Wel nee, ik loop echt niet rond van "kijk mij, ik kan dit, dit en dit, nu moet je mij super tof vinden" maar meestal komen zulke dingen wel aan bod in een gesprek.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hou ik gewoon niet van jullie soort mannen. Het komt gewoon patserig op mij over zelfs en daar hou ik niet van.
Kan. Maar jij bent raar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hou ik gewoon niet van jullie soort mannen. Het komt gewoon patserig op mij over zelfs en daar hou ik niet van.
bij vrouwen met smaak welquote:
Voor de kapsalon van Yuki welquote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Alfa helpt ook.
Maar het is niet de Alfa, het is het gevoel erachter.
Ben het dus absoluut niet met Kluts eens. Het dansen toont durf en seksuele aantrekkingskracht, de gitaar de creativiteit en doorzettingsvermogen en het eigen bedrijf het succes.
Allemaal sexy. En terecht.
Dat was meer de indruk die ik kreeg. Maar dan nog is het tamelijk triest dat je zelf denkt dat dat de dingen zijn waarom vrouwen op jou vallen. En het gelul dat er nog een gevoel achter is snap ik wel ergens, maar dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, ik loop echt niet rond van "kijk mij, ik kan dit, dit en dit, nu moet je mij super tof vinden" maar meestal komen zulke dingen wel aan bod in een gesprek.
quote:
Het eerste wat op mijn werk gezegd werd: Geiles Auto. En dat was niet het Duitse Geil...quote:
Chili, tja vaak genoeg geweest, komt er om de 2 tot 4 jaar, sinds 1998quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef El_Matador het volgende:
@catpow: Chili, vet! Al es geweest?
Ik ga 27 feb voor 3 weken naar Brazilie...![]()
Carnaval!
Mooi, dan ga ik daar zo heen.quote:
Ik vind de meeste Alfa's niet sexy sorry. De spider die mijn papa had vroeger dan weer welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eerste wat op mijn werk gezegd werd: Geiles Auto. En dat was niet het Duitse Geil...
Dat vind ik het mooiste woord van de duitse taalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eerste wat op mijn werk gezegd werd: Geiles Auto. En dat was niet het Duitse Geil...
Ik ben geen kut op stelten die voor mooie praatjes valt iig.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik daar zo heen.
Kan ik ook nog even bij jou thee leuten?
Mooi, daar ben ik zo. Bovenin de tweede flat ofzo was het toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik woon wel aan de andere kant van Utrecht
Dat noemen ze emotie geloof ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Graseter het volgende:
Mijn vader had zijn alfa na een half jaar weer verkocht, dat zegt niets goed over alfa's aangezien hij normaal minstens 5 jaar over een auto doet.
Het gaat alleen om het gevoel er achter, en als ik zeg dat ik een liedje voor dr wil spelen, moet ik die gitaar wel hebben staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was meer de indruk die ik kreeg. Maar dan nog is het tamelijk triest dat je zelf denkt dat dat de dingen zijn waarom vrouwen op jou vallen. En het gelul dat er nog een gevoel achter is snap ik wel ergens, maar dat is niet helemaal waar.
Ik ben straks op kantoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, daar ben ik zo. Bovenin de tweede flat ofzo was het toch?
Dat is waar. Maar dan nog moet het een aanvulling zijn, en niet hetgene waarom iemand je leuk vind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat alleen om het gevoel er achter, en als ik zeg dat ik een liedje voor dr wil spelen, moet ik die gitaar wel hebben staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |