Hebbie ook geen smoes om niet naar een meet te gaan JKquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan kom ik ook niet kijken als [voeg naam kind in] moet afzwemmen of op moet voor heur veterstrikdiploma.
Mja ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die tijd heb ik sowieso wel een beetje gehad, volgens mij.
GVD mn huis wat doe je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Neuh, maar wel voor de waarde van je huis J.
Paar ringen aan de muur en je kan je kameel zo kwijt ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wat dacht je van de parkeerproblemen, mocht het restaurant gaan lopen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
De geur, JK, de geur! Zo'n Afghaans restaurant gebruikt natuurlijk kruiden die helemaal niet voorkomen in de ruige natuur van de Wieringermeer. Heel het dorp ruikt straks naar exotische kruiden als knoflook. De horror!
Zoiets, maar dan met zo'n hoofdwikkel en nepbomgordel:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben ze ook een bezorgservice, J? Met van die opgeschoten (naffer-)jeugd die zonder eerbied voor de Neerlandsche verkeersregels door de polders scheurt alsof ze moeten oefenen voor de vluchtauto's van later.
ik weet het niet UIO , ze gaan pas 1 februari open maar ik probeer me vast voor te bereiden ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben ze ook een bezorgservice, J? Met van die opgeschoten (naffer-)jeugd die zonder eerbied voor de Neerlandsche verkeersregels door de polders scheurt alsof ze moeten oefenen voor de vluchtauto's van later.
Nee maar ik ga hem voorts wel in de garage zetten snachts JK.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je al een bullbar gemonteerd op je Meganio?
ik dacht meer aan niet meer los over straat JK en ik heb geen vriendin dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En misschien moet de vriendin voor de zekerheid voortaan maar in burka de straat op, J. Voor ze ten prooi valt aan opgeschoten jeugd met vlassige snorretjes in leren jeckers.
UIO , ik doe mn best maar het wil niet lukken dus , dat zwanger houden / worden .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien moet je haar constant zwanger houden, J. Ik heb begrepen dat de vlassige snorretjes daar wel respect voor hebben.
Ja die !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, "het contractueel vastgelegde vrouwmensch".
Ow pardon. Had even niet in de gaten tegen wie ik het had. Sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef Joene het volgende:
UIO , ik doe mn best maar het wil niet lukken dus , dat zwanger houden / worden .
das hier in de buurtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
inval in huis en replicas gevonden.
No problems UIO ik ga er niet spontaan van jankenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow pardon. Had even niet in de gaten tegen wie ik het had. Sorry.
Ja en PM box heeft ook al geen zappige verhalen vandaag.quote:
Ook geen jesterfoto's?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Joene het volgende:
Ja en PM box heeft ook al geen zappige verhalen vandaag.
Niks JK, geen tieten , kutjes of niks.quote:
Lopen er in de fabriek geen geyle Poolse groentensorteerdertjes rond?quote:
Beetje Saai J.quote:
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lopen er in de fabriek geen geyle Poolse groentensorteerdertjes rond?
Je hoeft hem er niet gelijk in te steken, geyle pics maken en die dan aan jezelf PM-en kan ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Joene het volgende:
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa's
Condooms!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa's
Hmmm ja maar ze hebben allemaal dikke kleding aan JK. het is maar 2 graden in die fabriek he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hoeft hem er niet gelijk in te steken, geyle pics maken en die dan aan jezelf PM-en kan ook.
Volgens mij hebben ze zoveel soa's die gaan dwars door het condoom heen joh !quote:
Harde tepeltjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja maar ze hebben allemaal dikke kleding aan JK. het is maar 2 graden in die fabriek he.
Vreten er dwars door heen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zoveel soa's die gaan dwars door het condoom heen joh !
Sorry T , maar je mag wel even mijn pudding klaarmaken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Vreten er dwars door heen!
Is er hier iemand in de buurt van Utrecht? Die even pudding voor mij wil koken? En mijn brood wil klaar maken?
Ik blijf bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry T , maar je mag wel even mijn pudding klaarmaken ?
Ik heb Houzer nog steeds niet gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Houzer is er nog steeds sprakeloos van, J.
Mij ook niet dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb Houzer nog steeds niet gedaan
Mja, we moeten jou dan maar op je mooie blauwe ogen dikke jesters geloven, want aan Houzert kunnen we het niet vragen...quote:
Ik heb hem 1 keer gezien zonder hubbiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, we moeten jou dan maar op je mooie blauwe ogen dikke jesters geloven, want aan Houzert kunnen we het niet vragen...
Goed idee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Moskou bijvoorbeeld, is het al half zes.
Piepers Jassen, en idd wel een pilsje erbij !quote:
Zolang het maar niet is om te ergeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
In de trein. Met iPad. Gewoon, om te irriteren.
Tuuk niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zolang het maar niet is om te ergeren.
Yuk men dat OV en dan met zo een ipadquote:
En zo'n linnen tas van de Waddenvereniging met broodtrommel erin.quote:
Oh ik gebruik zoals jullie wrs wel verwacht hadden De Telegraaf appquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef KingOfMars het volgende:
De Volkskrant app, mensen.
Get with it!
[insert No Shit, Sherlock]quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Joene het volgende:
Oh ik gebruik zoals jullie wrs wel verwacht hadden De Telegraaf app
ik heb hem ook op mn galaxy s J.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef KingOfMars het volgende:
Die heb ik overigens serieus. Op m'n iPad dus. En ik koop er ook wel eens een krant in/mee..
In de trein?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben echt alle schaamte voorbij.
*in witte sokken, met pyamabroek op de bank neerploft*
Echt ALLES komt voorbij JK. Alles!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, er zijn zeker ook knazen die De Flodders De Serie spotten?
altijd goed J ! ik doe momenteel gewoon weer friends seizoen 1 tot 300 ofzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef KingOfMars het volgende:
Toen was geluk heel gewoon is weer gespot op FTD, J!!
Jamaar vriendje stokvis!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Joene het volgende:
[..]
altijd goed J ! ik doe momenteel gewoon weer friends seizoen 1 tot 300 ofzo.
Dat wel natuurlijk !quote:
Ik weet niet of Android vs. iOS kan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaan jullie niet via wifi tegen elkaar Angrybirden oid?
En weinig te multiplayeren ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tuuk wel. Maar J heeft zoeen Android ding.
Werkapparaat JK.quote:
Welke heb je uiteindelijk genomen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh en m'n nieuwe dopjes zijn er dus. Even proberen voordat ik de erwtensoep ga opwarmen en wat broodjes in de oven tieft.
Een custom achterkant op je iPad?quote:
Hmm ja met bedrijfslogo enzoquote:
Lekker boeiend.quote:
Klopt alleen de levering ervan is daardoor wel extreem traag , 40 besteld , 7 geleverd nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Lekker boeiend..
Mooie case en niemand die 't ziet.
Ik heb vandaag 2 cracked screen storm2's teruggekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, misschien kan ik een Blackberry torch loslullen van den baasch. Heb ik in ieder geval een mobiel waarmee te surfen valt.
Die storms zijn ook wel erbarmelijk slecht. Zoals bijna alles van blackberry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 cracked screen storm2's teruggekregen
Dure shit om te vervangen
Ik ben er ook geen van Swets, ik heb liever zo een Curve ofzo ofinelkgeval zonder touchquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die storms zijn ook wel erbarmelijk slecht. Zoals bijna alles van blackberry.
Van die curve schieten helemaal de tranen in je reet zo dramatisch slecht is dat ding. En ik wil graag een torch JUIST voor de touch want met die bold 9700 valt écht niet te surfen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen van Swets, ik heb liever zo een Curve ofzo ofinelkgeval zonder touch
Bedankt voor de tip swets, ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van die curve schieten helemaal de tranen in je reet zo dramatisch slecht is dat ding. En ik wil graag een torch JUIST voor de touch want met die bold 9700 valt écht niet te surfen.
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag Jquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
Godsakkejezus die maandagen en dinsdagen zijn echt zo niet mijn dagen he..
En de woensdag is ook niet best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag J
Dan is die vrij Swets dus ik denk dat die die wel trekt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de woensdag is ook niet best.
Nee serieus, op andere dagen is het best te managen maar maandag en dinsdag zijn echt RUK gewoon. Allebei laat thuis, vlug eten, kleuter nog naar bed zien te krijgen (lag er nu dus pas tegen 8-en in wat echt VEEL te laat is als ze vroeg op moet), heb nog gewassen en gekookt en alles en whaaaaaaaaa. Tegen de tijd dat je op de bank kunt ploffen heb je een hartslag van 3 miljard.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag J
Misschien anders gewoon weer eens gaan hardrennen ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Joene het volgende:
Misschien moet je op cursus haken gaan J alvast gewoon.
Whehehehehe ik zie me al helemaal voor me hoe je nu met de zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk op de bank ploft met je ipadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee serieus, op andere dagen is het best te managen maar maandag en dinsdag zijn echt RUK gewoon. Allebei laat thuis, vlug eten, kleuter nog naar bed zien te krijgen (lag er nu dus pas tegen 8-en in wat echt VEEL te laat is als ze vroeg op moet), heb nog gewassen en gekookt en alles en whaaaaaaaaa. Tegen de tijd dat je op de bank kunt ploffen heb je een hartslag van 3 miljard.
Op woensdag ben ik vrij en en do+vr de vrouw en dat gaat dan allemaal net iets soepeler.
Ik wacht nog ff J . Ik heb zelf besloten dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet startenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien anders gewoon weer eens gaan hardrennen ofzo?
Ik ben echt te lam om de tv aan te zetten of om wat te drinken te halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe ik zie me al helemaal voor me hoe je nu met de zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk op de bank ploft met je ipad
Oeh goeie, die ga ik gebruiken bij de dietiste! "Ja ik had op de interwebz gelezen dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten dus ik denk ik wacht nog ff!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff J . Ik heb zelf besloten dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten
Mwah het is natuurlijk een kutsmoes , maar ik vind komende week maandag ofzo wel weer mooi om te startenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oeh goeie, die ga ik gebruiken bij de dietiste! "Ja ik had op de interwebz gelezen dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten dus ik denk ik wacht nog ff!".
Mja ik heb nu zelfs weer doppen dus echt geen excuus meer enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah het is natuurlijk een kutsmoes , maar ik vind komende week maandag ofzo wel weer mooi om te starten
En dan snel ff opbouwen naar 10k weer.
Drinken halen net gedaan ,tv staat op gtst , kutjes kijken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben echt te lam om de tv aan te zetten of om wat te drinken te halen.
ik heb ook idd weer doppen , runkeeper pro , en evy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik heb nu zelfs weer doppen dus echt geen excuus meer enzo.
Check. Ff op weer.nl kijken dan maar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ook idd weer doppen , runkeeper pro , en evy.
Dus eigenlijk is het ff die schema's erin rammen en gaan
Zou kennen maar neit om half 8 ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ok van het weekend bijna 10 graden ik zeg zondagochtend rondje van 4 - 5km?
Rot op Homo, dan past je vrouw maar ff op maar er zijn echt andere tijden om te lopen om half 8 ga je nog op je smoel omdat het donker isquote:
Laat ik het anders zeggen: als ik op dat soort dagen niet direct ga als ik wakker word komt het er gewoon niet meer van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Rot op Homo, dan past je vrouw maar ff op maar er zijn echt andere tijden om te lopen om half 8 ga je nog op je smoel omdat het donker is
Nou om half 10 ofzo ga ik wel een keer lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: als ik op dat soort dagen niet direct ga als ik wakker word komt het er gewoon niet meer van.. Maar dat van het donker is wel een goeie idd!
't Is een wijf dus vast wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Joene het volgende:
b5rb zal wel weer op dr teentjes getrapt zijn over onze #foodtweets
Banaantje J iets anders trek ik niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou om half 10 ofzo ga ik wel een keer lopenLekker zo na mn volkoren broodje en mn kopje espresso
Mwah wel ff een broodje +iets eten idd + half litertje water in elk gevalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Banaantje J iets anders trek ik niet!
Water gaat klotsen in je buik. Vul ik bij terugkomst wel weer aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah wel ff een broodje +iets eten idd + half litertje water in elk gevalwant ik zweet al na 2 stappen J.
Dan drink je het tekort van tevorenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Water gaat klotsen in je buik. Vul ik bij terugkomst wel weer aan.
Ja zoiets, kan je bepaalde dingen leren begrijpen ? ipv Ja hoor ,Ja is mooi schat , jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef KingOfMars het volgende:
Najah we kunnen nog altijd in het haakmutsenforum gaan potse ofzo?
Dat zeg ik altijd al, automagisch, als een soort pavlov reactie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zoiets, kan je bepaalde dingen leren begrijpen ? ipv Ja hoor ,Ja is mooi schat , ja
ik ook , en dan krijg ik dus , je kijkt niet eens lulquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd al, automagisch, als een soort pavlov reactie?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Joene het volgende:
b5rb zal wel weer op dr teentjes getrapt zijn over onze #foodtweets
Behalve die politieke voorkeur lijken wij eigenlijk wel verdomd veel op elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook , en dan krijg ik dus , je kijkt niet eens lul
Neejoh, de hele wereld is gek maar jijzelf niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, als d'r zus al kwaad op d'r is en ze zich aan iedere tweet irriteert... dan zou ik het toch bij mezelf gaan zoeken.
Whehehehe nou ik weet het ook niet hoor maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een behoorlijk zeikwijf gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, als d'r zus al kwaad op d'r is en ze zich aan iedere tweet irriteert... dan zou ik het toch bij mezelf gaan zoeken.
J , misschien zie je het licht nog !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Behalve die politieke voorkeur lijken wij eigenlijk wel verdomd veel op elkaar..
ik ben ook begonnen met VVD J.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens VVD gestemd? Lokaal wel maar toch?
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe nou ik weet het ook niet hoor maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een behoorlijk zeikwijf geworden
Zit de melkboer boven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Joene het volgende:
Roep ik naar boven dat een bepaald TV iets , zegt ze ik kijk al , maar ik ben aan het naaien !
Maar niet met mij dus kennelijk
Ik moet eigenlijk ook om negen uur nog slapen jeweets.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.
Nou daar irriteer ik me ook al een poosje aan , elke avond aan de wijn en uiteten en om 2 uur snachts nog twitteren en overdag ken je je nest niet uitkomen .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.
Toenstraks toen ik dus ff boven was niet ? of hij moet in de slaapkamer kast gezeten hebben dus ?quote:
Ligt eraan of je 'm ook opeet of er alleen aan ruikt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ik zie niet in waarom niet ? als je het nu ff doet en in je 1 tje zo een doos opvreet ben je de rest van de week ziek omdat je het niet meer gewend bent dus ik denk dat je lekker afvalt ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou daar irriteer ik me ook al een poosje aan , elke avond aan de wijn en uiteten en om 2 uur snachts nog twitteren en overdag ken je je nest niet uitkomen .
Funny coz it's true!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
Najah kijk het meisje zal gerust wat mankeren gok ik hoor , maar ik heb niet de indruk dat ze erg aan een vorm van herstel dan wel iets zoekt om zich wel goed te voelen werktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.
Zo ben ik J.quote:
Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam
Ja daar moest ik ook echt even wat van zeggen iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje?. Al die wijven moeten gewoon eens snappen dat je als je dat soort dingen wereldkundig maakt je er ook commentaar op kunt krijgen en zich niet zo op laten naaien.
.
Ohja whehehehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maken dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maakte dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds
Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.quote:
Ik gok op een pijpbeurtje zoeven tussendoor zodat ET weer wat warms binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.
Whehehehe ik hou dr van mensen wegpesten dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die belana ook, die vroeg of ik ook wel eens vrolijk was met mijn zure zure tweets. Toen heb ik ze nog een tandje zuurder gemaaktNou heeft ze d'r account gekilled.
Lekkere warme mannenpap?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik gok op een pijpbeurtje zoeven tussendoor zodat ET weer wat warms binnenkrijgt?
Nou ik blijf lekker tot een uur of 10 zitten J , dan ff douchen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
Nou goed nog even wat leuks kijken en dan naar bed want zoeen uurtje voor jezelf is lang genoeg natuurlijk op de bank?
Lust ze dat ?quote:
Zit het erin denkje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik blijf lekker tot een uur of 10 zitten J , dan ff douchen !
Met een beetje geluk die 12cm nog ff in die natte gleuf en dan slapen ?
Je weet het niet , misschien als ik hem ff was dus ?quote:
Najah ansich niet , maar als ze beginenn te kokken en erkomt zo een complete maaginhoud over je snikkel heen is voor mij de lol er ook wel af ?quote:
Vandaar die douche dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet het niet , misschien als ik hem ff was dus ?
En omdat het nieuw jaar is ?quote:
Najah misschien dat ik tegen de zomer denk het begint wat te stinken laat ik een keer een kwartje extra uitgeven en ff douchen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo van januari 2012 zien we wel verder?
Nou ja, dan heeft ze helemaal een kutavond want dan moet ze ook nog een bed verschonen terwijl ik warm staat te douchenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ansich niet , maar als ze beginenn te kokken en erkomt zo een complete maaginhoud over je snikkel heen is voor mij de lol er ook wel af ?
Of voordat je op bezoek gaat bij vage kenissen van linkse komaf ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah misschien dat ik tegen de zomer denk het begint wat te stinken laat ik een keer een kwartje extra uitgeven en ff douchen ?
Whehehhehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft ze helemaal een kutavond want dan moet ze ook nog een bed verschonen terwijl ik warm staat te douchen
Gleequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, na 3 weken darts wil het boze oog weer naar Glee kijken.
Oh ja dan ook misschien gewoon omdat je anders niet bij de mense naar binnen mag ofzo , vage linkse gedoe.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Of voordat je op bezoek gaat bij vage kenissen van linkse komaf ofzo?
Dan kijkt ze dat maar in de herhaling morgen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn dat vaak van die hippies die ook niet aan douchen doen heb ik wel eens gehoord!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ja dan ook misschien gewoon omdat je anders niet bij de mense naar binnen mag ofzo , vage linkse gedoe.
Bovendien net als met Pijpen, heeft ze wat te willen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is slecht voor het milieu J dat douchen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn dat vaak van die hippies die ook niet aan douchen doen heb ik wel eens gehoord!
Ff een (W)yppy maken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat ik het tv kijken maar ff oversla en gewoon in bed nog wat op de ijpet ga lezen enzo?
Oh ik dacht je juist geen (W)yppy kon maken omdat jullie een ijpet hebben men !quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Krijg je het daar warm van ofzo Glee.quote:
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Glee. Staat op de blacklist hier.
dan valt dat uurtje Glee idd best meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.
Nou het is niet heul leuk ofzoquote:
Beter dan TakeThat...quote:
maar dat is een ruk vergelijking natuurlijk waarmee je het altijd wintquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Beter dan TakeThat...
over and over again (hence: videobanden)
ik ken het liedje vast maar gelukkig niet zo goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als vent van 27 "Back for good" woordelijk mee kan zingen.
Je zou er huiselijk geweld van krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als vent van 27 "Back for good" woordelijk mee kan zingen.
Ja? En?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je zelf ontslag neemt heb je geen recht op WW, maar dat even terzijde.
Toegegeven, werken bij een callcenter is niet iets wat je je hele leven wilt doen, maar jij zou in jouw situatie ook ontslag nemen als je huidige baas zo'n brief zou sturen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja? En?
Zou niet de eerste keer zijn
Dat zeg ik, zou niet de eerste keer zijn. Als iets me ECHT tegen de borst stuit zou ik ontslag nemen. Een jaar of 4 geleden nog gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toegegeven, werken bij een callcenter is niet iets wat je je hele leven wilt doen, maar jij zou in jouw situatie ook ontslag nemen als je huidige baas zo'n brief zou sturen?
Ok, restecp, al lagen 4 jaar geleden de banen misschien iets meer voor het oprapen dan nu. Of je moet vrachtwaggelchauffeur of cv-monteur willen worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zeg ik, zou niet de eerste keer zijn. Als iets me ECHT tegen de borst stuit zou ik ontslag nemen. Een jaar of 4 geleden nog gedaan.
Ik denk dat ik als personeel daar heel demonstratief ging staan roken en mn peuk weggooien enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef KingOfMars het volgende:
Dat begrijp ik er ook een beetje uit?
ik hou ansich wel van de aanpak opzich want wrs kan je de directeur ook recht in zn face zeggen dat het een onwijze sufkut is en dat die zich een keer moet laten pijpen door zo een callcentre sletje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant moet je callcentre medewerkers wel op een bepaalde manier toespreken natuurlijk. Dit is gewoon het nivo waarop dat soort tuig ook onderling communiceert. Zeggen wat je denkt enzo ftw!
Zeker als je niet rookt in dat bedrijf, want dan ben je automatisch een vriend van John volgens die brief.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef Joene het volgende:
ik hou ansich wel van de aanpak opzich want wrs kan je de directeur ook recht in zn face zeggen dat het een onwijze sufkut is en dat die zich een keer moet laten pijpen door zo een callcentre sletje.
Zou iemand John al hebben gescout bij de PVV als woordvoerder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant moet je callcentre medewerkers wel op een bepaalde manier toespreken natuurlijk. Dit is gewoon het nivo waarop dat soort tuig ook onderling communiceert. Zeggen wat je denkt enzo ftw!
Als ie ff zo'n werknemer in elkaar knuppelt of door z'n knietjes schiet kan -ie zo de kamer in!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou iemand John al hebben gescout bij de PVV als woordvoerder?
Of een stukje ontucht plegen met een 17-jarig stagemeiske?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef KingOfMars het volgende:
Als ie ff zo'n werknemer in elkaar knuppelt of door z'n knietjes schiet kan -ie zo de kamer in!
Kan ook! Ze zijn daar niet zo moeilijk namelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of een stukje ontucht plegen met een 17-jarig stagemeiske?
Nou, je moet natuurlijk wel iets op je kerfstok hebben, aan brandschone nette burgers hebben ze geen boodschap natuurlijk, dat spreekt hun kiezers totaal niet aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
Kan ook! Ze zijn daar niet zo moeilijk namelijk!
Jouw regio is ook één van de weinige waar het makkelijk ingevoerd kan worden en die daar ook echt iets aan heeft, volgens mij.quote:
Nee johquote:
Precies lekker scheuren over de a7 en de afsluitdijk enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jouw regio is ook één van de weinige waar het makkelijk ingevoerd kan worden en die daar ook echt iets aan heeft, volgens mij.
Wel 100 bij het monument! En 70 bij de sluizen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Joene het volgende:
Precies lekker scheuren over de a7 en de afsluitdijk enzo.
Monument kan je gewoon onder door scheuren en de sluizen is idd 70 en staan ze te laseren kutpolizei.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel 100 bij het monument! En 70 bij de sluizen.
Voor!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Joene het volgende:
ik kan anders wel ff over dr tepeltjes beginnen bij 16 graden want ze heb van die mooie blauwe ogen ? B5rb dus.
Zekerweten dat het leuke tweets brengtquote:
Damn dat vind ik ook dus.quote:
De scifi serie over de man (geacteerd door de man die jaren daarvoor Flash Gordon speelde) met zijn futuristische vrachtwagen waarvan de cabine gelijk een gevechtshelicopter was?quote:
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
De scifi serie over de man (geacteerd door de man die jaren daarvoor Flash Gordon speelde) met zijn futuristische vrachtwagen waarvan de cabine gelijk een gevechtshelicopter was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |