Hebbie ook geen smoes om niet naar een meet te gaan JKquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan kom ik ook niet kijken als [voeg naam kind in] moet afzwemmen of op moet voor heur veterstrikdiploma.
Mja ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die tijd heb ik sowieso wel een beetje gehad, volgens mij.
GVD mn huis wat doe je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Neuh, maar wel voor de waarde van je huis J.
Paar ringen aan de muur en je kan je kameel zo kwijt ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wat dacht je van de parkeerproblemen, mocht het restaurant gaan lopen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
De geur, JK, de geur! Zo'n Afghaans restaurant gebruikt natuurlijk kruiden die helemaal niet voorkomen in de ruige natuur van de Wieringermeer. Heel het dorp ruikt straks naar exotische kruiden als knoflook. De horror!
Zoiets, maar dan met zo'n hoofdwikkel en nepbomgordel:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben ze ook een bezorgservice, J? Met van die opgeschoten (naffer-)jeugd die zonder eerbied voor de Neerlandsche verkeersregels door de polders scheurt alsof ze moeten oefenen voor de vluchtauto's van later.
ik weet het niet UIO , ze gaan pas 1 februari open maar ik probeer me vast voor te bereiden ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben ze ook een bezorgservice, J? Met van die opgeschoten (naffer-)jeugd die zonder eerbied voor de Neerlandsche verkeersregels door de polders scheurt alsof ze moeten oefenen voor de vluchtauto's van later.
Nee maar ik ga hem voorts wel in de garage zetten snachts JK.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je al een bullbar gemonteerd op je Meganio?
ik dacht meer aan niet meer los over straat JK en ik heb geen vriendin dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En misschien moet de vriendin voor de zekerheid voortaan maar in burka de straat op, J. Voor ze ten prooi valt aan opgeschoten jeugd met vlassige snorretjes in leren jeckers.
UIO , ik doe mn best maar het wil niet lukken dus , dat zwanger houden / worden .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien moet je haar constant zwanger houden, J. Ik heb begrepen dat de vlassige snorretjes daar wel respect voor hebben.
Ja die !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pardon, "het contractueel vastgelegde vrouwmensch".
Ow pardon. Had even niet in de gaten tegen wie ik het had. Sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef Joene het volgende:
UIO , ik doe mn best maar het wil niet lukken dus , dat zwanger houden / worden .
das hier in de buurtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
inval in huis en replicas gevonden.
No problems UIO ik ga er niet spontaan van jankenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow pardon. Had even niet in de gaten tegen wie ik het had. Sorry.
Ja en PM box heeft ook al geen zappige verhalen vandaag.quote:
Ook geen jesterfoto's?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Joene het volgende:
Ja en PM box heeft ook al geen zappige verhalen vandaag.
Niks JK, geen tieten , kutjes of niks.quote:
Lopen er in de fabriek geen geyle Poolse groentensorteerdertjes rond?quote:
Beetje Saai J.quote:
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lopen er in de fabriek geen geyle Poolse groentensorteerdertjes rond?
Je hoeft hem er niet gelijk in te steken, geyle pics maken en die dan aan jezelf PM-en kan ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Joene het volgende:
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa's
Condooms!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker wel JK ,maar als je hem erin steekt heb je gelijk 30 soa's
Hmmm ja maar ze hebben allemaal dikke kleding aan JK. het is maar 2 graden in die fabriek he.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hoeft hem er niet gelijk in te steken, geyle pics maken en die dan aan jezelf PM-en kan ook.
Volgens mij hebben ze zoveel soa's die gaan dwars door het condoom heen joh !quote:
Harde tepeltjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja maar ze hebben allemaal dikke kleding aan JK. het is maar 2 graden in die fabriek he.
Vreten er dwars door heen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zoveel soa's die gaan dwars door het condoom heen joh !
Sorry T , maar je mag wel even mijn pudding klaarmaken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Vreten er dwars door heen!
Is er hier iemand in de buurt van Utrecht? Die even pudding voor mij wil koken? En mijn brood wil klaar maken?
Ik blijf bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry T , maar je mag wel even mijn pudding klaarmaken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |