quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet zo groot. Gisteren nog een rugzak gekocht.
Straks ben ik zo een mongool met 1 tas achterop en 1 voorop.![]()
Ze bekijken het maar ik laat me lekker rijden en ze tillen mijn tassen maar.
Anders koop je nog zo'n handig heuptasje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet zo groot. Gisteren nog een rugzak gekocht.
Straks ben ik zo een mongool met 1 tas achterop en 1 voorop.![]()
Ze bekijken het maar ik laat me lekker rijden en ze tillen mijn tassen maar.
Kluts, zo krijgt ie onderweg nooit seksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders koop je nog zo'n handig heuptasje.Voor bij je teenslippers.
Dat valt onder onnodige verwarring.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
Woorden misbruiken, valt dat niet onder creativiteit?
Ik meen me te herinneren dat hij serieus op teenslippers gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts, zo krijgt ie onderweg nooit seks
"lekker gek"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt onder onnodige verwarring.
Je gaat toch ook niet de hele dag door een rood stoplicht rijden omdat het zo lekker creatief is?
Sommige afspraken zijn gewoon handig.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij serieus op teenslippers gaat.
Ik noem het liever dat ik weet wat ik wil en ik kan het betalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe, mooie MI weer, decadente zak
Ik weiger structureel. Ook geen afritsbroekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders koop je nog zo'n handig heuptasje.Voor bij je teenslippers.
Dat is in Azie normaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe, mooie MI weer, decadente zak
Die slippers of dat tasje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik noem het liever dat ik weet wat ik wil en ik kan het betalen.
[..]
Ik weiger structureel. Ook geen afritsbroek
Natuurlijk gek!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij serieus op teenslippers gaat.
Ja want als je eenmaal MIJN goddelijke lijf ziet, poe poe poeh zeg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
denk dat dat mijn vaste standplaats zou zijn in een sauna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botjes en bleek vel
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zo min mogelijk, in mijn beleving. Goed voorbeeld trouwens. Ik huldig Theo Maassen in deze. Duitsland hanteert een andere norm...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt onder onnodige verwarring.
Je gaat toch ook niet de hele dag door een rood stoplicht rijden omdat het zo lekker creatief is?
Sommige afspraken zijn gewoon handig.
Zie je nou wel MissB, told you so.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk gek!Lekker in je warme schoenen lopen is slim.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik noem het liever dat ik weet wat ik wil en ik kan het betalen.
[..]
Ik weiger structureel. Ook geen afritsbroek
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want als je eenmaal MIJN goddelijke lijf ziet, poe poe poeh zeg!.... ik .......... ben er stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botjes en bleek velvan!
zo even lunch regelen..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want als je eenmaal MIJN goddelijke lijf ziet, poe poe poeh zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botjes en bleek velAh zo wordt de middag alsnog draaglijk!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jezus, als zelfs Godt al overstag gaat...quote:
Godt gaat hostelhoppen toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts, zo krijgt ie onderweg nooit seks
Teenslippersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk gek!Lekker in je warme schoenen lopen is slim.
![]()
[ afbeelding ]
Hier structureel in het nederlands praten/tikken is ook een afspraak waar je je graag aan weet te houden. Omdat het ook makkelijk is. Je kan hier wel lekker swahili of een verzonnen taal gaan praten maar je zal er zelden wat mee opschieten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo min mogelijk, in mijn beleving. Goed voorbeeld trouwens. Ik huldig Theo Maassen in deze. Duitsland hanteert een andere norm...
Birckenstocks dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Teenslippers
helaas heb ik zulke smalle voetjes dat die dingen bij iedere voorwaartse beweging van mijn voet af vliegen en ik dus met gekromde tenen moet lopen om dat te voorkomen waardoor ik na 10 min lopen al kramp heb ik mijn voet.
Ja, dat is nóg erger!quote:
Ik heb een hekel aan voeten. Ik loop zelden op open schoenen in de zomer omdat ik lelijke voeten heb. Iedereen eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik ken eigenlijk geen mannen met voeten die mooi genoeg zijn voor teenslippers
Birckenstocks vind ik niks.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Birckenstocks dan.
Havaianas zijn voor het strand en kortere stukken.
Dat heeft een directe functie. Regels die niet functioneel zijn, zijn overbodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier structureel in het nederlands praten/tikken is ook een afspraak waar je je graag aan weet te houden. Omdat het ook makkelijk is. Je kan hier wel lekker swahili of een verzonnen taal gaan praten maar je zal er zelden wat mee opschieten.
Zo, das afzien!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerste hotel voor aanstaande zaterdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook helemaal niks met voetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan voeten. Ik loop zelden op open schoenen in de zomer omdat ik lelijke voeten heb. Iedereen eigenlijk.
Ik heb maat 37.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks met voeten
Maar toch loop ik het liefst op blote voeten
Ik heb ook hele mooie slanke maat 43 voetjes (met freakishly lange tenen, lijken wel vingers)
Net een elfje
Tis maar goed dat je tegen de binnenkant aankijkt en niet de buitenkantquote:
Vet. Bangkok zie ik... Maar de hele reis zo? Of afwisselen? Dat vind ik geniaal. Ene nacht in een luxe hotel, volgende in een "crappy" maar gezellig hostel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerste hotel voor aanstaande zaterdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon vroeger ook nooit van die leuke instapschoenen of klittebandjes... wnat dan vlogen ze uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb maat 37.Echt van die smalle pootjes ook.
thuis van januari t/m december en nu loop ik ook nog af en toe op slippers naar de winkelsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
Blote voeten.
Ik loop van april t/m oktober op goedkope H&M-slippers van 5 euro.
Oeh, gangbang gay hostels met communal showersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet. Bangkok zie ik... Maar de hele reis zo? Of afwisselen? Dat vind ik geniaal. Ene nacht in een luxe hotel, volgende in een "crappy" maar gezellig hostel.
Ik weet het Ripquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:29 schreef Ripley het volgende:
iedereen loopt op teenslippers in thailand hoor godt
Me too. Pumps kopen is een hel voor me, want die moeten je voet goed omsluiten om geen blaren te krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon vroeger ook nooit van die leuke instapschoenen of klittebandjes... wnat dan vlogen ze uit
Auw.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het Rip![]()
Het zegt ook meer over de mensen die nog nooit voorbij de veluwe zijn gekomen.
Ja, maar dan moet er wel gestofzuigd zijn want ik word helemaal iebel van dingetjes onder mijn voeten voelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thuis van januari t/m december en nu loop ik ook nog af en toe op slippers naar de winkels
Vind het zo lekker om blote voeten te hebben
Het liefste zou ik je verbaal afmaken om zo een opmerking, maar omdat ie van jou komt lach ik me een ongelukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, gangbang gay hostels met communal showers
Geen idee. Niks gepland.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet. Bangkok zie ik... Maar de hele reis zo? Of afwisselen? Dat vind ik geniaal. Ene nacht in een luxe hotel, volgende in een "crappy" maar gezellig hostel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |