Tussen al mijn KPD valt het niet opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef WheeleE het volgende:
Wat voor ranzige topictitel heb ik nou weer in mn AT staan!![]()
jij vertegenwoordigt de kutjes en lekkere vrouwenquote:
ik ga donderdag weer een poging doen om voor het werk te gaan zwemmen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga vanavond ff een rondje hardlopen..... Flap steekt me aan met zijn tijden
Wat zijn dat voor tijden dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga vanavond ff een rondje hardlopen..... Flap steekt me aan met zijn tijden
Ja, duh! Cijfers wil ik zien, cijfers!!!quote:
Zie Facebookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, duh! Cijfers wil ik zien, cijfers!!!
Anders sla je gewoon de helicopter een keertje over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga donderdag weer een poging doen om voor het werk te gaan zwemmen..
eenns kijken hoe lang ik het vol houd ...
in zo'n pak blijf je drijven.. zwemmen wordt lastiger..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Anders sla je gewoon de helicopter een keertje over.
http://www.nu.nl/algemeen/2415142/nieuwjaarswens-goed-griep.htmlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Voel me lichtelijk beroerd en volgens mij krijg ik weer zo'n net niet ziek genoeg om je ziek te melden griepjeHad ik de bibliothekaresse maar niet moeten zoenen gister, die waarschuwde al dat ze gloeide..
Er staat toch heul geen lekkere vrouwen?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij vertegenwoordigt de kutjes en lekkere vrouwen
* Barretje80 doet met je mee
jawel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er staat toch heul geen lekkere vrouwen?!
dat ligt aan jou!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...'t kan aan mij liggen, maar ik lees lekkENDe
Zonder wandelen tussendoor?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef GotC het volgende:
Pff, net 4,4 km gelopen in 35 min.. ging niet echt top!Maargoed, we zijn er weer..
Ooooh!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef nectarientje het volgende:
Wat een schitterende TT![]()
Miss! Ik ga zo de rijstkoker met bloemetjes voor het eerst proberen
Ziet er verdomd lekker uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Wickyleaks het volgende:
zoooo weer thuis... reintergratieburo, adhd coach, shoppen (ik hou van uitverkoop) en boodschappen gedaanlekker eten vnaaf
[ afbeelding ]
Zo'n rijstkoker, is dat wat? Ik ben nou niet echt een keukenprins, en rijst vind ik een behoorlijke klus om fatsoenlijk te koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga het meemakenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef WheeleE het volgende:
Zo'n rijstkoker, is dat wat? Ik ben nou niet echt een keukenprins, en rijst vind ik een behoorlijke klus om fatsoenlijk te koken.
Liefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga het meemakenKen 'm al wel van Miss en Air en daarom heb ik er ook een gekregen
![]()
GotC, ik eet helaas iets met veel champies.. anders had je met alle liefde hier mogen aanschuiven!!
Medequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik wilde juist net posten van niet.. Courgette
champignonen!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga het meemakenKen 'm al wel van Miss en Air en daarom heb ik er ook een gekregen
![]()
GotC, ik eet helaas iets met veel champies.. anders had je met alle liefde hier mogen aanschuiven!!
Dan gaan chep en ik wel samen etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
champignonen!!
mag ik bij jou eten?? chep lust ze niet...
Jeeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef nectarientje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:41 schreef GotC het volgende:
Ik ga zo denk maar effe soepje maken ofzo. Niet aan gedacht dat ik vanavond alleen was
Ik zweer er al jaren bij. Geen geemmer met afgieten enzo en de boel wordt ook nog eens warm gehouden voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zo'n rijstkoker, is dat wat? Ik ben nou niet echt een keukenprins, en rijst vind ik een behoorlijke klus om fatsoenlijk te koken.
Ik vind het een must.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:02 schreef nectarientje het volgende:
ja, over dat warm houden he.. Er staat in het boekje dat ik 'm na 't koken een kwartier moet laten staan op de warmhoudstand. Is dat een must of meer een 'het-kan-dus-we-schrijven-het-er-maar-bij'
Je bent hier ook welkom, maar wij hebben denk ik een wat raar eetschemaquote:
Da's allang gebeurd, heerlijke wokmaaltijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef GotC het volgende:
[..]
En jij kan lekker heerlijk gaan eten bij je chinees/surinaams/heerlijkgezond restaurant!
Oeh oeh, morgen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef nectarientje het volgende:
oh GotC, ik kan de puzzel wel langsbrengen vanavond? Of je komt 'm halen? Is wel leuk tijdverdrijf![]()
Kan 'm ook morgen meenemen natuurlijk, maar dan heb je vast vanavond niets te doen
Lief!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent hier ook welkom, maar wij hebben denk ik een wat raar eetschema
Champignons zijn het lekkerste wat er is!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
champignonen!!
mag ik bij jou eten?? chep lust ze niet...
http://www.jigzone.com/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:28 schreef GotC het volgende:
Oeh oeh, morgen!Ik moet vanavond rond half 9 flap weer ophalen, dus dan zit ik net midden in m'n puzzel en dan moet ik weg..dat kan natuurlijk niet!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:37 schreef Atreidez het volgende:
http://www.jigzone.com/
Sorry Flap, maar de bus rijdt ook gewoon hoor, vanavond
I know. Ze wil me gewoon heel graag ophalen straksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.jigzone.com/
Sorry Flap, maar de bus rijdt ook gewoon hoor, vanavond
echte liefdequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
I know. Ze wil me gewoon heel graag ophalen straks
wasgij puzzels zijn wel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn verjaardag deze gekregenErrug leuk! Je ziet dit plaatje op de doos maar je moet maken waar deze mensen naar kijken. Je hebt dus geen voorbeeld van hetgeen je moet maken.
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
I know. Ze wil me gewoon heel graag ophalen straks
Wat ben je toch ook een schatje hequote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje he
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje he
Need help?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik puzzel sinds een maandje of tweeErg verslavend! Heb er nu alleen nog steeds een liggen waar ik alleen niet uitkom dus daar moet ik gewoon nog eens voor gaan zitten met een pot thee en een paar mensen om me heen
Ik heb ooit een puzzel van 3000 stukjes gekocht en ben daar vervolgens nooit aan begonnen wegens plaatsgebrekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef nectarientje het volgende:
Ik puzzel sinds een maandje of tweeErg verslavend! Heb er nu alleen nog steeds een liggen waar ik alleen niet uitkom dus daar moet ik gewoon nog eens voor gaan zitten met een pot thee en een paar mensen om me heen
Je bent van harte welkomquote:
Oh ik heb m'n puzzelmat juist in de ban gedaan. Werkte voor geen meter, stukjes passen niet goed inelkaar, je kunt niet schuiven, bleh. Ik gebruik een boxbodemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom
LC, ik heb zo'n puzzelmatIk moet dus voldoende vrije ruimte om tafel hebben om 'm uit te rollen en als ik er klaar mee ben, rol ik 'm weer op. Ideaal!
quote:After years of having difficult surprises in regard to money, January could bring you one staggeringly wonderful surprise. A bounty of cash is likely to come to you, and when it does, it could go far to help you stabilize your financial life. News would come quickly, too - almost the moment the year takes off.
The eighth house, where this event will take place, rules commissions, bonuses, licensing fees, insurance payouts, tax refunds, inheritance, scholarships, and any other source that might deliver a chunk of cash that you would never expect.
Ik wil ook meehelpen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom
LC, ik heb zo'n puzzelmatIk moet dus voldoende vrije ruimte om tafel hebben om 'm uit te rollen en als ik er klaar mee ben, rol ik 'm weer op. Ideaal!
Kattenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:44 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wasgij puzzels zijn wel leukalleen 3 katten die graaaag op tafel zitten... gaat hem niet worden voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Katten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie ben ik vaak tegen gekomen??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Lovechild het volgende:
Vaak tegengekomen, die laatste, Marv?
een bierlekkend poesje... ik kon er geen 1 op google vindenquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
een bierlekkend poesje... ik kon er geen 1 op google vinden
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:45 schreef Marvelous het volgende:
Laat mij lekker in mijn eigen fantasie wereldje zitten
Geef Heineken ff een belletjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]tuurlijk , ik stelde zelfs een biertap in "poes"vorm voor ! ik zou compleet dubbel liggen als ik zoiets zou zien maar een gadget is het wel ... ik ga googlen
Altijd leuk zo een nieuwe layoutquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef Viro het volgende:
Fuck, ik merk nu pas dat het forum een nieuwe lay out heeftBen altijd aan het fok!ken vanaf mijn telefoon.
Waar zijn de quote & edit knop gebleven, mag ik weer alles gaan uitvogelen
ja ga ik gewoon doen ! donderdag dan ... ik zie mezelf morgen niet op het werk aan de telefoon : hallo meneer , bestaan er ook biertaps in vormen zoals "poesjes" en dan bedoel ik niet de huisdieren...quote:
Surequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:45 schreef Marvelous het volgende:
Laat mij lekker in mijn eigen fantasie wereldje zitten
Nou deze niet, ziet er zo saai uitquote:
Kunnen we anders niet iets zelfpapiermacheëen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ja ga ik gewoon doen ! donderdag dan ... ik zie mezelf morgen niet op het werk aan de telefoon : hallo meneer , bestaan er ook biertaps in vormen zoals "poesjes" en dan bedoel ik niet de huisdieren...
heheh.. en wie moet daar dan "model" voor staan??quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:37 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kunnen we anders niet iets zelfpapiermacheëen?
De grootste kut van dit topic natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. en wie moet daar dan "model" voor staan??
Nou, de ene kut is de andere niet hequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:47 schreef WheeleE het volgende:
Daar ging de koffie door mijn neus *proest*
Ik dacht dat iedereen wel een idee heeft hoe het eruit moest zien. Geen model nodig lijkt me.
Zo ga je wel anders kijken naar dat goudgele vocht wat dan uit die biertap komt zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef tuintegel het volgende:
ja ga ik gewoon doen ! donderdag dan ... ik zie mezelf morgen niet op het werk aan de telefoon : hallo meneer , bestaan er ook biertaps in vormen zoals "poesjes" en dan bedoel ik niet de huisdieren...
En maar niet te spreken over die schuimkraagquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ga je wel anders kijken naar dat goudgele vocht wat dan uit die biertap komt zetten.
Twee vingers dik is precies goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:00 schreef MissMSX het volgende:
En maar niet te spreken over die schuimkraag
Ik wilde een bijpassend plaatje zoeken, maar na het zien van de resultaten bij Google gaat het dit keer zelfs mij te verquote:
Ga je dan vertellen over je vakantieverlof, je studieverlof, je compensatieverlof of je tentamenverlof? Want werken die je verder niet toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Oh great.... gaan ze me interviewen voor een of andere nieuwssite voor mn werk
Oh, maar da's geen zorg hoor. Dat schijnt hier volkomen normaal te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je dan vertellen over je vakantieverlof, je studieverlof, je compensatieverlof of je tentamenverlof? Want werken die je verder niet toch?Ik snap wel waar je zorg zit voor dat interview.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Nice.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Reorganisatie, nieuwe functie, blablabla.....
Dat is toch juist leuk??quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Mwoa, ik hoef niet met mn kop op intranet of in een of ander blaadje ofzo...quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk??
Ik ben weer terug .... met twee vervolgafspraken
Ach zolang het binnen de eigen onderneming is maakt het niet uit. Ze moeten natuurlijk wel het gezicht achter de manager kennen hequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mwoa, ik hoef niet met mn kop op intranet of in een of ander blaadje ofzo...
"Oh, zo ziet die kerel eruit die vet wordt betaald, maar die er nooit is omdat hij altijd met verlof is."quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach zolang het binnen de eigen onderneming is maakt het niet uit. Ze moeten natuurlijk wel het gezicht achter de manager kennen he
Kom ..we wachten hem opquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh, zo ziet die kerel eruit die vet wordt betaald, maar die er nooit is omdat hij altijd met verlof is."
Verstandigquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:23 schreef nectarientje het volgende:
Nope! Dat heb ik al gedaanIk moet nu nog even mn haren doen en tanden poetsen en dan ben ik good to go!
Ga je nog wel even het mailtje doorsturen van Miss, heb ik een extra reminder over hoe de stof er ook alweer uitziet
Die uit z'n eigen fantasie natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. en wie moet daar dan "model" voor staan??
GotC!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Verstandig
En dan doe ik nog effe mn haar enzo, stuur een smsje als ik eraan kom. Zoek naar de Ford Focus ipv de Micra!
Oeh, oeh, mag je ook nomineren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De grootste kut van dit topic natuurlijk
Vrijwilligers hier aanmelden?
Jij wel. Nomineer maar!quote:
Ik wil je nominatie best steunen.....maar op wie moet ik dan stemmen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Lovechild het volgende:
Ik nomineer degene met de grootste kutuitspraak
Je zou het moeten/kunnen weten...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil je nominatie best steunen.....maar op wie moet ik dan stemmen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je zou het moeten/kunnen weten...
ikke nie snap?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je zou het moeten/kunnen weten...
Je hebt geen sticker op je bus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraagje n.a.v een wgr topic. Krijgen jullie in Den Haag wel een Huis aan Huis blad? Ik heb in een jaar tijd nog geen 1 gehad, ik krijg trouwens ook alleen maar folders die met de post zelf komen en nee ik heb geen sticker op mn brievenbus.
Vroeger kreeg ik een bananendoos vol per maand, maar sinds ik hier woon nog geen boterhamzakje vol per jaar, hoe zit dat bij jullie?
Zo kom je uit een ei?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt geen sticker op je bus?
Zoals aangegeven nee, het enige dat ik aan folders krijg is de AH, Blokker C1000 en MEVLANAquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt geen sticker op je bus?
Da's buitenland....quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef GotC het volgende:
[Upd] Ramp rond brand chemiebedrijf Moerdijk
Wow, heftig op tv brabant!
Dat is toch alleen maar handig? Lekker in de buurt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:04 schreef WheeleE het volgende:
Heppikdat. Zit ik net even ongegeneerd te loeren naar iemand in de verte, waarvan ik denk "Hmm, leuk!" , blijkt het een van mijn buren te zijn...oeps!
Nou ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik officieel op een industrieterrein woon, en dat daar maar 1 woontoren staat. Dit zijn dan wel ruim 300 woningen, maar goed En de posthoorn, met zekerheid durf ik te zeggen dat ik daar nog nooit van heb gehoord! zo'n naam vergeet je niet snel, krijg wel eens een krantje van t stadsdeel maar das 1x per kwartaal o.i.d.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Atreidez het volgende:
De Posthoorn is toch voor heel Den HaagIn Scheveningen krijgen we ook nog de Scheveningse courant en de Klinker.. Reclame worden we overigens helemaal mee overstroomd, maar t meeste daarvan doet de postbode door de bus heb ik het idee..
Misschien woon je in een wat minder koopkrachtige wijk?
Laten we het erop houden dat de doelgroepen van beide partijen nogap verschillend zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar handig? Lekker in de buurt!
hoezo een doelgroepverschil? En leeftijdsverschil is verwaarloosbaar, voel je niets vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef WheeleE het volgende:
Laten we het erop houden dat de doelgroepen van beide partijen nogap verschillend zijn. Weinig kans dus. Oh, en er zit een redelijk leeftijdsverschil tussen.
Gaat heel slecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraagje n.a.v een wgr topic. Krijgen jullie in Den Haag wel een Huis aan Huis blad? Ik heb in een jaar tijd nog geen 1 gehad, ik krijg trouwens ook alleen maar folders die met de post zelf komen en nee ik heb geen sticker op mn brievenbus.
Vroeger kreeg ik een bananendoos vol per maand, maar sinds ik hier woon nog geen boterhamzakje vol per jaar, hoe zit dat bij jullie?
Nee, nog niet gekeken, was ook aardig doodquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef nectarientje het volgende:
Heb je nog een spuitbos gevonden GotC? Ik ben maar even een uurtje gaan liggen nadat je weg was. Leek me een bon idee
Hij heeft een vriendinquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
hoezo een doelgroepverschil? En leeftijdsverschil is verwaarloosbaar, voel je niets van
Een spuitbosquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef nectarientje het volgende:
Heb je nog een spuitbos gevonden GotC? Ik ben maar even een uurtje gaan liggen nadat je weg was. Leek me een bon idee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef nectarientje het volgende:
LOL Spuitbus dus..
@ WheeleE, alles kan kapot, je weet maar nooit en zulksMaar je ziet teveel beren op de weg hoor ik alweer dus laat maar
Vogels die dood uit de lucht vallen,...kangaroos op de Veluwe en nu ook al beren op de weg?? De natuur is echt fucking van slag!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef nectarientje het volgende:
LOL Spuitbus dus..
@ WheeleE, alles kan kapot, je weet maar nooit en zulksMaar je ziet teveel beren op de weg hoor ik alweer dus laat maar
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
Moet ik gaan stoken en proberen hem naar mijn kamp over te halen? Das gemeen!
Misschien haal je ineens wel diepzittende gevoelens omhoogquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Moet ik gaan stoken en proberen hem naar mijn kamp over te halen? Das gemeen!
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]De wereld redt het niet op liefdadigheid alleen
Heuj, ik ben geen sloerie die iedereen het bed in probeert te krijgen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien haal je ineens wel diepzittende gevoelens omhoog
Ja maar deze woont wel lekker dichtbij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef WheeleE het volgende:
Dat is ook weer zo
Nou ja, ik zie wel. Meer dan genoeg andere leuke vogels te vindej.
De helft van het jaar...de andere helft trekken ze naar het zuiden...(of noorden)quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja maar deze woont wel lekker dichtbij!
Het zijn vast niet allemaal trekvogelsquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Flappekz het volgende:
De helft van het jaar...de andere helft trekken ze naar het zuiden...(of noorden)
Of wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het zijn vast niet allemaal trekvogels
Hehe, dan moet je net bij ons zijn inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef WheeleE het volgende:
Sjees wat heb ik nou weer voor flauwigheid ontkurkt
of beflijstersquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef Flappekz het volgende:
het zijn in ieder geval geen parkietelaars
Beter dat dan een schijtlijster...quote:
Maarja, een ruigpootbuizerd of een grote geelpootruiter met een stokje....daar heb jij dan weer niet zo heel veel aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb er ook liever een met een stokje
Wees niet bang, ik ben weg nuquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef WheeleE het volgende:
Ok, ik haak af
Mijn flauwegrappenvorraad is op, op dit gebied.
Vrees? Ik heb genoeg flauwe grappen in mijn repertoire zitten. Antilopeleer, snelheidsdrempels, flitsers, handsfree bellenquote:
Dan de url ff volgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef tuintegel het volgende:
ik zie een kruisje miss.
Uk is ziek en goed ook , ze leek wel een kokend eitje.
ze slaapt nu lekker mijn kleine liefde.
Waar woon je precies, stadsdeel of wijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik officieel op een industrieterrein woon, en dat daar maar 1 woontoren staat. Dit zijn dan wel ruim 300 woningen, maar goed En de posthoorn, met zekerheid durf ik te zeggen dat ik daar nog nooit van heb gehoord! zo'n naam vergeet je niet snel, krijg wel eens een krantje van t stadsdeel maar das 1x per kwartaal o.i.d.
Zitten hier toevallig geen folder bezorgers online die meer duidelijkheid kunnen verschaffen? In groningen krgen we altijd ingesealde pakketten vol met folders, wel zo makkelijk
LOL, dies niet freaky...die's gewoon nutteloosquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef nectarientje het volgende:
freaky zeg! (die foto dus, niet de bezorging van de Posthoorn)
Beterschap voor mini
Vallen ze zo op die beren die op de weg lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL, dies niet freaky...die's gewoon nutteloos
Wel gave foto.....zijn dat de chemisch aangetaste meeuwen van Moerdijk ofzo? Glow in the dark meeuwMss vallen ze straks ook wel met bosjes uit de lucht, die vogels, net zoals in amerika.
Zou je denken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef nectarientje het volgende:
Is toch de weerspiegeling van het vuur neem ik aan?
Ik ook. Samen gaan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef nectarientje het volgende:
Jill heeft het over chemische meeuwen.
Ik moet naar bed
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik voel een filmscript opborrelen: 'De gemuteerde meeuwen van Moerdijk'. Dat bekt ook gewoon lekker. Die gouden film is nu al in de pocket
Ja....ik ga ook maar eens naar bed. Zodra ik filmscripts ga verzinnen is het duidelijk bedtijd
Morgen ook weer een druk dagje, de zoveelste in deze drukke week. Bleh.....ik ga zondag dus echt helemaal niets doen om te balansen
Veel schelden, veel naakt en seks en weinig verhaal. Kassakraker zeg ik je!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Zal wel een pareltje van Hollandse bodem worden
quote:
Leuk. Ze ging meteen beginnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]Hoe vond m'n verjaardagsgenoot de puzzel?
De Muterende Meeuwen kan ook een Suske en Wiske worden
Omdat zij het monster wilde entertainen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef MissMSX het volgende:
Leuk. Ze ging meteen beginnen.
Tot 5 minuten later het monster ontwaakte en ik met zwager en schoonzus de puzzel afgemaakt heb
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat zij het monster wilde entertainen?
Dat snap ik welquote:
Ik probeer een spontane date met Flap te regelen. Doe je een keer spontaan mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel![]()
Ik heb met dank aan Flap en GotC iig de rand van mijn puzzel af
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik probeer een spontane date met Flap te regelen. Doe je een keer spontaan mee?
Alleen als GotC ook spontaan meedoetquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik probeer een spontane date met Flap te regelen. Doe je een keer spontaan mee?
Daar ging ik zondermeer vanuitquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Alleen als GotC ook spontaan meedoet
Dan wil ik ook best eens spontaan doen!quote:
Ik begin er nu wel een beetje een flashmob idee bij te krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan wil ik ook best eens spontaan doen!
Het spontane gaat er zo wel een beetje vanaf hequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin er nu wel een beetje een flashmob idee bij te krijgen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het spontane gaat er zo wel een beetje vanaf he
Owh ja, dat schijnt een optie te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef nectarientje het volgende:
Je kan het ook een beetje positief benaderen natuurlijk he
Het klinkt niet heel erg 'jij'.quote:
Hardly...quote:
Dat heb ik dus nou iedere dag, de afgelopen 3 jaar. Tsja insomnia is niet leuk om te hebben, maar ik heb zoveel tijd over in de avond dat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 03:26 schreef WheeleE het volgende:
Anders lig je gewoon even midden in de nacht wakker in bed.
hmm.. dat is niet zo fijn wheelee..quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:26 schreef WheeleE het volgende:
Wakker. Soort van. Ik heb geloof ik vanaf 3 uur elk uur op de kloik gezien. Eerste nacht in mn nieuwe huis/bed, dat zal er mee te maken hebben. Te warm, verstopte neus, gaar..
Hopen dat het op kantoor niet teveel opvalt.
Ik dacht dat ik met mijn katten bijna alle dierenartsen wel gehad hadquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Hoi allen!
Ik woon sinds kort in Den haag en heb 1 maand geleden een konijntje gekocht. Hiervoor ben ik nog opzoek naar een dierenarts, ik vroeg me af of jullie iets weten over dierenkliniek westhage op de loosduinseweg? Alle informatie is welkom! Denk aan prijs, informatie maar ook vriendelijkheid enzovoort.
Dank jullie wel.
Wat voor formaat auto rij je in? Zolang het groter of even groot is als de zondagsrijder: gewoon rechtdoor blijven rijden. Indien groter dan jouw auto: voorzichtig uitwijken. Indien vrachtauto: REMMEN!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:17 schreef Flappekz het volgende:
Godver, doodsangsten hier in de auto... sommige mensen kunnen echt niet rijden
Ik zit in de passagiersstoelquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat voor formaat auto rij je in? Zolang het groter of even groot is als de zondagsrijder: gewoon rechtdoor blijven rijden. Indien groter dan jouw auto: voorzichtig uitwijken. Indien vrachtauto: REMMEN!
Oh. Van de betreffende bestuurder? Oh. Succes!quote:
Dank je! Gelukkig hoeven we maar een klein stukje....retourtje Den Helderquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh. Van de betreffende bestuurder? Oh. Succes!![]()
Is het een gevalletje "Met 60 over de rechterbaan gaat het snel genoeg" of "I'm king of the road!"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dank je! Gelukkig hoeven we maar een klein stukje....retourtje Den Helder
Meer een gevalletje "ik heb geen flauw idee wat ik nou precies aan het doen ben"quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is het een gevalletje "Met 60 over de rechterbaan gaat het snel genoeg" of "I'm king of the road!"?
Het was fijn je gekend te hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Meer een gevalletje "ik heb geen flauw idee wat ik nou precies aan het doen ben"
succes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dank je! Gelukkig hoeven we maar een klein stukje....retourtje Den Helder
Ja inderdaad. Als we dat gaan halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
succes!
wordt nog leuk als je straks op de N9 zit
of je neemt de A7quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als we dat gaan halen
In dhr zit idd ook een onderdeel van ons bedrijfquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of je neemt de A7
wat ga je doen dan in DHR?
op bezoek bij de marine mannetjes??
nou nou nou...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach voor debielen op de weg hoef je niet ver weg hoor.... het ergste zijn die 16+ ers die geen geld hebben voor een wagen en ook niet op een scooter ofzo willen rijden. Die rijden in die 45km wagentjes met stickers van Herbie erop om vervolgens het verkeer te frustreren.
Of uberhaubt mensen die gewoon de standaard dingen als rechte lijn rijden niet onder de knie hebben....die moeten ze ook afknallen.
Mja ik ben het er regelmatig mee eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou nou nou...
wat een vriendelijkheid op de vroege morgen!
Ik ben al blij als ik op 1 dag 4 uurtjes heb geslapen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:05 schreef Wickyleaks het volgende:
Zo had er ook last van vanacht...insomnia... ergens na 12en eindelijk in slaap gevallen, meerdere malen wakker geweest en nu al gedoucht
Amenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach voor debielen op de weg hoef je niet ver weg hoor.... het ergste zijn die 16+ ers die geen geld hebben voor een wagen en ook niet op een scooter ofzo willen rijden. Die rijden in die 45km wagentjes met stickers van Herbie erop om vervolgens het verkeer te frustreren.
Of uberhaubt mensen die gewoon de standaard dingen als rechte lijn rijden niet onder de knie hebben....die moeten ze ook afknallen.
dat punt had ik 4 uur geleden al ...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:18 schreef tuintegel het volgende:
Ken je dat , dat je je bed niet uit wil omdat je de kou al voelt maar je wil ook graag de kachel iets hoger zetten?
ik blijf trouwens met jouw huis in mijn hoofd zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat punt had ik 4 uur geleden al ...
Je kent me ...immer vriendelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou nou nou...
wat een vriendelijkheid op de vroege morgen!
Ypenburg?? Het enige wat ik hoor over Ypenburg zijn altijd klachten over overlast.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik blijf trouwens met jouw huis in mijn hoofd zitten, vind de ruimte en indeling zo leuk , dat ik de modelwoning op internet heb bekeken
. Nu heb ik mijn oog ook al op een huurwoning in het gare ypenburg laten vallen , daar sta ik derde voor
. Eerst maar even kijken in welke wijk die woning zich bevindt van Ypenburg.
ligt er volgens mij aan welk gedeelte je woont . In de wijk hiernaast is een aantal jaartjes met Oud en Nieuw de ME een standaard uitrusting van de avond geweest , maar in de straat waar ik woon echt nooit last ervan gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je kent me ...immer vriendelijk
[..]
Ypenburg?? Het enige wat ik hoor over Ypenburg zijn altijd klachten over overlast.
Dat zal ongetwijfeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ligt er volgens mij aan welk gedeelte je woont .
als het uberhaupt doorgaat , het is geen koopwoning hequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeldDat wordt dan posten in het Nootdorp topic
:)
Herkenbaar van vanochtend ja, terwijl het raar genoeg 6 graden was buiten. Ik heb ook zo'n douche die maar 2 min. echt warm is en daarna lauw, dus het is dan ook heel snel douchen en daarna nog kleumen om af te spoelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:18 schreef tuintegel het volgende:
Ken je dat , dat je je bed niet uit wil omdat je de kou al voelt maar je wil ook graag de kachel iets hoger zetten?
Voor een paar tientjes koop je een programmeerbare thermostaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Herkenbaar van vanochtend ja, terwijl het raar genoeg 6 graden was buiten. Ik heb ook zo'n douche die maar 2 min. echt warm is en daarna lauw, dus het is dan ook heel snel douchen en daarna nog kleumen om af te spoelenAls ik de kachel sochtends aangooi wordt t zoiezo pas na een uur warm, en de kans dat ik m vergeet is groot waardoor ik dan smiddags thuiskom in de Sahara
Vind ik zonde van het geld aangezien ik wil verhuizenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes koop je een programmeerbare thermostaat
Daar heb ik toch niks aan dat jij het bloedheet hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het altijd bloedheet als ik wakker wordt dus dat probleem van de kou heb ik niet zo. Zeker niet omdat ik vanuit bed direct onder de douche duik en die is binnen 10 sec bloedheet.
Dan roep je voordat je je bed uitgaat even je kleine hondje bij je en kruip je tegen hem aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan dat jij het bloedheet hebt. Nee flauw . Het is hier altijd even wennen , douche wordt hier ook gewoon snel warm . Het is echt het bed uitkomen dat het koud is zeg maar
gatver! die mag niet op bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan roep je voordat je je bed uitgaat even je kleine hondje bij je en kruip je tegen hem aan
Volgens mij kan je zo'n ding niet aansluiten op een ouwerwetse gaskachelquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef MissMSX het volgende:
Voor een paar tientjes koop je een programmeerbare thermostaat
Op een gaskachel niet geloof ik, maar ik heb gewoon centrale verwarming dus zou het kunnen. Jij hebt wel een gaskachel at?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zo'n ding niet aansluiten op een ouwerwetse gaskachel
Insomnia voor 1 nacht...quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:05 schreef Wickyleaks het volgende:
Zo had er ook last van vanacht...insomnia... ergens na 12en eindelijk in slaap gevallen, meerdere malen wakker geweest en nu al gedoucht
en onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag knijpt in arm
het schijnt van wel
Steen die studie heet, en sociale verplichtingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten?
ohh.. wat voor studie??quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steen die studie heet, en sociale verplichtingen
Sociale verplichtingen in CUL?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steen die studie heet, en sociale verplichtingen
Dat zou echt helemaal niets voor mij zijn. Sta iedere ochtend minstens eerst 10 minuten wezenloos onder de douche om wakker te worden en dan moet er nog gesopt wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook zo'n douche die maar 2 min. echt warm is en daarna lauw, dus het is dan ook heel snel douchen en daarna nog kleumen om af te spoelen![]()
Ik ook...ik krijg daar dan ook regelmatig kritiek op van bomen knuffelend Nederland. In de ochtend douche ik vijf minuten....s'avonds ga ik niet voor korter dan een half uur....heerlijk!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zou echt helemaal niets voor mij zijn. Sta iedere ochtend minstens eerst 10 minuten wezenloos onder de douche om wakker te worden en dan moet er nog gesopt worden
Ja, ik weet verspilling van liters water. Maar echt ik doe de wereld een plezier met die actie, want mensen willen mij niet tegenkomen s'ochtends als ik niet lekker wakker heb kunnen worden onder de douche *donder&bliksem*
Oh heb ik ook gedaan hoor. Was erg benieuwd of alleen wij genegeerd werden of heel FOK!quote:
Hier wordt ook lang onder de douche gestaan. Maar niet dagelijks, er wordt hier ook gewassen aan de wastafel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook...ik krijg daar dan ook regelmatig kritiek op van bomen knuffelend Nederland. In de ochtend douche ik vijf minuten....s'avonds ga ik niet voor korter dan een half uur....heerlijk!!
Wil je hem dicht hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Lovechild het volgende:
We hebben trouwens afgelopen zondag een leuk idee voor een nieuwe meet besproken. Ik wil dat heel graag aan jullie voorleggen maar in het nieuwe topic. En die wil ik dan ook het liefste openen, zodat ik de meet als TT kan gebruiken zodat niemand het over het hoofd kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |