Er zit al iets van 60 uur werk inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Bijou, 480 6-kantjesIk moet er niet aan denken om die allemaal aan elkaar te moeten zetten en af te hechten.
quote:Nou, het hoeft al niet meer, want ik heb zojuist een nieuwe en veel grotere laptop gekregen van m'n vriend. Net een dag nadat die sleeve af is. Volgens mij deed ie het er gewoon om. De laptop gaat naar een vriendin, dus misschien dat zij die sleeve er wel bij wil hebben.
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef caroline88 het volgende:
Het wordt wel verwarrend. Ga je nu je vriend, je sleeve of je laptop inruilen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja pip was de pinguin, had m kleiner verwacht.
De studie is wel leuk, ja deadlines/tentamens en dan ook nog thuisstress, gaat niet lekker. En ja als t wel goed gaat meld ik t niet. Dus stel mn tentamen gaat goed vrijdag, zal ik het dan even melden?
Ow en hoelang staan we al hier? Want ik was ons al een uur kwijt enzo *en ik voel me nou heel dom nu ik zie dat we al die tijd al hier staan*
Ik wil een deken maken maar ik durf niet, en als ie af is heb ik m niet meer nodig want dan is het zomer...
Dat had ik dus ook!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Muck, ik zou een ripple doen, ik heb zo'n hekel aan in elkaar zetten. Ik was begonnen met een grannystripesjaal, maar dat ging zo soepeltjes dat ik er nu een deken van maak. Heb vanaf de kerst 14 dubbele stripes gehaakt, het vordert gestaag.
Whehe, ik denk ook dat Sven het expres deed, want je sleeve is echt hartstikke leuk (mét bloemetjes). Wat een geluk voor die vriendin die je laptop met sleeve krijgt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
Nou, het hoeft al niet meer, want ik heb zojuist een nieuwe en veel grotere laptop gekregen van m'n vriend. Net een dag nadat die sleeve af is. Volgens mij deed ie het er gewoon om. De laptop gaat naar een vriendin, dus misschien dat zij die sleeve er wel bij wil hebben.
oooh tussendoorfoto's graag!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef Bijou het volgende:
lurkt even mee voor alle mooie haaksels
Ben zelf met een deken van +/- 480 6-kantjes bezig in verschillende kleuren rood, roze en wit. Ging wel stuk meer tijd in zitten dan ik dacht, vooral ook het aan elkaar zetten van al die kantjes...
ik ben juist toch nog een keer opnieuw begonnen met de muts voor sandous omdat hij niet hoog/diep genoeg bleek te zijn (nadat 't me eindelijk was gelukt een voering erin te naaienquote:Op woensdag 5 januari 2011 08:53 schreef Inu het volgende:
Ik ben een granny muts met flappen aan het maken zoals trui ze ook maakt, maar in het patroon staat dat je 15 rijen moet tot de flappen beginnen, maar ik zit nu bij rij 9 en hij is al best redelijk lang... denk dat ik nog 1 rij doe en dan de flappen![]()
Ik heb dubbele draad Zeeman wol met naald 6 gebruikt, maar dat is dus volgens mij wat te groot uitgepakt. Het patroon moest beginnen met 6, dan 6.5 en dan 8, maar ik zit nog steeds bij 6 omdat ik hem anders alleen bij een reus op kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |