Als het jou niks boeit heb je er, lijkt me, ook weinig te zoeken lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het erg als ik nog nooit op sport gekeken heb
nee, ook nog geen 15:00quote:
nou sport interesseerd me wel maar ik heb eigenlijk nooit de behoefte gehad dat op fok te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als het jou niks boeit heb je er, lijkt me, ook weinig te zoeken lijkt me.
Ohw, ze komen maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/Pricillaa/status/22233552280092672
Iemand hier?
Wat een mooie tekstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
kom je aan mijn vriendin vrienden of familie barst de bom los ook al weet ik niet wie je bent ik zoek je op tot ik je heb. want mensen kennen de echte mij niet probeer me uit en je komt er achter ik bluf niet. haal iedereen die je wil maakt mij niet uit. als dit niet duidelijk is kom je er achter. jeweethoezemijnoemen.(L)
Zou dit in m'n sig passen?
wat een kut tekstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
kom je aan mijn vriendin vrienden of familie barst de bom los ook al weet ik niet wie je bent ik zoek je op tot ik je heb. want mensen kennen de echte mij niet probeer me uit en je komt er achter ik bluf niet. haal iedereen die je wil maakt mij niet uit. als dit niet duidelijk is kom je er achter. jeweethoezemijnoemen.(L)
denk niet dat het past want ik wou eerst benny's tweede opsluiting ook nog in mijn sig zetten maar dat pastte nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
Te langquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een mooie tekst
Ik zou het doen
hier is het zwaar bewolktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Zeroku het volgende:
Er schijnt een mooi zonnetje hier.
Lut.
enig verschil. ik ben niet vlakbij jouquote:
Onwaar, nederland is klein. Jij bent wel vlakbij mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
enig verschil. ik ben niet vlakbij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |