straat + huisnummer zet ik maar niet online, telefoonnummer heb ik ook nog wel ergens gok ikquote:
Tu mama es Colombiana y tu no sabes bailar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, mijn ma is van latijns amerikaanse afkomst en we hadden/hebben veel colombiaanse bekenden, dus wie dan geen vallenato kent die is nooit bij een colombiaan thuisgeweest![]()
Alleen nu weet ik nog niet weet de artiest is die op hebt staan
Dat dus. Dat populistische gelul om hogere straffen, daar krijg ik altijd een beetje jeuk van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat hij heeft gedaan gaat ook niet zo ver, maar is wel een opmaat naar meer. Het heeft weinig zin om hem voor een mild vergrijp heel streng te straffen, het lijkt me een stuk zinniger om te kijken hoe je kunt voorkomen dat hij in de toekomst veel verder gaat.
heb je weleens 16 maanden in de bak gezeten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tering hij denkt ook, prima, over 16maanden weer
![]()
Buiten dat heeft hij 4 maanden gekregen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
heb je weleens 16 maanden in de bak gezeten?
* PeuRac heeft een Gibsonquote:
nope, gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
heb je weleens 16 maanden in de bak gezeten?
Stappen in New Orleans!quote:
quote:
Ik heb een echte neppe fender.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft een Gibsonen een oom die Fenders bouwt incl een imitatie van Eric Clapton's volgens mij
Nee, daarvoor zijn die straffen hier in NL te laag!quote:
Mwah, heb een gave tijd gehad, maar nu vind ik het best wel duf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kom al jaren amper nog buiten de stad voor wat betreft uitgaan, niks mis met Utrecht.
hmm..yo no soy colombianaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tu mama es Colombiana y tu no sabes bailar?
Maar da's vet. Leuke feestjes... Het was Diomedes Diaz.
oke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Buiten dat heeft hij 4 maanden gekregen.
sommige mensen trekken al niet een werkdag van 8 uur, kan je nagaanquote:
Waar is het volgens jou dan wél spectaculair leuk? En dan Nederlandse plaatsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, heb een gave tijd gehad, maar nu vind ik het best wel duf.
Ik heb die van mij al ruim 10 jaar, cadeautje van mn ouders en een jaar later gestopt met lessenquote:
Arnhem is leuk, maar op een gegeven moment kwam je nergens meer binnen als je met meer dan 4 man was, en naast 2 discotheken gaat alles daar om 2 uur dicht. Arnhem is sowieso een leuke stad, ook om te winkelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb veel gestapt in Amsterdam, maar dan vond ik met name sommige feesten erg leuk, geweldige avonden in de paradiso beleefd.
Vreemd genoeg vond vond ik arnhem ook erg gezellig vroeger
Ik denk dat de mensen om je heen belangrijker zijn dan de plek zelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar is het volgens jou dan wél spectaculair leuk? En dan Nederlandse plaatsen.
Geef eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al ruim 10 jaar, cadeautje van mn ouders en een jaar later gestopt met lessen
Omdat hij specifiek zegt dat Utrecht niets aan is, neem ik aan dat hij dan een voorbeeld heeft van wat hij wél leuk vind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen om je heen belangrijker zijn dan de plek zelf.
Hmm... nooit op het eerste gezicht afgaan dus...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
hmm..yo no soy colombiana, soy holandesa mesclada con espanol y latina :-D.
![]()
En diomedes diaz heb ik wel horen noemen maar verder niet echt veel
en het soort feest dat er die avond is. dat is ook niet altijd hetzelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen om je heen belangrijker zijn dan de plek zelf.
In Nederland moeilijk... Amsterdam is natuurlijk een echte stad van internationale faam wat dat betreft, al ken ik het niet goed. Nederland is beter in grote feesten en festivals denk ik. Daarin zijn ze onverslaanbaar wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar is het volgens jou dan wél spectaculair leuk? En dan Nederlandse plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |