Dat wel natuurlijk !quote:
Ik weet niet of Android vs. iOS kan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaan jullie niet via wifi tegen elkaar Angrybirden oid?
En weinig te multiplayeren ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tuuk wel. Maar J heeft zoeen Android ding.
Werkapparaat JK.quote:
Welke heb je uiteindelijk genomen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh en m'n nieuwe dopjes zijn er dus. Even proberen voordat ik de erwtensoep ga opwarmen en wat broodjes in de oven tieft.
Een custom achterkant op je iPad?quote:
Hmm ja met bedrijfslogo enzoquote:
Lekker boeiend.quote:
Klopt alleen de levering ervan is daardoor wel extreem traag , 40 besteld , 7 geleverd nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Lekker boeiend..
Mooie case en niemand die 't ziet.
Ik heb vandaag 2 cracked screen storm2's teruggekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, misschien kan ik een Blackberry torch loslullen van den baasch. Heb ik in ieder geval een mobiel waarmee te surfen valt.
Die storms zijn ook wel erbarmelijk slecht. Zoals bijna alles van blackberry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 cracked screen storm2's teruggekregen
Dure shit om te vervangen
Ik ben er ook geen van Swets, ik heb liever zo een Curve ofzo ofinelkgeval zonder touchquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die storms zijn ook wel erbarmelijk slecht. Zoals bijna alles van blackberry.
Van die curve schieten helemaal de tranen in je reet zo dramatisch slecht is dat ding. En ik wil graag een torch JUIST voor de touch want met die bold 9700 valt écht niet te surfen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen van Swets, ik heb liever zo een Curve ofzo ofinelkgeval zonder touch
Bedankt voor de tip swets, ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van die curve schieten helemaal de tranen in je reet zo dramatisch slecht is dat ding. En ik wil graag een torch JUIST voor de touch want met die bold 9700 valt écht niet te surfen.
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag Jquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
Godsakkejezus die maandagen en dinsdagen zijn echt zo niet mijn dagen he..
En de woensdag is ook niet best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag J
Dan is die vrij Swets dus ik denk dat die die wel trekt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de woensdag is ook niet best.
Nee serieus, op andere dagen is het best te managen maar maandag en dinsdag zijn echt RUK gewoon. Allebei laat thuis, vlug eten, kleuter nog naar bed zien te krijgen (lag er nu dus pas tegen 8-en in wat echt VEEL te laat is als ze vroeg op moet), heb nog gewassen en gekookt en alles en whaaaaaaaaa. Tegen de tijd dat je op de bank kunt ploffen heb je een hartslag van 3 miljard.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag J
Misschien anders gewoon weer eens gaan hardrennen ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Joene het volgende:
Misschien moet je op cursus haken gaan J alvast gewoon.
Whehehehehe ik zie me al helemaal voor me hoe je nu met de zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk op de bank ploft met je ipadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee serieus, op andere dagen is het best te managen maar maandag en dinsdag zijn echt RUK gewoon. Allebei laat thuis, vlug eten, kleuter nog naar bed zien te krijgen (lag er nu dus pas tegen 8-en in wat echt VEEL te laat is als ze vroeg op moet), heb nog gewassen en gekookt en alles en whaaaaaaaaa. Tegen de tijd dat je op de bank kunt ploffen heb je een hartslag van 3 miljard.
Op woensdag ben ik vrij en en do+vr de vrouw en dat gaat dan allemaal net iets soepeler.
Ik wacht nog ff J . Ik heb zelf besloten dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet startenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien anders gewoon weer eens gaan hardrennen ofzo?
Ik ben echt te lam om de tv aan te zetten of om wat te drinken te halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe ik zie me al helemaal voor me hoe je nu met de zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk op de bank ploft met je ipad
Oeh goeie, die ga ik gebruiken bij de dietiste! "Ja ik had op de interwebz gelezen dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten dus ik denk ik wacht nog ff!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff J . Ik heb zelf besloten dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten
Mwah het is natuurlijk een kutsmoes , maar ik vind komende week maandag ofzo wel weer mooi om te startenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oeh goeie, die ga ik gebruiken bij de dietiste! "Ja ik had op de interwebz gelezen dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten dus ik denk ik wacht nog ff!".
Mja ik heb nu zelfs weer doppen dus echt geen excuus meer enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah het is natuurlijk een kutsmoes , maar ik vind komende week maandag ofzo wel weer mooi om te starten
En dan snel ff opbouwen naar 10k weer.
Drinken halen net gedaan ,tv staat op gtst , kutjes kijken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben echt te lam om de tv aan te zetten of om wat te drinken te halen.
ik heb ook idd weer doppen , runkeeper pro , en evy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik heb nu zelfs weer doppen dus echt geen excuus meer enzo.
Check. Ff op weer.nl kijken dan maar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ook idd weer doppen , runkeeper pro , en evy.
Dus eigenlijk is het ff die schema's erin rammen en gaan
Zou kennen maar neit om half 8 ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ok van het weekend bijna 10 graden ik zeg zondagochtend rondje van 4 - 5km?
Rot op Homo, dan past je vrouw maar ff op maar er zijn echt andere tijden om te lopen om half 8 ga je nog op je smoel omdat het donker isquote:
Laat ik het anders zeggen: als ik op dat soort dagen niet direct ga als ik wakker word komt het er gewoon niet meer van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Rot op Homo, dan past je vrouw maar ff op maar er zijn echt andere tijden om te lopen om half 8 ga je nog op je smoel omdat het donker is
Nou om half 10 ofzo ga ik wel een keer lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: als ik op dat soort dagen niet direct ga als ik wakker word komt het er gewoon niet meer van.. Maar dat van het donker is wel een goeie idd!
't Is een wijf dus vast wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Joene het volgende:
b5rb zal wel weer op dr teentjes getrapt zijn over onze #foodtweets
Banaantje J iets anders trek ik niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou om half 10 ofzo ga ik wel een keer lopenLekker zo na mn volkoren broodje en mn kopje espresso
Mwah wel ff een broodje +iets eten idd + half litertje water in elk gevalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Banaantje J iets anders trek ik niet!
Water gaat klotsen in je buik. Vul ik bij terugkomst wel weer aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah wel ff een broodje +iets eten idd + half litertje water in elk gevalwant ik zweet al na 2 stappen J.
Dan drink je het tekort van tevorenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Water gaat klotsen in je buik. Vul ik bij terugkomst wel weer aan.
Ja zoiets, kan je bepaalde dingen leren begrijpen ? ipv Ja hoor ,Ja is mooi schat , jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef KingOfMars het volgende:
Najah we kunnen nog altijd in het haakmutsenforum gaan potse ofzo?
Dat zeg ik altijd al, automagisch, als een soort pavlov reactie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zoiets, kan je bepaalde dingen leren begrijpen ? ipv Ja hoor ,Ja is mooi schat , ja
ik ook , en dan krijg ik dus , je kijkt niet eens lulquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd al, automagisch, als een soort pavlov reactie?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Joene het volgende:
b5rb zal wel weer op dr teentjes getrapt zijn over onze #foodtweets
Behalve die politieke voorkeur lijken wij eigenlijk wel verdomd veel op elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook , en dan krijg ik dus , je kijkt niet eens lul
Neejoh, de hele wereld is gek maar jijzelf niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, als d'r zus al kwaad op d'r is en ze zich aan iedere tweet irriteert... dan zou ik het toch bij mezelf gaan zoeken.
Whehehehe nou ik weet het ook niet hoor maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een behoorlijk zeikwijf gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, als d'r zus al kwaad op d'r is en ze zich aan iedere tweet irriteert... dan zou ik het toch bij mezelf gaan zoeken.
J , misschien zie je het licht nog !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Behalve die politieke voorkeur lijken wij eigenlijk wel verdomd veel op elkaar..
ik ben ook begonnen met VVD J.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens VVD gestemd? Lokaal wel maar toch?
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe nou ik weet het ook niet hoor maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een behoorlijk zeikwijf geworden
Zit de melkboer boven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Joene het volgende:
Roep ik naar boven dat een bepaald TV iets , zegt ze ik kijk al , maar ik ben aan het naaien !
Maar niet met mij dus kennelijk
Ik moet eigenlijk ook om negen uur nog slapen jeweets.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.
Nou daar irriteer ik me ook al een poosje aan , elke avond aan de wijn en uiteten en om 2 uur snachts nog twitteren en overdag ken je je nest niet uitkomen .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.
Toenstraks toen ik dus ff boven was niet ? of hij moet in de slaapkamer kast gezeten hebben dus ?quote:
Ligt eraan of je 'm ook opeet of er alleen aan ruikt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ik zie niet in waarom niet ? als je het nu ff doet en in je 1 tje zo een doos opvreet ben je de rest van de week ziek omdat je het niet meer gewend bent dus ik denk dat je lekker afvalt ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou daar irriteer ik me ook al een poosje aan , elke avond aan de wijn en uiteten en om 2 uur snachts nog twitteren en overdag ken je je nest niet uitkomen .
Funny coz it's true!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
Najah kijk het meisje zal gerust wat mankeren gok ik hoor , maar ik heb niet de indruk dat ze erg aan een vorm van herstel dan wel iets zoekt om zich wel goed te voelen werktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.
Zo ben ik J.quote:
Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam
Ja daar moest ik ook echt even wat van zeggen iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje?. Al die wijven moeten gewoon eens snappen dat je als je dat soort dingen wereldkundig maakt je er ook commentaar op kunt krijgen en zich niet zo op laten naaien.
.
Ohja whehehehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maken dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maakte dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds
Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.quote:
Ik gok op een pijpbeurtje zoeven tussendoor zodat ET weer wat warms binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |