Die zag ik bij knuffelmeisje op ballet. Zij staat vooraan en is de (ena)beste. De rest allemaal tussen de 20 en 40 en stijf en niet mooi dansen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan
Niet iedere gescheiden moeder bedoel ik daarmee, maar wel van die dames die opeens hun jeugd willen inhalen met foute negers en marlies dekkers ondergoed zeg maarVan die heleen van royen types
Ken ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan Bobby's world
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie MissB eerder Roller Derby'en dan salsa'en eerlijkgezegd...
Zie je wel dat je in hokjes pastquote:
Ja maar ik kies ervoor in dat hokje te passenquote:
Minikloontjequote:
Ik heb vergelijkingsmateriaal...quote:
welke muziek heb je dan opstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minikloontje
Heb heerlijke Colombiaanse muziek opstaan nu....Gaan we ook dansen 29-01.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minikloontje
Heb heerlijke Colombiaanse muziek opstaan nu....Gaan we ook dansen 29-01.
Vallenato.quote:
Jij kan met mijn zusje Roller Derby'en in de gang...quote:
Part-time moeder is ideaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Ripley het volgende:
het lijkt me overigens wel lastig voor gescheiden moeders om weer te gaan daten, is een hele omschakeling lijkt me
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan met mijn zusje Roller Derby'en in de gang...En anders knetterstoned Whip It kijken op de hippiebank...
Ga voor de gein eens naar de Liquid in Breda of Hofman in Utrecht, genoeg vrouwen die er geen moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Ripley het volgende:
het lijkt me overigens wel lastig voor gescheiden moeders om weer te gaan daten, is een hele omschakeling lijkt me
*noteert* video camera meenemenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie ons al beukend heen en weer rollen over de gang
De Hofman.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga voor de gein eens naar de Liquid in Breda of Hofman in Utrecht, genoeg vrouwen die er geen moeite mee hebben
Heb je het dan over daten of over een ONS?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga voor de gein eens naar de Liquid in Breda of Hofman in Utrecht, genoeg vrouwen die er geen moeite mee hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |