Tussen al mijn KPD valt het niet opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef WheeleE het volgende:
Wat voor ranzige topictitel heb ik nou weer in mn AT staan!![]()
jij vertegenwoordigt de kutjes en lekkere vrouwenquote:
ik ga donderdag weer een poging doen om voor het werk te gaan zwemmen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga vanavond ff een rondje hardlopen..... Flap steekt me aan met zijn tijden
Wat zijn dat voor tijden dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga vanavond ff een rondje hardlopen..... Flap steekt me aan met zijn tijden
Ja, duh! Cijfers wil ik zien, cijfers!!!quote:
Zie Facebookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, duh! Cijfers wil ik zien, cijfers!!!
Anders sla je gewoon de helicopter een keertje over.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga donderdag weer een poging doen om voor het werk te gaan zwemmen..
eenns kijken hoe lang ik het vol houd ...
in zo'n pak blijf je drijven.. zwemmen wordt lastiger..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Anders sla je gewoon de helicopter een keertje over.
http://www.nu.nl/algemeen/2415142/nieuwjaarswens-goed-griep.htmlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Voel me lichtelijk beroerd en volgens mij krijg ik weer zo'n net niet ziek genoeg om je ziek te melden griepjeHad ik de bibliothekaresse maar niet moeten zoenen gister, die waarschuwde al dat ze gloeide..
Er staat toch heul geen lekkere vrouwen?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij vertegenwoordigt de kutjes en lekkere vrouwen
* Barretje80 doet met je mee
jawel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er staat toch heul geen lekkere vrouwen?!
dat ligt aan jou!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...'t kan aan mij liggen, maar ik lees lekkENDe
Zonder wandelen tussendoor?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef GotC het volgende:
Pff, net 4,4 km gelopen in 35 min.. ging niet echt top!Maargoed, we zijn er weer..
Ooooh!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef nectarientje het volgende:
Wat een schitterende TT![]()
Miss! Ik ga zo de rijstkoker met bloemetjes voor het eerst proberen
Ziet er verdomd lekker uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Wickyleaks het volgende:
zoooo weer thuis... reintergratieburo, adhd coach, shoppen (ik hou van uitverkoop) en boodschappen gedaanlekker eten vnaaf
[ afbeelding ]
Zo'n rijstkoker, is dat wat? Ik ben nou niet echt een keukenprins, en rijst vind ik een behoorlijke klus om fatsoenlijk te koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga het meemakenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef WheeleE het volgende:
Zo'n rijstkoker, is dat wat? Ik ben nou niet echt een keukenprins, en rijst vind ik een behoorlijke klus om fatsoenlijk te koken.
Liefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga het meemakenKen 'm al wel van Miss en Air en daarom heb ik er ook een gekregen
![]()
GotC, ik eet helaas iets met veel champies.. anders had je met alle liefde hier mogen aanschuiven!!
Medequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik wilde juist net posten van niet.. Courgette
champignonen!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga het meemakenKen 'm al wel van Miss en Air en daarom heb ik er ook een gekregen
![]()
GotC, ik eet helaas iets met veel champies.. anders had je met alle liefde hier mogen aanschuiven!!
Dan gaan chep en ik wel samen etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
champignonen!!
mag ik bij jou eten?? chep lust ze niet...
Jeeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef nectarientje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:41 schreef GotC het volgende:
Ik ga zo denk maar effe soepje maken ofzo. Niet aan gedacht dat ik vanavond alleen was
Ik zweer er al jaren bij. Geen geemmer met afgieten enzo en de boel wordt ook nog eens warm gehouden voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zo'n rijstkoker, is dat wat? Ik ben nou niet echt een keukenprins, en rijst vind ik een behoorlijke klus om fatsoenlijk te koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |