Ik weet niet beter. Plus die nieuwe Superb met een 3.6 liter 260pk motor, trekt alles en iedereen er gewoon uitquote:
Minder, maar het bedrag valt gelukkig nog mee vind ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef MageTwan het volgende:
Krijg net een bekeuring in de mail van november.... 31 euro, 86 waar 80 mag... Dat betekend dat ik vandaag voor noppes heb gewerkt![]()
Ik denk dat er elk jaar rond september wel een flinke hoeveelheid chauffeurs genoodzaakt zijn om te stoppen met werken omdat ze zijn afgestudeerd en dus geen recht meer hebben op OV.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Jorian29 het volgende:
Dat wel, je kunt nu mooi 10 uur maken, zonder het risico geflitst te worden![]()
Gaat dan sneller dan voorheen, toen ik ging solliciteren hield ik mn hart vast, het kon wel 6 maanden durenMaar ik werd de dag erna al gebeld, dus blijkbaar hebben ze de laatste tijd of veel ontslagnemers, of meer ritten.
Prima.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Welkom Lekiamh. Wil je in ook in de OP toevallig?
Komende weken helaas geen werk voor mij. Ben tot 8 februari druk met tentamens en vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bedoel je? Ik heb ooit vestigingswerkzaamheden gedaan in Zwolle, en ik schreef gewoon vanaf mijn bushalte. Dat is wanneer ik begin met werken.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
Voor de vestigingswerkzaamheden die ik ooit heb gedaan voor dezelfde leasemaatschappij als die van jou (alleen in Nijmegen) werd mijn reistijd er gewoon bijgerekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef CvHof het volgende:
Quote van de ritgegevens:OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is dus ook aangepast. Wat raar trouwens dat je moet laten weten tot hoe laat je hebt gewerkt aan de maatschappij waarvóór je hebt gewerkt. Ik eindigde gewoon op de vestiging omdat zij in principe besluiten wanneer je naar huis mag.
Ik heb weinig schoon hoeven te maken omdat er telkens meer auto's opgehaald moesten worden. Op een gegeven moment besloten ze dat we naar huis mochten omdat er gewoonweg geen auto's meer opgehaald hoefde te worden. Succes in ieder geval!
Heb je al contact gehad CvHof?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef CvHof het volgende:
Thanx! Ik ga morgen even een belletje doen richting EW hierover. Heb namelijk wel op het 'sollicitatiegesprek' getekend dat ik akkoord ging met dat werd daar verteld werd: onder anderen over de werktijden. Wordt vervolgd;)
Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dusquote:
Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:30 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dus
Vestigingswerk vind ik persoonlijk minder leuk dan 'gewoon' hiken maar ik had vandaag ook een ritje tussendoor van Nieuwegein naar R'dam en terug in resp. een 320d touring en een Golf V 1.4 met 170 pkBeiden erg fijne wagens!
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Prima.
Ik kan zelf de wiki niet aanpassen, dus heb ik de code hier voor degene die dat wel kan.Nice, staat erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
'Wat is normaal doe' is bij mij het eerste treinstation. Er is inderdaad onduidelijkheid. Bij mijn sollicitatie werd gezegd dat ik mocht gaan schrijven vanaf het eerste punt 'waar meerdere soorten OV samenkomen'. Ik kaartte nog aan of een bushalte mocht, maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.
Hoe zit dat dan als ik vanuit mijn woonplaats naar Enschede moet en ik naar de bushalte kan fietsen waar deze bus komt? Met de trein is geen optie en de bus doet er één uur over.. Dan schrijf ik toch ook gewoon vanaf die bushalte waar maar 1 ov-soort komt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef CvHof het volgende:
[..]
'Wat is normaal doe' is bij mij het eerste treinstation. Er is inderdaad onduidelijkheid. Bij mijn sollicitatie werd gezegd dat ik mocht gaan schrijven vanaf het eerste punt 'waar meerdere soorten OV samenkomen'. Ik kaartte nog aan of een bushalte mocht, maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.
Tja geen idee. Zolang ze niet moeilijk doen over hoe je het nu doet is het prima toch? Anders kan je altijd voor de zekerheid even een belletje doen. (Hoelang werk je als voor EW btw?)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als ik vanuit mijn woonplaats naar Enschede moet en ik naar de bushalte kan fietsen waar deze bus komt? Met de trein is geen optie en de bus doet er één uur over.. Dan schrijf ik toch ook gewoon vanaf die bushalte waar maar 1 ov-soort komt..
Ik heb 13 maanden veel voor ze gewerkt, nu even 5 maanden pauze en in februari begin ik weer. Toen ik voor het laatst in dienst was werd daar allemaal niet moeilijk over gedaan.. In mijn geval schreef ik altijd gewoon de bushalte in mijn straat op, waar maar één lijn komt. Nooit problemen mee gehad. Of dat je pas mag rekenen vanaf het startadres als het adres binnen je eigen woonplaats is. Dat soort veranderingen zijn gebeurd nadat ik tijdelijk stopte. Ik word vast wel weer up to date gebracht eind deze maand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef CvHof het volgende:
[..]
Tja geen idee. Zolang ze niet moeilijk doen over hoe je het nu doet is het prima toch? Anders kan je altijd voor de zekerheid even een belletje doen. (Hoelang werk je als voor EW btw?)
Damn dan zou mijn treinstation ook niet mogen, daar stoppen alleen treinen en geen bussenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef CvHof het volgende:
[..]
maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.
Ja dus. Alle auto's die worden ingenomen door de wasstraat rijden, uitzuigen en op de parkeerplek zetten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Viezze het volgende:
Wat moet je precies doen? Toch niet alleen auto's wassen
Oh dat is inderdaad minder jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja dus. Alle auto's die worden ingenomen door de wasstraat rijden, uitzuigen en op de parkeerplek zetten.
Idd.. gisteren ook al vestigingswerk in Nieuwegein gedaan. Tussen 8 en half 6 heb ik 4 à 5 uur auto's staan wassen. Volgende keer mogen ze wat anders verzinnen.quote:
Druk dagje dus, zit er nog wat leuks bij? Waar moet je in Kolham zijn dan, dat is nogal een gatquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Viezze het volgende:
Mooi, nog twee ritjes erbij gekregen
Groningen - Houten, Nieuwegein - Amsterdam ZO, Amsterdam - Kolham
Prima dagje dus
Een V70, nog niet eerder in gereden maar is volgens mij een goede auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Druk dagje dus, zit er nog wat leuks bij? Waar moet je in Kolham zijn dan, dat is nogal een gat
Dat dacht ik al, daar werkt mijn vader haha. Athlon ritje neem ik aan dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Een V70, nog niet eerder in gereden maar is volgens mij een goede auto.
Verder een Fabia en een i30, beide van die zuinige versies dus dat is minder geweldig
Ik moet in Kolham zijn bij een bedrijf die het elektriciteitsnet hier in de regio regelt (dan weet je vast wel welk bedrijf het is)
Ja. Moet wel een stukje lopen maar is niet anders. Ik vind het ideaal dat ik niet te ver van Groningen eindigquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daar werkt mijn vader haha. Athlon ritje neem ik aan dan.
Hmm oke, je zou denken dat een nieuwe auto ook vol wordt afgeleverd maar blijkbaar maakt dat niet uit dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef joppie_saus het volgende:
Ik lever ook vaak genoeg auto's af met een half lege tank. Staat niet in de ritinfo dat ik tanken moet, dus dan doe ik het ook niet.
Als ik dat ritje had gehad was het makkelijk geweest, dan kon ik mooi terug rijden met mijn vaderquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja. Moet wel een stukje lopen maar is niet anders. Ik vind het ideaal dat ik niet te ver van Groningen eindig
[..]
Hmm oke, je zou denken dat een nieuwe auto ook vol wordt afgeleverd maar blijkbaar maakt dat niet uit dus.
8 uur, half 9 ofzo? Aanvangstijd is meestal 9:00 daar, maar volgens mij zijn ze wel eerder aanwezig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat ING Groningen geopend is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |