Wat let je?quote:
Niet zjin enkels, duhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt altijd al HW z'n enkels willen betasten?
Ja. Mijn ex is vrachtwagenchauffeur en we gingen regelmatig touren met de vrachtwagenquote:
Jij weet niet wie er in jouw nest ligt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar tenzij je mijn nestje uit komt kruipen, maakt het toch niet uit of ik er wel of niet een heb?
quote:
Aha, dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Mijn ex is vrachtwagenchauffeur en we gingen regelmatig touren met de vrachtwagen
Op het moment hooguit de kat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet niet wie er in jouw nest ligt?
Ooh....heet het daarom een inlegkruisjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf bij mijn kruis uit de buurt jij.
Dan zit je wel lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Mijn ex is vrachtwagenchauffeur en we gingen regelmatig touren met de vrachtwagen
Jamaar, ik wil vampieren theequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijf bij mijn kruis uit de buurt jij.
Niet enkel mijn enkel bedoel jequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Je mag er best voor uitkomen hoor.
Dat je een...enkelfetish hebt.
Weet je hoe ideaal, altijd je bed bij je:9quote:
inlegkruisjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh....heet het daarom een inlegkruisje
Ik heb altijd een opvouwbaar fietsenrek in mijn binnenzak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe ideaal, altijd je bed bij je:9
quote:
Wees maar niet bang hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, men oordeelt snel zo hard over je he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunstgebit mist een tand?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd een opvouwbaar fietsenrek in mijn binnenzak.
ik drink niet eens theequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |