Oké, let me rephrase that: Ik had nooit verwacht hem nog ooit op 3fm te horen. Slechts één keer per maand en vaak laat. Gelukkig hoor ik hem nu wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij komt elke maand wel een keer voorbij:
http://www.3fmfan.nl/page(...)airborne+toxic+event
meest gedraaide qotsa song op 3fmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
Queens Of The Stone AgeBriliant! 2x in 1 uur.
Had wel een beter nummer gemogen, maar dan nog!
Idd. had ik niet verwachtquote:
Helaas niet, zie Corton los gaanquote:
de luchtdrumstel is ook verhuisdquote:
quote:
Ik even in je profiel, leuke verjaardagsdatumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:07 schreef JD_SLR het volgende:
Wow Thymen is maar een jaartje ouder dan ik. En nu al bij 3fm, doet ie goed.
Haha, bijna dezelfde dag als die van jou (dat jaartal vergeten we dan maar even). Jammer dat het niet dezelfde dag is, anders konden we dan een dikke party houden hier.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik even in je profiel, leuke verjaardagsdatum
Kun je alsnog doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:12 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Haha, bijna dezelfde dag als die van jou (dat jaartal vergeten we dan maar even). Jammer dat het niet dezelfde dag is, anders konden we dan een dikke party houden hier.
Kan alsnog, gewoon van 21 uur 's avonds op 17aug. t/m 3 uur op 18 aug.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:12 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Haha, bijna dezelfde dag als die van jou (dat jaartal vergeten we dan maar even). Jammer dat het niet dezelfde dag is, anders konden we dan een dikke party houden hier.
Oké, doen we. Zorg jij voor de slingers, dan neem ik het gebak mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan alsnog, gewoon van 21 uur 's avonds op 17aug. t/m 3 uur op 18 aug.
en ik de bier zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:16 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Oké, doen we. Zorg jij voor de slingers, dan neem ik het gebak mee.
Als je dat nog over hebt van twee weken daarvoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |