shampoo, gel, douchegel, deo
Neukrubbers
wasmiddel
immodium
Dan hebben jullie weer even geen last van mij.![]()
Vanavond ben ik een hapje eten in de stad en kunnen jullie ook lekker posten over leuke dingen.
Angel blijft thuisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vaseline staat nog niet op je lijstje
Vaseline tast de condoom aan en ik moest het van jullie toch veilig doen!!!quote:
maar t is wel goed voor je lipjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vaseline tast de condoom aan en ik moest het van jullie toch veilig doen!!!
Ik heb toch mijn laboratoire garnier stickje!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar t is wel goed voor je lipjeskan je beter met die onverlaat zoenen!
Maar die gebruik je toch niet voor je eigen lippen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn laboratoire garnier stickje!
Mijn flatscreen was een kado van Papa en Mamaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn flatscreen was een kado van een vriendje.
Verwend nest!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef Tally het volgende:
Mijn flatscreen was een kado van Papa en Mama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Zie je nu wat je allemaal teweeg brengt Ang3l?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zelden zulke concentratie problemen gehad als nu..komt echt geen klap meer uit mn vingers
Verliefdheid is fijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zelden zulke concentratie problemen gehad als nu..komt echt geen klap meer uit mn vingers
Snuit ook al verliefd?quote:
Wie heb je er nu weer ingeluld?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk is dat, mensen die met 'dat zijn jouw woorden' niet durven bevestigen wat je zegt, maar het wel doen
Ja, op Ang3l natuurlijk!quote:
Oh ja, hahaquote:
Als iemand 'dat zijn jouw woorden' tegen mij zegt, betekent dat in mijn boek nog altijd dat die persoon kennelijk een andere mening heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk is dat, mensen die met 'dat zijn jouw woorden' niet durven bevestigen wat je zegt, maar het wel doen
Ah meteen mijn vraag beantwoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Als iemand 'dat zijn jouw woorden' tegen mij zegt, betekent dat in mijn boek nog altijd dat die persoon kennelijk een andere mening heeft
Mijn collega (maatje 32 zo'n beetje) had iets over dat ze zich lui voelde bij mij vergeleken (qua sporten) en toen zei ik: "Ja, maar ik ben dan ook enorm dik, bij jou vergelekenquote:
Nee hoor. Met Nouk heb ik nooit discussies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah meteen mijn vraag beantwoord
Oh nee, maar dat bedoelde ze vast niet zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn collega (maatje 32 zo'n beetje) had iets over dat ze zich lui voelde bij mij vergeleken (qua sporten) en toen zei ik: "Ja, maar ik ben dan ook enorm dik, bij jou vergeleken"
Ah ja, in die context is het een mooi ontwijkend antwoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn collega (maatje 32 zo'n beetje) had iets over dat ze zich lui voelde bij mij vergeleken (qua sporten) en toen zei ik: "Ja, maar ik ben dan ook enorm dik, bij jou vergeleken"
Ja dan snap ik dat je je niet kan concentreren, arm dingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja ik ben stront verliefd op Ang3l.. maar zo hard als het blauwtje bij hem heb ik ze zelden gehad
Kan, maar iedereen die dat zegt, daar hoor ik toch echt het anderequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef STING het volgende:
Als iemand 'dat zijn jouw woorden' tegen mij zegt, betekent dat in mijn boek nog altijd dat die persoon kennelijk een andere mening heeft
Zie bovenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan, maar iedereen die dat zegt, daar hoor ik toch echt het andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |