Alimentatie barquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:32 schreef Ripley het volgende:
Salsadansen in Cuba vond ik wel leuk, maar ik vind die salsafeesten in NL zo sneu, met al die tweede kans moeders, foute negers en stijve nederlanders.
quote:
Wie de schoen past trekke hem aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een kutterm, tweede kans moeders.
Kende je die term niet?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan
Niet iedere gescheiden moeder bedoel ik daarmee, maar wel van die dames die opeens hun jeugd willen inhalen met foute negers en marlies dekkers ondergoed zeg maarVan die heleen van royen types
quote:
Nee ik ben gelukkig heerlijk onwetend over dat soort zakenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kende je die term niet?Ideaal vis terrein voor jongens van mijn leeftijd die een vrouw willen die ouder is
Ga je nú al beginnen? Ben je weer eens met 't verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Ja pas maar op jofufufufoeiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je nú al beginnen? Ben je weer eens met 't verkeerde been uit bed gestapt?
Je past ook in het hokje, dus beter dat je het nu wel weetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik ben gelukkig heerlijk onwetend over dat soort zaken
Ik bepaal zelf wel in welk hokje in pas ja, ik laat mij er niet induwen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je past ook in het hokje, dus beter dat je het nu wel weet
Je krijgt je eigen bus nu?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me eens op de zaak melden, "nieuwe" bus ophalen en beplakken, en nieuwe opdracht starten, wat een eer
Je hebt niks te willen, de maatschappij pleurt je er gewoon inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel in welk hokje in pas ja, ik laat mij er niet induwen!
Ik moet dan altijd denken aan Bobby's worldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
*aai over bolletje*
Komt allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |