Ha !!! Ik baalde dat ik de lapo had maar dat was mis..quote:
Kutwijfquote:
quote:
Het viel me vanavond ineens op dat je muis wel heel erg gelukzalig kijkt...maar dat deed ze vast al een tijdjequote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha !!! Ik baalde dat ik de lapo had maar dat was mis..
Eigenlijk dé reden dat ik dat soort dingen hier ook niet moet postenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ben je ook af en toe een lul eigenlijk
Als je er een hebt ben je er ook gauw eenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ben je ook af en toe een lul eigenlijk
Ach welnee....jullie kutten elkaar op en neer...maak je niet drukquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk dé reden dat ik dat soort dingen hier ook niet moet posten![]()
Maar goed, er werd expliciet naar gevraagd, trap ik er weer in hè.
Oh mijn ava. Ik moest echt even denken..Ja dat kerstding was ik zat en zag deze .. Past wel bij me voorlopigquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het viel me vanavond ineens op dat je muis wel heel erg gelukzalig kijkt...maar dat deed ze vast al een tijdje
Wilt u weten hoe TEUN werkt? Kijk dan op een afbeelding hieronder voor een verhelderend filmpjequote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
TEUN HAALT ERUIT WAT ERIN ZIT!
http://www.teun.com/nl/
![]()
Met een knuppel en een geldzak zeker!
Ze ziet er uit alsof ze net een vette joint op heeft...ik vind um wel kekquote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn ava. Ik moest echt even denken..Ja dat kerstding was ik zat en zag deze .. Past wel bij me voorlopig
Durf dit maar es bij Simon; Buddha Amacha,quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Copycat het volgende:
Thee! Dat ga ik nu drinken. Lapsang Souchong om precies te zijn!
En een afl. van Dexter kijken. Bloed maakt me rustig.
Dat is wel des Kardinaals....quote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er een hebt ben je er ook gauw een
Ja, daar was ooit wat meequote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar die site kenden we al, eigenlijk.
Ja en wat en hoe ga je dat doen dan. Gewoon afkappen ofzo of jaren door mekkeren met bezoekjes en hulpvaardig zijn. Dat zou mijn neus uitkomenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef Jian het volgende:
Durf dit maar es bij Simon; Buddha Amacha,
Gewoon es een klein beetje proberen
Ja geef mij lekker de schuld, jij bent ene lul af en toe zei ie, niet ikquote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik reageerde alleen op Jian! Het hele verhaal heb ik niet eens gelezen.
Of op een gegeven moment zeggen dat de maximale periode van zorg is bereikt en hij vanaf morgen niet meer komt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en wat en hoe ga je dat doen dan. Gewoon afkappen ofzo of jaren door mekkeren met bezoekjes en hulpvaardig zijn. Dat zou mijn neus uitkomen
Nee, ik zeg dat ik reageerde op je! Ja, maar ik af en toe een lul, zo ongeveer 99% van de tijdquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja geef mij lekker de schuld, jij bent ene lul af en toe zei ie, niet ik
Waarom en wie de fuck heeft jou als irritante user gezet. Of was het wat anders .. Maar positief was het niet. Ik snap het iig niet. Vind je wel aangenaamquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja geef mij lekker de schuld, jij bent ene lul af en toe zei ie, niet ik
Jouw ava ziet er meer uit als een muis die net haar bestelling van de Pabo heeft uitgeprobeerdquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom en wie de fuck heeft jou als irritante user gezet. Of was het wat anders .. Maar positief was het niet. Ik snap het iig niet. Vind je wel aangenaam
Oh wacht, het is een theesoort. Ik volgde je even niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef Jian het volgende:
even wennen, maar dan, voor een intens moment zak maar zegge. ( tis wel een bietje duur )
Uhh okquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of op een gegeven moment zeggen dat de maximale periode van zorg is bereikt en hij vanaf morgen niet meer komt.
Gewoon afbouwen. Alles is nu redelijk op de rit. Bankzaken bijna geregeld, notaris geneuzel bijna klaar, dochter, die thuis zat te hangen heeft nu een opleiding gekozen en gaat daar binnenkort mee aanvangen. Mevrouw heeft een afspraak met de psychiater en ik kom er nog af en toe een bordje leeg pikken of een kop koffie drinken. Verder zie ik wel. Ze zijn het in ieder geval waard vond ik om wat aandacht aan te besteden. Haar uitgangspositie is financieel ook meer dan uitstekend, maar dan moet je geen rare dingen gaan doen zoals ze gedaan heeft. Deels door eigen schuld, deels door omstandigheden.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en wat en hoe ga je dat doen dan. Gewoon afkappen ofzo of jaren door mekkeren met bezoekjes en hulpvaardig zijn. Dat zou mijn neus uitkomen
Ik vind het wel aangenaam dat sommigen mij irritant vindenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom en wie de fuck heeft jou als irritante user gezet. Of was het wat anders .. Maar positief was het niet. Ik snap het iig niet. Vind je wel aangenaam
Heb jij je hart op een dvd?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
ik heb daarnet naar de bewegend beelden van mijn hart mris scan zitten kijken....het lijkt wel een levende kipfillet
Volgens Remlof komt dat doordat je er eentje hebtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik reageerde op je! Ja, maar ik af en toe een lul, zo ongeveer 99% van de tijd
Nee, ik reageerde op Jian en toen vond Teun mij een lul.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Knap van je menig zou hard gillend weg rennen. Jij sneaked weg.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon afbouwen. Alles is nu redelijk op de rit. Bankzaken bijna geregeld, notaris geneuzel bijna klaar, dochter, die thuis zat te hangen heeft nu een opleiding gekozen en gaat daar binnenkort mee aanvangen. Mevrouw heeft een afspraak met de psychiater en ik kom er nog af en toe een bordje leeg pikken of een kop koffie drinken. Verder zie ik wel. Ze zijn het in ieder geval waard vond ik om wat aandacht aan te besteden. Haar uitgangspositie is financieel ook meer dan uitstekend, maar dan moet je geen rare dingen gaan doen zoals ze gedaan heeft. Deels door eigen schuld, deels door omstandigheden.
En terechtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op Jian en toen vond Teun mij een lul.
Ja....vandaag op cd rom binnen gekregen...ik had toch mee gedaan vorig jaar aan een studie...Dat was nu uitgewerkt en ik kreeg daar wat bewegende beelden, filmpjes en foto's vanquote:
Ik sneak niet weg....ik ben gewoon luid en duidelijk. En knap vind ik het ook helemaal niet. Ik zou het laf vinden als je zoiets tegenkomt en er dan plots met je rug naar toe gaat staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Knap van je menig zou hard gillend weg rennen. Jij sneaked weg.
Je hebt niets verkeerds verteld. Je helpt een gezin en zo te horen word je daar zelf niet minder van. Nou prima dan toch? Niets aan de hand.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen wat een goedkope tering zooi is dat. Nou ik ben omquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw ava ziet er meer uit als een muis die net haar bestelling van de Pabo heeft uitgeprobeerd
quote:
Dat lijkt me wel heel bijzonder om je hart zo bewegend op beeld te zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....vandaag op cd rom binnen gekregen...ik had toch mee gedaan vorig jaar aan een studie...Dat was nu uitgewerkt en ik kreeg daar wat bewegende beelden, filmpjes en foto's van
Hebben ze er ook leuke muziek onder gezet?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....vandaag op cd rom binnen gekregen...ik had toch mee gedaan vorig jaar aan een studie...Dat was nu uitgewerkt en ik kreeg daar wat bewegende beelden, filmpjes en foto's van
Wel afbouwen is ietsje langzamer weg sluipen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sneak niet weg....ik ben gewoon luid en duidelijk. En knap vind ik het ook helemaal niet. Ik zou het laf vinden als je zoiets tegenkomt en er dan plots met je rug naar toe gaat staan.
Het was haar eerst keer, de vorige keer ging het examen niet door vanwege de gladheid.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt niets verkeerds verteld. Je helpt een gezin en zo te horen word je daar zelf niet minder van. Nou prima dan toch? Niets aan de hand.
Gert, Hostel I en II zijn heerlijk spannend en bloederig.
Deisyy, jammer dat je dochter weer is gezakt. Volgende keer beter.
Ik probeer het steeds af te remmen en ik heb ook nog een paar keer gezegd; "dat moeten jullie bespreken als Liesje aanwezig is" , ma ja daar trekken ze zich niets van aanquote:
Ja....andere mensen doen dat toch ook en zo krijgen ze meer inzicht in de ziekte....Heb toen een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen...Daarna kreeg ik die zware infecties en moest ik van die medicatie afquote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel bijzonder om je hart zo bewegend op beeld te zien.
Ik wist niet dat je aan een studie hebt meegedaan. Heb je daar verder nog extra werk, moeite of last van gehad?
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen wat een goedkope tering zooi is dat. Nou ik ben om
Ohhh, dan valt het erg mee. Al zal ze dat zelf nog niet direct zo zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was haar eerst keer, de vorige keer ging het examen niet door vanwege de gladheid.
nee maar wel in een mooie powerpoint presentatiequote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze er ook leuke muziek onder gezet?
Ik vind het ook niet normaal en ben blij dat er eindelijk een mod is die er iets van zegt.quote:
En het ging vnl over zijdienietgenoemdmeermagwordenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal en ben blij dat er eindelijk een mod is die er iets van zegt.
Een heel topic vol gepost vandaag
Veel maar de kousen zijn prima en goedkoop .. Plus as er ééntje kapoet gaat doe je een andere aan. Panty's zijn in één klap prullebakquote:
Laysa X.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar wel in een mooie powerpoint presentatie...en ik ga mezelf terug zien in vakbladen....ws als patiënt X
Afbouwen van intensief helpen. Ik was een hele tijd geleden al heel duidelijk in haar richting dat er qua relatie op deze manier niets in zou zitten.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel afbouwen is ietsje langzamer weg sluipen.
Vuldemaar! Helemaal vol, gratis en veul!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
En het ging vnl over zijdienietgenoemdmeermagworden
Je offert je op dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afbouwen van intensief helpen. Ik was een hele tijd geleden al heel duidelijk in haar richting dat er qua relatie op deze manier niets in zou zitten.
We blijven verder vast vrienden voor het leven
En nooit genoeg...ook nog eensquote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vuldemaar! Helemaal vol, gratis en veul!
Da's ook wat waardquote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We blijven verder vast vrienden voor het leven
Gaat het nog steeds niet lekker met je casette? Het duurde al zo lang dat je je nog beroerd voelde.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....andere mensen doen dat toch ook en zo krijgen ze meer inzicht in de ziekte....Heb toen een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen...Daarna kreeg ik die zware infecties en moest ik van die medicatie af![]()
Maar ik ga weer terug want nu is het gewoon ruk
Misschien wel een beetje. Maar hallo, ik heb er naast geslapen, dan kun je toch niet, als er opeens problemen zichtbaar worden die redelijk diep gaan, toedeledokie zeggen?quote:
Man, wat een triest type ook, ik ken niet alle ins en outs, maar voor zover ik het meekrijg is het echt een heel triest verhaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doen vrienden dat dan nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
ma ja, neuken kan je wel vergeten natuurlijk
Van die kousen krijg JIJ toch niet zo;n bevredigde smile op je gezicht?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel maar de kousen zijn prima en goedkoop .. Plus as er ééntje kapoet gaat doe je een andere aan. Panty's zijn in één klap prullebak
Nah...is zn algemeen gaat het gewoon niet goed met deze medicatie....en waar ik eerst eigenlijk niet meer terug zou kunnen, omdat dit toch de beste medicatie van alles was, zijn ze nu al zo ver om me wel weer terug te zetten....ik heb liever pijn dan hoe ik me nu voel....Eind maart ga ik weer naar het VU en dan wil ik zo gauw mogelijk terug gezet worden...Waarom nu niet??? ik moet echt bijkomen van de afgelopen maanden....lichamelijk ga ik dat nu gewoon niet trekkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds niet lekker met je casette? Het duurde al zo lang dat je je nog beroerd voelde.
Heb je al een afspraak gemaakt?
Er zijn vrienden die ook neukenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's ook wat waard![]()
...... ma ja, neuken kan je wel vergeten natuurlijk
Ja dat is ook zo. Maar op is op .. En om nu je in te zetten maak je die stap (eruit) toch best wel moeilijker ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje. Maar hallo, ik heb er naast geslapen, dan kun je toch niet, als er opeens problemen zichtbaar worden die redelijk diep gaan, toedeledokie zeggen?
Ik vind dat moeilijk en onbeschoft wreed.
Zo is dat ook Teun, als zoiets op je pad komt zeg je niet dat je daar even geen zin in hebt en help je diegene zover dat binnen je mogelijkheden ligt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje. Maar hallo, ik heb er naast geslapen, dan kun je toch niet, als er opeens problemen zichtbaar worden die redelijk diep gaan, toedeledokie zeggen?
Ik vind dat moeilijk en onbeschoft wreed.
En gehuwden die niet neuken! Moeilijk hoor om dat te volgen!quote:
Als dingen moeilijk worden dan begin ik meestal warm te draaien.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En om nu je in te zetten maak je die stap (eruit) toch best wel moeilijker ook.
Wat een ellende zeg. Ik hoop dat er ooit nog eens betere oplossingen voor je worden gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...is zn algemeen gaat het gewoon niet goed met deze medicatie....en waar ik eerst eigenlijk niet meer terug zou kunnen, omdat dit toch de beste medicatie van alles was, zijn ze nu al zo ver om me wel weer terug te zetten....ik heb liever pijn dan hoe ik me nu voel....Eind maart ga ik weer naar het VU en dan wil ik zo gauw mogelijk terug gezet worden...Waarom nu niet??? ik moet echt bijkomen van de afgelopen maanden....lichamelijk ga ik dat nu gewoon niet trekken
Bter dan mn laatste 2 opties zijn er niet...die ik nu heb die zal ik alleen maar nemen als ik echt niet meer anders kan...maar hey voor het zelfde geld zeggen ze over 2 maanden dat ik dit toch moet houden....ik vind het niks...het is geen fijn gevoel om zo'n slangetje rechtstreeks in je hart en open uit je huid te hebben...maja wat moet dat moet.....en dat hoef ik jou niet te vertellen daar weet jij helaas ook alles vanquote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg. Ik hoop dat er ooit nog eens betere oplossingen voor je worden gevonden.
Ook met vrouwen waar je eigenlijk iets anders mee wil ipv ziekenhuizen en of hulpverleners. Echt ik zou de handdoek in de ring hebben gegooid.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dingen moeilijk worden dan begin ik meestal warm te draaien.
wie bedoel jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als de artsen al vinden dat ze je weer terug moeten zetten op je vorige medicatie dan moet het nu wek erg beroerd met je gaan. Ik wist niet dat het nu zo klote met je gaatquote:Op maandag 3 januari 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...is zn algemeen gaat het gewoon niet goed met deze medicatie....en waar ik eerst eigenlijk niet meer terug zou kunnen, omdat dit toch de beste medicatie van alles was, zijn ze nu al zo ver om me wel weer terug te zetten....ik heb liever pijn dan hoe ik me nu voel....Eind maart ga ik weer naar het VU en dan wil ik zo gauw mogelijk terug gezet worden...Waarom nu niet??? ik moet echt bijkomen van de afgelopen maanden....lichamelijk ga ik dat nu gewoon niet trekken
Het godverdomme nog geboren worden ... Weer zo'n kutwijfquote:
Ja, ik weet wel van slangetjes die door je huid richting je hart gaan. Ik heb verschillende lijnen gehad en krijg binnenkort een shunt. Er is altijd infectiegevaar. Ik weet niet wat je vorige optie was maar ik herinner me wel dat je veel pijn had. Dat lijkt me ook niet ideaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bter dan mn laatste 2 opties zijn er niet...die ik nu heb die zal ik alleen maar nemen als ik echt niet meer anders kan...maar hey voor het zelfde geld zeggen ze over 2 maanden dat ik dit toch moet houden....ik vind het niks...het is geen fijn gevoel om zo'n slangetje rechtstreeks in je hart en open uit je huid te hebben...maja wat moet dat moet.....en dat hoef ik jou niet te vertellen daar weet jij helaas ook alles van
omdat ze een bikkel is en zich zelf altijd als laatste plaatstquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de artsen al vinden dat ze je weer terug moeten zetten op je vorige medicatie dan moet het nu wek erg beroerd met je gaan. Ik wist niet dat het nu zo klote met je gaat![]()
En dan denk ik als het dan terug moet dan maar zo snel mogelijk, maar ik begrijp dat je dat lichamelijk niet aan kan. Hoe krijg je dit allemaal voor elkaar? De verhuizing? Zorgen voor D_K? En ook nog eens voor jezelf.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer het steeds af te remmen en ik heb ook nog een paar keer gezegd; "dat moeten jullie bespreken als Liesje aanwezig is" , ma ja daar trekken ze zich niets van aan
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet normaal en ben blij dat er eindelijk een mod is die er iets van zegt.
Een heel topic vol gepost vandaag
Dat is een afwijkingquote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dingen moeilijk worden dan begin ik meestal warm te draaien.
Ze is ook hartstikke lief, leuk en zorgzaam, mits in goede doen. Maar sommigen kunnen nu eenmaal niet veel aan en raken dan compleet de weg kwijt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook Teun, als zoiets op je pad komt zeg je niet dat je daar even geen zin in hebt en help je diegene zover dat binnen je mogelijkheden ligt.
We bestellen wel een paar kousenquote:
oh een meisje, leuk al wilde ik het eigenlijk niet wetenquote:
Ik ben best een koppig kind (quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de artsen al vinden dat ze je weer terug moeten zetten op je vorige medicatie dan moet het nu wek erg beroerd met je gaan. Ik wist niet dat het nu zo klote met je gaat![]()
En dan denk ik als het dan terug moet dan maar zo snel mogelijk, maar ik begrijp dat je dat lichamelijk niet aan kan. Hoe krijg je dit allemaal voor elkaar? De verhuizing? Zorgen voor D_K? En ook nog eens voor jezelf.
Juudje junior!quote:
Dat doe je uiteindelijk ook wel denk ik, als je geen vooruitgang boekt en alle opties gebruikt zijn. Dan heb je weinig keus meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook met vrouwen waar je eigenlijk iets anders mee wil ipv ziekenhuizen en of hulpverleners. Echt ik zou de handdoek in de ring hebben gegooid.
Ik heb dus ook idd altijd dat gevaar direct in mn hart en dat geeft me niet echt een veilig gevoel...En dat andere deed idd pijn....Maar dat was niet heel de tijd....Ik had wel heel veel energie en dat is me gewoon die pijn wel weer waard....een mens kan echt raar in elkaar zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel van slangetjes die door je huid richting je hart gaan. Ik heb verschillende lijnen gehad en krijg binnenkort een shunt. Er is altijd infectiegevaar. Ik weet niet wat je vorige optie was maar ik herinner me wel dat je veel pijn had. Dat lijkt me ook niet ideaal.
Zullen we er dan ook zo'n hansopje voor Teun bij doen?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat ze een bikkel is en zich zelf altijd als laatste plaatst
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook zo'n hansopje voor Teun bij doen?![]()
[ afbeelding ]
Nee ik snap het wel, je wilt gewoon weer wat beter in je vel zitten.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb dus ook idd altijd dat gevaar direct in mn hart en dat geeft me niet echt een veilig gevoel...En dat andere deed idd pijn....Maar dat was niet heel de tijd....Ik had wel heel veel energie en dat is me gewoon die pijn wel weer waard....een mens kan echt raar in elkaar zitten![]()
En is er dan ook iemand die jou tegen jezelf beschermt?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben best een koppig kind () Dus ik zet mn tandjes op elkaar...verstand op nul en doe wat moet gebeuren....Mijn fout is dat ik daar weleens in doorschiet...Eigenwijs kutkind dat ik ben...
En mn arts zei toe ik zei: ik heb liever die pijn weer dan hoe ik me nu voel: das dan duidelijk!...
ik zou alles een half jaar de tijd geven...eer ik weer terug ben op wat ik eerst had ben ik een jaar verder....Een weggegooid jaar vind ik zelf, maar het had ook goed kunnen lopen...Nu wil ik me gewoon weer oke gaan voelen...niet iets speciaals of uitbundigs...maar gewoon weer wat meer ok
Tja ....quote:
ik wil ook wel zo leuk gezellig sexy ding voor Teun breien hoor, moet ik wel zijn maat weten voor het zakje onderinquote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook zo'n hansopje voor Teun bij doen?![]()
[ afbeelding ]
Hier zit er iemand op de bank ook pijnlijk te kijkenquote:
Jups.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel, je wilt gewoon weer wat beter in je vel zitten.
Ja, datquote:
Die zijn dr wel maar schijnbaar moet ik gewoon op mn bek gaan voordat ik luister....quote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En is er dan ook iemand die jou tegen jezelf beschermt?![]()
Voor zover ik jouw situatie kan begrijpen begrijp ik wel dat je terug wit naar hoe je je vorig jaar voelde, dit blijkt het gewoon niet te zijn voor jou.
Heks, ga je mond eens spoelenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil ook wel zo leuk gezellig sexy ding voor Teun breien hoor, moet ik wel zijn maat weten voor het zakje onderin
Vervelend dat je er nog zo lang op moet wachten Laysa (tot maart). Soms is het leven echt behoorlijk vervelend hè.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jups.
een shunt ivm je nieren...
En je moet denk ik eerst even aansterken voordat ze die gaan plaatsen?
Dan helpt het dus ook niet als ik je streng, maar goed bedoeld toespreekquote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zijn dr wel maar schijnbaar moet ik gewoon op mn bek gaan voordat ik luister....
Toch een transplantatie.....das kut maar ook weer mooi....ik hoop dat het allemaal snel verloopt voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervelend dat je er nog zo lang op moet wachten Laysa (tot maart). Soms is het leven echt behoorlijk vervelend hè.
Ja voor mijn nieren, ze gaan weer slechter worden dus dan moet ik aan de dialyse tot ik een donornier krijg. Afzien dus, maar meid, we zijn sterk
Nope. Die ezel moet zelf tegen de steen ketsen voordat ze het wil snappenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan helpt het dus ook niet als ik je streng, maar goed bedoeld toespreek
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan helpt het dus ook niet als ik je streng, maar goed bedoeld toespreek
moei je hooruh wie het zegtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope. Die ezel moet zelf tegen de steen ketsen voordat ze het wil snappen
Ik wil het niet snappen dat is wat anders!quote:
En dan is er ook nog mijn hart dat het niet goed doet. Ja joh, we lijden wat af maar ik hoop voor jou ook dat het straks allemaal goed verloopt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch een transplantatie.....das kut maar ook weer mooi....ik hoop dat het allemaal snel verloopt voor je
Krijg je daar medicatie voor? behandelen ze je hart ook nu?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is er ook nog mijn hart dat het niet goed doet. Ja joh, we lijden wat af maar ik hoop voor jou ook dat het straks allemaal goed verloopt.
Die film op 3 wil ik niet zien omdat ze raar praten. Ik kijk naar een staartje James Bond.
Wachten ze af met dialyseren totdat het nog slechter met je nieren gaat of moet je daar nu al aan beginnen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervelend dat je er nog zo lang op moet wachten Laysa (tot maart). Soms is het leven echt behoorlijk vervelend hè.
Ja voor mijn nieren, ze gaan weer slechter worden dus dan moet ik aan de dialyse tot ik een donornier krijg. Afzien dus, maar meid, we zijn sterk
Ik weet het nog niet, vrijdag hoor ik in het ziekenhuis meer. En ja, ik sta op de wachtlijst. Wat fijn trouwens voor die kennis dat haar man een nier kon en wilde afstaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wachten ze af met dialyseren totdat het nog slechter met je nieren gaat of moet je daar nu al aan beginnen?
Sta je al op de wachtlijst voor een nier?
Ik ken iemand die heeft jaren geleden de nier van haar man gekregen en sindsdien haar naam verandert. Het verhaal doet even helemaal niet ter zake, maar ik vond het wel een grappige annekedote
Nee ik weet nog niet eens wat er uit de onderzoeken is gekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Krijg je daar medicatie voor? behandelen ze je hart ook nu?
Ok...afwachten dusquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet eens wat er uit de onderzoeken is gekomen.
Het blijven spannende tijden!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik weet nog niet eens wat er uit de onderzoeken is gekomen.
Spannend, ja zo kun je het ook noemen als je een rasoptimist bentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het blijven spannende tijden!
Een levende donor is dat een realistisch scenario?
Nou ja, ik zou mij geen rasoptimist noemen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Spannend, ja zo kun je het ook noemen als je een rasoptimist bent
Nee, ik zou niet weten aan wie ik een nier zou moeten vragen, heb jij er een paar over?![]()
Elf uur alweer en morgen weer vroeg op. Ik denk dat ik maar eens richting bed+kat erop vertrek. Slaap lekker allemaal.
Slaap lekker.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Spannend, ja zo kun je het ook noemen als je een rasoptimist bent
Nee, ik zou niet weten aan wie ik een nier zou moeten vragen, heb jij er een paar over?![]()
Elf uur alweer en morgen weer vroeg op. Ik denk dat ik maar eens richting bed+kat erop vertrek. Slaap lekker allemaal.
Hostel 1 houd ik op "bloederig".quote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
Gert, Hostel I en II zijn heerlijk spannend en bloederig.
Jammer, want het is echt een goede filmquote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik was begonnen aan die knäckebröd film op 3. Maar kan vandaag even niet tegen het taaltje.
Dus het wordt zo de film 'Family Business' op rtl7
Ik heb er afgelopen week met veel plezier naar gekekenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
die lelijke hoofdrolspeler en die grauw grijze beelden, ik had er even geen zin in. Daarnaast moet je morgen verplicht weer kijken
Teun ik loer vaak op het film topic op fok hier, daar haal ik soms best leuke idéen uit. Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXIIquote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, want het is echt een goede film
Ja dat kan je zo hebben hè, met dat Zweeds!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik was begonnen aan die knäckebröd film op 3. Maar kan vandaag even niet tegen het taaltje.
Dus het wordt zo de film 'Family Business' op rtl7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Deel 3 is nog het best ook! Effe doorzetten Bob!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
die lelijke hoofdrolspeler en die grauw grijze beelden, ik had er even geen zin in. Daarnaast moet je morgen verplicht weer kijken
Die zet ik in mijn favorieten, thnx. Ik kijk zelf regelmatig hier: http://www.biosagenda.nl/index.php?action=topfilms&jaar=overalquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Teun ik loer vaak op het film topic op fok hier, daar haal ik soms best leuke idéen uit. Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CLXXII
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat kan je zo hebben hè, met dat Zweeds!![]()
Hoewel het bij hun échte klassiekers weer totaal niet stoort.Van die klassieker ken ik alle dialogen uit m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die film waar Fann laatst mee op de proppen kwam lijkt me dan een stuk smeriger en walgelijker. (4-jarig zoontje wordt ontvoerd door een pedo en doodgemarteld, de ouders ontvoeren op hun beurt de pedo en rara wat gaan ze daarmee doen).
I
Dat was deze Pietjequote:
Jij en Remmy ???quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik duik er ook in, tegenwoordig vindt die rooie het heel prettig om onder de dekens bij me te komen slapen, dus moet ik hem altijd nog even naar zijn deken op het voeteneind verhuizen.
Heb je het tegen mij ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
haai trut![]()
niet verwacht dat jij ook mee zou gaan in die hetze tegen dj mo![]()
weet niet wat ik nu erger vind: het (de hele materie er omheen) constant over hebben en iemand die geestelijk labiel of ziek is nog meer kapot maken, of een beetje huisraad en geld bij elkaar willen harken op overduidelijke wijze met misschien wat leugens..
nog geneukt met je schoonvader?
jij dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij en Remmy ???![]()
![]()
![]()
![]()
had ik nooit achter je gezocht Dees![]()
nah... doet hem de groeten en trap hem maar gewoon naar het voeteneinde als
je klaar met hem bent, zou ik ook doen![]()
geintje Rem![]()
ja, weet ik veel dat die fa/moderator-groupie er tussendoor komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij ?![]()
Nu bedoel je mij, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, weet ik veel dat die fa/moderator-groupie er tussendoor komt
quote:
quote:
wtf, alles inquote:
ik zie je tekst meerdere malen.. vaag.quote:
mwah.. je bent best lief, alleen wat dit betreft een beetje kortzichtig, vind ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb me nog harstikke ingehouden
er waren twee topics vol over gepost, ik post in 1x wat ik ervan vind en was er klaar meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mwah.. je bent best lief, alleen wat dit betreft een beetje kortzichtig, vind ik
nee joh, ik vond jou nog wel gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er waren twee topics vol over gepost, ik post in 1x wat ik ervan vind en was er klaar mee
en dan krijg ik de volle laag,
ik hou de volgende keer mijn mening wel voor me, beter...
nah... ik schrok van je serieusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik vond jou nog wel gaaner waren er hier een paar die echt te ver gingen en vol haat hun postjes posten. dat vond ik van jou dan weer niet, gekkerdje
yeah right, jij en boeken lezen...je zit altijd hier als je wakker bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:01 schreef Copycat het volgende:
In de boeken ging ik me op een gegeven moment ergeren aan de enorme Casanovicatie* van de hoofdrolspeler. Ben halverwege deel twee gestopt.
In de films was dat gelukkig erg ingetoomd en was het niet zo'n womanizer waarvoor elke vrouw in katzwijm valt. De films vond ik dan ook beter dan de boeken, ook een unicum.
En dat taaltje vind ik altijd wel vertrouwd klinken. Plus ik vind het leuk om woorden te herkennen, uit het Nederlands, Duits of Brits.
*weet bij God niet of dit woord bestaat, maar het dekt voor mij de lading.
Hè WJ, nog de beste wensenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, weet ik veel dat die fa/moderator-groupie er tussendoor komt
Hey ouwe broodpoot.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik vond jou nog wel gaaner waren er hier een paar die echt te ver gingen en vol haat hun postjes posten. dat vond ik van jou dan weer niet, gekkerdje
nooit meer doen!! je bent een lieverd; een uitstervend ras (die bitch/hoer!!!)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik schrok van je serieus![]()
oke smile dan maar![]()
![]()
trusten allemaal
Jij ook pikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
cooos en teeeuuuun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
hoi![]()
beste wensuh ook!
haha, heb je nog wel 'ns gemist bij het lezen hier. Wilde je bijna een berichie sturen om te horen of ik een fruitmand mee moest nemen als ik weer naar 't bronovo gaquote:
Ja dank.....tijd om te pitten, maar we hebben het er binnenkort overquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
cooos en teeeuuuun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
hoi![]()
beste wensuh ook!
Ben sedert een paar weken weer present.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, heb je nog wel 'ns gemist bij het lezen hier. Wilde je bijna een berichie sturen om te horen of ik een fruitmand mee moest nemen als ik weer naar 't bronovo ga
Maar die fruitmand mag je wat mij betreft in FHF plaatsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, heb je nog wel 'ns gemist bij het lezen hier. Wilde je bijna een berichie sturen om te horen of ik een fruitmand mee moest nemen als ik weer naar 't bronovo ga
ze hebben daar de boel bekeken en dat heb ik toen aan de slagers hier laten zien. daar hebben ze ook opnieuw mri/rontgen en nog een kijkoperatie gedaan. moet nu kijken wat ik er verder mee ga doen. beenascorrectie (doorzagen poot) is geen optie omdat het poot te recht is. zit nu wel weer aan een nieuw bezoek aan bronovo te denken. voorlopig gaat het redelijk en loop ik 2 of 3 x per week hard. niet zo semi-pro als voorheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben sedert een paar weken weer present.
Loop je nog steeds bij bronovo dan?
Eind maart geopereerd en klaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en met jouw klachten (sinus etc.)?
daar zal wel iemand voor te vinden zijn, die besneden sikkelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die fruitmand mag je wat mij betreft in FHF plaatsen.
rook je nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Eind maart geopereerd en klaar.
en dat ect., dat blijft.![]()
Jaquote:
trusten ouwe, ff overheen gelezennnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja dank.....tijd om te pitten, maar we hebben het er binnenkort over
je zou beter kunnen kappen met dat gerook als je holtes opspelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar misschien ga ik in 2011 weer een poging doen.
en als je naar Bronovo gaat mail dan maar effe.
haha, ja, daar zit ik ook wel naar uit te kijken. vanaf nu wordt het alleen maar sneller licht, dus we gaan de goeie kant op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:51 schreef Coos het volgende:
Ik gaat ook legge. Kijken of ik weer langzaam naar een dagritme kan overschakelen.![]()
Tenslotte moet ik over een maand of vier weer naar het strand.(hoop ik)
Die is een beetje kreukelig inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:55 schreef Coos het volgende:
Heb net weer m'n ouwe door kardinaal verkleinde ava in gebruik genomen maar ben toch niet helemaal tevreden. De tekst "blow job accessible" is niet meer te lezen op deze.![]()
WJ later
Geef m dan meteen aan DJMOquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die fruitmand mag je wat mij betreft in FHF plaatsen.
Durf het bijna niet te vragen, maar wat voor een bedrijf heb je Jian.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 05:31 schreef Jian het volgende:
Nieuwe spulle uit China binnen, dus ultra-vroeg op en zo naar de haven , maar eerst
quote:Demente bejaarden gechipt
AMSTERDAM - Dementerende bejaarden moeten een chip in hun kleding krijgen, zodat ze bij vermissing gemakkelijk zijn op te sporen.
Daarvoor pleiten het landelijke bureau vermiste personen van de politie en belangenorganisatie Alzheimer Nederland, schrijft het AD. Beide organisaties kijken met interesse naar plannen in België om zogenaamde 'risicobejaarden' snel te voorzien van zo'n chip, in bijvoorbeeld een bh-bandje of broekriem. Het systeem bestaat al in enkele Scandinavische landen.
De politie moet vaak op zoek naar vermiste dementerenden. Die vinden de weg naar huis niet meer terug of vergeten huiswaarts te keren. De chipsystemen zullen zo'n honderd euro per stuk gaan kosten. Wie voor de kosten opdraait, is niet duidelijk.
Dat zijn kwalijke ontwikkelingen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
De eerste groep die aan de beurt is om gechipt te worden. De volgende groep zullen de kinderen zijn, veel ouders staan vast te juichen. Weerzinwekkende politiestaat![]()
Bron: Telegraaf
[..]
als ik eerlijk mag zeggen vind het eigenlijk zo gek nog niet, soms verdwalen ze echt en lopen op een snelweg of zitten urenlang in het park.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
De eerste groep die aan de beurt is om gechipt te worden. De volgende groep zullen de kinderen zijn, veel ouders staan vast te juichen. Weerzinwekkende politiestaat![]()
Bron: Telegraaf
[..]
Dat is een vrije keus. Je kunt hem ook thuis latenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom een chip, ik heb al een smartphone die ik altijd bij me heb.
Lekker concreetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef Dementor het volgende:
Ik zit nu in het buitenland, ook wel het buutenland zoals ze in Apeldoorn zeggen.
ik wou je een pm sturen maar je box loopt overquote:
Ze worden ook maar 1 keer per week gewassen, tenzij je in goede doen bent en er een extra wasbeurt bij kan kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef Copycat het volgende:
Een chip in de broekriem of behaband? Dragen bejaarden elke dag dezelfde broek(riem) of beha?
Vreemd plan.
Oh well, ik ga een email to Berlin sturen. Over twee weken flink acquisitie plegen op de Bread & Butter.
En een goedemorgen!
oh Juud daar kom je voorlopig nog niet uit, er zijn zoveel mooie namenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:19 schreef Juud79 het volgende:
@ Dementor
Goodmorning @ iedereen.
Een meisje, een meisje!!!![]()
Mja en nu nog een naam.
nee zonder dolle, bij bejaarde die vaak weglopen vind ik het eigenlijk niet zo een slecht ideequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze worden ook maar 1 keer per week gewassen, tenzij je in goede doen bent en er een extra wasbeurt bij kan kopen
Heks, zeg dat nu toch niet, het is bij de wilde beesten af, die immer glijdende schaal waarbij mensen keer op keer meer geknecht en gecontroleerd worden. Eerst de uitzonderlijke groepen, daarna iedereen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zonder dolle, bij bejaarde die vaak weglopen vind ik het eigenlijk niet zo een slecht idee![]()
mits het met toestemming gebeurt van de familie enzo
Daarom zijn ze ook eerst bij honden en katten begonnen, nu zijn de bejaarden aan de beurt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks, zeg dat nu toch niet, het is bij de wilde beesten af, die immer glijdende schaal waarbij mensen keer op keer meer geknecht en gecontroleerd worden. Eerst de uitzonderlijke groepen, daarna iedereen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook eerst bij honden en katten begonnen, nu zijn de bejaarden aan de beurt.
Teun als je eens wist hoe vaak zulke mensen weglopen en verdwalen, mensen waar niemand naar omkijkt, waar de politie hun handen vol aan heeft omdat mevrouw huppeldepup weer op haar kousen weggelopen is zonder jas aan zonder geld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks, zeg dat nu toch niet, het is bij de wilde beesten af, die immer glijdende schaal waarbij mensen keer op keer meer geknecht en gecontroleerd worden. Eerst de uitzonderlijke groepen, daarna iedereen.
ik wil nog wel wat suggesties gevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:19 schreef Juud79 het volgende:
@ Dementor
Goodmorning @ iedereen.
Een meisje, een meisje!!!![]()
Mja en nu nog een naam.
Je zegt het zelf al, mensen waar niemand naar omkijkt. En daar zit het probleem dan ook een beetje. Bovendien zou ik niet weten waarom een vrij individu niet mag gaan en staan waar hij wil. Die politie moet verder niet zeiken maar gewoon hun werk doen. Opsporing is één van hun reguliere taken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun als je eens wist hoe vaak zulke mensen weglopen en verdwalen, mensen waar niemand naar omkijkt, waar de politie hun handen vol aan heeft omdat mevrouw huppeldepup weer op haar kousen weggelopen is zonder jas aan zonder geld.
ik bedoel waarom niet bij de risicogroep die vaker de kuierlatten neemt, zie me vriendi nog zoeken naar haar vader, die was weer het verzorgingshuis uitgerold en zat ergens laveloos in een park, voor zulke mensen zou het een uitkomst wezen.
nogmaals, mits met toestemming van de familie.
Teun stel je voor een demente die loopt te wandelen in het park, er staat niet op hallo ik ben dement dus breng me weer naar huis, zulke mensen verdwalen en lopen uren doelloos rond.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, mensen waar niemand naar omkijkt. En daar zit het probleem dan ook een beetje. Bovendien zou ik niet weten waarom een vrij individu niet mag gaan en staan waar hij wil. Die politie moet verder niet zeiken maar gewoon hun werk doen. Opsporing is één van hun reguliere taken.
Terug, inspectie voorbij, ze kunnen zo allemaal de vrachtwagen inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ver Jian is met het inklaren van zijn container vol met Chinese vluchtelingetjes
Maar wat heb je nu uit China laten komen..ben zo nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Terug, inspectie voorbij, ze kunnen zo allemaal de vrachtwagen in
Naast die Chinese vluchtelingetjes bedoel jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar wat heb je nu uit China laten komen..ben zo nieuwsgierig.
Staat dat ook online, wil wel eens snuffelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Naast die Chinese vluchtelingetjes bedoel je![]()
Veel Chinese Tapijten, meubelen (vooral handbewerkte en beschilderde kasten in dit geval) diverse decoratieartikelen (met name houten en bronzen beelden) en nog wat los porselein en aardewerk, dat was wel het belangrijkste
Ja ja, je brengt het mooi door je vergelijking met die liftdamequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun stel je voor een demente die loopt te wandelen in het park, er staat niet op hallo ik ben dement dus breng me weer naar huis, zulke mensen verdwalen en lopen uren doelloos rond.
nee aan de ene kant ben ik het wel met jullie eens aan de andere kant denk ik ja de echte risicogroep waarom niet, of een alarm om hun nek ( maar dat heeft dan weer niet zo ver bereik) maar gewoon iets dat je ze wel kan traceren.
Echt demente (wat een rot woord) hebben teveel trucjes dat ze hem smeren en aan de wandel gaan.
en ja opgesloten worden 24 uur is ook geen optie, toen ik jong was een jaar of 15 hielp ik als bijbaantje demente, nou zie haar nog zo staan, een vrouw die de hele dag bij de lift stond om op haar moeder te wachten, zei was al tegen de 90.
ze woonden allemaal op een gesloten afdeling achter een glazen deur die alleen open ging voor personeel, nee dan slijt je je dagen mooi hoor, nu mogen de risicogevallen die nog niet achter slot en grendel hoeven toch overal gaan en staan waar ze willen, en ja dan kan zo een chipding best een uitkomst wezen.
Vooralsnog gaat het om een groep mensen die zweeft tussen totale gesloten zorg (waarbij "ontsnappen" eenvoudigweg niet meer kan) en een nog enigszins zelfstandig leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef hondjes het volgende:
Als de kids aan de beurt zijn, hebben ze ook al van die goede argumenten.
Ze lopen weg, zo handig worden ze gelijk aan de ouders teruggegeven.
En welke ouder wil dat niet.
POLITIEsTAAT.
Inderdaad, dan is het een politiestaat, zo ongeveer is het wel, je vat het kernachtig samenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Gert het volgende:
Alleen als ze dan na een uur zoeken zo'n dementerende hebben opgespoord is het geen politiestaat en als ze dat middels een chip binnen een kwartier voor elkaar krijgen is het wél een politiestaat?
Nee, dit is puur import en groothandel, het grootste deel is dan ook op bestelling ingekocht en dus in principe reeds verkocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Staat dat ook online, wil wel eens snuffelen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het een politiestaat, zo ongeveer is het wel, je vat het kernachtig samen
Vergeet het verbannen van de papieren openbaar vervoerkaartjes niet, in plaats daarvan een digitaal systeem met pasjes die traceren waar je bent enzo, handig hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef hondjes het volgende:
Omdat er ook al plannen zijn met kinderen, er ook overal cameras hangen, er ook
een medisch digitaal bestand moet komen, we passen hebben, zodat ze ons kunnen volgen
er cameras hangen , zodra je Nederland binnenkomt.
Er bodyccans op vliegvelden zijn en nog heel veel meer.
Ja want er is geld genoeg. Gewoon afpakken van mensen die twee huizen hebben en dergelijke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef hondjes het volgende:
Mijn schoonmoeder was dement en die bezoekjes aan het tehuis staan me nog goed oor de geest.
Wat een treurnis, wat een ellende,
Dit kan beter, we zijn een welvaartstaat, gooi daar eens wat geld tegenaan.
Als de overheid iemand iedere minuut van de dag kan traceren is er sprake van politiestaatachtige taferelen. Nu de demente bejaarden, straks de kinderen, vervolgens iedereen. Ik schreef niet voor niets "Glijdende schaal".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een dementerende die nog niet dement genoeg is om opgenomen te worden, en die ook geen zin hebben om de godganse dag gebabysit te worden. Hoe wil je die de aandacht geven die hij/zij "verdient" dan.
Zo'n bejaarde zegt: pleur op met je groentesoep, laat me met rust.
En die gaat een stukkie wandelen.
En dan kan het gebeuren dat zo'n dementerende verdwaalt. En uren later nog steeds niet thuis is. En dat wordt dan keurig opgemerkt, waarna de politie wordt ingeschakeld die middels een handige chip de persoon in kwestie snel weet op te sporen. Alleen maar prima.
Ook al zo'n schandelijke politiestaat aktie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vergeet het verbannen van de papieren openbaar vervoerkaartjes niet, in plaats daarvan een digitaal systeem met pasjes die traceren waar je bent enzo, handig hoor
Het voordeel van mensen die twee of zelfs drie huizen hebben is, dat ze niet bij de gemeeschap, oftewel de belastingbetaler aankloppen om voor hun te zorgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want er is geld genoeg. Gewoon afpakken van mensen die twee huizen hebben en dergelijke.![]()
Ik kijk liever naar de mogelijkheden van nieuwe techniek ipv te focussen op eventuele bezwaren.
Als het kan helpen om mensen minder snel achter slot en grendel in een tehuis te hoeven stoppen, is dat alleen maar mooi.
.
Niet een flauwe opmerking, maar gewoon eentje onder de gordelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het voordeel van mensen die twee of zelfs drie huizen hebben is, dat ze niet bij de gemeeschap, oftewel de belastingbetaler aankloppen om voor hun te zorgen.
Flauwe opmerking Gert.
Ja da's waar, maar dementen en andere zieken hebben vaak géén twee huizen hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het voordeel van mensen die twee of zelfs drie huizen hebben is, dat ze niet bij de gemeeschap, oftewel de belastingbetaler aankloppen om voor hun te zorgen.
Hoezo onder de gordel dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet een flauwe opmerking, maar gewoon eentje onder de gordel
ja maar bezuinigingen, zo een chip is goedkoper dan personeelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja, je brengt het mooi door je vergelijking met die liftdame
Ze krijgen door zo'n chip echt niet meer vrijheid Heks, het is eerder een legitieme reden om nog minder aandacht te geven, want immers handig terug te vinden.
Als een oudere zich lekker vol laat lopen en lekker gaat hangen in een parkje, dan is dat net zo erg als een jongere dat doet. En die doen dat tegenwoordig regelmatig in het weekend. Ik zie het bezwaar niet zo, zolang men geen overlast veroorzaakt.
Maar veel beter is het om die mensen echt de aandacht te geven die ze verdienen en ze niet als kostenpost of lastig te beschouwen.
Als ze zegt dat er geld moet vrijkomen voor betere zorg, dan hoef je haar toch niet direct aan te spreken op het bezit van haar twee huizen? Ze betaald gewoon belasting, net als jij en ik. Dat het bedrijfsleven generiek in de watten wordt gelegd is iets anders dan iemand op haar persoonlijk vermogen aan te spreken.quote:
eyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat het bedrijfsleven generiek in de watten wordt gelegd
Bizar standpunt voor een slimme ventquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Jian het volgende:
Gezeur, niks mis met zo'n chip, gewoon een verbetering voor het geval er iemand zoek raakt, klaar.
Prima joh, als je het zo op wil vatten. Ik wilde er maar mee aangeven dat geld niet uit de lucht komt vallen. Dus als je roept dat er ergens bakken met geld tegenaan gesmeten moet worden, betekent dit dat het ergens anders vandaan moet komen. Dus bekijk de vóórdelen van zo'n nieuwe kostenbesparende techniek nou eerst eens goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef hondjes het volgende:
Het probleem dementen, weglopen en staatsie methoden heeft geen ruk te maken met iemand die meer dan een huis heeft.
Vreemde connectie...dus je loopt te gallen..mag van mij, maar daar trap ik dus niet in..
Waar mijn opa zat, waren geen klapdeuren. Die afdeling kwam je niet zomaar af, of op, alleen met menselijke begeleiding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef Toverheks het volgende:
nu draaien we het even om, stel mijn pa of ma waren dement geworden en liepen om de haverklap door de klapdeuren naar buiten, alles moet zoeken, jij ook terwijl je op je werk moet wezen, maar ja je ouders gaan voor en het komt wekelijks voor, wordt je ook niet vrolijk van en ze komen met de oplossing voor een chip in beha moeder of riem van je vader, denk dat je dan toch zegt, ja als het moet moet het maar.
Kan, maar ik heb nog geen echt valide argument gehoord om het niet toe te passenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bizar standpunt voor een slimme vent
Niet zo zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef hondjes het volgende:
Het wordt alleen een beetje vervelend , als we discusieren over iets, dat dan zo een opmerking wordt gemaakt.
Nu hebben we het over bejaarden, morgen over kinderen of tuinen of blauwe luchten.
Ik heb daar gewoon geen zin in..KLAAR.
Het heeft niets met het onderwerp te maken.
ja maar dat is toch heel triest Cc, dat die mensen dan 24 uur opgesloten zitten, en het gaat mij meer erom, de beginnende demente die altijd wel een gaatje zien om weg te lopen, heb ze wel gezien die zonder jas of schoenen in de kou achter hun rollator liepen, ook mijn oude benedenbuurvrouw woond nu verderop in bejaardehuis, gewoon een kamer en gewoon op de afdeling, terwijl ze vaak genoeg de weg kwijt is daarom voor zulke mensen zo een oplossing vind ik zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar mijn opa zat, waren geen klapdeuren. Die afdeling kwam je niet zomaar af, of op, alleen met menselijke begeleiding.
helaas, ik zit wel aan de popcorn (nog echt waar ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Doe mij maar paprikachips![]()
[ afbeelding ]
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
helaas, ik zit wel aan de popcorn (nog echt waar ook)
Lays....of crocky....al vind ik die van de appie ook best te hachelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Doe mij maar paprikachips![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij dat ze 24 uur per dag worden opgesloten? Ze kunnen gewoon naar buiten, alleen niet zonder toezicht en dat lijkt me bij dit ziektebeeld een pre. Maar dan wel menselijk toezicht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Toverheks het volgende:
ja maar dat is toch heel triest Cc, dat die mensen dan 24 uur opgesloten zitten, en het gaat mij meer erom, de beginnende demente die altijd wel een gaatje zien om weg te lopen, heb ze wel gezien die zonder jas of schoenen in de kou achter hun rollator liepen, ook mijn oude benedenbuurvrouw woond nu verderop in bejaardehuis, gewoon een kamer en gewoon op de afdeling, terwijl ze vaak genoeg de weg kwijt is daarom voor zulke mensen zo een oplossing vind ik zo gek nog niet.
en gechipt het wordt niet onder de huid geplaatst gewoon in een beha, hoeveel oudere hebben geen polsalarm of om hun nek voor het geval dat.
vind dit een moeilijke discussie, aan de ene kant vind ik het ook waanzin maar aan de andere kant niet eens zo een gek idee.
zoute, maar je bent net te laat, tis al bijna opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op dit tijdstip?![]()
Ach wat maakt het uit, ik vind 's ochtends vroeg koud chinees eten ook lekker![]()
Zoute of zoete?
Dat is mooi Jian. Pc aanzetten, fok aanzetten en direct een goede/scherpe ava.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 05:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is een beetje kreukelig inderdaad![]()
[ link | afbeelding ]
Beter zo Coos?
Eens, voor de groep die in een verzorgingstehuis zit. Maar er is ook een (kleine?) groep die nog thuis woont en steeds dementer wordt maar nog nergens geplaatst kan worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze 24 uur per dag worden opgesloten? Ze kunnen gewoon naar buiten, alleen niet zonder toezicht en dat lijkt me bij dit ziektebeeld een pre. Maar dan wel menselijk toezicht.
Ik denk dat dementerende bejaarden veel meer baat hebben bij persoonlijke aandacht en ja dat kost meer geld. Maar bij de zorg lijkt er alleen maar meer en meer afgeroomd te worden en met dat in het achterhoofd vind ik dit vooral een nare ontwikkeling.
er zijn afdelingen waar ze echt niet uit kunnen, dan zitten ze letterlijk 24 uur opgesloten omdat er niemand is die met ze naar buiten kan, er zijn misschien 3 personeelsleden op 20 bejaarde als het er niet meer zijn, natuurlijk zal er af en toe wel een wandelingetje inzitten maar sporadisch, personeelstekort en er wordt meer en meer ingekrimpt, en misschien dat andere dachten, er komt toch geen personeel bij we verzinnen nu zoiets, dat zeg ik eerder vind dit een hele moeilijke discussie en hoop ook zelf nooit dat de kids me gaan chippen, maar aan de andere kant loop ik later steeds weg en moeten ze bij wijze van 3 keer in de week komen opdraven dan hebben ze nu al mijn toestemming om me te chippen, want wil dat mijn kinderen dan ook niet steeds aandoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze 24 uur per dag worden opgesloten? Ze kunnen gewoon naar buiten, alleen niet zonder toezicht en dat lijkt me bij dit ziektebeeld een pre. Maar dan wel menselijk toezicht.
Ik denk dat dementerende bejaarden veel meer baat hebben bij persoonlijke aandacht en ja dat kost meer geld. Maar bij de zorg lijkt er alleen maar meer en meer afgeroomd te worden en met dat in het achterhoofd vind ik dit vooral een nare ontwikkeling.
Ik ken een huis waar de gesloten afdeling om een tuin was gebouwd. Als bewoners wilden konden ze dus wel naar buiten, een wandelingetje maken, even op een bankje zitten. Maar ze konden niet alleen de straat op, dat kon alleen als er iemand met ze meeging.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar dat is toch heel triest Cc, dat die mensen dan 24 uur opgesloten zitten, en het gaat mij meer erom, de beginnende demente die altijd wel een gaatje zien om weg te lopen, heb ze wel gezien die zonder jas of schoenen in de kou achter hun rollator liepen, ook mijn oude benedenbuurvrouw woond nu verderop in bejaardehuis, gewoon een kamer en gewoon op de afdeling, terwijl ze vaak genoeg de weg kwijt is daarom voor zulke mensen zo een oplossing vind ik zo gek nog niet.
en gechipt het wordt niet onder de huid geplaatst gewoon in een beha, hoeveel oudere hebben geen polsalarm of om hun nek voor het geval dat.
vind dit een moeilijke discussie, aan de ene kant vind ik het ook waanzin maar aan de andere kant niet eens zo een gek idee.
Is dat niet het echte probleem? Dat is toch schrijnend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
er zijn misschien 3 personeelsleden op 20 bejaarde als het er niet meer zijn,
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want er is geld genoeg. Gewoon afpakken van mensen die twee huizen hebben en dergelijke.![]()
Het is toch geen chip die luiers verschoont, of thee zet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Copycat het volgende:
Aardig van je Bob maar tot nu toe vind ik die van Jian het beste. Bij deze valt teveel van de oorspronkelijke achtergrond weg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik ben ook nog even wezen knutselen voor Coos, de ene iets scherper dan de andere
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is toch geen chip die luiers verschoont, of thee zet?
Het enige wat het doet, is dat de politie minder lang hoeft te zoeken als iemand verdwaald of verdwenen is.
Kunnen ze weer boeven gaan vangen.
Aan bijna alle nieuwe technieken zitten ook aspecten van oneigenlijk gebruik, het is juist de kunst om die in toom te houden en wél van de voordelen te profiteren.
Maar ik las dat deze chips al enkele jaren in Scandinavische landen gebruikt worden, dus het lijkt me dat er al heel wat praktijk-informatie is over de voor- en nadelen ervan.
ja is ook schrijnend maar als er geen personeel bij komt ja dan gaat het toch deze kant uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat niet het echte probleem? Dat is toch schrijnend.
Maar in plaats van dat we op een menselijke manier met onze bejaarden omgaan, geven we ze een kille chip.
Het is imo een chip die weer een menselijke taak wegneemt. Ik blijf erbij dat het geld dat hiermee is gemoeid, beter kan worden besteed aan meer handjes in de zorg. En ja, ik snap dat dit geld daar niet afdoende voor is, maar dat vind ik dan weer extra reden om meer in de zorg te investeren. Zeker met de vergrijzing die gaat pieken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Gert het volgende:
Het is toch geen chip die luiers verschoont, of thee zet?
Het enige wat het doet, is dat de politie minder lang hoeft te zoeken als iemand verdwaald of verdwenen is.
Kunnen ze weer boeven gaan vangen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Aardig van je Bob maar tot nu toe vind ik die van Jian het beste. Bij deze valt teveel van de oorspronkelijke achtergrond weg.
Ze zijn mooi scherp Bob,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
prima, vond het experimentje leuk.
Met een ketting van een meter of 20 vastmaken als ze naar buiten willen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het is mijns inziens beter te werken aan oplossingen hoe dementen niet kunnen verdwalen in hun omgeving.
Of gewoon zo'n bal van 100 kg eraanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een ketting van een meter of 20 vastmaken als ze naar buiten willen.
Ja klopt, ik wachtte dan ook de reactie af, voor ik hem opnieuw zou maken. Ik gebruikte er Imageready van Photoshop voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zijn mooi scherp Bob,je moet er alleen rekening mee houden dat op het moment dat je ze plaatst ze opgerekt worden naar 60 x 60, dat betekent dat ie ze in dit geval bij plaatsing uit hun verband rukt. Dus je moet of de achtergrond handhaven of een bijv. wit kader eromheen plaatsen tot een formaat van 60 x 60
mooi Juudquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:30 schreef Juud79 het volgende:
Voor wie het wil zien, een paar foto's van de echo van gisteravond.
Zwangerschap en geboorte deel 724
Of in een afgeschemde veilige omgeving, nog beter is met begeleiding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een ketting van een meter of 20 vastmaken als ze naar buiten willen.
Dat riekt al gauw naar opsluiten, Bobke, en dat vinden ze niet leuk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Of in een afgeschemde veilige omgeving, nog beter is met begeleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |