Voor jou ook, de allerallerbestequote:
Het was hier weer eens bewolkt zoals bij elke zons/maanverduisteringquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zonsverduistering was hier geweldig te zien![]()
Ja godver...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zonsverduistering was hier geweldig te zien![]()
Gemaakt. Nu ff snel aan 't uitzoeken. Met dubbel grijsfilter erop was 't nog te doen. Zonder die was 't veeeeel te fel. Bedacht me laat pas dat ik die filters bij me had, maar heb toch nog wat pics kunnen makenquote:
Misschien dat ze nog wat dingen testen en daarom van studio wisselen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
hehe geluid, Ik snap ook niet waarom de djs steeds van studio ruilen ga in 1 studio zitten dan faal je ook niet steeds in het schakelen
Ik had me nog zoooooooooooo voorgenomen om te kijken, maar ja @ work, tuurlijk kwam dr weer iets tussenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gemaakt. Nu ff snel aan 't uitzoeken. Met dubbel grijsfilter erop was 't nog te doen. Zonder die was 't veeeeel te fel. Bedacht me laat pas dat ik die filters bij me had, maar heb toch nog wat pics kunnen maken. Ben ff richting Gronsveld gereden. Had ik prachtig zicht.
Nu twee dagen thuis werkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had me nog zoooooooooooo voorgenomen om te kijken, maar ja @ work, tuurlijk kwam dr weer iets tussen![]()
![]()
Baal ik echt van.
Wat heb jij voor een goddelijke werktijden eigenlijk?
Meteen je eerste twee dagen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu twee dagen thuis werken. Dus dat hoeft niet strikt van half 9 tot 5
.
Yup, we hebben niet echt een kantoor. Ja, bij de twee eigenaren thuis aan de keukentafel (Thorn en Helmond), maar dat kan niet elke dag. En sws zonde om te reizen als je dingen ook thuis kunt doenquote:
Jij zit in een andere tijdzone?quote:
Nee. Maar goedemorgen zeggen is zo enorm afgezaagd!!quote:
Dat gevoel heb ik nou met dat GoedeMIDDAGquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Maar goedemorgen zeggen is zo enorm afgezaagd!!
... ofzo.
Hanzel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je!
Goedemorgen Maurice!.
Goedemorgen Roel!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou met dat GoedeMIDDAG
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef themauster het volgende:
Het sneeuwt gewoon hard hier, Ik dacht dat we er van af waren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende: